Hlavní panel
Oblíbený obsah
Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 11/06/14 ve všech sekcích
-
To je sice pravda, nicméně za ten motor ručí a měli by měniť o sto šest. A né dělat mrtvého brouka. Kokta: olej dej Petrovi. Po naliltí mu to Rapidně zvedene cenu auta a určitě přidá pár koníku. Já zatím od koupě nedoléval. Ťuk ťuk ťuk.3 body
-
Tak já už vypálil třešničku a broskev, do vánoc stihnu jablko i švestku... Mohla by být soutěž kdo toho více vypije, než bude potřebovat bílou hůl.3 body
-
Jenom tu chvíli nejsem, už se valí dobré zprávy! Jsem potěšen zájmem o zimní Seninku a ujišťuju všechny, že zváni určitě jsou /Zdenku :D/. Nějaký test něčeho už s Artigasem vymyslíme . Mohelnice vypadá taky zajímavě a určitě bych se zúčastnil. Přece nenechám Mika, aby tam machrival se 4kolkou sám . No a Tygříka už nějak zvládneme3 body
-
3 body
-
3 body
-
2 body
-
Airman: Dovolím se přihlásit jako porotce při rozhodování. Přecejenom jsme si na Fildu za ty dva roky už zvykli a nahradit takové hovado nebude zrovna jednoduché ;-)2 body
-
Baby se na sraz berou, ale musíš vědět jaké :-) Musí to být Superbačky ne fífínky :-) Pokud by teda se Filda definitivne rozhodl nebýt snáma v chatce tak hold budu muset vyhlásit výběrové řízení na čtvrtého tygra v chatrči :-)2 body
-
tak další kolega z práce je ve VIP (neděláme pro škodovku). V příloze přikládám ten onanuál pro vracení a posuzování poškození... 15139_57986_SkoFIN_Normy_opotrebeni.pdf2 body
-
No pokud pokud Drizzy bude chtít jit s tebou do chatrče neni problém opušťák mu vystavíme :-) Akorát pokud dojede sám tak nevím zda-li by chtěl dělat lampičku tobě a tvé samičce :-)2 body
-
mám manuální klimu, moc často jí nepoužívám a přední okno se nemlží. Ventilátor jede ne 1 max na 21 bod
-
http://www.novinky.cz/ekonomika/352780-o-temer-200-milionu-se-vyherce-prihlasil-az-po-tydnu-musel-zhluboka-dychat.html Hele Petře, ty furt čekáš na tu výhru, tenhle to má doma To kdybys vyhrál, to by sis hned běžel pro novou oktávku co? Abychom se ti už nesmáli a ještě navíc bys nám nejlepším přátelům (to sem já a Kokta) koupil nové RS-o1 bod
-
1 bod
-
Plyn patří do sporáku. Teď jsem slyšel novou hymnu PČR. Pěkné, takové údernické, jako pochod kombajnérů. Až ve mě zatrnulo.1 bod
-
1 bod
-
Ok, to víš, mám o tebe strach, vlítneš někam s vrcajkem, a bude konec Clintovo srazů. Leda, že by jsme je pak pořádali na Mírově.1 bod
-
No jo, zase neměli, slyší poprvé, neznají a vidí to poprvé. S 3. fází bych ho hodně rychle poslal do prdýlky, protože auto této kategorie stáří a km přeci nemůže tak žrát olej - všeobecná myšlenka. Bych mu řekl, že tedy Škoda vyrábý šajzy a že ano nové auto, ale rozhodně už ne u nich, jak by se tvářil. Já měl 12 let O1, TDi a až ke konci jestli sežrala 2dcl za 15tis, jinak co nalito, to vypuštěno. Nevím co tě ta Octa stála, ale jsou ještě pořád lidi co pro ně je 500tis hodně peněz a nekupují auto na 4 roky, si mě zase rozčílil, ale dobře mi tak, když se ptám. A nějakej med a čištění (když se prokáže že je to více) ať si strčí do prdele taky, zase nějaká levná dočasná metoooda aby nemuseli měnit kroužky. Tedy asi to tak málo častý jev nebude, když už škoda vymýšlí šizené řešení.1 bod
-
