Hlavní panel
Oblíbený obsah
Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 01/22/15 ve všech sekcích
-
3 body
-
Mno, takové humpolácké hagusy se nehodí na Fabii. To by bylo jak pěst na oko. Trošku soudnosti. A netahej sem zase jiná auta, na to je tu jiné téma.2 body
-
Hele děláte si prdel, nebo to myslíte vážně? Vždyť je to drahý jako prase - 2,8 s nájezdem 183tis km za 157tis Kč2 body
-
Uz na čtvrtém autě mám značky na oboustranku a na dalších minimálně 10 jsem to lepil a drží to bez problému. Maximálně pokud ti do přední někdo rychle nacouvá koulí, tak se lehce odlepí.. Auto bez podznaček vypadá líp a za to mi případná "vícepráce" stojí1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
jj, to zní rozumně. Jen pořeším ty SPZ, už to mám domluvené a jak budou nějaké rozumné čísla, ozvou se mi.1 bod
-
Tak nevymýšlej a počkej tak půl roku. Uvidíš něco, co se ti bude líbit a nebo si zvykneš a necháš jí tak jak je. Za ušetřený peníz máš 1 zimní pneu.1 bod
-
1 bod
-
Samozřejmě všichni očekáváme scénku - Clint v Servisu: Clint: Dobrý den, promiňte něco mě hrozně chrastí pod kapotou. Nevíte co s tím je ? Servis: Ukažte, hmmm , to bude asi motor (myšleno TDI) Clint: Aha, tak snad si zvyknu....1 bod
-
Podívej se pořádně - je tam napínák "K"? Není, je tam "P". Takže je inovovaný od toho použitého v OII. Nebo co tam hledáš? Jak je vidět na screenu z Etky, tak už jsou tam další změny řetězů a kluzných lišt.1 bod
-
1 bod
-
nebudu se tady opakovat když řeknu že RAM má od ZF? Teď jsem četl test nového WV Tuarega http://www.auto.cz/test-volkswagen-touareg-3-0-tdi-terrain-tech-rikejte-mi-off-road-85308 Ten tam má Tiptronik tedy měničovej a strááášně si ho pochvalují. Jinak ten Touareg též pěkný stroj. Rozhodně s emi líbí více než ta Q7 nová.1 bod
-
1 bod
-
Já zrovna jednám s Lavrovem, když za ČR prej podepíšu deklaraci o spolupráci a vzájemné hospodářské pomoci "S Ruskem na věčné časy a nikdy jinak", tak mi prodá akcie na Záporožskou Volgu a já je tu začnu vyrábět ve Strašecí. Ještě pěkně po staru s karburátorem, aby se nic nesralo1 bod
-
podtlaky,n75,vaha,banka na turbe,pridrena variabilita atd....chce to nalogovat keby si bol po blizku pozriem ti to alebo sprav log a posli mi to 3,10,111 bod
-
Protože nepočítáš s tím, že vyhraješ ve sportce, to já ano. Vyhraju a nebude čas studovat a řešit co si koupím, takhle to vím už dopředu a až vyhraju, nezdržuji se a objednávám.1 bod
-
nene, 8vály a 4vály ecoboost. je vidět, že nejsi vůbec fanda pořádných amerik, jooo tebe už vlastně benzíny nezajímají. To kdyby do toho dali 1,6 TDI to by ses zajímal, ale takhle.1 bod
-
1 bod
-
Radius, tebe je tady škoda, ty tvoje příspěvky dlouhosáhlé, ty bys měl jít do Lidovejch novin1 bod
-
Koukal jsem na ty vejfuky a ty dva falešné laufy ze čtyř....Jenže jenom s dvěma laufy by to auto nevypadalo tak moc sportovně Petrrr: ty bys potřeboval spíš ten motor, měl jsi říct a Ozák by ti ho tam sjel sebrat1 bod
-
Sheffield: VW506.01 je lehkoběžný olej pro PD a prodloužené intervaly, VW505.01 je normální olej pro PD a normální intervaly. viz tady1 bod
-
Kdepáák hoši, to byl čistokrevnej Pirát s velkým "P" , protože kdo brzdí prohrává. Měli by jsme udělat za něj spanilou jízdu s černými vlajkami.1 bod
-
spis si myslim ze vic uskodi nespravna norma nez LL olej,spousta lidi co znam jezdi na 50500 a je jim to uplne jedno ze to tam nepatri1 bod
-
Evropsky slusna, ja tam jezdim tak do 120 (max sem jel driv asi 160), ale v opacnem smeru, kde je dlouha prehledna rovinka, na teto krizovatce sjizdim, ale stejne se najde mrak dementu (cti taxikaru) co se kolem me jen mihnou... 200 v tom opacnym smeru je sebevrazda, pac ta krizovatka za agipem pekne kope ve vysscih rychlostech. A uprimne recenou, floutek co ma v 25 porsche a jezdi jak debil, bude to znit hnusne, ale dobre mu tak, aspon ze s sebou nevzal nekoho dalsiho...1 bod
-
Červenočerný kombík na černých kolech a s černou střechou je fakt moc pěknej a navíc se tam hodí ten hnusnej rámeček kolem zadních světel. Za mě 1* a doufám, že za rok se mi poštěstí s touto kombinací1 bod
