Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 04/22/15 ve všech sekcích

  1. na to by ti to melo pomoct, pak to jen ostriknes a mas to jinak carcoolca je hotova, uz ma i boticky...
    4 body
  2. Tak jestli se tu mohou dávat nabídky, tak aktuálně nabízím za vánoční ceny (do 24.12.2016) : MEYLE HD sada ramen, ceny s DPH, záruka plné 4 roky a oficiální distribuce pro ČR 116 050 0029/HD = 7499,- aplikace: Audi A4 A6 A8, VW Passat B5 B5.5 Škoda Superb I (do roku 2001/2) 116 050 0087/HD = 9199,- AUDI A6, VW Passat B5.5, Škoda Superb I (rok 2002-2005)
    3 body
  3. za 800? To mám pojistku na rok, okno rozbiju a koupím nové čisté. Clin s alkoholen za 50 to je přípravek.
    2 body
  4. kamen se vytvori vzdy kdyz to neususis, ale pokud mas timhle osetrene okno tak velka kapka se tam na vetru nedrzi a pokud tak po prvnim ostriku to sleze dolu i s kamenem
    2 body
  5. Mazda si nepotřebuje hrát na dospělé auto, kategorie malé vozy - co dodat. To u nás je zažito, že z malých vozů se dělají rodinné kočáry.
    2 body
  6. No jo, ale představ si co se objeví chytrých hlav, že bez něj je to auto skoro jako bez kol.... Auto má být autem a ne pojízdným tabletem....
    2 body
  7. Dnes jsem se rozhodl, že nechám nastříkat Hagusy do barvy auta. Zajel jsem za známým do servisu a zjistili jsme, že aby šli hagusy dolů musí se sundat strop ,tak jsem to vzdal. Navíc prý na demontáž stínítek a dalších jsou speciální přípravky. Takže já zatím jdu od toho. Nafotil jsem návod z Etky tak se můžete mrknout.
    1 bod
  8. Neviem či to už niekde bolo... OIII s origo sport paketom...
    1 bod
  9. mp390: neviem, ale ja napr. porovnavam dospelost auta jeho kvalitou, spracovanim, materialmi atd. takze pre mna je Mazda 2 dospely muz a Fabia pubertak :-) KubinoPv:Co tak byt nohami na zemi. Ja viem ego Skody je velke, ale sorry keby konstrucia a vyvoj v Mazde si zoberie 10 rokov dovolenku, Skoda ich uz mozno dobehne. Ved bud trochu realista. Mna skor zaujima kedy uz konecne koncern, Skoda vyrobia spolahlivy motor ako napr. Mazda. Skoda by mala ist do Mazdy na exkurziu. Vysvetli mi jednu vec. Preco koncern nevie od cca 2006 roku urobit prestavovac vackoveho hriadela, tak aby nebol s nim problem. Uz na FSI motorch sa objavoval problem, potom zase na 1,4 TSI sa objavoval a este im to nestaci, tak aj na novej generacii EA 211 1,2 TSI ( konkretne u mna a to ma najazdene cez 8tkm ) - nepoucime sa a nepoucime. Ved nevadi, daval som im sancu, ze nova generacia. V rodine uz nikto koncern nechce, kamarati tiez maju passaty a teda (zeby spolahlive auto to bolo, urcite nie), povedali nikdy viac to nekupia a pozeraju po japoncoch. To som rozmyslal tento rok nad Fabiou a uz som rozhodnuty, urcite nie.
