Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 06/06/14 ve všech sekcích

  1. Sorry, ale to se na mě nezlob, s takovýmo chováním za volantem nepatříš na silnici. A že takovýchto expertů vídávám i v městském provozu dost...
    3 body
  2. No už jenom nastupování a vystupování vzadu,nakládání dětí,nakládání babiček a dědečků,možnost posouvat zadní sedačky,ale to je pořád dokola,ty tohle nepotřebuješ,my jelikož máme handicapovanou dceru ano.Líbí se mi,že si můžu vybrat a buď využít kufr na max.nebo je vzadu tolik místa,že se o tom rapidu ani nezdálo.A toho místa tam víc je,ať se ti to líbí nebo ne.Ještě bych zmínil polohování opěradel vzadu,to se taky hodí.Dál už to rozebírat nebudu,já nepřesvědčím tebe a ty mě taky ne.
    2 body
  3. Jestli je automat pro debily, tak já jsem v tom případě ultradebil. Šetřím teď na svoji L&K 1.8 TSI DSG (naštěstí už moc nechybí, takže snad bude brzy objednaná)a naskytla se mi možnost chvíli řídit 1.8 TSI DSG v O3 Elegance (příbuzného kup), poprvé déle jak 15 minut a 20 km a musím říci, že 7.st DSG mě teda během delší jízdy dost zklamalo. Chci se proto zeptat, jestli stejný chování pozorujete i vy na svých vozech nebo je chyba ve mě či v převodovce/motoru/jinde v autě. Během jízdy je to vcelku OK. Pokud chci ale přidat, buď auto zrychluje jen celkem neochotně nebo DSG frkne o 1-2 kvalty dolů. Čili nedařilo se mi pružně zrychlit na aktuálně zařazené rychlosti. Dále jsem pozoroval problémy při řazení 3-4 st. Je celkem cítit, že tam dojde přepnutí spojek. Co mě ale nejvíc vytáčí jsou rozjezdy a dojezdy. Rozjezd se mi s tímhle kusem daří buď jen hodně pomaličkej nebo prasáckej s kvílením gum. Dojezd na křižovatku zase doprovází dost velký cukání při řazení 3->2 a 2->N. Proto se chci zeptat - jsem fakt ultradebil že s tím neumím jezdit a nebo by mohla být vada někde v SW či HW převodovky? Když jsem se rozhodoval pro svoji O3, jezdil s předváděčkama nebo zajetými v bazaru. Ani na jednom mi ale netrval rozjezd na křižovatce tak dlouho a cukání při dojezdu jsem nepozoroval. U týhle O3 ale dost výrazné. Auto má ale najeto jen 1100 km, tak jestli i tím to nemůže být. Nevíte někdo, kde by mohla být zrada??? Jízda probíhala vždy v režimu normal a "D".
    1 bod
  4. Občas se v práci mimo mýho služebáku (felda vanplus 1,9D) svezu s F1 1,4 63Kw 2006 a mám stejný pocity jako tu popisuje Ekkar. Při jízdě ustálenou rychlostí 90 km/h při potřebě např. předjetí je nutno podřadit min. na čtyřku, nebo ještě líp na trojku a motor drtit do otáček aby předjetí netrvalo tejden. Po přidání plynu na pětku se téměř nic neděje. Zlatá felda 1,6. Všude jsem četl jak je to dobrej a vyváženej motor, ale já jsem z něj byl hodně zklamanej.... Zase na druhou stranu, jel jsem s ním na otočku přes celou rebubliku a na dálnici si nevede špatně - sedí mu otáčky kolem 4000 rpm - to je dostatečně pružnej a bezproblémů drží rychlost 140 - 150 km/h tacho při spotřebě kolem 6,5 l/100km. Jak se ale sjede z dálnice je to tragédie, kolem 2500 - 3000 rpm motor netahá a stále ho vytáčet člověka nebaví. A tahle debilní charakteristika mě vedla k tomu, že když jsem si chtěl koupit fabii, tak jsem dal přednost tříválcovýmu dieslu. Za cenu větší hlučnosti ( ale zdaleka ne takový jak se všude straší) mám motor se kterým se mi jezdí podstatně líp.
    1 bod
  5. no prave a jeste ty muzu umejt auto abys nam potom nekazil partu:)
