Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 08/01/14 ve všech sekcích

  1. Máš. Do motoru patří motorový olej.[emoji6]
    4 body
  2. Vyplakať sa ísť nemusíš ale má pravdu , robíte všade vedu okolo vecí ktoré sú v reále úplne inak , mystifikujete a odhadujete , JPP a podobné ,,,, človeku ktorý vie kde je pravda je to len na smiech ...
    3 body
  3. Nezastaví se = bude chrápat od večera do rána.
    2 body
  4. Mě to video přijde normál. Tuhle jsem se bavil s Clintem a říkal, že na Ruzyni to dělaj běžně. Prý je to velká úspora času. Mohou to éro rovnou posunout a nezdržujou se s přippjováním k tahači.
    2 body
  5. Tak jsem to teda trochu umyl, lepší už to nebude :-D
    2 body
  6. Další blud - záznamy servisu se ukládaly v jejich nějakém systému již dávno před zavedením digitální servisní knížky...
    2 body
  7. Nesmysl, LL olej vznikl aby automobilky podlézaly fleetovým zákazníkům kvůli snížení nákladů na servis a méně častým návštěvám servisu. S ekologií v tomto smyslu to nemá nic společného, je to jen druhotný efekt. Koukám, že asi skočíš každému na špek. A asi chodíš do dobrého autorizáku, protože normálně je LL olej v těchto servisech daleko dražší. Ale to je zlodějina těch servisů.
    2 body
  8. Krušárna, jako obvykle
    1 bod
  9. Zatim volno. A kde že to má být?
    1 bod
  10. Na to zapomeň - to je totiž cena výbavy při objednání nového vozu. Swing jinak stojí kolem 11 000 Kč.
    1 bod
  11. Honicka v jakem smyslu ? :D
    1 bod
  12. Jj otec ma taky 1.8 TSI prave a jinou tady v okoli neznam. Cetl jsem to no proc ji nemuzes mit, ale uz tak ma ta 1.8 lepsi podvozek nez slabsi motorizace a jede jak drak. Tak at ti slouzi
    1 bod
  13. Tomu rozumím. Já měl předtím VW Jetta s 1,4 TSI a byl jsem unešen. Šel jsem tedy do silnějšího TSI a jsem totálně nadšen. RS je moc pěkná, ale výše popisuji, proč jsem ji nechtěl a nemohl vzít. Možná taky proto, že se 1,8 TSI moc neprodává jsem vybojoval tu slevu. U aut, která se točí v tisícových sériích, se asi taková sleva dostat nedá. Druhá stránka té mince byla, že mi vyhrožovali velmi dlouhou dodací lhůtou právě z důvodu "motorizace". Asi čekali až se sejde dost objednávek. Legrace byla, když jsem obcházel autosalony: "Dobrý den, co pro vás mohu udělat?", "Chtěl bych koupit Octávku". "Jistě podívejte se a případně se zeptejte". A když jsem následně dodal že chci 1,8 TSI v Eleganci tak většinou: "Posaďte se, chcete kafíčko?" A už to jelo
    1 bod
  14. Je pravda že tech 1,8 TSI moc nedělají, lidi se pořád těch motorů boji, ale já sem si ho ve svém předchozím autě nemohl vychválit. A teďka jsem ještě více happy s tím silnějším.
    1 bod
  15. mam novy farebny 5" Swing, no dostat tam nejak obraz z parkovacej kamery = bolo by to dokonale...to ale asi nepojde, alebo sa mylim? (videl som tu niekde na fore, ze na bolere obraz z PK rozbehali) Inak funcke tomu radiu nemam co vytknut +BT skvela vec.
    1 bod
  16. Samozřejmě že má, stačí se podívat do příslušného vlákna.
    1 bod
  17. jak by řekl Sup1: dobrej kup
    1 bod
  18. Já se jdu zas vyplakat do kouta. Zhroutil se mi celej svět.
    1 bod
  19. tak, Pawouk nám to vyjasnil a tak můžeme jít domů.