    1 bod
  10. Pánové nechci se hádat ale ZOO v Olomouci je naprostá tragédie... Lešná není špatná ale z našeho regionu Ostrava je Ostrava Praha je taky hodně dobrá a třeba se mi i strašně líbí Košice PS: Pavilon Evoluce od nejmenované supr čupr firmy je hezký a moderní (ovšem ty prašule za to jsou mazec). I nový vstup je konečně hodný takovéto ZOO
    1 bod
  11. Navigace má bejt v zorným poli řidiče nebo těsně na jeho okraji, ne někde uprostřed palubovky, aby se při koukání na ni musel přesměrovávat úhel pohledu. To je debilita designérů, kterým se hodí jeden větší barevnej displej i k zobrazování navigace, ale pro řidiče je daleko lepší mít navi-displej na okraji čelního skla nebo těsně pod ním - ne někde napravo od kolena... Hlavně že se furt mluví o HUD neboli "head-up display" čili promítání důležitejch údajů na vnitřek čelního skla, ale navi se bude furt srát někam do prdele - nejradši by ji ti debilové nacpali před spolujezdce...
    1 bod
  12. Ondro nesmis na to tak slapat bo zase dostanes toho s novymi vyfuky Dnes tu v Havru taky jeden jezdil az dojezdil http://karvinsky.denik.cz/zpravy_region/mlady-ridic-uvizl-s-kamionem-v-esicku-20150422.html
    1 bod
  13. Tak dneska garančka: Řetěz v cajku,70mm což je prý v normě,oblíbená věta ZÁVADA SE NEPROJEVILA... Semo tamo to zarachotí,ale mám na to papír takže neřeším,byť už mám po záruce(skončila letos ve 3.měsíci)
    1 bod
  14. Dnes jsem byl také vyzvednout onu jakostní substanci. Chlapík se mě ptal, na co to mám, že prý teď jde nějak na odbyt : ))) Jinak jak psal Petr, sice jiná etiketa, ale výrobce je PAN OIL z Karviné. Kdyby chtěl někdo z Ostravy namazat (těsnění), tak se může stavit.
    1 bod
  15. Já jsem najel nějakých 1900 km a průměrnou spotřebu dle PP mám 6,2 (FIIIC 1.2 TSI 81kW, 16" kola) a jsem přesvědčený, že dlouhodobě se pod těch šest dostanu, protože si sedne jak motor tak i já se s autem ještě lépe sžiju. Pár příkladů spotřeb: První cesta Praha - Prostějov po okreskách (tachometrová maximální rychlost okolo 100 km/h, tam i zpět) byla něco mezi 5,5 a 6,0 Cesta Český Krumlov - Praha za 5,5 přesně (na okreskách maximálka okolo 100 km/h, na tom krátkém úseku D3 140 km/h) Cesta do práce (cca 80% trasy Městských okruh v Praze) pod 5,0 (nějméně 4,6 i s hledáním parkovacího místa), opačným směrem to bývá něco lehce nad 5,0 Cesty po Praze se nedostanou přes 7,0 a musím říct, že tady je Start/Stop jednoznačně hodně znát Zítra pojedu trasu 250 km po dálnici D1, tak jsem zvědavý. Můj odhad je okolo 6,5, nicméně dle mých postřehů bude dost záležet na stylu jízdy. Pokud nastavím omezovač na 140 km/h, zabořím pedál do podlahy a pojedu, tak spotřeba bude vyšší, pokud pojedu stylem 120 km/h do kopce a 150 km/h z kopce, tak se půjde dostat i k těm šesti. Další postřeh je ohledně šestky. Na MO v Praze je rychlost do Barrandovského mostu omezena na 80 km/h a od něj (přes tunely) na 70 km/h. Jezdím s omezovačem na 85 potažmo 75 km/h, což v případě té nižšší rychlosti znamená něco lehce pod 1500 ot. a motor s přehledem na šestku zvládá komplet celou trasu včetně stoupání za Zlíchovským tunelem (tam je jediné místo, kde se na pár metrech trošku ozve) a i celý Strahovský tunel. S klidným srdcem můžu prohlásit, že z něj nemám jakýkoliv pocit, že by se trápil a je schopný bez keců akcelerovat. Pokud má kdokoliv z vás spotřebu okolo sedmi na sto, tak to jednoznačně není nenasytným kouskem, ale článkem mezi sedačkou a pedály. Naprosto v pohodě stačí řadit už lehce nad 2000 ot., kdy otáčky při přeřazení padají lehce nad 1500 ot., motor má plno síly a dost často se mi stává, že i když řadím tímto způsobem, musím jenom šimrat plyn, protože kolega předemnou čeká, než se mu poskládají kolečka v převodovce a chytne nafta v kamnech. Taková příjemně svižná cesta znamená řadit okolo 2500 ot., víc to po městě nemá smysl. Hkubes: Píšeš blbosti, 81kW má kratší převody...
