Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 07/14/14 ve všech sekcích

  1. On kokta píše, ale než to odešle, tak mu to Pawouk smázne :D
    2 body
  2. Stanmar začíná bejt vhodnej kandidát do Koktovy ordinace
    2 body
  3. JJ, přesně tak ! Těch 118kW co mám je dobrejch, ale rychle se na to zvyká. Jak jsem tuhle měl tu Yetinu naftu a 81kW tak po přesednutí do Octy to byla paráda ! (a taky ten tichoučkej motor TSI proti naftě). Jinak už se mi zase po pár jízdách ve svým zdá, že to až zas tak moc nejede... Prostě s jídlem roste chuť.
    2 body
  4. Tak po víkendu totálka... 270 zpráv v mailu a bude to horší a horší... Asi vypnu oznámení, nebo už fakt nevím... Nechtěl bych to vidět po týdenní dovolené, to bych celej den nedělal nic jiného, než promazával mail... Jinak celkem horečná slovní válka Škoda vs. Ford já bych neřekl, že Ford je o tolik horší než jiné automobilky. Bavíme-li se o autech cca od roku 2010 řekl bych, že všechny dnes běžné automobilky v ČR jsou jak motorově, tak kvalitativně na hodně podobné úrovni. To že některá auta mají výkonnější motory než konkurence, to už je věc poptávky, to že některé motory jsou horší, je zase vět výzkumu a velice přísných emisních norem, kdy jsou výrobci tlačeni pomalu k nemožnému... Znám spoustu lidí, co nadává na Fordy (většinou 10 let staré ročníky), znám lidi, co nadávají na nové Fábie, znám lidi, co si nemohou vynachválit Peugeoty a znám lidi, co by nikdy nekoupily Fiata... Každý si najde své, záleží na tom, jestli lidi kupujou auta nová, jestli umějí zacházet s autem, nebo jestli kupujou auta bazarová a potom nadávají jak se to sere, nebo sami umějí jezdit, ale ne řídit auto... Nedá se říct, že by něco bylo vyloženě výborné a něco vyloženě na howno. Můžete koupit novou L&K a bude se srát a nebo 10 let starého Focuse a nebude jediný problém. Během týdne není nikdo schopen říct jaké to auto je, nikdy ho neprojedete tak, abyste věděli co od něj čekat, nebo jak se chová, nebo jak dlouho vydrží. Jediná věc co se dá hned o autě říct, je vzhled a to je naprosto individuální.... Mě se třeba všechny nové Seaty neskutečně líbí, stejně tak se mi líbí Octavie III a naopak se mi nelíbí Golf VII nebo Scirocco...
    2 body
  5. Podle mě je to nějaká fotomontáž celé - např. i ty střešní lyžiny takto přece nevypadají...
    1 bod
  6. v tom případě já bych už potřeboval tak 200kw :-)))
    1 bod
  7. já nemohu.... v pátek jedu dolaďovat věci kolem svatby a v pondělí na matriku v ČL Chtěl jsem vám to říct na srazu,ale ....... no prostě 9.8. se žením takže docela frmol kolem toho.Necelý měsíc na připravu.
    1 bod
  8. Ano to není problém dodělat.
    1 bod
  9. Jestli je opravdu motor a převodovka OK, tak to je velice zajímavá cena: http://aukro.cz/skoda-superb-2002-2-5-tdi-114kw-s-tp-i4418426528.html Hodně věcí by se z toho hodilo a i prodalo. Ale pro mě z ruky. Pro Moraváka ovšem zlatá koupě
    1 bod
  10. No ty jeho průměrné rychlosti svědčí o něčem jiném.
    1 bod
  11. Právě, jde o zvyk. Hravec: vnitřek je v pohodě, ono to na fotkách vypadá jinak, než v reálu. Nicméně souhlas, že v RS-u je to hezčí Motor ti komentovat raději nebudu Jak jsem psal, záleží kdo komu co stačí....
