Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 01/30/15 ve všech sekcích

  1. Jo, to je možný, svítí to jak blázen. Ono stačí, když tě na dálnici předjíždí (nebo ty předjíždíš) někoho s xenony - tam je ta také docela zřetelně vidět rozdíl halogen/xenon. Někdy si pak připadám, že tam mám snad petrolejky, zatímce vedle v pruhu je světlo jak ve dne.
    4 body
  2. A ještě jim určitě smrdí.
    3 body
  3. Clinte, už jsem to psal. Diesel se v zimě neohřeje a tudíš je pro kuny nezajímavej.[emoji23]
    3 body
  4. Ty už si vážně děláš humor, ne? kolik toho najezdíš v noci? přijde mi že skoro nic... Mám xeny už na druhém autě a v žádném případě bych neměnil. Halogenový světla jsou dobrý tak do města, nebo pro lidi, co jezdí v noci minimálně... Ale rozhodně rozložení světla a celkově svítivost je na zcela jiné úrovni. Vůbec si nedovedu představit, že bych v noci jezdil tak jak jezdím s halogenama. Ano, špatně seřízený xenon oslňuje, ale nepřijde mi to nic šíleného, halogen dokáže také pěkně oslnit. Navíc třeba já osobně bych si dokázal představit ještě větší svítivost, protože mi sem tam ani ty xenony nestačí
    3 body
  5. Se s těma RZ furt pipláte. Kup Patex v tubě, naplácej a přitlač. Sem to viděl v reklamě, jak sousedovi přilepil vrtačku ke stropu.[emoji6]
    3 body
  6. Kurňa to je cvrkot. Jezdím jen tlumené i když jedu 180. O to víc nechápu lidi, co jedou 80 na dálnici s dálkovými. To samé TIR. Turbo je asi o zvyku. I přes všechny "výhody" bych dal přednost pořádně atmošce. Asi jako vyhoněné kuře a nebo kuře od maminky z domácího chovu.
    2 body
  7. K Radiusovým výtvorům se už dostatečně vyjádřili Ozi a Johnny, takže nemá smysl se opakovat = naprosto s nimi souhlasím.
    2 body
  8. tohle mi neda nereagovat... delas si srandu? zkusil sis predtim aspon umejt svetla??? xenony oslnuji jen pod urcitym uhlem, kdezto blbe serizeny halogen, ktery si nejaky dement nesrovna v nalozenem aute porad u OII FL sviti xenony od 30% lepe nez projektorovej halogen, u OII pred FL tam to snad ani nema cenu komentovat - halogen tam je spis jako bludicka... spojena zarovka u OIII je navrat do dob OI a felicie, ktere taky maji dvouvlakno. A pokud kupujes kvalitni zarovky, ktere do halogenu hodne sviti (napriklad Night Breaker od Osramu) si v sade za 500 a me treba vydrzej cca 6tisic km (2-3 mesice), xenonova vybojka ma vydrz desetkrat vyssi a stoji cca 1500 (2500 nejaka fakt bombova). Zkus si to spocitat. Vubec nema cenu pak rozebirat to kde jezdis, ano v praze a na dalnici xenon neocenis urcite tolik jako treba pri ceste noci v ceskem raji, kde je opravdu tma... ano je to dostatecne pro nekoho kdo nepotrebuje predjet a zaradi se na okresce za kamion a vytvari kolony... obecne dlouhe prevody nesouvisi vubec s tim co pises, ale souvisi s honem spotreby pri rychlosti 90-150kmh, coz jsou dneska bezne cestovni rychlosti mimo mesto. jak muzes orovnavat atmosferu 1.25 GDi a turbomotor 1.2 TSI? kazdej ten motor ma naprosto jinej projev, dej to do stejnyho auta vahove a pak si to porovnej. Vubec pak nemluvim o nutnosti hodne podrazovat a tocit GDi, protoze tam proste ty otacky potrebujes. Krom toho TSI ma vetsi vykon od spodu diky turbu. Kradeze skodovky a nebo hjonde ci jinych znacek jsou jina kapitola, kterou resit nehodlam - aspon prozatim. Ale pokud to chces resit, rozjel bych paralelne s tim tema potrebuju vyresit servis, jakapak je to cena?
    2 body
  9. tak já nic neaktualizoval, když jsem to koupil minulej týden.