    1 bod
  20. Hravec - Tak to jo, pro mě to právě byla novinka a nikde jsem to neviděl.. tak jsem zas díky tobě o něco chytřejší
    1 bod
  21. Ahoj, rozhodl jsem se přihodit pár vět k tomuto tématu jestli má nebo nemá smysl něco s rezavými bubny dělat. Moje Fabia má už 7let a rezavé bubnové brzdy kazily dojem na zbytku auta,to ale není hlavní důvod proč je natírat. Pokud jste někdo měli sundané bubny sami dobře víte že po zimě se tam nahromadí vybržděný prach z destiček a kousky rzi, které vám časem odpadávají z bubnu a padají dovnitř a pak se vám po zimě lepí při zatažení ruční brzdy a delším stání auta destičky k bubnům. No a tak jsem se rozhodl, že vyčistím brzdy a při jednom i natřu bubny. Musím říci že koroze byla dost hluboko a aby to mělo nějaký účinek, doporučuji si sehnat mořidlo na rez, jinak nikdy nedocílíte perfektního výsledku. Tudíš je třeba ostrý předmět nejlépe starý nůž a tím to opravdu odřít, určitě ocelový kartáč a smirkový papír drsnost 60 a pak 80. po mechanickém odstranění rzi vzít štětec a mořidlo a natřít buben a nechat působit. Pak nejlépe proces opakovat podle toho jak hodně máte bubny zkorodované.. Nakonec jsem bubny odmastil čističem brzd, (můžete použít i ředidlo) a následně jsem natřel kovářskou barvou 3v1, podobná (hameritte). za 4-6 hodin je barva suchá na dotek a bubny můžete namontovat zpátky. Nakonec jsem použil měděnou pastu na přírubovou část bubnu abych kola před zimou při přezouvání sundal Pár fotek z mé údržby na závěr.
    1 bod
  22. Clinte, když jezdí jako prase, tak se nediv. Já s tím SII FL Combi 103 kW jezdil v horách taky přes 8 litrů, ale to dostával pořádnou čočku, pak se stačilo sklidnit a jet 100 km/h a bylo tam něco málo přes pět. Na dálnici kolem 130 - 140 to jelo pod šest litrů. Holt bobánci, neumíte jezdit, takto pak vznikají všelijaké fámy o spotřebách.
    1 bod
  23. No co vím tady od frajerů s TDI 4x4 tak i tak jezdí za 7,5
    1 bod
  24. MR. Pavka je ještě optimista, ještě si málo nastudoval. Životnost auta se dnes rozumí 250tis km, tak je to auto i navrženo aby při nějakém dobrém zacházení toto vydrželo. Tedy pokud se někde píše že životnost náplně je doživotní (olej převodovky) rozumí se tím právě těch 250tis. Po pravdě co se s autem děje po 5 letech (resp. po záruce) je automobilce šumák. Kdybych Ti tady vyjmenovával co všechno už jsem na svém autě v záruce za 1,5roku řešil (vše konstrukční chyby, silentblok převodovky, těsnění dveří atd.) asi by ses divil. Naštěstí nejde o tak závažné věci jako známý problémek s řetězem , ale i tak. S novým autem častěji v servisu než se starým. Možná ti tady někdo najde ty stránky rozebraného motoru MINI (tedy BMW) po 60tis po prohlídce aut. servisu a po používání LL, jak je celý motor ucpanej mazutem, mazací kanálky turba atd. majiteli to musel nakonec opravit schopný člověk mimo aut. servis BMW, který to v Maďarsku nafotil. Ano asi je pravda, že LL vznikl na požadavek ekologů (jako každá špatnost na autě) stejně jako tlak zákazníků ušetřit na servisních nákladech. Nevím kde si ty ceny vzal, ale 1l LL oleje v autorizáku vyjde na 700-800 kč, pokud máš 4l, máš hned jen za olej 3200 + 300 filtr. Obyč olej na pevný intervaly stojí v auto.s 350-450 tj. 1800 + 300 filtr. Jinak LL není drahý jak ti kukal , já