    1 bod
  16. Tak to teda vemu tím tekutým voskem nic jiného tu nemám a uvidíme jak dlouho to vydrží. Není fotka není carcoolca;-)
    1 bod
  17. Masírování ega?! Koho? Zákonodárců? Inspekce? Neříkám, že je naše legislativa perfektní a jednoduchá, to zdaleka ne, ale někteří kdykoliv se mají postavit čelem ke zodpovědnosti, je to jen buzerace a šikana...
    1 bod
  18. tak proto se mi zdá že to vydrží pořád, když to meju každejch 14dní :'>
    1 bod
  19. tohle mě dělá i PH šampon ale tohle funguje ještě o třídu více. tekutej vosk vydrží tak cca 14 dní, pak už nefunguje.
    1 bod
  20. Japonci motory vždycky uměli. Třeba Mazda sází na mála auta a střední třídu. Asi nemá potřebu se cpát do všech kategorií jako jiné automobilky.
    1 bod
  21. Todle mi dělá i tekutý vosk kterej stříknu na okna...a není ani za 700,- pravda nevydrží 6měsíců ale i tak když ho tam stříknu jednou za čas tak je to fajn..
    1 bod
  22. Abych pravdu řekl tak ta mazda se mi velice líbí (ač jsem v ní teda ještě neseděl). Má prostě svůj styl a charisma. Líbí se mi i ostatní modely (3ka a 6ka). Nejvíc ale oceňuji ty nepřeplňované motory. Jsou mi prostě sympatičtější než TSI. Jak je vidět i s nimi lze dosahovat výkonů přeplňovaných motorů a k tomu plnit i emise.
    1 bod
  23. http://www.detailingshop.cz/ochrana-oken/286-dodo-juice-supernatural-glass-sealant-kit-50ml-uterka-32082010.html toto je dobré.
    1 bod
  24. Jezdím pravidelně trasu Brno-Jihlava a zpět. Rychlost, pokud to jde, udržuji těsně nad 130 km/h. Při cestě tam je průměrná spotřeba mezi 6.1 a 6.6 litry (v závislosti na větru - většinou fouká proti). Zpátky je spotřeba 5-5.4 litru. Najeto mám asi 3000 km.
    1 bod
  25. Zatím, páč je nejnovější, i když klepání ve středovém sloupku, klepání výfuku, posranej kessy a to vše ani ne po roce a 20tis, to je teprve rozjezd, to se O3 teprve zahřívá. , to mi připomíná, už máš ta pořádná led osvětlení SPZ nebo tam máš furt ty hnusný žluťáky.
    1 bod
  26. Stejně je ten Mirrorlink blbost, zbytečně se to řeší a stejně většina telefonů s tím nejede.
    1 bod
  27. já nevím, proč si myslíš že mi ten test vadí protože Fabia nevyhrála... jenom mi trošku uchází smysl testu a to z jednoho prostého hlediska. Člověk, co půjde koupit jakékoliv z těch 3 aut, podle mě v životě o těch dvou ostatních ani nebude přemýšlet, že by je šel koupit... Jsou to designově, koncepčně, technicky úplně rozdílná auta, ač ze stejného segmentu...
    1 bod
  28. Hurááá! Konecne mam volant! Este ho nahodit a raz mozno pojde aj BT. Je pekny, zdal sa mi najprv velky, ale je presne rovnaky, ako ten plastak... Akurat nebude fotodokumentacia, lebo mi to prehodia v znackovom servise a to zoberu auto min na pol dna.
