Hlavní panel
Oblíbený obsah
Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 08/27/14 ve všech sekcích
-
Jo Hravec něco psal, že musel podepsat mlčenlivost, když mu sekretářka šéfa servisu přeblafla rákosku5 bodů
-
3 body
-
Ono taky je potřeba říct, že ty brzdy jsou stavěné na pohled. Auto najezdí 2-3 tis km ročně. Ty oblé drážky jsou dělané tak aby to hnalo brzdič ke středu při otáčení . Samozřejmě je to vyrobené na zkoušku. Nevím co to udělá Testovat se musí2 body
-
To myslíš zde na foru? V tom případě doporučuji navštívít Dr. Chocholouška za účelem hospitalizace z důvodu těžké ataky paranoie...2 body
-
mne se ten motor za zenitem celkem libi.. najeto 76t km, z toho 53t na lpg, spotreba 7.5l LPG na sto... ja si nemuzu stezovat.. a ve meste a okoli je mi uplne sumak jestli to ma kroutak 130 nebo 170Nm.. plusy hraji vic pro archaickou vykopavku 16V... Tsi je konstrucne posranej motor a to mi tu nikdo nevymluvi.. pockejte az budete mit po zaruce..2 body
-
Souhlas, zakonnik je pro smich. Chces, nechces? Bez, za dvermi mi stoji dalsich 5. Moje tchyne pracuje jako prodavacka, reknu vam novodoba otrocina. Delala i v Bile kde si clovek nemohl ani odskocit na hajzl nebo se dokonce v klidu najist. Uz tam nedela a taky jsem tam hned pislal kontrolu z pracaku. Neni to ovsem jen Bila. Sestra pracovala jako servirka v jedne restauraci. Majitel se ji chtel zbavit a tak aby nemusel platit odstupne vymyslel si nejaka ta poruseni na paragraf 55. A myslel si ze mu to projde. Hold segra nasla pravnika a ted se podrzte ten ji zastupoval zadarmo s tim ze je to jasne a ze si ty prachy vysoudi ze nemuze chtit penize po cloveku s kterym takto vyjebali. Shrnu to. Soudy trvaly asi rok, kdy uz u nej sestra logicky nedelala. Hold na nej sestra poslala pracak, dostal 20 tis pokutu za nesrovnalosti. Pak zjistili ze jako servirce vyplacel mene penez nez je stanovena minimalni mzda dle profese, tedy segre musel zpetne doplatit vsechny platy za 2roky. Soud nakonec vyhrala tedy byl povinen ji zaplatit 50 tis + 30 tis jejiho advokata + protoze vypoved byla neplatna tak vsechny platy ktere byly od vypovedi po rozhodnuti soudu i kdyz u nej uz fyzicky logicky nedelala. Hold se az moc spolehal na to ze se s nim nikdo soudit nebude jako uz mu to nekolikrat proslo pred tim. Misto aby segre dal posranych 30 tis jako odstupny tak ho to vyslo na 150. Z toho plyne ponauceni, nenechat si srat na hlavu. Jinak nejlepsi by bylo aby si zamestnanec mohl vyzkouset roli zamestnavatele a obracene a myslim si ze svet by byl hned hezci. Ani jeden a anu druhej vcetne OSVC to nemaji jednoduche.2 body
-
1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
Ty kotouče, to je z letošní Matějské? Pancho: no hele to si myslím také, podle těch instrukcí. Nicméně, koukej pořádně vymydlit kárku, navrhneme tě na nejčistší káru srazu, když už nemůžeme nejrychlejší :D A z poháru se pak všichni vožereme1 bod
-
Klíne nevíš, tak se vážně nesměj,já to nechtěl z havarijka, ale z povinného. Z havarijka by to samozřejmě nakonec šlo, ale jelikož by byla spoluúčast 1000kč, tak jsem si to za 630kč koupil sám.Spíš si člověk pak řekne,co asi ještě nepokrývá ta úžasná pojistka, která při podpisu kryla aj erupce na slunci.1 bod
-
Kazdymu se libi neco jinyho tak proc si to hned zneprijemnovat .........1 bod
-
