Hlavní panel
Oblíbený obsah
Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 04/24/15 ve všech sekcích
-
Jo jo Canton prej oproti SoudSystemu v OII a SII je strašnej což nechápu, protože jinak Conton jako značka má celkem dobré reference... Jinak ta RAMka je pro lidi co chtějí ukázat že na to mají (u nás) koně ti odtáhne i posranej VW Amarok nebo hnůjdééé SantaFe Ale je to image... mazel takhle v tom sport paketu4 body
-
4 body
-
No a pochlub se co pak tě sere více než ostřikovače, nás to zajímá, že by vynikající a nejlepší auto od Kabaně mělo snad nějaké mouchy? :-) :-) :-) edit: No tak Clintíku, přiznej farbičku, před náma soukmenovcema se nemusíš stydět. :-)3 body
-
Kokto, tak jsem teď byl ponořený u bráchy v motorovém prostoru - proběhla kontrola těsnosti. Nejeto má asi 55 tkm. Vzadu měl jen lehce mastný spoj pod ventilovým víkem. Takže to zatím vypadá OK. Jinak jen tradiční "omastek" u nalévacího hrdla oleje - vizitka práce mechaniků u Klokočky.2 body
-
Já teď přemejšlim, co by vyšla výměna těch směšných repráků v autě, co hrajou jak čongácké ve stodváce...resp. ty možná hrály lépe2 body
-
Pánové, tady skutečně není hospoda, takže se držte tématu. OT jsem smáznul.2 body
-
1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
pre mňa je táto položka nepochopiteľná ...je to súčasťou serv.prehliadky ..naviac sa len účtujú položky,ktoré sú v Pláne údržby označené čiernou bodkou1 bod
-
Mariacek: Dík, mám stejný názor. Mr.Pavka: Elektornika nic nepozná viz příloha 44-Prodloužené-servis.-intervaly.pdf1 bod
-
Podle Dílenské příručky se má kryt demontovat. AS jede podle oficiálních postupů, takže to naúčtují, i když to lze provést bez demontáže...1 bod
-
Jenže má pravdu... Když máš tu správnou variantu, tak je to daleko spolehlivější motor, než slavná TSI. A bude jezdit ještě dávno po tom, co se nad TSI slehne zem.1 bod
-
Kokta...náš chytrolín a vševěd, kterej musí komentovat každé hovno, všude byl, všechno zná a ví i to, co nikdo neví. Komentátor na všech fórech, všech značek, myslím že ho najdeme i na foru o automatických pračkách, kde vystupuje jako servisní poradce :D1 bod
-
Clintovy uz zase mizi olej? Opet Stringo potvrdil ma slova, 1.2TSi 63 kw je naprosto zbytecny motor a k nicemu nejede a zere. Pokud mam na vyber 1.25CVVT 63kw, tak mam jasno. TSi jede tak o 5% lepe (pruzne zrychleni), kdyz se zaslapne, tak zrychluje krapet lepe, ale nema ani lepsi spotrebu a uz vubec ne spolehlivost. To ze je ten motor hlucnej jsem psal take. Mereni oleje, Ano v nejakym casaku psali, ze to bude prezitek, bude to mozne zjistovat jen pres diagnostiku. Clint, Sem ti rikal, ze 2.0 TDi je lepsi nez ta 1.8 MPi s Turbem. Kroutak je kroutak. Ja se musim priznat me ta 1.6 TDi v naborene Oktavce fakt sedi... celkove mi 02 sedi az moc, sam tomu neverim. 02 je vyborne auto, 03 je katastrova stejne jako 01. O1 ani 03 bych nekoupil. O 02 jeste chvilema premyslim, ale 02 zas nema motor v benzinu a naftu nechcu zivit.1 bod
-
To tě uklidním: 1/ Stěrače jsem měl dobré i při 115tis km 2/ Při 52tis km mi olej ještě také nemizel 3/ Voda začala mizet při 110tis km 4/ Netěsnost převodovky se ukázala po 100tis km1 bod
-
