Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 04/05/15 ve všech sekcích

  1. 4 body
  2. Pokud nesežere všechen benzin na světě.[emoji23]
    3 body
  3. si říkal že ti tam lili 5W-40 ne? takhle pančo skladuje rso.
    3 body
  4. Čau Tak a ted dám fotku a kdo najde Aspira?
    2 body
  5. Já totiž moc dobře vím, jak to končí, respektive nekončí. A proto se musí zasáhnout hned.
    2 body
  6. Tak Báňská rulezz, o tom žádná . Prej indžo.. Ti dám indžu A ty toho nech Ondro A koukám, čokoláda a ibalgin se nehl, jen žrádlo se změnilo
    2 body
  7. Z toho si nic nedělej, on si Clint stejně plete tuner a tuner aut.
    2 body
  8. Asi navrhneme změnu: Žrout jak cyp
    2 body
  9. Mladík to na golfovém hřišti chytne rychlým míčkem rovnou do "rozkroku". V agónii se válí po zemi. Když se konečně trochu probere z bolesti, vydá se k doktorovi. Ptá se ho: "Pane doktore, jak moc je to se mnou zlé? Víte, já jedu o víkendu na svatební cestu a moje snoubenka je ještě panna. Úplná panna." Doktor praví: "Bohužel vám budu muset dát vaše přirození do dlahy, aby zůstalo rovné a uzdravilo se. Ale příští týden už budete v pořádku." Doktor vzal čtyři dřívka na vyšetřování krku a vytvořil z nich pěknou čtyřhrannou dlahu a všechno to pěkně svázal páskou dohromady... Přímo umělecké dílo. Mladík dívce neřekne nic, ožení se s ní a odjedou na svatební cestu. Tu noc v hotelovém pokoji si ona rozerve blůzku a odhalí svá krásná prsa. "Jsi první, nikdo se jich NIKDY nedotkl." Na to on okamžitě shodí kalhoty a praví: "A podívej na tohle...pořád ještě nevybalený z bedny ..."
    2 body
  10. Pro nekoho je auta za 350tis jako pro jine auto za 2mil. Pro nekoho je i auto za 350tis nedostiznym snem. Tedy vec nahledu nez aby se dalo pausalizovat. Osobni auto je osobni a ne nakladak. Popr. Bych si poridil tazny s vozikem.
    2 body
  11. Ondro ty vrahu a jinak fotka talire
    2 body
  12. Ja to seru...nez se clovek prolouska 5 strankami tak vymsrka balicek kapesniku jak breci smichy...zajde si u toho 3x na wc bo by se pochcal smichy a nakonec se i malem posere
    2 body
  13. castrol professinal mají prosvětlování lampou. Jiříku, jestli nechápeš co je prodej koncovym zakazníkum a velkodběratelům, tak to nikdy nepochopíš.... takhle se prostě vydělává. olej si svůj můžeš donést, autorizovaný servis proti tomu mít nic nezmůže.A pokud tě odmítnou, tak zavolat na linku Škoda, pak to půjde . Jsi přeci v EU Jenom mě napsal na protokol a na fakturu, že sem si donesl svůj olej v pořádku s normou 502.00, nic víc.
    1 bod
  14. Nafta patří do kamen Vyhnat Pawouky nebo pavouky?
    1 bod
  15. Jasně,na špalkách Závidíte mi ten výkon co?
    1 bod
  16. No jozziho a galviho poznam jen je zbytecne to opakovat a aspire byvh poznal kecali jsme spolu tvojeho rooma kdyz te galvi kodoval
    1 bod
  17. 1 bod
  18. 1 bod
  19. Elektrický okna jedině jako bonus pro následný prodej. Aut se švihadly bude o moc víc, budeš mít plus. Jestli máš na příplatek, jdi do něj. Praktické využití nula. Jinak repráky mám, klíčky mě ale nedrnčí. Spíš drnčí tapecy při přehnaných basech.