ty jsi opravdu ......, jedna řadící páka a wolfspitz tu musí tlachat ty svoje blafy...to aspon vypovádá že jsi zaujatej. A pokud to nesmí šířit na foru tak proč to za něj píšeš ty? Ses fakt už pomátl ne? Jinak když budeš argumentovat že to sem psal s tím 6kv-5kv. tak to ani já nevím!! Tebe měli dávno zablokovat a smazat tě z celého netu ale!! Omlouvám se že jsem hrubý, děkuji!1 bod
-
1 bod
-
Hele, to jsou prostě zloději, vždycky si najdou něco, čím Tě uzemní a pojistka se na to kvůli čemu jsi jí zakládal vůbec nevztahuje... Mě vandalové ukopali zrcátka, ulomily stěrače a anténu a měl jsem ALLrisk.... no ono se havarijko ale na vandaly nevztahuje..... to jsem myslel že jí vytáhnu z toho pultu a zašlapu do země, takže já platil 20k ročně ALLin abych se pak dozvěděl že to na to neplatí, že jsem si měl připojistit... to bych blel, od té doby žádné pojištění, jen povinné se sklem + odcizení a nic víc nemá cenu, protože na tom člověk akorát prodělává a navíc když už, tak většinou je tam spoluúčast větší, než doplatí pojišťovna u těch ťukanců, takže to je stejně k hownu...1 bod
-
každý si stejně bude prosazovat a chválit ten svůj motor když za auto dal takový peníze Vyjímku snad tvoří froggy, který mu se se*e jak TSi jak 16V ...to co jsem tak pročítal na foru....třeba se ale pletu... A každý motor stejně závisí na lidským článku a to jak se k němu dotyčná osoba chová... 16V nemohu hodnotit, najel jsem s ní asi 10km při zkušebce, aby člověk mohl porovnávat musel by s každým najet několik tisíc km a ne pouze stovky!!! Ano TSI má problémy, moje taky mělo na začátku, nicméně po více 65tkm musím říci, že to je snad vše OK.1 bod
-
No a kdy se teda pochlubíš svojí károu ??? Už to budou 2 měsíce, co jsi psal, že máš objednáno, tak to už museli vyrobit, ne??1 bod
-
Počítej spíš těch 5-6 let Pak se z něj začne stávat pěkná pokladnička... S minimální zůstatkovou hodnotou.1 bod
-
je to z dob prvního Golfa, je to skoro stejný příběh jako 1.4MPI co byl v první Fabii. A vykopávka to je, projeď se s nějakou Japonskou atmosférou, je tam diametrální rozdíl...1 bod
-
Ale pánové, to je přece v každé automobilce, myslíte si, že by se chlubily závadami? Když už se něco proflákne, tak je to už větší a závažnější problém a ututlat to nejde. Když byste šli na jiné forum jiné automobilky, zírali byste také a dozvěděli se závady, o kterých teď ani nevíte....tak to prostě je a je to všude stejné.1 bod
-
Všecko je o turbu - o jeho charakteristice a velikosti. Turbo použitý u TSI má malej průměr i váhu rotující části, takže reaguje už v nízkejch točkách, když motor dává ještě (relativně) malej objem plynů - turbo se rychle roztáčí a protože má malou setrvačnost, rychle natlačí do motoru přídavnej vzduch - motor začne pracovat v režimu vysokýho provozního tlaku a má velkej krouťák bez ohledu na otáčky - v týhle oblasti prostě atmoska nestíhá, protože s objemem nasátýho vzduchu je odkázaná na okolní atmosférickej tlak omezenej průřezama celýho vedení sání i sacíma ventilama. Jenže. Jak narostou otáčky samotnýho pístovýho motoru, atmoska "hltá" víc a víc vzduchu a tím i postupně narůstá "pístovej tlak" = hodnota krouťáku se zvedá, dokud vteřinovej průtok vzduchu sacím traktem nepřeleze hodnotu, kdy mu potrubí nezačne klást nadměrnej odpor (rychlost proudění v některým místě začne dosahovat mezní hodnoty a tím začne spotřebovávat nadměrně velký množství energie = naroste odpor v