Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 07/10/14 ve všech sekcích

  1. Tak za mě je právě ta bílá nejhorší Na fotce ničím nevyniká, kola strašná....U té zelené mi k sobě ta oranžová kola také moc nesedí.....ale je to věc vkusu.
    3 body
  2. A tento poznate ??? Chlapík sa vracia domov zo služobnej cesty o deň skôr. Je po polnoci. Cestou sa pýta taxikára, či by nebol ochotný robiť mu svedka, lebo si myslí, že ho manželka podvádza. Taxíkár súhlasí, ak za to dostane 100 EUR. Ako prišli do domu, potichu sa vkradli do spálne. Muž zapáli svetlo, prudko zhodí prikrývku z postele a vidí ženu s milencom. Nahnevaný zoberie revolver a priloží ho milencovi k hlave. Žena vykríkne: Nestrieľaj, klamala som Ti, že som zdedila peniaze! ON zaplatil Corvettu, ktorú som Ti dala, ON zaplatil jachtu, ON zaplatil ročné lístky na športové zápasy, ON zaplatil chatu pri jazere, dokonca platí aj mesačné výlohy na domácnosť. Zneistený muž spustí pištoľ, pozrie na taxikára a pýta sa ho: "Čo by si urobil?" Taxikár chvíľku rozmýšľa a odpovie: "Prikryl by som ho dekou, aby neprechladol"
    2 body
  3. čaute, tak jsem to stihl trošku dříve (musel jsem do garáže už dnes), tak zkusím nějak popsat demontáž tapucíru (výplně) dveří Fabia II, Roomster II 1. Demontujeme (vypáčíme) krytku madla - použil jsem šroubovák pro vypáčení 2. Odšroubujeme torxové šrouby, které jsou umístěny v rukojeti ( 2ks ) 3. Odšroubujeme torxové šrouby ve spodní části dveří (tapecu) 2ks 4. Vyloupneme panel ovládání oken (šroubovák) a odpojíme konektor s kabeláži 5. Odděláme tapecír - natvrdo šroubovákem po celém obvodu odcvakat - celé to drží na těch plastových nesmyslech, kterých je plné celé auto. Třeba ale počítat s tím, že bude zapotřebí koupit nové - zkoušel jsem to dlouho šetrně, ale marně... 6. a poslední krok je odpojení konektoru kabeláže od zrcátek a lanka od kliky Žádná věda to není, jen se toho nebát... Přeju hodně zdaru, snad se vám postup bude hodit
    2 body
  4. Ta zelená v budikách a klimatroniku mě uplně deptala už....Našel sem tu ještě po letech bedýnku s original LED a předelal to alespon do bílé.A když zbyde čas udělam maxidot do červena jako to má laurin 08.Zelený tlačítka mi nevadí ale tohle muselo pryč,je to moje deformace z Audi
    1 bod
  5. ...nejak nechapem zmysel tych extremnych znizeni...najprv bol v tuningu extrem velke disky - tie su teraz uz casto priamo z vyroby, tak vznikol novy vymysel - extremne znizenia? Uprimne vazne, vam sa pacia takto utopene kolesa hlboko v podbehoch?
    1 bod
  6. neboj přijedu ve špinavém, jen já budu umytej :-)) chceš týden nemyté, 2? Víc už nedovolím
    1 bod
  7. Hurri: No to mě jedině potěší nezapomeň, že steelka je můj současnej favorit Hele brácho, chci slyšet jen samá positiva a luxusní zprávy o RS-u, však víš. Jsem fanatik Piš jen o tom, jak skvěle se ti jezdí, jakej je to luxus a drenalin a jak kvalitní to je, že to nemá závady a jak jsi spokojenej
    1 bod
  8. Ještě že u nás při koupě RSa nemusíš mít pět oktávek doma
    1 bod
  9. už skončite s tou akciou...to k RAPIDu vôbec nepatrí a už tobôž nie kabeláž k mlhovkám!!! Pavle premaž to prosím!!
    1 bod
  10. Ja myslel ze Pancho to bude mit na pojistku toho druheho, tak jakapak cara pres rozpocet? Akorat se nesmi nechat ojebat kvuli amortizaci. A jestli se bude lakovat nebo neco klepat ci rovnat, tak neni vubec rec o zhodnoceni. Ps: Ja tam malem sedel taky, ale nevzali me. To by jsme oktu pretizili a kolo by jsme uloupli uplne.
    1 bod
  11. Uplne souhlasim s Clintem. Nechapu, ze nekdo takto zprasi auto, ktere neni uplne levne. Ale vkus ma asi kazdy jiny.
    1 bod
  12. Jojo, s Ozákem, Koktou a Petrrrem jedeme jednu udělat. Ozák řídí, pač má nejrychlejší auto, Petrrr a já to vybereme a Kokta bude hrát rukojmou, těhotnou starší ženu, přesně podle toho filmu s Belmondem.
    1 bod
  13. Nalisované za tepla neznamená navarené...... A to tu ešte niekto tuším dookola opakoval že "kvůli právě větší šířce neprojde průvlakama ve starší hlavě" a tudíž je ji nuto třískově obrábět....... pritom je tam miesta, že by vedľa seba vošli minimálne 2 Som dosť zvedavý na prístup servisu, samozrejme o ničom nevedia, stále som jediný čo má problém s 1.2 TSi, ale sa mi nezdá, že predali len jedno....... Prvú reťaz mám menenú pri cca 20k, vtedy dva mesiace pred výmenou taktiež o ničom nevedeli......... Na modifikovanej opravnej sade mám 15k a rovnaké symptómy ako pri pôvodnej pred výmenou, rád by som dostal ešte "záručné" riešenie ale kto vie.... s blížiacim sa koncom záruky sa pravdepodobne zažne zvyšovať frekvencia mojich návštev servisu, ak nebude nový rozvod, tak zrejme bude ešte pred padnutím záruky na TSI môj rozvod s TSI, potom možno TDI, alebo v silnej frustrácii aj rozvod so značkou Škoda a KIA s CRDi. Každopádne nemám chuť sa objaviť v servise na odťahovke z dôvodu skočeného rozvodu pri štartovaní (nemám ani modifikovaný kryt reťaze) a ešte menej z núdzového režimu počas razantného predbiehania...... Vtedy by s tým možno niečo začali riešiť, lebo kontrolky........ Mám pocit že motor vädne každým dňom.... S nostalgiou spomínam na prvých 5000km, potom ako by to šlo z kopca, do 10k mierne, potom 24W6 a od vtedy totálne, po výmene reťaze na pár tis km trochu lepšie, no motor mal hlučnejší a surovejší prejav..... Poprosí o názor na štart z kategórie tých lepších http://youtu.be/p48Mc9y0Bg8
    1 bod
  14. je to ten Kudrnatý hOch z oKolí Toho městA Hradec Králové a stihl jsem být v 7 opět zpátky v Prahe
    1 bod
  15. A co na to jít obráceně? Po vystoupení auto zamknout a pak otevřít jen kufr. DO nemusíš vytahovat a alespoň Ti nikdo nevleze do auta, když ho nakládáš. Velice dobré na parkovištích u OC.
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...