Hlavní panel
Oblíbený obsah
Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 09/01/14 ve všech sekcích
-
Tato 15 let stará vykopávka, že je citlivá na kvalitu oleje a paliva?? Nechtěj mě rozesmát3 body
-
2 body
-
Ten motor na videu rachtá presne 3 sekundy, potom ide na sitič, úplne bežný prejav prvých ročníkov tsi2 body
-
vole si nech pro starou nebo otce, já se normálně zeptal. Koukni se na youtube a zjistíš, že 99% lidí vlastně neví jak zní řachtající řetěz a v jaké fázi - vzhledem k tomu jaký zvuky normálně TSI vydává... To jenom ty víš všechno a na vše máš odpověď, jak se říká, všude byl, všechno zná a kde nebyl, tak od toho má klíče2 body
-
2 body
-
černé jsou náhodou pěkné, s "černou dírou" bych problém neviděl. Za mě určo jo To máš jako s černýmy disky, spousta lidí řekne, že je to jako "auto bez kol" nebo, že je to jak na "plecháčích". Sto lidí, sto chutí. Ale kupuješ si to ty, tak si to vyber tak, aby se to líbilo tobě2 body
-
tak pak napiš, jestli se ti zlepšil jenom start, nebo celý průběh výkonu2 body
-
1 bod
-
1 bod
-
Takhle to dopadne, kdyz se potka Avie a zacne predjizdet nakladak, kdyz je sama predjizdena. Jinak ja mel v sobotu taky postarano Zde detail pro Clinta Hostesky a soutezici panicky bohuzel nemam, jelikoz jestrabi oko stalo porad u mne. A jeden Rapidek pro Petra Neco na ochutnavku Odpoledni ulovek - vyhlaseni zakazu zakladovek No a tady si nekdo dava Clinta ke snidani - kdo je tu lizpic s holou hlavou? Zarivy usmev1 bod
-
Dneska jsem videl FIII v cerveny Corrida, panorama strecha, cerny DE svetlomety s LED TFL a na 17" cernych kolech Savio. Bohuzel jsem ji zapomnel vyfotit, prohlizel jsem ji ze vsech stran a vubec me to nenapadlo, ale musim rict, ze ve skutecnosti je mnohem hezci nez na oficialnich fotkach. Minimalne tato konfigurace, fakt moc hezky auto1 bod
-
To je přeci normální, snad nečekáš, že každý bude číst desítky či stovky příspěvků, aby se náhodou neopakoval, či aby našel nějakou tu odpověď ... To už je podstata volné diskuse (fóra), prostě někdo to pročítá stále, někdo ne, někdo na to nemá čas, někdo je nový účastník atd., je ale přirozené to akceptovat.1 bod
-
1 bod
-
otázka je jestli ta aktivní eliminace hluku audiosystémem nějak nesouvisí s nastavením závislosti úrovně hlasitosti na rychlosti jízdy? Jinak žádné spešl tlačítko na toto v nastavení audiosystému není, takže porovnat s normálním stavem nejde. Ještě k tomu podání basů. Já jsem tlumil dveře i kufr a basy z předních reproduktorů se zlepšily. Jak psal Napalm, ze subwooferu postřehneš hlavně ty hluboké basy. Prostě ten sub je měkota, plastová krabice s 8" reprákem uchyceným v plastu. Ostatní repráky to stejné, plast, plastové nýty... To není audiofilský systém, ale na velmi příjemný poslech hudby z kvalitního zdroje to myslím v pohodě stačí. Jinak na německých fórech už jsem postřehl řešení výměny subwooferu v kufru, těch možností je ... ikdyž mi pak uniká smysl připlácet za Canton, pak to vykuchat a narvat tam svoje komponenty1 bod
-
potom zkus ještě toto v barvě vozu, budeš tu první a tu černou díru tím pěkně rozbiješ... já už jsem o tom uvažoval dávno, ale mám nalepenou lištu mezi mlhovkami a musel bych to hodně upravovat a kdoví jak by to vypadalo....1 bod
-
Dle ceníku vypadá Golf opravdu lépe. Pocity v autě jsou však úplně odlišné. Řídil jsem oboje a Octavia je dle mého subjektivního pocitu víc auto. Je to asi o tvaru interiéru. U Golfa se v úrovni přístrojovky a dveří interiér jakoby rozšiřuje u OIII naopak. Řešení (konstrukce dílu, materiál...) použitá v interiéru jsou totožná. Multimédia jsou totožná. Elektroinstalace totožná. Nápravy totožné. Oboje MQB. Problému budou rovněž velmi podobné.1 bod
-
Celer?dnes kupuju dva:-)mám tu dnes dvě paničky tak abych jim dal....1 bod
-
Včera jem měl po 15 letech erekci a jelikož jsem si dal na večeři celý celer ,tak se mohu domnívat ,že je to tím. S prominutím jdi už s tou vervou do prdele. Kdyby to tak bylo ,tak je to napsáno v příručce ,že tam máme tankovat jen tu tvoji vervu. Jinak se omlouvám za sedací orgán,ale to se nedalo jinak komentovat.1 bod
-
Mně to dělá od novoty, kdy se mohu jen domnívat, že byla škrticí klapka čistá... U starších aut se může klidně jednat o úplně jinou příčinu.1 bod
-