sání). Sofistikovaný motory například u motorek tohle řeší měnitelným průřezem sacích kanálů, u aut je běžnější přesuvník úhlu otevření sacích ventilů - ve vyšších točkách se prostě sání přestaví tak, aby byl motor schopnej sežrat vyšší vteřinový mnoství vzduchu. U turba se ale ve vyšších točkách začne projevovat jinej jev - protože má malej rotor, prostě přestane stíhat korektně zpracovávat to množství výfukovýho plynu, který produkujou válce. Aby ten vysokej objem stíhalo, potřebovalo by buď větší průměr rotoru, nebo vyšší otáčky. Větší průměr by zase měl větší setrvačnost, takže motor by získal "turbodíru", vyšší točky by zase znamenaly větší konstrukční náročnost na ložiska, jejich mazání i chlazení, vyvážení i materiál rotoru (odstředivý síly plus teploty) a v neposlední řadě i problémy s nadzvukovým prouděním plynu kolem lopatek. Tím malým průměrem turba je proto daný, že TSI má nádhernej zátah odspoda, ale protože turbo přestane po dosažení určitý meze "stíhat", nastane ten vejš zmíněnej pokles, kterej u atmosky nastane až ve vyšších točkách... Řešením by bylo nepoměrně drahý turbo s měnitelným průřezem nebo dokonce dvě turba, přičemž to jedno by se "zapínalo" jen v oblasti vyšších otáček motoru, aby pomohlo zpracovat velký množství produkovanýho plynu a tím i motoru vrátit o to větší množství spotřebovávanýho vzduchu. Teorie nádherná (ale potvrzená !!!), jenže si abssolutně nelze dělat nějakou iluzi o průchodnosti takový výbavy přes cifršpióny v ekonomický sekci kterýkoliv těžce komerční "masovkový" automobilky. Možná by to v rámci koncernu mohlo projít pro prémiovou značku jako je Bentley nebo s přivřením očí pro vyšší řady Audi, ale rozhodně ne pro cokoliv pocházejícího z Bolky... A o podělanosti TSI je taky sporný něco tvrdit. Na něm je dokonale podělaná jen jedna část, bohužel ale tak dokonale, že to těžce zprasilo dlouhodobější použitelnost celýho agregátu...1 bod
-
froggy - no a to je právě to skvělý, že TSI ti krásně táhne odspodu, není tam prodleva než se vyškrábeš na tu hodnotu otáček kde 16V ožívá psurn - vyložené překrucuješ fakta, že podřadíš a TSI se udržíš... To je právě to, musíš podřadit - ztratíš čas, ale rozhodně se ho nebudeš držet, TSI ti vždy bude pomaličku vzdalovat ( pokud budeš počítat, že oba řidiči budou využívat motor co nejvíce efektivně ). Jinak celá tahle debata TSI vs 16V je taková divná, mě přijde že si potřebujete furt něco omlouvat, každý motor je jiný a za jiným účelem koupený, je úplně zbytečný je porovnávat. 16V je motor za zenitem a TSI zase konstrukčně podělaný motor, toť vše... Edit: ale oba motory mají své místo na trhu a jsou ve své podstatě v pohodě...1 bod
-
Přispěju do debaty: je fakt že ty psané výkony u TSI jsou ohromující, ale skutečnost asi taková není, protože když podřadím a motor vytočím tak se TSI udržím, v nižších otáčkách ztrácím a pak doháním. A pokud se tvoří karbon ve spalovacím prostoru, tak bych řekl, že to je způsobené hlavně nedokonalým spalování paliva, které všechno nevyhoří.1 bod
-
Jestli ti řekli, že je to v pořádku a v protokolu je to napsáno, že hodnota je v toleranci nebo něco takového... Vůbec bych se tím nezaobíral... Horší by bylo, kdyby ti tam uvedli, že je doporučená výměna a ty se na to vykašlal... Takhle bych byl úplně v klidu.. Doma máme 2 auta s tímto motorem obě r.v. 2010, každý rok, když jdeme na servis kvůli oleji jim nahlásím, že sem tam rachotí rozvody ať to zkontrolují a pak je nechám přímo do servisky napsat tam kde se píše o výměně oleje i to, podle toho co na rozvody řeknou výsledek, zatím tam mám pokaždé napsáno, kontrola rozvodů, vše v pořádku s razítkem a podpisem....1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