Petrrr se zase rozvášnil koukám.... Abych to uvedl na správnou míru, tak s chrochtákem jsem celkem spokojený, spotřeba klesla, naučil jsem s tím trochu jezdit a dlohodobá je 5,9/100km. Do práce jezdím kolem 5,5/100 a nszpátek něco přes 6 litrů (profil trasy). Když jsem jel Plzeň okreskama, byl jsem tam za 4,7/100. Prostě ušetřím mraky prachů a mladej se topí doma v LEGU Olej zatím v pohodě, nedolejval jsem ani deci, jsem na prostřední rysce. Hlučnost je v pohodě, O3 je dobře odhlučněná, vibrace motoru do volantu - už je nevnímám, člověk si zvykne. Jinak je tam spousta lepších věcí, co jsem na OII neměl....bi-xenony - světla, MF volant, lepší vyhřívání sedaček a další elektrické vychytávky. I Kessy je super, už si nedovedu představit startovat auto klíčem...to už je přežitek. Co se týče splácení, moc mě to netrápí, stačí mít dobrou vejplatu Co mi vadí? Sem tam nějakej pazvuk v interiéru, jsem na to háklivej. Jinak to chodí jak má a motor jede solidně a do kopce táhne lépe jak 1,8.TSI. Jo a že to je tvrdší, ale to je kolama. CO mi chybí? Možnost vytočit motor....holt diesel.1 bod
-
A poslední várka. Rapid nové motory, seriově startstop a EU61.2HTP/55kW - končí bez náhrady změna cen cena liftbacku je oproti spacebacku o 5000Kč vyšší, rozdíl narostl o 1000Kč uvedené změny cen jsou (kde je to možné srovnány) s předchozí výbavou Fresh výbava Elegance přejmenovaná na Style 1.2TSI/63kW > 1.2TSI/66kW Active zdražení o 20 000Kč Ambition zdražení o 25 000Kč Style zlevnění o 3000Kč (motorizace nebyla v akci Fresh) 1.2TSI/77kW > 1.2TSI/81kW Active zlevnění o 2000Kč (motorizace nebyla v akci Fresh) Ambition zdražení o 26 000Kč Style zlevnění o 8 000Kč (motorizace nebyla v akci Fresh) 1.4TSI/90kW DSG > 1.4TSI/92kW DSGAmbition a Style zlevnění o 13 000Kč (motorizace nebyla v akci Fresh) 1.6TDI/66kW > 1.4TDI/66kW Active zdražení o 10 000Kč (motorizace nebyla v akci Fresh) Ambition a Style zdražení o 15 000Kč, s DSG o 5000Kč 1.6TDI/77kW > 1.6TDI/85kWpro Ambition a Style zdražení o 23 000Kč nové a upravené prvky výbav, dostupnost prvků pro Spaceback za příplatek u Ambition, u Style v základní výbavě Image paket - páté dveře s prodlouženým prosklením, zatmavené zadní skupinové svítilny, zatmavené přední mlhové světlomety,vnější zpětná zrcátka lakovaná v černé barvě asistent rozpoznání únavy za 1500Kč front assist za 9000Kč bezklíčové startování s alarmem za 9500Kč bezklíčové odemykání a startování s alarmem za 14 000Kč nově černá kola 15 a 16 palců - příplatek oproti stříbrné variantě 2200Kč nový Climatronic se senzorem vlhkosti, cena příplatku se zvyšuje o 1300Kč na 11400Kč přední mlhovky s LED denním svícením, i ve variantě Corner nebo zatmavené variantě nový paket Paket Red and Grey za 30 300Kč pro Spaceback (i ve variantě s černými koly), resp. 34 400Kč pro liftback - červená 17" kola z lehké slitiny, černá mřížka, masky chladiče, zatmavené přední mlhové světlomety, zatmavené, zadní skupinové svítilny, fólie, spoiler na pátých zadních dveřích pro Spaceback nový paket Sport Look Pack za 7200Kč 13 100Kč – vnější zpětná zrcátka v černé barvě, fólie, spoiler na pátých zadních dveřích, dekorativní lišta na předním nárazníku zploštělý volant za 2200Kč navíc nově dostupný ke koženému paketu pro Ambition a Style palubní počítač pro Active nově volitelně za 2000Kč centrální zamykání nově se dvěma skloplnými klíči, pro Active o 200Kč dražší odpadá volitelná výbava kuřácký paket ve výbavě Active bez radia Blues nově standardně příprava pro aftermarket radio (dosud 1100Kč) nová výbava Surround (6 repro a sw funkce pro vylepšení zvuku), cena o 700Kč vyšší oproti dodatečným dvěma