    1 bod
  10. Kdyz stringo neco potrebuje at dovali na caj. To ma porad plnou hubu resp. klavesnici a jakteziv ho nikdo nevidel.
    1 bod
  11. Nebo, pokud bezmezně netrváš na škodovce zkus se mrknou na jiné koncernové značky kde ta cenová diference není tak velká.
    1 bod
  12. no jo, hold si oktavia kamarád. to víš ozák se nestaví, prdí na mě. a když se staví, tak mu vylětí hadice z turba.
    1 bod
  13. nene, ja zeru porad stejne, ale mel jsem kolinko vcera k obedu a to se nesmi prehanet, aby se takova dobrota cloveku nezajedla jinak talir rizku bych si dal rad, ale od te doby co neni kolinko na objednavku tak nemaji talir rizku...
    1 bod
  14. Talíř řízků už nemaj Ale kolínko maj gut, zase s ním počítám
    1 bod
  15. Uvidim co koupim , budu moct porovnat maximálně s nbu v dalkovych nebudu schvalne kupovat nbu a whitevision abych mohl porovnat . Nbu me vyjde 550kč pár a whitevision přes 760kč pár [ mozna koupim po dvou vyplatach teď jsem vrazil 4000 do opravy auta musim nechat vyrovnat ucet do kladnych cisel .]
    1 bod
  16. mě dlužíš taky kofoly a tomíkovi za pedály. a Honzovi za to že tě navedl do obautodílu
    1 bod
  17. Dneska jsem dostal informaci, že v okolí řádí kuna a už si vybrala bráchového nového Leouše a zakousla se mu do tapecu. Za odměnu mu tam nechala kost. Tak z toho byl brácha dost otrávenej, bordel, bahno, kost, chlupy a díra v tapecu. Tak jsem pro sichr skouknul královnu a naštěstí zatím OK. Ona jak nejezdí, tak je v ní zima a to kuny neláká. Brácha přijel včera večer, auto teploučký a zimou vytuhlá kuna už koukala dírou v plotu a radostí si mnula pracky. Tak jsem dneska akorát umyl kapotu, zesrali mi ji ptáci....jo a byl u mě Tomiikk s Audi V6, bral jsem mu taky dvě lampičky na SPZ Prej auto ségry, asi ji budu muset omrknout, když jezdí v takovém fáru
    1 bod
  18. Clinte, co královna? Nestojí náhodou na polystyrenu?
    1 bod
  19. nj, tak ja te priste pozvu na kofolu, aby ti to nebylo lito a nebyls smutnej
    1 bod
  20. ono obecne me na TIR vadi spousta veci, ale jsou okamziky kdy sem jel treba pres Tatry a borec mi delal den, byl jsem za to rad... ta jejich rychlost musi bejt hrozne unavna 2.0 FSI je takove vycichle, umi se to rozvasnit, ale ma to celkem male spektrum pouzitelnych otacek.
    1 bod
  21. V kategorii vozů typu Fabia je to čiré šílenství, tam se hledí hlavně na cenu a co ti přinesou nějaké kusy plastu za nehorázný peníz?
    1 bod
  22. Nemyslel jsem fabii scout , koukni se spiše globalne kolik kolem sebe vidis aut, ktere maji rekne nabuzovat dojem neceho co je vhodne do terenu , pritom k tomu nemaj sebemensi predpoklady
    1 bod
  23. Jaktože si kokta kupuje auto s motorem, který nejede? Já to vím - protože 1.8 TSI není žádné sportovní náčiní, ale jen motor pro obyčejné průměrné řidiče a těm jeho výkonové parametry naprosto dostačují, taktéž Octavia není žádný sportovní stroj. To jen někteří ji z toho dělají. Až si budu chtít pořídit něco, co skutečně jede a ne nějakou přičiplou kraksnu, kde se člověk musí bát, kdy se to rozletí, tak nepůjdu do salonu značky Škoda, ale někam jinam.
    1 bod
  24. Každopádně ty jejich argumenty jsou fakt do zabávného pořadu na Silvestra. Měnit olej po 2tis na radu servisu, hmm to už si zahrávaj, že si z nich v reklamě nebude dělat prdel jenom H.