RADIUS: když dojedes v sobotu bude klobasen i pro tebe.. Dík Oziku, ale v tomhle počasí by to mohlo vydržet. Spis si kolem tašky natahnu ostnatej drát a postavit kulometný hnízdo, abych udržel Mexikance a Motosmana v uctivě vzdálenosti do soboty než přijede zbytek smečky1 bod
-
Myslel jsem to tak, ze pro firmu je zvyseni platu o 2 tis hrubeho zamestnanci naklad dejme tomu 4 tis. Kdezto kdyz da zamestnanci sluzebni vuz, vyjde ho take na 4tis mesicne, ale z jiny kasicky a tu si celou da do nakladu, takze vysledek je spokojeny zamestnanec a i zamestnavatel. Stejne to chodi s provozem vozu, vse se da do nakladu a tizi silnicni dane nese zamestnanec a jeste rad, protoze ma auto. Takhle jaem to myslel. Pokud jsi OSVC, tak ano, nejdriv si na to musis vydelat, ale pote si vse das do nakladu, servis, benzin (i soukromy, neco malo odectes, aby byl bernak spokojenej) atd atd... pokud to takto nedelas, tak ti to neberu a ani se te na to neptam je mi to jedno jen rikam, ze se to tak dela bezne. Mam zname financni poradce a ti maj v nakladech uplne vsechno, auta, provoz, autosedačku (dite musi vozit obcas s sebou, realita je ze nikdy!), televizi, tv poplatky - to je ke vzdelavani atd... proste sikovna ucetni obhaji vse. Mam i jednoho restauratera, ktery zasadne nakupuje jidlo a piti jen na firmu... a pokud si to dokaze obhajit je to v poradku. Co me tedy sere vic, tak ty prizivnici, co dostavaji 1/2 meho platu a konkretne treba jako pridavky na deti, myslim si, ze bych mel pravo se k nim podivat domu a zhodnotit, jestli se nemaj lip nez ja. Zakonik prace je opravdu jen pro lidi, co maj penize a cas studovat tu bychli. Byl jsem ve statni sféře potrebovali se me zbavit, tak mi dali 2 papiry, na jednom ze davam vypoved a na druhym ze mam nove 2/3 uvazek bez osobka (musim zduraznovat ze dokonce i se zpetnym datumem o mesic?)... kdyz jsem to odmitl podepsat tak zacal psychicky teror a doslova jsem musel odvadet praci na 400 %, abych si normalni vyhazov s odstupnym odpracoval a jeste po tezkych bojich (bezny vyhruzky byly ze teda poletim na paragraf pro neplneni povinnosti, pozdni prichody apod... 2 chyby a bylo by) Mimochodem nemusim zduraznovat, ze se mnou 2 mesice mluvila jen uklizecka ktera na tom byla stejne jako ja. Pak jsem byl u mensiho zivnostnika o 8 lidech a tam zakonik prace panove, tim si sefik zapaloval doutniky a utiral pozadi. Bezne se makalo 10h falsovala se dochazka, takze je asi jasne ze chybel odpocinek dany zakonem. Minimalni mzda a dalsi na ruku hotove - tam jsem teprve poznal, co to je drit jako cinan za 60kc na den a jak to se zakony chodi v cr a nejaky dph, odpisy apod... ha pro smich. Mozna by bylo zajimave se podivat, jale mel panacek zisky, pac si troufam rict ze pod 20 tis/rok. Obrat ale pres 5 milionu urcite. Takze sorry, ale v tomhle tematu se orientuju - po mych zkusenostech jsem si ty zakoniky dokonce musel přečíst!!!1 bod
-
Ale vypada to pekne, to nemohu rict :-D Uz se tesim na sve nove, zatim budu sbirat obaly od kapesnicku a jeleni luj na tesneni dveri se taky nekde najde......1 bod