reproduktorům, standard pro Style nové radio Blues bez CD nové radio Swing bez CD s dotykovou obrazovkou 5 palců, cena o 800Kč vyšší, varianta s komfortním telefonováním s Bluetooth za příplatek 3300Kč nové radio Bolero s 6,5palcovým dotykovým displejem, Bluetooth a dalšími dvěma repro v paketu Surround nová navigace Amundsen s 6,5palcovým dotykovým displejem, Bluetooth a a dalšími dvěma repro v paketu Surround příprava pro telefon GSMII s Bluetooth odpadá, nově v nabídce příprava pro telefon GSM I za 1300Kč odpadá MDI nová funkce SmartLink za 3300Kč změny výbavových stupňů konec akčních modelů Fresh v dosavadní podobě dále pouze akční model Ambition Fresh, bez nutnosti financování přes ŠkoFIN i pro Spaceback pro všechny výbavy přibývá do základní výbavy třetí hlavová opěrka vzadu Active odpadá akční model Active Fresh - klimatizace, radio Blues a přední mlhovky nově v paketu Plus za 11 000Kč tonovaná skla a kola 15 palců pro všechny motorizace přechází z paketu Plus do základní výbavy do základní výbavy přibývá paket pro zavazadlový prostor (dřív za 1400Kč) a výškově nastavitelné sedadlo spolujezdce (dřív 1600Kč) Ambition akční model Ambition Fresh pokračuje pro 1.2TSI/66kW a 81kW s manuální převodovkou, obsahuje navíc paket Plus bez příplatku, cena je stejná jako u standardní varianty do paketu Plus přibývá LED denní svícení, odpadá SunSet nově k dispozici paket Ambition Advance - za 9000Kč obsahuje zadní parkovací senzory a front assist (zvýhodnění 9300Kč) nově k dispozici paket Ambition Comfort - za 24 000Kč obsahuje automatickou klimatizaci Climatronic, tempomat, el. ovládaná zadní okna, bezklíčové startování a alarm (zvýhodnění je 13 100Kč) Style odpadá akční model Fresh nabízený dřív pro diesely do paketu Plus přibývá LED denní svícení v předních mlhovkách nově v základní výbavě dešťový senzor a light assistant (dřív 5500Kč), z paketu Plus do základní výbavy přechází zadní parkovací senzory pro Spaceback nově do základní výbavy přibývá Image paket (páté dveře s prodlouženým prosklením, zatmavené zadní skupinové svítilny, zatmavené přední mlhové světlomety, vnější zpětná zrcátka lakovaná v černé barvě) nově k dispozici paket Style Advance za 12 000Kč - obsahuje Front Assist, přední parkovací senzory, KESSY (bezklíčové odemykání a startování) a alarm (zvýhodnění 11 000Kč) Monte Carlo pro Spacebackpříplatek oproti Ambition vzrostl z 43000Kč (resp. 46 000Kč u 1.4TSI) na 53 000Kč AM StylePLUS pro liftback přejmenovaný na EmotionPLUS pouze motorizace 1.2TSI s manuální převodovkou příplatek oproti Ambition Fresh na stejné úrovni jako dřív výbava zůstává ve stejném rozsahu, oproti Ambition Fresh zůstává ve výbavě nadále SunSet nový Emotion paket jako volitelná výbava pro Spaceback Style za 21 400Kč 18 000Kč nebo 20 000Kč v kombinaci s paketem Plus obsahuje panoramatická střechu (standardně 17 000Kč) No a z nabídky všech modelů odpadly nesmyslné ekoteroristické varianty Greenheil.1 bod
-