A zase nemáš pravdu. Viskozita je síla olejového filmu ve smyslu tloušťky, ne pevnosti. viz odkaz Viskozita 5W-30 se v provozu (stářím) mění pomaleji než 10W-40 viz odkaz SAE nemá s oxidační stabilitou nic moc společného viz odkaz. A podle mého názoru - tekutější olej (nižší viskozita) se po motoru rychleji pohybuje a proto i lépe odvádí teplo.1 bod
-
Ne nestane, pokud zachováš stejnou viskozitu. Problém je jen v tom, že Kokta má olej z friťáku a nechtěl ho lejt do dřezu kvůli ekologii. To já kdybych tam chrstnul tuhle "vodičku", tak mi proteče mezi kroužkama, ani bych nemusel nastartovat motor1 bod
-
Je to přesně jak píšeš má to spoustu nedostatků možná víc než kladů ale zase si myslím že když se do toho zapojí víc lidí a hlavně machři tady z fora tak by se ta myšlenka dala posunout dopředu a třeba jednou.....?Když si vezmeš co v současné době Škoda nabízí a za jaké peníze tak je to možná téma k zamyšlení.1 bod
-
1 bod
-
A zase je to tady :D Ono klinte TSI s euro6 nebo pak s novou normou, už to tak super taky nebude...1 bod
-
http://www.novinky.cz/auto/352662-nejluxusnejsi-auta-podle-top-gearu-rolls-royce-mercedes-a-superb.html1 bod
-
To je fotka z pondělí. V utery jsem měl dietu, ve středu husičku a dnes opět kolínko. Hold snídaně je základ. A blesk jsem koupil kvůli slevě na lyžařskou permici do Špindlu. Jinak to nekupuji.1 bod
-
To je koleno či co ne? Joo, nemáte fleka u severočeské, alespoň uklízečka, taky bych se tak chtěl mít ke snídanince kolínko. Trochu klesáš v mých očích, s tím bleskem.1 bod
-
Ale houby, měl jsem je 5 let a i když teda nejsem žádný znalec, tak jsem byl spokojený a nikdy mě v zimě nezradily. Chovaly se předvídatelně. Teď mám nové Continentaly TS850, tak až napadne (pokud napadne) tak uvidím rozdíl.1 bod
-
Jojo, přesně o ten kobereček se jednalo, Motosman měl tehdy trochu rýmu, tak to ani nepoznal1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
Zrovna jsme s Pančem a Motosem přemejšleli, že zavedeme i svačiny. Pač ono to vydržet 5-6 hodin mezi oběděm a večeří dá pěknou fušku. Tuhle Motosman vokousal hlady Petrrrovi kobereček v kinder káře.1 bod
-
ja zkusil posledne Q8 formula 5w40 litr rozlevaneho za 135korun... zatim najeto 7000km a vcelku normal... zadne zmeny nepozoruju.... http://www.oleje.cz/p/q8-formula-excel-5w-40-1-l-nalevany--1360 marfan-svoji otazku smeruj na e1, to je nejvetsi zijici olejovy odbornik na tomto foru a na oleje.cz.. urcite ti k tomu neco napise...1 bod
-
Na DO to samozrejme funguje, da se dokodovat i zavreni na DO. Ano, lepsi by to bylo s cidlem pod nereznikem, abych nemusel vubec hledat klice nebo cudl na kufru, ale i s dalkovym ovladanim se to da vymyslet. Ve vysledku je tam u toho el. otvirani i jiste pohodli, takze to uplne nezatracuju, byt jsem o to nijak nestal dokud jsem to nemel :-) A jak to bude fungovat ukaze cas. Mno a pokud mi to Kokta nezdevastuje, tak to treba i chvili vydrzi :-D1 bod
-
no pletieš to ty...aby sme si rozumeli,tak tie podľa teba bláboly platia predovšetkým u CR motorov (odvzdušnenie spustiť diagnostikou) ...u PD sa nič odvzdušňovať nemusí ... ...za ďalšie: ak má niekto nastavený interval QG1,tak pri vymazaní serv.intervalu diagnostikou ostáva znova QG11 bod
-