Ty o voze, my o koze už mi drbe z totej roboty, ucahany mi jak kuň. Ešci že dnes toto šveto, nedeľa. Vtedy i pan Boh drimal a drichmal. A jutre pinclik do rukoch a bude už cala filajkova chyža...a kec bude rýchlo schnuc, ta i skrine nošime. Ľem zaš toten bordel jak v tanku . A tych vecoch? Pulny vagon...abo šicko vyšmarim a vyricim do popolnicoch a budze... A za 3 dni na motoru das dvastoštyricet kilometrov -- Zos teľefonu1 bod
-
Takže zdravím všetkých, nechcem sa zbytočne tešiť a dopredu robiť záver, ale dnes som po štyroch dňoch naštartoval moju RS, musím priznať, že som bol veľmi milo prekvapený, ako to auto štartuje teraz. Bola so mnou v aute aj moja manželka a keď už ona, čo o autách nemá ani páru mi povie, že to bolo super, tak nie je o čom. Naozaj, hádam som ešte ani nedal dolu prst z tlačidla kessy a motor už chytil. Dúfam, že to tak zostane, dnes som urobil cca 10 štartov, všetky rovnaké, doslovne na "šupu". Nechce sa mi veriť, že ten problém súvisel s EGR ventilom, typoval som softvér riadiacej jednotky motora, tak hádam som sa mýlil a moje problémy s RS-ou už konečne skončili. Bol som už na to auto dosť nasraný, teraz som však rád, že ho mám a začnem si ho konečne užívať. Odporúčam všetkým, ktorí máte podobný problém so štartovaním navštíviť servis a žiadať o výmenu EGR ventilu, keby dačo BayernCenter HC s.r.o., so sídlom v Hlohovci už tento problém vyriešil.../hádam úspešne/. Ahojte1 bod
-
nikde netvrdím, že byla mířená na tebe ba naopak... ( ale asi jsi to přehlédl... ) já myslím, že jsem ti dost jasně napsal proč jsem TSI zmínil. Je zajímavý, jak se plno lidem hodí používat nějaké argumenty. ( tím nemyslím konkrétně tebe ). Jenom pár stránek zpátky byla debata 1.4 16V vs TSI a že tam kde TSI končí 16V ožívá. Ty jsi mi nahrál na směč tím, že jsi napsal že v běžném provozu se jezdí do tolika otáček, kde TSI končí - potenciál výkonu a krouťáku se v běžném provozu daleko lépe využije u TSI. A že je 1.4 16V poměrně tichá do 4tis otáček. OK, vybral jsi si nějakou hodnotu, budiž, vlastně to ani nebyl příspěvek do diskuze na porovnání hlučnosti motorů, ale prostě a jednoduše řečeno. Japonský atmosféry jsou kultivovaností a hlučností ( klidně i do těch tvých 4 tis otáček ) o třídu jinde než 1.4 16V. PS: 0,4l na to jsi přišel jak ? Podle mě to je zcela zanedbatelná hodnota a pochybuju, že s Japonskýma motorama máš stejně dlouhodobé měření jako s 1.4 16V...1 bod
-
vormene,a nebude to nahodou tím jake tady máme platy a ekonomiku celkově?Jako popravdě neznam nikoho v mem okoli kdo by nechtěl na něčem ušetřit a nesrovnaval ceny.Duševně narušene jsou autorizovane servisy Škoda s jejich nesmyslně posazenymi cenami za olej a jine díly.A to už nemluvim o "kvalitě" kterou mnohdy odvaději.Mam znameho co kdysi dělal v autorizaku-ted ma svoji dílnu,svuj klid a ma spousty zakazníku-děla kvalitně,neojebava to-přesto neni drahy-čim to asi je????.A ten mi řekl jak to tam chodi.Možna by jses divil co se skryva za naleštěnym autosalonem....A pokud ty chceš dobrovolně rozhazovat peníze tak to dělej,nikdo ti branit zajiste nebude.Duchodce si neber laskavě do huby mnohdy cely život dřeli ted maji třeba 9 tis duchod-tak si zkus s timhle vyskakovat...1 bod
-
POZOR NEZASTÁVÁM SE SERVISŮ ANI PRODEJCŮ- To takhle přišel jeden pán koupit fáro. Už ve dveřích ani nevědíc co koupí brečel jak by chtěl nějakou tu super neodolatelnou nabídečku. Prodejce mu za zoufalství jen aby "už měl klid" auto pustil skoro za nulu. Pak se zmínil, že "však já to na servisu vrátím" a že bez neodolatelné nabídky to třeba prodáte jinému, šak ste šikovné. Za cca dva roky ho proměnný režim poslal do servisu a pán přiklusal se svým olejem, filtrem a vzducháčem. Za výměnu a servisní úkony zaplatil cca 1000 Kč a zkuhral jest-li by příště nedostal slevu. Tomu říkám kšeft. Bohužel realita a myšlení lidí o "napakování se" je už smutné.1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
Když Tě tak hrozně zajímá důvod , je to změna barvy .... A na dvojkové Octavii přece každý ví ,že se daly vyměnit z venku .... takže jestli si do teď jezdil felicii tak to chápu. Jinak jsem se bál toho , že je to jenom zevnitř ...1 bod
-
EKKARe jen nezapomeň, že když zlodějovi frkneš slzák do očí, tak pak tě zažaluje vo újmu na zdravý a bude chtět náhradu ušlího zisku-když špatně uvidí nebude moct krást bo by neviděl policajty, takže mu budeš platit.1 bod