-
Já nevím ale hned mě zaujal volant .. nezdá se mě že by měl takto vypadat koženej volant .. spíš že to není dvoubarevný ale ošoupaný tak, že jsem to ještě snad nikdy neviděl. Jestli mám pravdu tak má mnohem více .. za mě do RS rozhodně ne .. a navíc na tvé trasy už vůbec ne .. neblbni a kup si rozumné auto a ne sportovní které někdo žene protože proto je to auto vyrobené .. z výkonu budeš nadšený ale ty peníze se nevyplatí ..1 bod
-
Buď rád, že se do Tebe navážíme jen skrz naftu, páč kdyby jsi byl teď na foru s modrým oválem místo tohohle, to by bylo teprv rodeo.1 bod
-
To na me O3 pusobi sice take moderneji ( neni to tak hold okoukane ) ale hodnotneji na me pusobi vice O2 FL. Hold velka televize misto radia to nezachrani.1 bod
-
Clinte, já mám vlastně 1,8 TSI jenom proto, že jsem si při koupi říkal, že při mém ročním nájezdu je nafta tak nějak zbytečná. Jinak bych jezdil s tím dvoulitrem. Každopádně se za benzín nestydím. A vůbec nafta stejně patří do kamen!1 bod
-
zavidet neni co, to uz jsem ti napsal, kdyz budu chtit muzu auto vymenit, ale proc bych to delal - me FUNGUJE JAK MA a jeste jedna drobnost mozna starej mysliveckej vrak, ale i tak by z nej tvoje super mini lifova snehova kralovna f nafte videla jen brzdovky Ondro u tebe je to jasny, ale je to vyvoj jak sam pises v ramci let, ale u Clinta to bylo par hodin kdy obratil o 180 stupnu tak znovu pro pomalejsi (Clinta) chapu, ze te TSI zklamalo chapu dalnice - najdi si v historii posty, kdy ja ti psal, ze pri tvem najezdu bych volil TDI ale ani to ze to chapu me nezastavi v tom, abych si z tebe delal prdel, protoze me to proste bavi1 bod
-
1 bod
-
Tak to bydlení v A Ti přeji (a tiše závidím) to by se mi líbilo tam bydlet ( ideálně někde v oblasti Zell Am See)1 bod
-
Dekuju kluci , dneska jsem mel tu moznost si ho prebalit1 bod
-
Neverim, jed 150 tam zpatky 50km a pak s 1,8 TSI tu samou cestu na tempomat a TDI bude mit stejnou 9 litrovou spotrebu jako TSI. Pohadky o 5,5 litrove spotrebe si povidej na Octavia foru. Hold typickej TDIckar. :D:D:D:D:D1 bod
-
1 bod
-
JJ, mám to nastudovaný Návod sice uvádí doporučení vyvarovat se jízd se studeným motorem do 4km, ale z důvodu spotřeby pohonných hmot ! Nikde také není uvedeno, že vozidlo není určeno k jízdám na krátkou vzdálenost z důvodu přibývání benzínu v motorovém oleji V návodu je také přímo uvedeno, vyhnout se hned po rozjezdu vysokým otáčkám motoru. Návod také přímo nabádá držet se doporučení, které uvádí displej. Návod nikde nepíše, že bych měl jednou za čas udělat delší vzdálenost, aby se benzín v oleji odpařil ;-) Toto vše je v rozporu s tím co mě v servisu tvrdí, že dělám blbě.1 bod
-
Front Assist taky neslouží jako prevence. Je to systém, který zakročí ve chvíli, kdy řidič totálně selže! Právně je taky v EU zakázané tzv. automatické řízení vozidel, tedy stav kdy se vozidlo pohybuje samo nezávisle na vůli řidiče. Technika smí zasáhnout pouze v případě, kdy je střet již nevyhnutelný. Pak má totiž za úkol pouze zmírnit následky kolize. Vlastně rozhoduje (když to přeženeme) o životě a smrti... De facto se to dá vysvětlit i tak, že jakmile ti začne front assist sám brzdit, tak už je střet téměř nevyhnutelný. Ten malý vykřičníček vpravo dole mezi auty je jen signál, že je front assist aktivní - že je připraven zasáhnout. Tzn. brzdová soustava je natlakovaná na nejvyšší možný tlak a brzdové destičky jsou automaticky přiblíženy ke kotoučům. Tím se sníží reakční doba systému. Kdybys šlápnul v tu chvíli na brzdu, budeš mít při prvním lehkém našlápnutí brzdy plnou brzdnou sílu/tlak. Jakmile se ti rozsvítí malé červené auto, dojde automaticky ke krátkému "ťuknutí" do brzdy pro upoutání pozornosti řidiče. Pokud ani pak nereaguje, tak systém začne sám brzdit. Rozhodně NEDOPORUČUJI to zkoušet s někým v běžném provozu!!! A už vůbec ne stylem pokus-omyl. Ten omyl je totiž pekelně drahý1 bod