    1 bod
  29. Az nato ae pokial tych 9900 nemas a chces uver/leasing tak na skodu proste mazda nema. Dalej nema na servis. A posledne neviem ako su natom ale combi som nikde nevidel takze zasa raz to plati mozno len pri HB verzii. Ja mam rad mazdu ale urcite by som neisiel do 2.
    1 bod
  30. Ja jazdim každý vikend cca 100km po dialnici rýchlosť 140 na useku po TT a od TT mame obmedzenu na 110 tak mam tempomat na 120 a priemerna spotreba je 5.5-6l ako kedy to bude asi tym veteom a podobne. Sedime 4 v aute. 2 ženy cca 50kg a 2 chlapy po 80kg kufor prazdny. Mimo dialnice z tych 100km asi tak 10km. Priemerna rychlosť 100 cca. V sobotu to vyfotim. Je pravda že treba s citom nabehnut na tych 130 a z nejakych 6.4 to klesa na spominane hodnoty. Cely usek sa ide skoro rovno au tam obcas prevysenia nic prevratne. A nemyslite že nejazdim rychlo prave naopak. Mna skor hneva ta dlhodoba lebo počas tyzdna je to prevazne mesto denne cca 15-25km a tam sa pohybujem okolo 7l
    1 bod
  31. Mozno su niektore modely drahsie, ale tam nevidis a same tvrde plasty, tu nezakryta kolajnica a pod. Len pre zaujimavost tu je napr. cennik za Fabiu a Mazdu 2 v zaklade na SK: Mazda 2 1,5 55kW - G75 -zaklad (klima, elektrika, DO...) - cena 9900 eur Fabia 1,0 55kW Active- zaklad 9540 + klima + el. okna a central + 199 = 9739 eur Proti tomuto je skutocne Fabia predrazene osidene auto - 150 eur by som hned priplatil uz len zato, ze dostanem normalny 4- valec 1,5, normalny interier. Jednoducho priplatim 150eur a mam kvalitne auto a nie auto co sa hra na kvalitne auto. Tych 150 eur je doslova smiesny priplatok zato co mozem dostat. p.s.: A este je to aj vyrobene v Japonsku a nie koncernom, ktory v poslednej dobe setri aj na zachodovom papieri.
    1 bod
  32. Jo jo to už jsem četl v jinem topicu tak asi normalka zajdu do škodovky a budu trvat na gratis zprovoznění hlava nehlava :-D
    1 bod
  33. No jo, když tady většina cosi fotí, ale nedodá k tomu další údaje - trasu, provoz, zatížení vozu, silný protivítr, anebo obráceně vítr do zad, atd.
    1 bod
  34. Sup na dojetí nebo na náhardní díly, více menších závad. Cena celkem solidní bych řekl.
    1 bod
  35. myslím, že s tou bezproblémovou 1,9 je to v případě O II tak trochu fikce, stejně jako "problémová" 2,0. Pověst dvoulitru nejvíce poškodily varianty, které se do OII vůbec nedávaly a naopak ta 1,9 těží z renomé úplně jiných provedení. Ale to je jedno, nějaký motor tam bohužel být musí. S tím nájezdem, co uvádíš, asi nemá cenu cokoliv předem řešit. Je to jako člověk po šedesátce. Může ještě žít 30 let bez jediného zakašlání, a nebo mu druhý den něco praskne v hlavě. Prostě tenhle "věk" je silně individuální.