-
1 bod
-
Nejhorší pro obdobně uvažující řidiče je ovšem ten fakt, že tenhle dneska nejspolehlivější a zároveň nejvýkonnější dostupnej atmosférickej čtyřválec 1,4 od koncernu skončí definitivně napřesrok s ukončením výroby první generace roomstera v Kvasinách - a dál už nic podobnýho nebude. Atmosky s nepřímým vstřikem se budou dělat už jen trojhrnky - litrovky (Citigo) a 1,2HTP přejmenovaný na 1,2MPI - všecko s větším objemem už budou jen a výhradně přímovstřikový turba - se vším co k nim "patří" neboli i se zanášením karbonem, kterýmu se bude dát předejít jedině provozem na cenově málo výhodný vysokooktanový paliva bez biosraček...1 bod
-
Je to problém přímovstřikových motorů. Ale TSi jsou na to nejspíš náchylnější. Nicméně taková je skutečnost a pokud chceš zachovat funkčnost motoru, musíš se tohoto pravidla držet. A opakuji, řekl to Hrdlička, není to můj výmysl. Já jen konstatuji, že to má nemalý vliv na náklady provozu, protože litr Vervy je cca o 3 Kč dražší jak obyč natural od Tesca. Na který můj motor bude dlouhé roky jezdit bez problému. A já preferuju především spolehlivost a nízké provozní náklady, proto jsem si podruhé TSi nekoupil, ale šel jsem do 1.4 16V. Navíc s možností přestavby na LPG - do budoucna...1 bod
-
A hádej, kdo právě toto doporučení vyslovil??? A nejde jen o vstřikovače... jde také o ventily. Proč myslíš, že tyto motory padají do nouzáku?? Je to právě zakarbonováním spalovací komory. Proto pan šéfkonstruktér Hrdlička doporučuje pravidelně tankovat stooktanová paliva bez biosložek.1 bod
-
No jo, kdyby alespoň kvalita práce mnoha autorizáků těm cenám odpovídala... Škoda mluvit. Člověk aby sjezdil půl republiky kvůli slušnému servisu. Ať potom servisy neskuhrají a napřed si zametou před svým prahem.1 bod
-
ALE to je smutna vec, proc bych mel vyjednavat a hadat se. Proc? Koupil jsem vuz znacky skoda a jsem ochotnej navstivit autorizovanej servis a nemel bych byt za debila platit ctyrnasobek ceny oleje ceny bezne. Proboha proc. Byl jsem nyni na prvni servisce a ostatni ceny za praci, filtry atd. se mi jevily na autorizak docela slusne. Tak proc to nejde ani u oleje? Donesl jsem si olej vlastni, ne ze proti tomu nic nemeli a nemeli ani zadne keci, ale ani zadnou poznamku v servisce jsem si neodnesl ac dle TPI jsem ji dostat mel. Dokud jim lidi budou ochotne platit za litr oleje 800, nic se nezmeni. Kdyby u LL oleje byla cena alespon 400 ani nepipnu a svuj olej bych si tam trapne netahal. Nikoliv trapne pro me, ale trapne pro ne. Je to jen a pouze jejich smula a jejich kseft. Bohuzel rada lidi o moznosi sveho oleje nevi a tak oni ty prachy vytahnou od jinych lidi a nebo firem, kterym je to jedno.1 bod
-
1 bod
-
Pokud jezdis dlouhe trasy tak ano. Pokud ovsem jezdis porad se studenym motorem jako ze se to u tebe da vzhledem k najezdu predpokladat tak bych si tak jisty nebyl.1 bod
-
Tuto přílohu dobře znám, sám jsem ji na forum kdysi dával. A nikde tam není, že to čidlo umí změřit kvalitu (nebo dokonce viskositu) oleje, to bys přece musel dělat někde v laboratoři...Jen se použijí výstupní hodnoty z něj pro výpočet, kdy olej měnit. A to je trochu něco jiného.1 bod
-
Nesmysl. Kam ty na to chodíš... tak tam bych už nikdy nevkročil.1 bod
-
Vložil jsem do prvního příspěvku seznam proběhnuvších srazů, včetně odkazů na fotky.1 bod
-
1 bod