No Clint je ještě na tom dobře, ten trochu ušetřil s tím, že už koupil ojetinu, ale co si za ni dal ty - to se tady bojím napsat, páč by se ten server zhroutil. Zase vozíš si ho na bidélku a když tě nasere, jen odbrzdíš a ono už to samo sjede do řeky, ale co takový Clint, široko, daleko samá rovina, žádná skála, ze které by to mohl pustit. Dle toho jak to Clint naznačil, mám obavy, že mu i TDI dehtobílá královna začla žrát olej, prozatím prý jenom 0,45l/1000km, tedy je v normě, to se uklidňuje. Clinte nezoufej, prodám ti Thálii a že seš to ty, dám ti jí za 130. Abys poznal kvalitu z Francie. Já a Ozi víme co je pravé poctivé francouzké auto. Jinak ten novej Espace od renaultu co se Motosovi líbí na FB a já ho viděl včera v Autosalonu nevypadá vůbec zle - po dlouhé době Renault co se mi zase líbí - prostorově husté auto pro rodinu, až na tu cenu a ten motor (snad mají i něco jiného v nabídce motorově)1 bod
-
Clint zjistil, že ta plechovka co koupil za skoro 600 papírů, kterou bude nyní splácet 6 let není opravdu tak super auto jako o něm tvrdí Kabaň a při pomyšlení, že s tím bude muset ty roky jezdit ho bolí hlava. :-) No, tím nechci tvrdit, že já nemám sračku, ale ta moje stála 2/3 toho co ta Clintova a v únoru jí mám splacenou, můžu zahodit a koupit něco pořádného :-)1 bod
-
No mě to celkem u TPM nějak netrápí, zapnu ho až jedu tak jak chci aby to jelo, nevidím význam v tom, že ho zapnu při rozjezdu a při tom řadím dalších 5 stupňů... to mi přijde úplně k hounu...1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
Vse nej Clintoure http://decinsky.denik.cz/zpravy_region/ceny-benzinu-a-nafty-stouply-v-usteckem-kraji-o-25-haleru-20150423.html1 bod
-
Ovšem HEMI je kus motoru, ne jako ta koncernová parodie na motory TSI a TDI. A že to žere? Clinte, když máš na opičku, musíš mít i na banány. A když nemáš? Tak se tam vrazí plyn, fuj. Toto se může řešit tak maximálně v tomto našem zaprděném zapadákově. Tyhle Pickupy jsou a Americe desítky let nejprodávanější vozidla, ovšem tam pro ně mají využití. Ale tady je to fakt jen na masírku, nebo pro někoho na tahání jachty, či koní.1 bod
-
No vidíš to a Ecodiesla je interval 16tis km, u toho 5,7hemi jsem myslel, že bude tak 20tis. No víš proč to nemá tyčku na měření? Asi se hold nepředpokádá, že to bude žrát olej jako taky u koncernových vyhoněnkách TSI, no nebo to bude mít nějakej elektronickej ukazatel v menu palubáku. Jo o xenách bohužel vím, jediná výtka, to je škoda. Dodge Durango (což je v podstatě RAM v SUV) je má.jo vím co jsou ty Ramboxy - dobrá věc, já bych ovšem chtěl tu nadstavbu(komplet zastřešení korby na úroveň kabiny). Ten se má, taky bych si chtěl jen tak přivést z procházky RAMa za 1,5 míče, já si můžu donést tak akorád chřipku nebo nějaký ty chlamídie když se stavím někde v nočním podniku. Jinak je mi jasné, že to auto je na pohodu a to já jsem, ale kdyby to chtělo na rovince tak Clint nestihne ani pustit spojku a RAMka užje v cíli. Když zrychlení toho ECOdiesla je nějakých 8,5, kolik má 5,7 Hemi nevím.1 bod
-
Stringo: kůůůůůrva, tady normálně slintám u monitoru, to je nádhera. Jooo, to je prostě auto, už ses v tom svezl? Jaký to má servisní interval (po kolika km se mění olej a jakej se tam vlastně lije? nevíš?) Jediné co by mě tam trochu iritovalo je ta anténa, jak ze středověku - pokud ovšem to rádio s ní hraje daleko lépe tak proč ne. No a jinak i pneu prý vyjde nějakých 20tis za kus.1 bod
-
Mam v OIII Bolero, ale s Cantonem. I tak je to pro me zklamani a krom lepsi cistoty zvuku odproti standartnimu audiu v OII zlepseni nepozoruju...1 bod
-
Zajímavé je že zvuk (basy) je daleko lepší když se pustí z telefonu přes Bluetooth. Zkoušel jsem stejnou písničku z SD klarty a potom z telefonu a o hodně lepší.1 bod
-