    1 bod
  20. Super, kdo si dál přisedne? Patriku: No klidně ti to zařídíme a uživatel ti změníme Kluci co blázníte, já nejsem baba
    1 bod
  21. Jiriku ty budes sedet uprostred a vsici kolem tebe...hosi ja to prubnu ja si vedle nej sednu a jeste mu dam dvojku:)
    1 bod
  22. Vseci tu žeru a piju tuz sem v hospe hodil tri a rizek tož po šichtě co by kurde ne Galvi ja chcu vedle tebe taky sedět Jozzi prosim tedy o zasedaci pořádek
    1 bod
  23. U shellky stojí 1.000 kč [emoji23] Ale já do služebáku beru ten druhej. Má i BMW LL4.
    1 bod
  24. Galvi...jinak mame dalsi spolecnou vec...a to jmeno:) jinak labuznik u rondlu v porube...
    1 bod
  25. no, já zjišťuju že jsem asi masochista, ale poslední dobou když vidím F2 po FL v kombíku ve světlejší barvě a na elektronech, tak mě se možná líbí víc jak F3 ( ale jenom z boku... )
    1 bod
  26. Správně Petrrr. Píšu si Tě do kolonky k sobě. Už jsme dva proti všem.[emoji23]
    1 bod
  27. Zdravím, auto je bez vyhřívání sedaček. Kdyby tam bylo, tak by ten snímač stejně přišel nalepit přímo na molitan. Pak teprve vyhřívací dečka. Dnes jsem to všechno smontoval ohromady. Už mi chybí jen zapojit vodič do budíků. To ale nebude problém, jen se mi do toho moc nechtělo. Jestli budete chtít, tak stvořím nějaký návod. Hlavní problém ale bude, že je na to třeba dvou speciálních kousků nářadí. Předně krimplovací kleště na piny, a pak také stiskávací kleště na drátové svorky na montáž potahu na molitan. Ne každý to asi vlastní.
    1 bod
  28. Ja mam Fl s htp 47kw motorom brzdy su tam 256mm, a takisto mam Fll 1.4 63kw. po meste a primestke trasy jazdim ovela radsej s htp je to ovela sviznejsie vdaka kratkemu sprevodovaniu, dialnicu a väcsie dialky jazdim radsej na 1.4 Fll, vo vyssich rychlastiach ten motor ma väcsie rezervy, ale ako pises ze jazdis max 120 tak v poho chod do htp. Co sa tyka spotreby pisem si ju do pc programu podla tankovania htp 6,3 l/100, Fll 1,4 7,2 l/100 co je dlhodoba spotreba, obe auta su na lpg. Co sa tyka vydrze motora aj tu na fore su borci ktori maju vysoky km nabeh, ja osobne mam kamarata co ma nabehane 250000 bez problemov, od brata z roboty odpredavali hatapku z vyse 700000 km(behala ako servisne vozidlo u t-komu) a motor priadol ako za mlada. Cize podciarknute scitane myslim ze pre poskakovanie po prahe je htp lepsia volba ako 1,4 aj z hladiska spotreby ako aj dynamiky, a ja osobne keby som sa opät rozhodoval siel by som znova do trojvalca, niekedy mam pocit ze ten vyssi vykon ma 1,4 len na papieri, velakrat za zenou (ona sedla htp) nestiham....
    1 bod
  29. Vrah A ještě k tomu tam byl kousek od ní bažant A ta potvora stihla uhnout Mísa pěkná A zajisté i chutná
    1 bod
  30. No, je tady ještě jedna možnost - koupit třeba tu 1.4 TSI a hned nechat vyměnit rozvody. Což je standardní úkon při nákupu ojetých vozů s motorem s řemenem v rozvodech, tak tady se holt vymění řetěz + napínák. Drobný nedostatek je v tom, že u tohoto motoru někdy rachotí přestavovač vačkového hřídele. Což je sranda asi za 10-11 tKč (za materiál). Zatím jsem se nikde nedostal k informaci, co se stane, když se tato závada bude dlouhodobě ignorovat.
    1 bod
  31. NO asi jo, pač jsem chtěl měnit olej po 15tis km pravidelně a to mi Škodovka řekla, že tedy 5W-40 (je schválený výrobcem), bral sem tedy ten jejich ve stříbrném balení. Někde jsem četl teorii, že lepší horší olej a častěji, než dobrej olej pozdě.... Tím ale nemyslím tento případ, ten olej určitě špatnej nebyl, údajně Castrol.