    1 bod
  6. No to se někde určitě sejdeme, jak v práci, opravuješ snad D1?
    1 bod
  7. presne tak...nikdy som sťahovák nepotreboval
    1 bod
  8. Navíc prodeje V6 motorizací Passatů a podobných neprémiovek jsou marginální. Tam vládne dieselův motor.
    1 bod
  9. Jenže platforma je něco jinýho než konkrétní konstrukce. Platforma je svařenec z plechovejch výlisků určitýho tvaru a určitejch mechanickejch parametrů, kterej se dá namontovat na různě jinak tvarovaný "mezikusy" - a na kterej se dá zase zavěsit několik různě konstruovanejch náprav a agregátů. Vem si "platformu" roomstera - to je přední část shodná s Polem III/fábulí I a II - a k ní pomocí extra zkonstruovaný "mezipodlahy" jako středního dílu je napojenej zadek podvozku od octy I "uříznutej" těsně před nádrží a použitej včetně vlečný klikový nápravy. Přitom MQB NENÍ JEDNA JEDINÁ PLATFORMA - naopak, je to stavebnice, u který má konstruktér možnost propojit X různě dimenzovanejch předních částí s Y variantama různejch podlah a Z možnostma volby zadní nápravy - je u nich jen garantovaný, že mají stejnej profil v "rovině styku", aby se daly bezproblémově napojit a svařovat na stejný lince bez náročnýho přeseřizování celý série automatů. Následným zkombinováním jednotlivejch variant je možný vytvořit daleko větší počet možností z poměrně malýho počtu standartizovanejch dílů - a to nese obrovskou úsporu na nákladech vynaloženejch na výrobu lisovacích nástrojů. Přitom skutečnost, že Polo/Fábule/Ibiza i Passat/Octa/Leon budou používat "podvozkovou platformu MQB" vůbec NEZNAMENÁ, ŽE TA PLATFORMA BUDE SHODNÁ!!!! Ano, budou používat SADU dílů ze stejný skupiny, ale STEJNÝ NEJSOU A ANI NEBUDOU - už třeba jen proto, že se do nich budou montovat různě široký nápravy, na zadku bude možnost volit vlečenou x víceprvkovou nápravu a budou jiný "mezipodlahy". Takže pozor, ono to s tou unifikací zase tak horký není...
    1 bod
  10. 1 bod
  11. tak nakoniec som sa rozhodol, ze hodim tam ten VAM R1 a nie zeder aj ked to bude drahsie asi o 80 eur bez dph, ale tak snad to stoji za tie prachy
    1 bod
  12. pravda pravda, nemachrujeme ale rozdelavame na šroubky:-D
    1 bod
  13. Zase další co nehledá... Jsem zvědav, kolikrát se to tady ještě objeví. Vlákna sloučena.
    1 bod
  14. Radku blbneš abysme zapomněli?Tebe se už po pravdě ani nikdo neptá,protože to víme a počítáme s tím.Takže toho se neboj.Chatku máš jak minule. Supe sám jsi viděl o čem je sraz ne?Předvádíme,ale nemachrujeme.Kecáme,pijeme,jíme a sbíráme moudra.Je to tak všude.Takže jestli je auto takové nebo makové není podstatné
    1 bod
  15. ale ty nás odbouráš naprosto luxusním poslechem zase
    1 bod
  16. Nový superb dostane jako první škodovka v historii adaptivní tlumiče
    1 bod
  17. Strýček Google umí (kromě tun balstu) občas najít i zajímavé informace. A diskuse třeba zde na foru mně občas "donutí" trochu hledat a doplnit si znalosti. Nic jiného v tom není. Takže to zde vždy není jen "ztráta" času při správě fora.
    1 bod
  18. Návody: Nový Swing: A7_Octavia_Swing_InfotainmentRadio.pdf Návod k obsluze 5/14: A7_Octavia_OwnersManual.pdf
    1 bod
  19. Než, aby jste se mu smáli, tak mu raději poraďte co jiného koupit... jsou mnohem kvalitnější věci než želva (taky sem ji používal a myslel co dobrého pro to auto nedělám, ale teď už nee)... mrkni třeba na www.detailing.cz dostaneš inspiraci... je to fórum a dole máš odkaz na obchod... toto je fórum pro lidi co mají rádi auta Škoda a myslím si, že by jsme si měli radit jak nejlépe a kvalitně pečovat o svá auta... nehledě na to, že má každý nějakou zkušenost a tak ji předám dál, nikdo přece není vševědoucí, je to přece společný koníček nás všech...
    1 bod
  20. Pandoro, pro boha, už něco konečně kup! A je fuk co, protože podělat se může všechno. To co tady (a jak jsem zjistil, nejen na tomto foru) píšeš pořád dokola se už nedá číst!
    1 bod
  21. jj. spěchá na to, protože odjíždí do zahraničí. To neznáte ?
    1 bod
  22. A já si myslel, že moji manželku nikdo ve váhavosti ve výběru u nakupování nikdo netrumfne . Musím se jí upřímně omluvit .
    1 bod
  23. Ono to bude asi fakt tím, že hlavní světa svítí fakt dobře a mlhovky se pak zdají slabší než u starších aut. A tvar světla samozřejmě hraje taky roli, možná design vyhrál nad funkčností. Jednoznačně corner fce je dobrá ve městě, že tě ostatní vidí, že jedeš jinam než rovně. V mlze tě ostatní taky uvidí, toho bych se nebál. Ve dne světla v mlze pro vlastní vidění nepotřebuješ. A za tmy a mlhy holt musí člověk zpomalit. To by musely být mlhovky opravdu žluté, aby fungovaly.
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...