Hlavní panel
Oblíbený obsah
Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 06/23/14 ve všech sekcích
-
Nene, rychlost me netrapi, at si kazdy jede jak chce a jak uzna za vhodny. Ja bych si pral, aby lidi sledovali zrcatka, pouzivali blinkry, byli alespon trochu ohleduplni a umeli se rozjet z krizovatky na zelenou barvu2 body
-
2 body
-
Ještě mě žádnej nepředjel Pan Kokta se probral z kómatu a vyvěsil francouzskou vlajku z okna2 body
-
Ted vsichni sledujte Clint rudne do cervena. Doma nad posteli ma totiz obrovskej nasvicenej znak slepice a pred spanik se k nemu modli 10x otce nas.2 body
-
Co já vím, tak podle Světa Motorů, kterej jsem si kupovával ještě jako kluk někdy na konci 80. let, tak se dřív na tuhle "úspornou rallye" speciálně chystávali "samodomo" úpravci třeba tím, že: - montovali úzký gumy, - dvoukomorovej karbec ve Š110 měnili za jednokomorovej z "embéčka", - dávali otryskování s menšíma průřezama, - dodělávali si elektrický a elektronicky ovládaný uzavírání volnoběžný trysky při nuceným běhu naprázdno = při brždění motorem, - vymontovávali dočasně olejovej i vzduchovej filtr kvůli menšímu spotřebovávanýmu mechanickýmu výkonu samotným motorem, - samozřejmě nalívali extra řídký oleje, - sundávali řemen z vrtule chladicího větráku a montovali tam elektromotorek, - montovali kratší péra a tlumiče kvůli menšímu aeroodporu auta při jízdě. - přelepovali spáry mezi kastlí a kapotama i dveřma izolepou kvůli stejnýmu důvodu, - používali co nejvíc různejch typů elektronickýho zapalování kvůli údajně lepšímu průběhu spalování a "silnější jiskře" a páchali další a další "zvěrstva", kterým samozřejmě se změnou propozic a s přechodem na elektronicky řízenou přípravu směsi tak trochu odzvonilo... Ale samozřejmě, pokud někdo má přístup k příslušný technice, tak dokáže i přemapovat ŘJ tak, aby opravdu motor s ní jen-tak-tak dokázal udržet rychlostní průměr - a pak se samozřejmě není čemu divit, že i se zdánlivě normálním motorem má dotyčnej spotřebu 2-2,5 litru. Ale chtěl bych vidět porovnání softu v ŘJ takovýho "ekorunera" se sériovým - a jeho auto s tím softem jet v normálním provozu neoznačený startovním číslem. Možná by se nedivil jen on, ale hodně lidí kolem...2 body
-
Jak jsem psal; tehdy jsme testovali dražší systém. Ten byl spolehlivý a byl/je OK! Teď se snažili zase více vydělat a je to v kopru Však oni na to společnost jako taková jednou přijde sama, že vysoké zisky jsou krásná věc, ale když to lidi nebudou celkově kupovat kvůli špatné kvalitě, tak zisky nebudou. Je to začarovaný kruh a občas mám pocit, že je to i manažerská závislost drsnější a návykovější jak drogy, kafe, chlast, chlebíčky a kozaté sekretářky ohnuté přes stůl - vidina vysokého zisku2 body
-
2 body
-
Dobré ráno Vietname! (tedy trochu pozdní, vstával jsem skoro v půl jedenácté ) Našel jsem dvě dobové (totalitní) fotografie, jedna zachycuje vážnou havárii u nás před barákem a druhá je pro Koktu, aby viděl, že jsem byl zastáncem a fanda značky Škoda už od mala, pak se nesmí divit, že jsem touto značkou poznamenán (na ty plechovky nekoukejte, to se tenkrát sbíralo) Tu pohraničářskou věž ze špejlí jsem stavěl sám osobně2 body
-
