Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 09/12/14 ve všech sekcích

  1. Minulý týden jsem byl na avizované zkušební jízdě s Roomsterem 1,2 TSI 63kW Ambition Trumf. Motor se ohřál odhadem stejně rychle, jako moje současná 1,4. Auto bylo syrové, tak jsem ho nijak nehonil, ale TSI je uživatelsky moc příjemný. Ticho, jak v kostele, a to i v dálniční rychlosti, proti 1,4 výrazně tišší. Tak doufám, že budu spokojený, výbava je za ty peníze fakt dobrá.
    2 body
  2. Stale je tu, ale fakt, ze Apple urcil/urcuje smer a to nejen v uzivani, designu a popularizaci smartphonu (tusim od roku 2007) Stejna tak v oblibe MP3 prehravacu a tabletu. To teto spolecnosti nelze uprit.Kazdpoadne svou roli urcite sehrala obrovska reklamni kampan na kazdy vydany produkt. Predevsim, ale o prodeji zminenych produktu hraje roli- kvalita produktu a opravdova funkcnost. Ma zkusenost s Applem a jejich produkty je takova, ze lidi to neznaji a vetsinou je odradi vyssi cena, ale jakmile jednou okusi toto "ovoce" tak nic jineho nechteji.
    2 body
  3. Představuju vám moje řešení plynových vzpěr kapoty pro RAPIDa. Protože je zatím nikdo nenabízí, na OI jsem je měl a konstrukce je mým živobytím, navrhl jsem si kinematiku vč.výpočtu potřebné síly dle podkladů dodavatelů vzpěr. Vzpěry tím pádem nejsou použity standardní, jsou zakázkové. Držáky jsou uchyceny pod matice pantů kapoty, spodní kloub je našroubován místo šroubu blatníku. Síla plynových vzpěr se mi podařila vypočítat velice přesně, kapota jde velice lehce zavírat díky tomu, že vzpěry nakladou příliš velký odpor, jako tomu bylo třeba u vzpěr na OI. Díky nižší síle vzpěr se kapotě se musí lehce pomoci asi do 1/3 - 1/2 zdvihu. Ale to není nic, co by vadilo. Při návrhu dostala přednost jistota, vzhledem k subtilnosti provedení kapoty a jejích pantů nedochází k jejich namáhání či koucení při zavírání. A video zde:
    1 bod
  4. Moc ses toho tady za ty roky nenaučil - například takový základ - co je to off topic, nebo se občas podívat do manuálu. Protože i třeba taková FII nemá pojistky v bočním panelu přístrojovky...
    1 bod
  5. Měl jsem škodovek několik a pojistky bývalý v levé bočnici jak u Fabií tak i u Octavií. Favorit je měl myslím pod palubovkou u spolujezdce. PS: Jdeš po mě jak slepice po flusu [emoji2]
    1 bod
  6. Taky jsem měl dřív tento názor, něco jako : "Když selžou všechny dostupné metody, je na čase přečíst si manuál... " Jenže dnešní technické věci jsou mnohdy tak složité, že na všechny funkce ani sám nepřídeš... protože tě prostě ani nenapadne, že by to něco takového mohlo třeba umět.... jestli to všechno nakonec potřebuješ, je už druhá otázka
    1 bod
  7. To by mohlo být i rs. To už firmu nezabije.
    1 bod
  8. Vím, měl jsem SJ4000 na motorku než jsem ji cestou ztratil Čekám na SJ5000, na první recenze apod. U když je malá, pořád a zvlášť s tou přísavkou je to velký a je to vidět. Zkusil jsem vyfotit moji Mini 0801:
    1 bod
  9. Tak vymena je za mnou. Spojka jde lehceji a konecne nezabira tak blbe az na podlaze (ani jsem ji neodvzdusnoval, tak snad neni ani treba?). Dale zmizely nejake vibrace, ale doufal jsem, ze to bude lepsi. Jeste mam v planu vymenit reakcni vzperu, tu jsem zatim vynechal. Jinak silentblok motoru vypadal dobre a byl pevny. Silentblok prevodovky vypada taky v poradku, ale jde s nim strasne lehce pohybovat. Je to OK? Jinak to byl teda chvilema boj. Nejdriv mi pri povolovani reakcni vzpery prasknul orech (bylo to dotahle fakt na krev) a potom jsem dlouho nemohl prevodovku vytahnout z auta. Uz jsem to pomalu vzdaval, ale nakonec jsem na to prisel. Vetsinu jsem delal sam, ale se sundanim a hlavne nasazovanim prevodovky mi pomohl otec. To by se v jednom delalo asi fakt tezko. Ja drzel prevodovku a on ji tam nasunoval... Cele mi to zabralo snad 12 hodin, byla to proste prace na cely den, ale ted uz bych to udelal urcite o dost rychleji. Pridavam slibene fotky. Lamela spojky toho mohla mit jeste hodne pred sebou, ale kdyz uz jsem menil setrvak...
    1 bod
  10. Já jsem akorát přišel z práce, moc jsem se nevyspal, ráno mě budily nějaké zvuky z chodby.... Venku chcavec, že by Kokta psa nevyhnal ...
    1 bod
  11. Wittman - mám tie výfuky v ruke denne a nedoporučil by som niečo čomu sám neverím , na to sú iný písalkovia ktorí niekde počuli a sami nevideli ...
    1 bod
  12. Presne tak,ale zenatej jeste ne ,to teprv prijde:) Pozvu vas na svatbu
    1 bod
  13. Ja mam polohovatelne opierky z OII v roome ...drazkovanie posunu tiez nie je zhodne ... Musel som trosku edte upravit moznost naklonu ... Ale spokojnost
    1 bod
  14. Ahoj já mám dvojkovou Fábii po fl.a mám tam opěrky daný z jedničkový Octávky.Jdou tam i z jedničkový Fábie zkoušel jsem je z tátovy.Z jedničkový fábie jsem nesehnal a kamarád se mi nabídnul jestli nechci zadarmo právě z Octávky.Jediný problém u obou opěrek je jiný drážkování výškového posuvu opěrky.Ale chtěl bych časem sehnat právě z jedničkový Fábie.Ale nic se neklepe a spokojenost veliká.Před tím byla hlava pořád v předklonu a hlavně jsou polohovatelný. :-)
    1 bod
  15. Kdybys namísto psaní výkřiků různě po foru toto pořádně četl, tak si to zjistíš sám.
    1 bod
  16. Z dostupných informací...
    1 bod
  17. 1 bod
  18. Papirove by se to hodilo, kdyz mi at jezdim jak jezdim pocita firma pro soukrome km prumer z technicaku
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...