    1 bod
  36. Pro mě by bylo spíš výhodnější, kdyby tam signál nebyl Aspoň by nikdo neotravoval
    1 bod
  37. Jo to si kup to je nádhera :-)
    1 bod
  38. Taky se mi naskytla možnost pár dní místo mé OIII osedlat Spacebacka 1.2 TSI 63 Kw a zde jsou mé postřehy: Pozitiva: - standartní sedadla lepší než standartní v OIII, které jsou i na mých 100 kg moc široké a nedrží v zatáčkách - starý Swing hraje o hodně lépe než Swing v OIII (byl jsem se až dívat do kufru zda je tam subwolfer :-)) - řízení je sice možná místy až moc lehké, ale citlivější, strmější a celkově zábavnější - podvozek je kupodivu na 16p kolech na nerovnostech trochu tišší než klika OIII na 17p i když logicky díky kratšímu rozvoru více skáče. - podvozek je celkově zábavnější, lehce se dá přemluvit zadek k spolupráci v zatáčkách - převodovka je tužší a taková mechaničtější s jistějšími dorazy - i na bubnech vzadu to brzdí slušně Negativa: - hodně laciný dojem z interiéru - nezakryté pojezdy sedadel je hrůza, hrůz - páčka na nastavování sklonu sedadel je neštěstí a navíc jsou kroky hodně od sebe. Můj optimální sklon byl přesně někde uprostřed zubu. - klasické klepání od levého kola (viz. silentblok převodovky) - žere trochu více než stejná trasa s 103Kw 1.4TSI a motor je od startu hlučnější Jinak slabší 1.2TSI zhruba od 80 km/h moc nejede, (zejména oproti 1.4TSI v OIII), ale do 80km/h to celkem jde a motor pěkně zní. Možná už stárnu a nějak blázním, ale mé počáteční zklamání ze Spacebacku a jeho lacinosti interiéru se časem změnilo v celkové nadšení z toho, jak je SB oproti sterilní OIII jízdně zábavné auto. Samozřejmě vnímanou kvalitou, interiérem, motorově atd. je OIII dále o parník a z Prahy do Brna po D1 bych s ním rozhodně radši nejel, ale pokud bych bral auto na projetí oblíbené zatáčkovité trati, tak větší zábava je určitě se Spacebackem. Ten se i díky jeho úzkosti lépe vodí do apexů na úzkých cestách, kde se s Octavou člověk sotva vejde. Pár aut už jsem za poslední dobu vystřídal a sladění brzd, podvozku, řízení, motoru a převodovky se prostě povedlo. Moje OIII se překvapivě (alespoň dle mého názorou) sklonila hlavu zejména pokud jde o jízdu ve srovnání s levnějším stájovým kolegou. Řízení, sedadla, hudba, řazení, částečně i podvozek je prostě u Spacebacka lepší. Kdo nehledí na kvalitu plastů, ale rád řídí, tak tady překvapivě neodejde zklamám. Samozřejmě nečekejte Clio RS, ale tady člověk ještě auto řídí a neveze se...
    1 bod
  39. Jediny, kdo ma v soucasnosti plnohodnotne a realne pouzitelny system na vsech (svych) zarizenich je Apple. Bohuzel VW group a s nim i Skoda se rozhodli exkluzivne zpartnerit s neexistujicim Google Auto a na dvou telefonech pouzitelnym Mirror-linkem, ktery navic na rozdil od budouciho Google Auto a soucasneho Apple Carplay nedela nic jineho nez, ze zrcadli displej. Ach jo.
    1 bod
  40. Mluvíš se mnou jako ve škole a přitom mne vůbec neznáš, tak tedy zaprve asi jsem tu informaci musel získat někde od někoho ve Škodovce, protože s ní asi tak nějak mám něco společného a nejedná se o nic utajovaného, proto jsem to tady uvedl a za druhé věci se samozřejmě vyvíjejí a mohou se v průběhu času měnit, tedy ověřené to v tuto chvíli skutečně nemůže mít nikdo (myšleno ten termín). Ale předpokládám že máš pravděpodobně blíže ke všem informacím, vzhledem k Tvé reakci, tak to prosím upřesni, trváš na tom, že propojení chytrých telefonů přes MirrorLink bude trvale kabelem?
    1 bod
  41. JR_2010: Zaprve, kdo ti takovou informace rekl? Za druhe nepis neco co nevis, nebo to nemas overene !
    1 bod
  42. Tak to mam úplně stejný . Proto mě zajímá nějaký rozumný řešení to auto sem kupoval na 10 a vice let . Pawouku ty sady máji stejné čísla i když sou jiní výrobci ? Nedá se nějak dohledat jestli je nějaká sada kvalitnější ? Diky
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...