Bolševik stačil za 40 let postavit akorát tak D1 Praha-Brno a kousky D11, D5, D2. Což je bída za tu dobu. A to D1 byla koncem čtyřicátých let již rozestavěná... Ber to měřítkem času.1 bod
-
Pawouk - nemyslel jsem to tak, ze si musi neco dokazovat, ale tak, ze predtim koukali vic do zrcatek, uklizeli se z rychlyho pruhu a celkove proste fungovali. Ted kdyz je potkam na dalnici v nemecku tak si sem tam pripadam jak v cesku... Mno a kdyz potkavam nektery nemce v cesku, tak sem obcas na prasky, levoproudarstvi se asi da rychle naucit1 bod
-
Neřekl bych že to bude o autě. Těch 118kw je už celkem nadprůměr. Já třeba jel Praha-Plzeň konstantních 150km/hod. a nepřejelo mě nic. Je to o lidech. Předjížděl jsem spoustu silnějších aut. A na druhou stranu mě několikrát předjelo slabší, když jsem se kochal krajinou, takže asi tak. Naše auta nejsou nejslabší (v průměru co u nás jezdí po silnici)...1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
Mno takový Megane RS by ale nemusel být k zahození... Uznávám, že Renault moc spolehlivý nebyl, ale staré doby jsou pryč a koncern ať se nám to líbí nebo ne zaspává, resp.vyčkává, protože má širokou základnu posbíranou dlouhou dobou, ale konkurence je neúprosně dohání a to i značky jako je Renault nebo Hyundai a Kia... Dokonce i Peugeot s Citroenem nejsou co bývali... Hodně záleží kus od kusu a zpracováním to není ZATÍM jako u VW nebo Škodovky, ale ceny hrají ve prospěch konkurence...1 bod
-
:D:D Nevim cim to je, ale nejakou takovou reakci jsem cekal i kdyz zrovna u renaultu se ani nedivim. Ale koukal jsem na to nove Clio v ty nejaky edici ( Red Passion myslim) a sedacky ( v kuzi) a vyplne dveri to by se mela O3 od koho ucit ac to pisu nerad, pecka. A kupodivu VZPERY NA KAPOTE I S FILCEM !!!1 bod
-
Paráda, v týdnu sem hodím nějakej termín ať to příště vyhovuje více lidem.1 bod
-
1 bod
-
Takhle se dělají srazy http://www.novinky.cz/auto/340079-na-prvni-cesky-sraz-dacii-prijelo-rekordnich-808-aut.html1 bod
-
1 bod
-
.....jelikož jezdím na ryby, tak jsem si před rokem udělal lůžkovou úpravu. Jednu sobotu jsem se takto rozhodl a za tři hodiny byla hotova. Nemůžu si ji vynachválit. Vyzkoušena i na dovolené. Chtěl jsem zachovat jednu zadní sedačku pro dceru s možnosti přespání bez nějakého složitého rozkládání lůžka. Na dovolené se nám tam krásně vlezli všechny batožiny a zbylo krásně místo na přespání. Musím přiznat, že tuto možnost na dlouhých přejezdech a hlavně v noci dcera využívala maximálně. Hodně také, takto rozložený prostor využívám i pro převoz věcí. Délka je 182 cm, šířka 83 cm, dosti na pohodlné přespání. Není nad to si v noci na rybách lehnout do auta přes panorámu sledovat hvězdy.... ....všem hezký den....1 bod
-
Nesrovnávej své jednání s tím, co jsi vyslechl v hospodě, to je právě to, čím se lišíme od civilizovaného zbytku světa. Prostě jsi mu kavalírsky neumožnil dokončení toho delšího objíždění a nenechal ho zařadit před ten poslední objížděný objekt. Nechal jsi se unést emocemi z hospody a jiných nepříjemných zážitků na silnici. Tohle jednání zub za zub nepatří do civilizováného světa, ale někam na balkán nebo na Ukrajinu !1 bod
-
