Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 09/19/14 ve všech sekcích

  1. včera jsem se stal obětí vybržďování https://www.youtube.com/watch?v=WWZcpKO27ds
    6 bodů
  2. Takový ty na 80km udělám 4L/100km nebi míň je úplně o ničem. Dlouhodobá počítaná spotřeba podle tankování je jediné, co lze brát za vypovídající údaj o ekonomice provozu.
    2 body
  3. Kde je RS, tam je Clint a naopak a to i na té propagandě Škody. :-)
    2 body
  4. Přesně ty, o kterých píše Kolicek, že jsou smrtelné. By mě zajímalo, v jakých jezdí on.
    1 bod
  5. Kokta jede na demolition derby? To ani nemusí, jemu stačí, když zabrzdí...
    1 bod
  6. 1 bod
  7. no tak sory, ale naftoveho supa ještě poznam a číst umím taky, že na talčítku je asr, kde najdu ten stitek vybavy a jak to pak dohledam? diky
    1 bod
  8. 1 bod
  9. To mi ušlo, já jsem si to instaloval sám a tak mi to běží furt když jsou zapnutý světla. Na vozík sám couvat musím, bo nutit těhotnou přítelkyni k zapřahání těžkého vozíku si ještě netroufám Ještě nejsme manželé S tím skákáním spoluobčánků pod kola to byl fór, mě se to stalo jen jednou, jen kvůli tomu bych si tu kameru asi nepořizoval, ale jsem šťoural a bastlíř no a nekup to za ty prachy... Každopádně jsem zvědavej na další zkušenosti uživatelů skutečných a originálních OIII kamer. Tak šup, vy co máte origo kameru - zkušenosti sem!
    1 bod
  10. http://www.auto.cz/test-volkswagen-golf-gti-performance-konecne-nejlepsi-83156 stringo asi nejlepší koupě výkon/cena/možnost čipovat.... polu tu nandá(větší brzdy, VAQ, vykon), i to W2C co se prodávalo v limitce s 162kw 2.0 TSI... ono mít na té 3.6 měnší kola než 17" by nebylo ideální.... asi jako já jezdil na 15" s těmi mými 164kw a lítal sem ze strany na stranu a při plné akceleraci sem furt musel rovnat volant... hold pořádny zimáky pak stojí 16k, bohužel no
    1 bod
  11. Budou mu tam psát rostenky, jestli je sveze v RSE Ale budou chtít kroutak, tak musíš vzit naftu
    1 bod
  12. Jj, Clinte, já už tě vyčmuchal i na fajsbůku, haluzově, ale vyčmuchal:-D Jsi prostě pod dohledem:-)))
    1 bod
  13. jo ja sem to napsal jen aby sis nekoupil packy bez toho a pak zjistil ze na tempomat je potrebujes vymenit jeste jednou :D
    1 bod
  14. Píší krapet nepravdu. Je i TPI na postup s výměnou pouze pastorku bez kuchání motoru, resp. celé výměny. Už jsem to video tady dával, ale pro zopakování. http://www.youtube.com/watch?v=uht2ROfERuw&app=desktop I Honda, JAPONEC se nezdá... http://www.youtube.com/watch?v=fQSn4FuUVXE
    1 bod
  15. čirou náhodou, tam na mě vyskočí škoda auto a koho tam nevidím? jak to tam Jířa diktuje https://www.dropbox.com/s/ac2h0nh9u5eoolc/Screenshot%202014-09-19%2008.56.51.png?dl=0
    1 bod
  16. Me je vcelku jedno co se ti líbí, golf je někde jinde s výkonem , velikosti a pohonem kol
    1 bod
  17. Káble majú v sebe EEPROM. Novšia verzia softu ho môže prepísať tak, že kábel už nebude viac fungovať. Inak ja osobne som už novší soft (12-ku a 14 beta) so starším klonom (11.11.3) skúšal, keď som chcel napichnúť nového Leona. Novšie VCDS ale nefungovali ani v jednom prípade (tak isto ani 64-verzie inštalačiek). Neviem či to bolo káblom, alebo jednoducho ovládače ku káblu neboli kompatibilné. Našťastie po návrate k verzii 11.11.3 kábel naďalej funguje. Teraz zvažujem, že by som aktuálny klon predal a kúpim na eBay už rovno klon pre VCDS 14-ku.