    1 bod
  25. Tak to jsem docela zvědavej jak dopadneš, protože se mnou si zatím vytřeli podlahu Černé ovce už mám, ale také na seznamu. Takže pokud moje stížnost ve škodovce dopadne blbě a budu nucen se poohlédnout po soudním znalci, jdu do toho. Pokud pak budeš chtít můžem se spojit, určitě to bude výživná reportáž
    1 bod
  26. Poslední 1,4 co jela jak z praku byla stará 8 ventilová co dávali do Pola nebo Cordoby či Golfa,všechno po tom se 16 ventily nestojí za řeč.Ten motor je ke konci cyklu celkem spolehlivý,ale to je asi tak všechno.Zábava s ním rozhodně není.
    1 bod
  27. nemyslel som,že vybrať vstrekovač a merať ho na stolici,alebo čo ... ...stačí jednoduchý úkon a to je zmerať pomocou VAS prístroja(ktorý má každý servis ŠA) "Odchýlky vstrekovaného množstva paliva" ...veď to je základ pri akomkoľvek probléme s chodom motora... niečo ti sem hodím,je to info zo ŠA: V prípade, že v pamäti riadiacej jednotky motora nie je uložená závada skontrolujte pomocou V.A.S. "Odchýlky vstrekovaného množstva paliva" motor 1,6 TDI CR - 1,6 + 1,6 mg / zdvih motor 2,0 TDI CR - 1,8 + 1,8 mg / zdvih Pri uvedených hodnotách sú max. tolerancie, ale porucha sa môže prejaviť aj pri nižších rozdieloch odchýlok vstrekovaného množstva! Závada sa môže prejaviť: - Nepravidelným chodom motora na voľnobeh. - Nepravidelným chodom motora pri akcelerácii, sprevádzaný hlučnosťou (klepaním) motora. - Nízkym výkonom motora. - chybnou funkciou systému DPF. už fakt neviem,ako ti pomôcť
    1 bod
  28. to si bol kde v ŠA? ...kriste pane to čo by im dalo načítať kanál 13? oni nečítajú info zo Škodovky? škoda reči
    1 bod
  29. Zajímavé je, že vůbec neřešíte zdroj a už tady rozebíráte jak je Škodovka blbá, přitom je to normální omalovánka nějakýho home designera.
    1 bod
  30. Ok. Určitě dorazím, možná se zpožděním. Koleno je samozřejmost, výsledky z krve potěšili.[emoji39]
    1 bod
  31. je to otazka casu, co se elektro/hybridu tyce - a Lexus/Toyota jsou v tom zatim nejdale, i kdyz, bohuzel, strasne slozite po technologicke strance = rizika / na druhe strane jsou to jedny z nejspolehlivejsi aut, takze co ;-) Tesla S je jasny ukazatel, kam se jde az dostat. za to treba BMW i8 ukazuje, co vsechno jde zesrat
    1 bod
  32. Zpráva z roku 2020, aneb z extremu do extremu: Skoda predstavila novou generaci Skoda Octavia. Inzenyri zaroven predstavili nove motorizace z dilny VW, splnujici novou emisni normu EURO 17. Skoda potvrdila vyvoj sportovne ladeneho modelu RS, kde bude vrcholem nove vyvinuty jeden a pul valcovy motor o zdvihovem objemu 0.5l dopovanem 5 turbodmychadly o vykonu 225kW a 540nm. Nova Octavia RS by mela na nadrz ujet neuveritelnych 950km, ve vybave nebude chybet trojice generatoru zvuku, ktera bude muset vygenerovat alespon "nejaky" zvuk, pripominajici, jednoduse receno "auto s motorem". Lexus predstavil pro novou modelovou radu model IS, ktery bude zdobit nova plne hybridni jednotka. zakladem bude atmosfericky benzinovy sestivalcovy motor o objemu 3.5l V6, kteremu bude pomahat 6 elektromotoru. Celkovy soucet vykonu bude 380kW a 630nm. Auto bude schopne ujet 1300km, z toho 850km na elektrinu. na to se tesim
    1 bod
  33. Malta dik jsem si to myslel ale radeji jsem se zeptal a ted jeste hlavne dostat ten koakxial do toho volneho konce to bude orisek. No konecne vikend venku skarede tak si zajdu na pivo bo jak se rika jaro, leto, podzim, zima v hospode je stale klima a uz se tesim bo jdu na ochutnavku noveho piva do pivovaru
    1 bod
  34. Poslední aktualizace je z půlky ledna 2015. Databáze je OK. Ještě jsem nenašel chybu.
    1 bod
  35. OII FL s halogeny (mám tam čočky) není vyložený propadák, ale na FI to nemá. To je podle mě nejlépe svítící halogenová škodovka všech dob. Její nástupci ji v tomto povětšinou nesahají ani po kotníky.