Vypada to tak. Je to dost neprijemne. Me to dela jen pod urcitym uhlem seslapnuti pedalu a hlavne klade odpor pri mirnem a jemnem davkovani plynu. Dnes jsem mel problem s rozjezdem do kopce, plyn nejdriv kladl odpor, jak jsem mitne pohnul nohou tak povolil. Zitra to jedu urcite resit, budu zadat o vymenu. Obavam se aby se plyn nezasekl nebo nesel zmacknout v nejake potrebne situaci. Je to fakt dost blby problem1 bod
-
Garmin nebude mat lepsie pokrytie? Je to spojenie povodneho Garminu a Navigonu do jedneho celku. Na TomTim sa vela ludi nestazuje, akurat pocul som pripad, kedy chlapik pred cestou do zahranicia neaktualizoval mapy, a navigacka mu nechcela nic ukazat. Inac vseobecne je lepsie Garmin ci TT ako napr. Mio ci nebodaj menej zname znacky -- Z mobilu1 bod
-
Ono to bude těžké, každý tady vychválí tu svou značku, protože je s ní z nějakých důvodů spokojený. Já má třeba TT a nemůžu si na něj stěžovat. Ale co já vím, třeba je Garmin v něčem lepší? To bys musel ty navigace mít a porovnat je na "živo". TT má už nějaký čas bezplatné doživotní aktualizace map, aktivované pro všechny svoje navigace zakoupené s tímto systémem. Takže nová mapa je 4x do roka.1 bod
-
tak pani...keby som mal drevo-teda okrem hlavy mojej-zaklopal by som veru niekolko krat----ale po vymene sviecok/dal som Brysk-su supeeer/a toho snimaca blbeho 100korunoveho zatim vsechno klape jak ma...teda ak to bola chyba tej plastovej kraviny,tak klobuk dole pred tymto motorom..veeeelka skola... dakujem za rady...a snad to vydrzi...este vymenit tycky stabilizatora riadenia obe...hadam uz aj olej...aj ked nie je ani 7tis..ale ked to uz bude hore...a opravit tu nadrzku ostrekovacov,co mi sama od seba vytiekla...a nemrzlo...a budem veeery happy man....diky1 bod
-
No kdysi jsem jezdil s tomtomem a byl jsem s nim nad miru spokojen vse jednoduche az na ty mapy zastarale a v te dobe jeste nebyli dozivotni mapy zdarma ale jen ze si clovek musel kupovat. Pokud bych si znovu kupoval navigaci tak bych sel opet do tomtoma ale s dozivotnimi mapami. Ale ted uz to nesleduji kdo ma ty mapy a kdo ne. Pro me uz je nejednodusi mit navi v mobilu , ale to neni tvuj pripad. EDIT : a zde jsem taky hodne cerpal http://forum.navigovat.mobilmania.cz/index.php?sid=0bd03b93de1e3b96e6b43526f1c6cd3e&f=17271 bod
-
tohle téma až si přečte olejový specialista e1. tak se buď vyvrátí ze židle, nebo rezignuje bez reakce1 bod
-
1 bod
-
Já co jsem četl na Sherlogu, tak tam neví ani majitel, kde to v autě je a v žádném případě se na auto nedává nálepka o takovém zabezpečení a ve smlouvě má majitel vozu, že nikomu nesmí říct, že to v autě vůbec má, to je hlavní úspěch toho, aby nikdo nevěděl, že to v tom autě je. Takže ve finále by to měl vědět jen dodavatel zabezpečení a majitel. Co jsem tak četl, tak pokud si člověk dá ten nejvýkonější systém od Sherlogu, tak zlodějům nepomůže ani rušička, podzemní garáž nebo odstíněný kamion, protože mají systém, který se nedá odrušit. Nemluvě o tom, že auto okamžitě hlásí na centrálu, že se s ním něco děje, takže vlastně Sherlog vyjíždí během 5ti minut. Co jsem ta koukal na jejich statistiky, tak auta najdou do hodiny. Ale jak je na tom praxe, to je otázka Dokonce znám historku, že si někdo nechal do auta dát Sherlog, pak s tím jel někam ke známému do servisu, kde to zvedli a zavolali pirotechniky, protože si mysleli, že mají na podvozku bombu a on Sherlog1 bod