    1 bod
  12. designově je to pěkné auto, ale nebrat, kdysi mě lákal Yeti, právě krz posedu, ale ten kufr je bídný... no jinak samo Ti to moc sluší, krásný postoj u hrbaté vesnice a v ruce máš nové sluneční brýle
    1 bod
  13. Tak bez kessy se samo prezit da, ale je to dalsi super navikovka.:-D
    1 bod
  14. neboj zitra nebo streda to odvazim,nebudou to delat:)
    1 bod
  15. Zdravím vespolek. Nechal jsem se tímto tématem inspirovat a po krátkém zhodnocení kladů a záporů podobného zásahu jsem se rozhodl to vyzkoušet. Protože mě baví se tak lehce vrtat v autě, pustil jsem z hlavy montáž od profíků z ahifi, jak se tu psalo (ikdyž věřím že to jsou kluci šikovní a zvládli by to lépe i rychleji) a vyhradil jsem si volný DIY víkend Moje očekávání od vytlumení bylo především zpříjemnění poslechu hudby z Cantonu a lehké odhlučnění interiéru. U odhlučnění jsem si nedělal velké nároky, protože ereso v benzínu je na octávky docela tiché a vrozené vlastnosti podvozku a jeho nastavení tím stejně člověk neovlivní. Takže jsem si pročetl stránky o montážích, které jsou na první stránce, nakoupil materiál a pustil se do toho. Nejvíc jsem se inspiroval ze stránek ahifi z montáže tlumení v O3 v kombíku. Při demontáži tapecu bylo asi nejtěžší demontovat ovládací panel oken u řidiče (svině tam fakt drží jak přibitá a je potřeba trochu té primitivní hrubé síly v páčení). Radou mi pomohl kolega lubpf, kterému tímto ještě jednou děkuji. Repráky jsem měnit nechtěl, takže jsem je tam nechal, což mi pak ale lehce zkomplikovalo přístup na vnitřní stranu vnějšího plechu. Každopádně to tam nalepit a upevnit jde i za pomocí tapetářského válečku. V kufru jsem tlumil plech za subwooferem, protože při vyšších hlasitostech mi začlo rezonovat zadní světlo. Vytlumil jsem i plech pod rezervou. Přidávám i soupis množství použitého materiálu, kdyby to někoho zajímalo: Přední dveře: 3 pláty STP Anticor S (vnější plech tak z 80-90%, vnitřní z 50% z použitelné plochy) 2 pláty Gladen Aero Wave 2 pláty Gladen Aero Foam Zadní dveře: 2 pláty STP Anticor S (vnější plech tak z 80-90%, vnitřní z 50% z použitelné plochy) 2 pláty Gladen Aero Foam Kufr: 1 plát STP Anticor S 2 pláty Gladen Aero Foam (podběhy a pod rezervou) Možná bych dokoupil ještě 1-2 pláty toho STP pro ještě lepší zpevnění plechů. Jestli můžu hodnotit výsledek po prvních 4 hodinách jízdy, tak jednoznačně zlepšení basové složky Cantonu, ale ne ve smyslu silnějších basů, ale spíš jejich podání. Jsou takové dynamičtější a pevnější. Nejsem audiofil, takže sorry, nedokážu to popsat. Především ale zmizely vibrace a drnčení tapecu při vyšších hlasitostech, což je asi největší přínos celé téhle srandy. Prostě si můžete hudbu z kvalitního zdroje poslechnout v čistém podání i víc nahlas. Co se týče odhlučnění, interiér se mi zdá trošku víc izolován, ale na rozbité cestě je to zanedbatelné zlepšení. Nejvíc jsem si to odhlučnění uvědomil na hezké cestě, ale možná jde o placebo . Chtělo by to změřit na hlukoměru. Příjemný vedlejší efekt poznáte při prvním zabouchnutí dveří. Celkově tedy spokojenost. Cena něco málo přes 3k za materiál, 1 a půl dne v trapu a namožený záda z neustáleho klečení a ohýbání se ke dveřím Pokud podobné úpravy auta berete jako formu relaxu, baví vás to a chcete vylepšit ozvučení, jděte do toho.
    1 bod
  16. videli ste reklamu na novou astru? uz v reklame se rika, ze je to auto na 100 tkm http://www.youtube.com/watch?v=cwRVjcMOD3E
    1 bod
  17. Scout v konfigurátoru.
    1 bod
  18. ".....pane doktore, jak to vypadá s tim Markem?" - "Moc vás nepotěším, stále čipuje, stále čipuje....."
