Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 06/10/14 ve všech sekcích

  1. Kuwa jsem prolít tunel a oni tam dali 50ku. Asi zase magistrát nemá prachy. Nikdo nikde, jen nějaká bába prudila v levém. Jsem zvědav, kdy požádaj o úplatek.[emoji61]
    2 body
  2. já vím moc dobře co mám dělat, nechat se zvát, to je základ to ti klint může popovídat, jak mu manželka platí jeho oktávku, utraty v hospodě, syna. a klint si jenom užívá milenky u piva!
    2 body
  3. To mi povídej, nejen zkurvená doba, ale i služby v hajzlu a na vychcánky narážíme všichni několikrát denně. Nemít tady rodinu, tak v CZ, potažmo v Evropě mě už nikdo neuvidí. Možná jsem stará škola, ale když takhle čtu o podvodnících, vidím červeně a jsem nasranej, i když se mě to přímo netýká...
    1 bod
  4. Nová verze radia Swing v Octavii - s dotykovým displejem, bez CD mechaniky. Nová kola Savio pro Rapid ve verzi StylePLUS, představené u verze Monte Carlo v celočerné variantě, 17 palců
    1 bod
  5. Koktovi nikdy prej neklesá
    1 bod
  6. Já osobně bych již neobjednával Lane Assistant. Naopak bych asi příště objednal tažné zařízení kvůli možné montáži nosiče na kola.
    1 bod
  7. Paranoidní myslím nejsem. Ale když už tedy doslova - asistent udržování v jízdním pruhu - tak tam tedy fakt selhává. Když si totiž chci oblouk "natáhnout", upozorňuji že v rámci čar svého pruhu, tak na tom není nic špatného. Naopak, jízda je plynulejší, nemusím tolik zpomalit a navíc tolik stranově nenamáhám auto (např. pneu). A přesně v tom okamžiku se se mnou začne hádat o volant. Ale možná bys mi tedy mohl ozřejmit v čem je to dobrý kromě toho, že mě to vytáhne z průseru když píšu sms nebo mail.
    1 bod
  8. suri: Asi to, že by bolo treba najprv spustiť olej a dať dole kryt. Ekkar_z_Bastlírny: Pán vševed, ak nedokážeš na normálne položenú otázku odpovedať inak, len ďalšou otázkou (ku všetkému jebnutou), tak sa prosím ťa choď už niekam vypchať. Alebo ty naozaj potrebuješ ku všetkému niečo napísať? To bola iba rečnícka otázka... McMatej: Vlastne áno. Viem že sa na to používa nejaká skrutka, ale myslel som si, že sa kvôli tomu dáva dole aj kryt reťaze.
    1 bod
  9. budeš dělat kečupa nebo křena?
    1 bod
  10. Mě ten větrák pískal a vrzal taky, zvlášt když jsem jel do zatáčky. Ted si nevzpomenu jestli to byla pravá, nebo levá, ale to není důležitý. Demontáž je jednoduchá(popsáno výše od SUP1). Já jsem potom větrák opatrně rozebral, vyčistil uhlíky a lehce předepnul pružinky a je po problému. Bohužel mi skládání nešlo úplně bez problémů, protože je tam část na těle, která se demontáží trošku poškodila a už to nedrželo, tak jsem to zabodoval svářečkou. Když budete šikovnější než já, tak se obejdete i bez toho :-) Každopádně problém je vyřešen, větrák šlape potichu a pár tisíc za novej je ušetřeno.
    1 bod
  11. to je radost teda, 37 tis v prdeli
    1 bod
  12. Hravec - sice máš pravdu, že nejsme v sekci OIII, ano nepatří to sem, ale přestaň laskavě ponižovat cokoliv co není OIII. Taky asi nebudeš buzerant jen proto, že nosíš starší spodní prádlo než to co sem si já včera nové koupil...