ho kupuji Castrol Edge FST 5W30 přes známého v auto kelly za 1000kč /5litr. kanystřík, za tu cenu ho koupíš i přes internet popř, v normálním obchodě bez známostí za 1500, stojí jen o málo ne-li nastejno jako obyč olej 5w40 v každem obchodě s oleji. To je důvod proč si nosím na servis olej vlastní a nikdo s tím problém nemá a ani ŠA, která k tomu vydala patřičné TPI (olej musí splňovat správnou patřičnou normu, v uzavřeném neotevřeném obalu). Jinak nebuď naivní co ti kuká výrobce a ještě hůře prodejce, jejich zájmem není aby Ti auto sloužilo nekonečně. Obzvláště dnes kdy je obrovský tlak na cenu a šetří se úplně na všem, jak na méně důležitých věcech, tak na více důležitých věcech. Stejně tak věř, že dnešní nové modely (Rapid, F3, O3) Nevydrží zdaleko tolik jako F2, O2, S2 (poslední poctivá auta v rámci možností). To jsem odbočil. Já olej měním dle proměnných intervalů předepsaných výrobcem (v autorizáku s olejem vlastním u mě vychází kolem 27tis km) a ještě si ho měním po 15tis sám LL. Hawk
    1 bod
  25. Taky mam QI6. Fabia r.v. 7/13. V autorizáku mi bylo řečeno, že longlife není nějaký zlo a olej je na tuto dlouhodobou zátěž dimenzován. Že prej má odolnější a stálejší "mřížku" která zajištuje správnou viskozitu oleje. Že je to jedno jestli budu dodržovat a používat longlife olej a intervaly výměn a nebo si necham přepsat výměny na pevnej-po 15tis a nebo jednom roce. Longlife oleje vznikly ve spoluprácl výrobců automobilů a olejářů jen jako odpověd na tlak ekologů- dvakrát větší životnost=2x menší odpadovost ekologicky závadného vyjetého oleje. Longlife je taky skoro o polovinu dražší takže se tam neplatí jen ten název, ale i vyspělejší technologie. Nebo si myslíte, že by výrobce automobilů dávali longlife olej záměrně aby motory svých aut "odstřelil" už v polovině jejich plánované životnosti? Na škole nám říkal učitel, že výrobci aut vědí nejlépe co dát do aut aby byl jejich rovoz spolehlivý a bezpečný. To platí od rozměrů kol, naladění výkonu motoru a řídící jednotky, použití paliva až po zminovaný motorový olej.....
    1 bod
  26. S tou horkou koupelí jsi mi něco připomněl - co dělá ženská v horký vaně? Vaří slepičí polívku...
    1 bod
  27. ano jistá podobnost a už chápu, proč dotyčný hledal v lane asistentu autopilota píšou to že by měla být zavřená, myslel jsem si napřed, že když je na dvířkách spínač osvětlení, že ten spínač zapíná/vapíná i funkčnost schránky, ale není to tak - odzkoušeno ...
    1 bod
  28. No jistá podobnost tam je (A380): Ještě by mě zajímalo, zda je pravda, že aby schránka dobře fungovala, musí být zavřená... no logiku to má, ale je to jen plastové víčko (ten kryt), to nijak signál uvnitř neudrží... máte na to nějaký názor, nebo zkušenost.... ?
    1 bod
  29. Jaké povyšování?? A co furt melete jenom o iPhone? Já mluvil o Apple obecně, zejména tedy o Macu a jeho kompatibilitě s ostatními Apple výrobky, televizí atd. A to prostě určitý luxus je. Třeba iMac stojí 50 litrů, to si prostě jen tak někdo dovolit nemůže, nebo ano? Ale uvidíte ho na stole každého dobrého grafika nebo v nahrávacím studiu. To samé MacBook. Ale zcela rozumím ze najdete 1000 důvodu, proč je to shit. Pak začne Hravec o imperialistech a je konečná.
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...