    1 bod
  32. Ten na 15 tis, 5W-30 od koncernu origo Vw Škoda
    1 bod
  33. A tady u této fabie je 100% historie, žádná skládačka, bouračka atd .
    1 bod
  34. Ten SMS vtip mi pripomnel posli svou fotku v podprsence
    1 bod
  35. Chlapi.. nové a staré sa nedá porovnávať. Proste jednak keď kupujem nové, viem na čom som a ak aj nie, mám na to 4 ročnú záruku, aby som prípadné vady dal odstrániť, alebo sa auta zbavil. A hlavne: každý by mal aspoň raz za život zažiť ten pocit z kúpy nového auta Sused si napr. v cene novej fabie combi kúpil Audi A4 avant. Auto je to pekné, lenže má nalietané cca toľko, kedy by som auto už predal (ak vôbec údaj na palubovke hovorí pravdu). Takže mu možno zaželať len veľa šťastia a vešteckú guľu. Viem, že lancer by na tom s poruchovosťou mohol byť lepšie a aj cenovo prípadné opravy nižšie, aj keď u japonca to neviem posúdiť, ale už len kúpiť auto po niekom, kto nevie jazdiť (viď. spojka), tak by som sa bál, čo ešte tak môže odísť.
    1 bod
  36. Ono s tím tempomatem to není tak jednoduché . Třeba Tempomat raději vypnoutAčkoliv se běžně uvádí, že tempomat šetří palivo, není to pravda za všech okolností. Pokud pojedete po rovné silnici bez kopců, pak skutečně tempomat dokáže lépe řídit spalování paliva tak, aby auto jelo stále stejnou rychlostí s nejnižší možnou spotřebou. Ovšem jakmile přijdou kopce, byť málo prudké, je vše jinak. Souvisí to s pravidlem o setrvačnosti: tempomat auto při jízdě s kopce brzdí tak, aby dodržovalo nastavenou rychlost; potud je to v pořádku, palivo se šetří. Ovšem když přijde „dokopec“, bude se řídící jednotka snažit udržet rychlost za každou cenu a spotřeba paliva nehorázně stoupne. Pokud pojedete bez tempomatu, bude vaše „nájezdová“ rychlost vyšší (jízdou s kopce se pořádně rozjedete s minimem úsilí – paliva) a při jízdě do kopce využijete setrvačnost a pojedete s lehkou nohou. Auto bude sice zpomalovat, to ale nevadí; za kopcem pojedete opět dolů a rozjedete se – tedy pokud nebude následovat rovina. Zde je proto vhodné předvídat (viz dále) a přizpůsobit se aktuální situaci. Zkrátka ne vždy tempomat pomáhá snížit spotřebu. Více na: http://www.autorevue.cz/jak-jezdit-usporne-tipy-rady-postrehy_1#utm_medium=selfpromo&utm_source=autorevue&utm_campaign=copylink
    1 bod
  37. Piráti- raní ptače dal doskáče koukejte stávat a projet ty vaše leštěnky. Já hlásím návrat domů z Německa a dneska to na eko jízdu nevypadá má svítit o sto šest.
    1 bod
  38. Ciastocne pravda. Nesuhlasim s talianskymi atmosferami. Mal som ich a kazda uplne bezproblemova... ale bohuzial CZ A SK nieje nemecko ze po 3-5rokoch ide auto prec...vsetko je to o zivotnej urovni...samozrejme neplati pre kazdeho, ale pre beznych ludi...
    1 bod
  39. Ještě jeden Baví se spolu tři muži. První povídá: "Já manželce koupil auto. Z nuly na sto za pět sekund." "To jsi jí musel koupit Porsche." "No taky že ano." Druhý povídá: "To můj dárek udělá z nuly na sto za tři sekundy." "To jsi musel koupit jedině Ferari." A třetí povídá: "To ten můj udělá z nuly na sto za sekundu." Ostatní se na něj dívají. "A co jsi to koupil?" On odpoví: "Digitální váhu."