a je tu koniec vikendu, aspon som si trocha dal do poriadku interier mojho supa. popritom som zistil, ze mi treba nove koberceky, soferova sedacka potrebuje novu kozu a ventil g81 mi zacal hlasit chybu. to som ho radsej ani nemal umyvat a napajat na diagnostiku , je to ako s clovekom, pokial nechodi k lekarovi, tak je zdravy.1 bod
-
od froggy: "Jestli mi výjde čas, kdy je ta soutěž, budu zvažovat, že se přihlásím. Odlehčím auto, dofouknu gumy, natankuju Vervu a jdem na to" Takhle to nefunguje. Musíš mít vše včetně reservy v autě. Projdeš technickou kontrolou, kde ti vše přeměří, zkontrolují přes počítač, dofouknou pneu. Musíš dojet s minimálním množství paliva. Palivo Ti doplní svoje až po hrdlo a vše se zapečetí. Skutečně máš minimální možnost si nějakým způsobem pomoci k ovlivnění výsledku celkové spotřeby. Dost na to hledí a jsou v tomto nekompromisní. Což je v pořádku. Samotná trasa je projeta organizátorem a máš časový limit na projetí. Když tento limit nesplníš jsi diskvalifikován. Čas je určen na projetí v rámci dodržování rychlostních povolených limitů. Takže se nemůžeš courat a skutečně to vychází tak, že tě to nutí jet dle těchto limitů. Sám poznáš......1 bod
-
To není konspirace, to je o tom, že tuzér bere každej pokus o upozornění případně o nenásilný zastavení za účelem informace o závadě na jeho autě už primárně jako útok na svoje EGO reprezentovaný jeho plechovým motorovým prodloužením penisu. Normální člověk se začne zajímat "proč na mě ten trouba vzadu troubí? nechce von abych zastavil?asi jo, nemám náhodou na autě přilepený hovno?" - a zastaví, když ne hned, tak prostě až to jde. I když třeba nerad, ale nedá mu to. Tuzéra nezastavíš, leda tak střelbou. Ten sám od sebe nepřipustí, že by měl na svým prodlužovači penisu nějakou botu... Leda že by to byl nedostatek, kterej je rozhodnutej hned vzápětí potunit k obrazu svému...1 bod
-
Ekkare,po tom co jsi popsal situaci,jsem Ti dal za pravdu.V mezích zákona máš pravdu,jestli ji máš i z lidského hlediska se prostě posoudit nedá. V zásadě ten autobusák hovado byl,ale otázka je,jestli je to hovado je od přírody,nebo je to takový Jekyll a Hyde.On to totiž může být slušnější řidič než my všichni dohromady,jenom mu do role hovada pomáhají ostatní nerespektováním jejich práv. Já určitě nejsem žádnej Mirek Dušín a sem tam se mi povede věc,že bych se radši v prd..i viděl,ale mám pár pravidel,mezi nimi je když míjím autobus v zastávce,dávám si kurva bacha na chodce a potom,jestli nechce odjet a nebliká.Pouštím,i když jedu sám,tím spíš,když je za mnou kolona.To,že mi děkují za to,na co mají ze zákona nárok svědčí o jednom,že pouštění autobusu není tak samozřejmé jak by mělo a že na ně většina sere. Proto se jim ani nedivím.Ano,hovada taky trestám,alespoň tím,že si je vytroubím :-),ale autobusáci mezi ně nepatří,protože do role hovad je pasoval nezájem a arogance ostatních. Howg :-)1 bod
-
Tak jsem hledal a spousty subwooferů má možnost napojení HI/LOW t.j. buď výstup z radia na subwoofer, nebo se tam připojí dva repráky. Zvažoval jsem pod sedačku http://aukro.cz/show_item.php?item=4309861296 Myslím, že na zlepšení zvuku to stačí, nepotřebuju aby auto nadskakovalo, stačil by zvuk např. OIII1 bod