    1 bod
  13. Já to cejtil i hodně ve volantu, u benzínu necítíš nic, kolikrát jsem měl pocit, že mi zhasnul motor
    1 bod
  14. Jojo, pěkné vibrace do spojkového pedálku, strýc má Yeti 2,0TDI 4x4 a S2 fl 2,0 TDI obojí 3 měsíce staré a u obojího pěkně vrní při sešlápnuté spojce do palečku, asi auto pro ženský, těm se ty vibrace možná budou líbit. Sešlápneš pedál plynu a čekáš dvě hodiny než se to nadechne a začne to táhnout (cca 2200 ot.) Hold není to TSI s krouťákem už od 1500 otáček
    1 bod
  15. A já začnu. Dieslům už všeobecně pomalu začíná zvonit hrana, protože udržet emise bude čím dál náročnější a u diesla obzvlášť. Někde jsem četl nějaký článek, že už kolem roku 2020 (nevím jaká v té době bude platit emisní třída Euro 7,8 ? ) Bude vývoj a výroba diesl. motorů tak drahá, že pomalu půjde do kytek. Už dnes se diesl vyplatí jen málo komu a díky vzkříšení benzínových motorů (turbomotorů) ani nemá pro mnoho lidí diesl význam (krom velkých SUV či dodávek apod.) Tedy, ať je dieslům země lehká.
    1 bod
  16. A co ti brání zajít zítra k dealerovi a objednat to co máš vybráno?? Za ty prachy teď dlouho nic lepšího nebude... tak abys nepřebral. Vem 1,4 a buď rád, že se ještě vyrábí. Budeš spokojený. Pokud bys časem začal jezdit delší cesty, předěláš to na plyn. Sto tisíc věřím, že natočíš bez vážných potíží. U TSi budeš s každým startem poslouchat, co se ti zase sype. Toto je blbuvzdorný a hospodárný (můj názor) motor. A v krátké fabii pojede relativně svižně. Ještě pár měsíců váhej a škodovka ti tvé dilema vyřeší sama. Budeš mít oturbené HTP a s ním novou kolekci problémů.
    1 bod
  17. Před pár dny jsem to řešil taky a tady se to hlavní nedozvěděl. Jak uvolnit rámeček zjistí každý i bez videa, to jde snadno. Pak uvolnit pěkně silný secvaklý kovový kroužek dá taky nějakou práci, šroubovákem roztáhnout od sebe. Ale s tím plastovým kroužkem, co drží manžetu nahoře u tyčky, to byla neskutečná drbačka. Hodinu jsem tím zabil určitě. Nakonec musel slabším ostrým šroubovákem odspodu podebírat jeden plastový zobáček uvnitř, co má tvar malého klínku a je v mezeře uvnitř kroužku. Až jsem ho úplně odstranil pryč. Pak jsem konec řadičky dal do svěráku a sikovkama kroutil a tahal za kroužek, až vyskočil ze všech zobáčků po stranách. Tam už jsem ale předem taky šroubovákem udělal trošku rozšíření děr, ve kterých to drželo a proto to šlo, bez úpravy by to asi nešlo vůbec. Ten kroužek se zdá být na jedno použití a k nové manžetě by ho měli automaticky přidávat nový. Bez poškození sundat prostě nejde. Aspoň u mé řadičky, u některých to třeba mají vyřešeno jinak. Novou manžetu jsem koupil koženou, od borce, co to šije na zakázku. Barvu kůže a nití si člověk může vybrat. Stála 466 Kč i s dopravou a je to kvalitní práce. Můžu dát kontakt. Nová manžeta má dole stahovací gumu, tak se nemusí přicvakávat kovovýma sponkama k rámečku, jako ta původní. Díra na zámek Construct tam není, tu si člověk musí vystřihnout sám. Osvědčily se zahnuté nůžky na nehty, kvalitní Solingen, jsou ostré a přesné a kolečko se podařilo vzorně. Pokud nemá člověk průrazník na kůži, průměr byl tuším 23 mm. Po nasazení nové manžety se musí plastový kroužek silně narazit, nová kůže tam dělá tlustší vrstvu. A kovový kroužek secvaknout vhodným typem štípaček. Na fotce jsem udělal šipku, kde se musí odstranit ten plastový zobáček. A na závěr foto výsledku. --- Po měsíci mi to nedalo a dokoupil jsem i koženou hlavici. Kovový i plastový kroužek byly přiloženy. Hlavice je originál Škoda, za 700 Kč. Taky jsem nalepil hliníkové kroužky kolem ovladačů klimy a kolem vypínače světel.
    1 bod
  18. Ahoj všem, rozsvítila se mi kontrolka airbagu, po výpisu z vagu, jsem zjistil závadu G179-cidlo narazu pro postranni airbag:řidičova strana, závada byla v přetrženém vodiči v průchodce dvěří-opraveno. Ale byla tam ještě jedna závada a to: E224 vypinač pro vypnuti airbagu spolujezdce, neverohodny signal. Četl jsem, že se stím již někdo setkal, ale nenašel jsem žádné řešení problému. Prosím Vás tedy o radu, co si stím počít? Předem děkuji za reakce.
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...