Nalisované za tepla neznamená navarené...... A to tu ešte niekto tuším dookola opakoval že "kvůli právě větší šířce neprojde průvlakama ve starší hlavě" a tudíž je ji nuto třískově obrábět....... pritom je tam miesta, že by vedľa seba vošli minimálne 2
Som dosť zvedavý na prístup servisu, samozrejme o ničom nevedia, stále som jediný čo má problém s 1.2 TSi, ale sa mi nezdá, že predali len jedno....... Prvú reťaz mám menenú pri cca 20k, vtedy dva mesiace pred výmenou taktiež o ničom nevedeli......... Na modifikovanej opravnej sade mám 15k a rovnaké symptómy ako pri pôvodnej pred výmenou, rád by som dostal ešte "záručné" riešenie ale kto vie.... s blížiacim sa koncom záruky sa pravdepodobne zažne zvyšovať frekvencia mojich návštev servisu, ak nebude nový rozvod, tak zrejme bude ešte pred padnutím záruky na TSI môj rozvod s TSI, potom možno TDI, alebo v silnej frustrácii aj rozvod so značkou Škoda a KIA s CRDi. Každopádne nemám chuť sa objaviť v servise na odťahovke z dôvodu skočeného rozvodu pri štartovaní (nemám ani modifikovaný kryt reťaze) a ešte menej z núdzového režimu počas razantného predbiehania...... Vtedy by s tým možno niečo začali riešiť, lebo kontrolky........ Mám pocit že motor vädne každým dňom.... S nostalgiou spomínam na prvých 5000km, potom ako by to šlo z kopca, do 10k mierne, potom 24W6 a od vtedy totálne, po výmene reťaze na pár tis km trochu lepšie, no motor mal hlučnejší a surovejší prejav.....
Poprosí o názor na štart z kategórie tých lepších http://youtu.be/p48Mc9y0Bg8