    1 bod
  36. To RSo ti pěkně žere teda, a naftu buď vezeš do kamen nebo Clintovi.
    1 bod
  37. Chudák Michal chce poradit a oni mu tady začnou řešit pracovní dobu :D
    1 bod
  38. kabel je normální koax, tedy středový vodič v dielektriku a kolem je stínění, tudíž v rozdvojené části musíš spojit středové vodiče, ideálně si schovat odřezané dielektrikum z obnažených konců, do půlky si ho podélné říznout, aby si ho mohl dát zpět na spojené střed.vodiče a pak do sebe zaplést stínění a celé to zaizolovat.
    1 bod
  39. Je bezpochyby, že většinou ti větší prodejci umějí i mnohem lepší cenu (včetně souvisejících služeb a servisu). Je to asi větším obratem, či co. Ale argument, že u nás sice koupíte dráž (v mnoha případech o dost dráž), ale za to někdy v budoucnu možná ušetříte na servisu ... no slibem nezarmoutíš :-) A jak byl ztrestán pán co si dovolil koupit jinde levněji, přestože cenu avizoval dopředu ... no tedy zvláštní přístup a za mě pro takového prodejce palec dolů. Jak by to asi vypadalo, kdyby tam dal auto na servis, protože ho nekoupil u nich za víc?
    1 bod
  40. Lak je díky ustalovačům vytvrzen během několika málo hodin. Koncern používá akrylové rychleschnoucí vodou ředitelné gelové laky. Rozhodující pro ně je pouze chemické ustálení lakové-barevné směsi. Díky tepelnému urychlení chemického procesu je to pak otázka jen několika hodin. Tedy než se auto dostane k zákazníkovi, byť ihned po jeho výrobě, je už lak odolný všem povětrnostním a běžným mechanickým vlivům. Výrobci se ale v návodu chrání vůči lidské blbosti nebo šťouravosti a raději dají upozornění na zvýšenou opatrnost na nový lak vozidla. Voskování není nic proti ničemu, bez ohledu na časový odstup od dodání vozu zákazníkovi. Zohlednit je potřeba jen klasické postupy při údržbě laku. Novému laku určitě prospěje ochrana. Autovosky s abrazivními částicemi jako je např. TEMPO, vyhlazují jemným zábrusem jen lakovou vrstvu. Ovšem stejně u starého i nového laku. Starý lak oživí, ale nový lak pouze zeslabí a proto není přínosem z dlouhodobějšího hlediska. Před nanesením vosku je potřeba absolutně!!! dokonalé umytí a to platí i u starého laku. Pak je vosk skutečnou a dlouhodobou ochranou.
    1 bod
  41. Hezké porovnání a přesně napsáno . První Fabie i v černé nadělala parádu. Ale trojka v černé zanikne. Barva doopravdy dělá auto. Ale je fakt, že každý má svůj vkus a já mu ho neberu .V Brně mají k porovnání myslím 3 Fabie combi . Doopravdy se stačí podívat jak na bílé vše vyniká, kdejaká hrana prostě vše. Pak se dají ty dvě modré ale tmavší vše zaniká. Zkusil jsem nafotit tu bílou na mobil.
    1 bod
  42. 10% sleva je sexy, když pak dáš 5 stovek za litr oleje na dolití
    1 bod
  43. pawouk: japonsky auta jsou prave spolehlive. to, ze koncernove auta nejsou neznamena, ze je to nutne globalizovat. korejci (vyjma nekterych modelu, ktere maji "poamerictele") jedou stejnou notu, jako VW. 77kW v TDi je dostacujicich, ale 1.9 je jina liga, nez novy 1.6. downsizing je, bohuzel, katastrofa. atmosfericky motory vyssich kubatur, jako delaji americani nebo japonci, jsou nejspolehlivejsi motory. ten shit, co se tady u nas heftuje kvuli emisim, je samozrejme nesrovnatelny. technologicky narocny, hromada blbosti a ve vysledku poruchovost, navic to nejede a zere jak tank - respektive srovnatelne na urovni 3.5 V6 od "kdejakyho" japoncika.
    1 bod
  44. To je úplne bežné. Mne prakticky neubúda olej ani teraz po 51000km. Ešte som ho nikdy nemusel dolievať. To boli časy so 105kou - každých 1000km trebalo doliať 1 liter ...
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...