    1 bod
  18. Myslíš http://www.gme.cz/redukce-pro-autoradio-antenni-iso-zdirka-redukce-p814-030 ?
    1 bod
  19. ... každý máme na výplatu deset tisíc, k tomu měsíčně pětset za flašky a pořád nemůžem nějak vyjít
    1 bod
  20. Jeli sme nakupovat do Alberta, tak sme to konečně vrátili, nevozím je tam
    1 bod
  21. No hlavně si u takové konfigurace nedávejte black packet, to by Vám tam dle směrnic EU namontovali čavaleromale band:-)))
    1 bod
  22. Petrrr:O4 už bude mít tak velký kufr, že ti tam bude hrát živá kapela:-) Ovšem za příplatek;-)
    1 bod
  23. Juraji, já nevím, děláš si z nás srandu? Plašíš tady po celém foru skoro jako Pandora... Máš tady toho celou sekci s mnoha vlákny. To, na které jsem dával odkaz v předchozím příspěvku, je to pravé pro tvůj dotaz. Víc tady toho nezjistíš.
    1 bod
  24. -len to vyvlečieš... -imbus č.7 -demontovať na kotúči šróbik,torx 30 -stačia vyčistiť a namazať -tie kovové pliešky sa dávajú len na zadné brzdy -väčšinou tie nové pliešky bývajú už v novej sade brzdových segmentov...ale záleží od výrobcu (niektorý ich nedodávajú )
    1 bod
  25. Škoda Fabia II Škoda Fabia druhé generace (interní označení 5J) byla oficiálně představena na ženevském autosalonu v březnu 2007. Do prodeje byla uvedena v následujícím měsíci. Vůz je po A sloupek shodný s vozem Roomster. Vůz je postaven na stejné platformě jako první generace. Rozměrově se díky stejné platformě nijak zásadně neliší. Je o málo delší (+22mm), vyšší (+47mm), ale také o 4mm užší. Zavazadelník narostl o 40l na rovných 300. V září 2007 na autosalonu ve Frankfurtu byla představena karoserie kombi. V roce 2007 prošel vůz crash testem Euro NCAP se ziskem čtyř hvězdiček. Začátkem roku 2010 se představil faceliftovaný model Fabie II v obou karosářských verzích a Roomsteru současně. Škoda Fabia II. generace po faceliftu (2010-) Výrobce Škoda Auto Koncern Volkswagen Roky produkce 2007 - dosud Místa výroby Česká republika Čína (od 2008) Rusko (od 2010) Modernizace 2010 Předchůdce Škoda Fabia I Generace II. Příbuzné vozy VW Polo, Škoda Roomster Konkurence Opel Corsa, Ford Fiesta Karoserie hatchback, kombi Koncepce pohonu pohon předních kol Platforma A04 Technické údaje Délka 3992 mm Šířka 1642 mm Výška 1498 mm Rozvor 2451 mm Rozchod 1436/1426 mm Objem zavaz. prostoru (hatchback) 300 l ,(hatchback bez rezervy) 315 l , (combi s rezervou) 480 l, (combi bez rezervy) 505 l Pohotovostní hmotnost (s motorem 1.2 HTP) 1125 kg Užitečná hmotnost (s motorem 1.2 HTP) 440 kg Počet míst 5 Objem nádrže 45 l EuroNCAP (2007) Fabia Scout Fabia Scout 2009-2010 Fabia Scout je po Octavii a Roomsteru třetí z crossoverové řady Scout. Představila se na autosalonu v Ženevě v roce 2009. Má jinak tvarovaný nárazník, střešní nosič ve stříbrné barvě, kola z lehkých slitin, speciální čalounění, pedály s nerezovými plochami, mlhovky s corner designem a tónovaná skla. Náhon bude pouze na přední kola, čímž zaostává za Octavií, která disponovala 4x4. V roce 2010 byla představena modernizovaná verze s kulatými mlhovými světly, místo hranatých a přibyla i Scout verze s karoserií hatchback. Fabia II RS Fabia II RS V roce 2010 se představila Fabia II v obou karosářských verzích. Pohonnou jednotkou se stala turbem a kompresorem přeplňovaná 1.4 TSI (132 kW/180 koní) spojená se 7stupňovou dvouspojkovou automatickou převodovkou DSG s možností sekvenčního řazení. Verze Easy Fabia (v základní výbavě například čtyři airbagy, ABS, posilovač řízení) Classic Ambiente Sport Elegance Greenline - ekologicky šetrnější vůz RS - sportovní hatchback nebo kombi Scout - vzhled terénního vozu, pohon pouze přední nápravy, karoserie Combi, od 2010 i hatchback Karosářské varianty Fabia Combi Fabia Combi, modelový rok 2010 Combi Hatchback Motory 1.2 HTP (44/51 kW) - od 2007 1.2 TSI (63/77 kW) - od 2010 1.4 16v (63 kW) - od 2007 1.4 TSI (132 kW) - od 2010, pro verzi RS 1.6 16v (77 kW) - 2007-2010 1.2 TDI CR (55 kW) - od 2010, pro ekologickou verzi GreenLine 1.4 TDI PD (51/59 kW) - 2007-2010 1.6 TDI CR (55/66/77 kW) - od 2010 1.9 TDI PD (77 kW) - 2007-2010
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...