    1 bod
  40. Před spaním Stopuje chlápek o půlnoci na krajnici. Je bouřka, déšť, takže auta nejezdí ... Najednou vidí v dálce světla auta, jak se blíží k němu - strašidelně pomaloučku... Je mu to divný, ale přece jen, auto je auto, takže když u něj zastaví, tak si naskočí ... Chce řidiči poděkovat, ale najednou vidí, že za volantem nikdo nesedi! Strašně se vyděsí, ale než stačí nějak zareagovat, auto se dá zase pomaloučku do pohybu ... Chlápek sedí jak zařezanej, vyděšenej k smrti a nemůže se strachy pohnout. Pak se vzpamatuje, otevře dveře, vyskočí a zdrhá pryč. Pořád se ohlíží, bojí se, ze auto zrychlí a přejede ho, takže se zastaví až v nejbližší vesnici. Tam najde hospodu (kupodivu ještě otevřenou), zapadne dovnitř, objedná si dvojitou tequilu a všem tu historku vypráví. Všichni jsou z toho odvařený a litujou ho a obdivujou ... Asi za půl hodiny se otevřou dveře, vejdou dva zmoklí chlapi, poručej si grog a rozhlížej se kolem. A v tom jeden povídá druhýmu: "Hele vole, že je to ten kretén, co si naskočil, když jsme tlačili auto?"
    1 bod
  41. Tak sem dovalil z rachoty. Uděláme to jednožnačně navrh teď zašlu na nacenění částky, hodím mu že by jsme vzali 10-15 trik. S tím, že přesně mu dám vědět 27.4. A to z hlediska: Já od něj vlasním asi 4 trika stejné velikosti a to tuším XL a baba vlastní taky nějaké velikosti tuším M nebo L. To je fuk tyto trika svoje i baby vemu na sraz a nechám kolovat po stolech, ať si každý omaká materiál ať si mrkne na co chce. A ať zrhuba pouvažujete nad velikosti. A pak by se chtělo domluvit na barvě. Barva by měla být pro všechny stejná, na triku se bude měnit pouze přezdívka. Já se klidně přispůsobím většině v barvě, jak říkám to už bude záležet na domluvě.
    1 bod
  42. Trosku sem to uz asi prehnal. Ale kufr pecka, jeste by se veslo [emoji4]
    1 bod
  43. ... už se to blíží chlapi
    1 bod
  44. V roce 2000 sedí v cele smrti vězeň a čeká na popravu. Vejde strážný a říká: "Mým úkolem je splnit vaše poslední přání. Vyslovte je!" A vězeň na to: "A vy ho fakt splníte?" Strážný: "Splním." "A nepopravíte mě dřív, než ho splníte?" "Nepopravíme." "Tak si přeju šampaňské, ročník dva tisíce třicet sedm."
    1 bod
  45. Sice nechceš HTP, ale co kdyby. Mrkni na toto http://www.skodaplus.cz/Car/850513/skoda-fabia-combi-1-2-htp-47-kw-classic-plus . Je to od rodiču jednoho zdejšího člena. Tipl bych si že s tímto bys dlouho pojezdila bez oprav.
    1 bod
  46. To umí tvůj Roomster taký a nemusíš si ani sundavat cylindr
    1 bod
  47. V česku, bohužel zasává Fabia roli rodinného auta i přesto, že se jedná o B třídu... Pro spoustu rodin pak je to Fabia ne nová, ale z druhé ruky či z bazaru... Je i mnoho rodin, co mají tři děti a jezdí hatchbackem 1.generace.
    1 bod
  48. No u sekundárního vzduchu rozhodně nejde o odvětrání klikové hřídele. Je to samostatný system, který po studeném startu motoru okysličuje výfukové spaliny, aby docházelo k dokonalekšímu spalování a rychlejšímu ohřevu KATů. V autě je vzduchová pumpa, která přes kombinovaný ventil (vpravo na hlavě) vpouští vzduch za výfukové ventily. Ventil je ovládám podtlakem ze sání pomocí elmgn ventilu N112 umístěného před sáním zespodu plechové lišty uplně vlevo. Jednotka to měří tak, že : během vhánění vzduchu se zvyšují volnoběžné otáčky turba a tím dochází k většímu průtoku vzduchu na sání. jedná se o navýšení cca o 2-5g. měřitelné to je v parametru 077 - ve VAGu. To jestli funguje pumpa poznáš po startu, při zvýšených otáčkách motoru je slyšet zepředu auta, jako kdyby ti tam běžel vysavač(ještě se spouští několikrát během ohřevu motoru nad 30%, ale to už jedeš ). jinak z 98% je závada na tomto systemu v tom, že jsou zpuchřelé hadičky a v zásobníku podtlaku se nevytvoří dostatečný podtlak pro ovládání. Ten zásobník je pod krytem motoru na hlavě. taková černá krabička s jednou hadičkou. a podtlak by v ní měl správně zustat i po vypnutí motoru, pokud je system dostatečně těsný.
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...