    1 bod
  19. No koukám, že jsi docela editoval. Jak jsem již psal, znám mechanika, který dělal asi deset let ve Fordu, takže informace mám přímo z první ruky a o velkém množství aut - servisovaly se tam u nich třeba velké firemní flotily. A ano, i Mondeem jsem se svezl a ne jako spolujezdec. A ano, znám majitele Mondeií, Focusů, Fiest. A kupodivu, nikdo z nich žádné větší problémy. A to jsou různé motorizace od TDDI (dokonce jeden má přes 300 000 km a s motorem žádný problém), přes TDCI po benzínový šestiválec. Poruchovost motorů TSI je také již proslavená, tak mi ukaž ten rozdíl. Kde je??? Já o etalonu spolehlivosti nic nepsal, to sis bohapustě vymyslel. Já nic nehaním, jen nejsem zaslepený nenávistí a předpojatostí k jiným značkám. Ty vidíš jen nedostatky u jiných, ale u ŠA děláš, jakoby se jí to netýkalo. Ale to jsi na omylu. A ano, konkrétně na mojí Octavii zatím odešlo jen ložisko na kole a je rozvrzaný interiér, rozvody počítám odejdou během pár tisíc, možná desítek tisíc km. S tím jsem již smířen, ale v žádném případě spokojen! S charakteristikou motoru jsem spokojen a zbytek auta je zatím ok. Ty totiž nerozlišuješ spokojenost s poruchovostí a spokojenost s užitnými vlastnostmi. A v tom vidím problém. O poruchách a závadách na mé předchozí Fabii, anebo dokonce na těch služebních Fabiích jsem již zde na foru psal mnohokrát a nebudu se opakovat. Ani jedno z těch aut nedosáhlo 100 000 km. Tož asi tak.
    1 bod
  20. Jako proč? A proč jen pro ženy? Nás kdysi v autoškole, mezi jinými užitečnými radami (třeba nestát celou dobu na křižovatce na spojce), učili taky startovat se sešlápnutou spojkou. Sešlápnout spojku ke startu je stejně automatický úkon jako uchopit a otočit klíčem v zapalování. Dnes jsem to dceru musel učit já. Od té doby na křižovatce vyřazuje rychlost a startuje se spojku.
    1 bod
  21. ...veteráni v Holešově..více zde http://chleidy.rajce.idnes.cz/sraz_veteranu_12.7.2014_v_Holesove
    1 bod
  22. To je úlně jedno, na co to mají, v každém případě to vypadá divně. Ale to jsou módní vlny, za několik let to bude k smíchu.
    1 bod
  23. Tak za mě je právě ta bílá nejhorší Na fotce ničím nevyniká, kola strašná....U té zelené mi k sobě ta oranžová kola také moc nesedí.....ale je to věc vkusu.
    1 bod
  24. taková stará historka : Kdysi za komančů měl jeden kámoš Škodovku Rapida. Taky toužil po šíbru, nastudoval, jak se to montuje a teoreticky to měl všechno zmáklý. Jen mu v tu chvíli chyběly ty prachy. Tak vymyslel takovou šílenost. Seděli v hospodě s chlapama u piva, no a jak se tak pindá, padla sázka. "Vo co, že si zarazím krumpáč do střechy auta". Samozřejmě nikdo nevěřil, padaly docela velký sázky. No tak kolega šel, vzal krumpáč, dobře namířil a bylo to. Zinkasoval mnohem víc, než ho pak to střešní okno stálo. A tu díru by tam musel tak, jako tak nějak udělat. Tak to je jen takovej nápad, jak na to
    1 bod
  25. cucox: může, ale proč ho tam chceš dávat? optimum je 5W40 505.01....507.00 se ve vioskozitě 5W40 nedělá, nejčastěji bývá ve viskozitě 5W30, kdy je olej dost řídký a je větší pravděpodobnost že se bude ztrácet....navíc cena 505.01 je jinde a ještě k tomu Castrol nic moc pane
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...