Hraje to fakt strašně, basy prakticky žádné, OII hrála o poznání lépe, tady se šetřilo opravdu hodně. To když pustím v práci standart systém v Land Cruiseru, připadám si jak v koncertní síni, to je uplně jiná káva. Mě by stačil i ten Canton, na kterej tedy lidi taky nádavaj.1 bod
-
to víš, furt šetřej. O3 opravdu hraje hrozně. to hraje snad hůř než v polu z roku 97 (asi to ty uznavači pepy Kabaně neslyší ) spotřeba je jedna věc, druhá je pořizovací cena. myslím, že je horší vyhodit za auto třeba 500 000kč, než platit pár korun za větší spotřebu. jak jsme se bavili s motosem, do 10 litru je spotřeba ok1 bod
-
1 bod
-
...klasika....servis si půjčuje díly na jiné opravy. To znamená, že si tvůj budík servisák půjčil a vyzkoušel na jiném autě, aby eliminoval vadu budíků na jiném autě. Tím ho samozřejmě přeučil a dostal budík jiné VIN. Pak buď na to zapoměl a nebo neměl příležitost naučit zpět v tvém autě. Spíš to vypadá na druhou možnost, protože jsi s autem utíkal rychle pryč k jinému servisu.1 bod
-
Golfík byl vždycky pro buzíčky a holky na nákupy do Tesca, to nezměníš [emoji23]1 bod
-
Kdyby byly převody k ničemu jenom v roomu... Já mám 1,6 16V ve Fabii a ty převody jsem psychicky neutáhl. Takže jsem složil z převodů skříně MAB a diferenciálu se stálým převodem skříně JHL skříň svoji. Původně bylo 5000 otáček na pětku 175 km/h, teď 210 km/h. Nebo obráceně: 130 km/h jsem měl 3700 ot/min, teď 3050 ot/min. Bohužel jsem nenašel převodovku, která by se mi líbila bez úprav. A kdybych tu skříň skládal pro 1,4 16V, tak bych asi jen dal trochu kratší 5-ku než mám já. 0,74 místo 0,6731 bod
-
Jo jo RAM 1500 je fakt masakr, zrovna ho mám parkovaného (tedy kolega ho parkuje) před kanclem na Prunéřově... Ale je mnohem hezčí než ten v telce nebo na netu s tím chromem... a hlavně 5,7 HEMI1 bod
-
Já mám tu levnější a kuna se už 3 roky neobjevila, můžu jen doporučit a zapojeno na tvrdo na baterku a náš pesan to zvládá naprosto bezvadně, vůbec mu to podle chování nevadí... Petře vlastně se vším souhlasím, 77kw bude určitě o dost živější. Porovnávám se vším možným, jak jsem psal jezdil jsem za posledních 7let např. Fabia I i II hatchback i combi, jezdil jsem Octavia I i II a už i III, jezdil jsem Opel Astra, jezdil jsem teď naposled Rapidy. Motorizace MPi, TSi, HTP, TD i TDi výkonově od 54kw až po mou 130kw octu. takže všechno možné a prostě mi to přišlo strašně přeposilované (to jsi sám potvrdil, stejně tak jako jsi potvrdil že při brždění se to celé zachvěje a nevíš co se bude dít dál) uskákané o dost víc, jak Fabie II (možná tím, že jsem ji jezdil pouze v TDi a je těžší a hlavně nesouhlasím v tom hluku, je to neskutečně hlučněj motor, protože aby to jelo, tak jsem jel řekněme celou cestu mezi 3-5t ot./min. když jsem chtěl z 5ky předjet kamion, musel jsem před kopcem dokonce i na 2ku a vytočit ji k 5,5t ot./min. a to prostě motor už ječí (proto jsem psal záměrně v komentu, že jsem jel svižnou jízdu jako to mám ve zvyku). Je to ten samý případ jako jsem komentoval OIII s tou 1.6 TDi ta je krásně tichá na volnoběh a do 2000ot./min. jak jí dáš plnej, stane se z ní uječenej diesel. To sice PD je traktor, ale ať jedeš jak jedeš, pořád to je stejnej zvuk a při vyšších rychlostech je to snad ještě tišší... Máš pravdu v tom, že to auto je dobré pro většinu lidí co jelo v předtím ve starších a slabších autech, nebo jich moc nevystřídali (manželka si chrochtala jaký je to brko, jenže neřídila nic jiného než 44kw KAčko a párkrát octu, ale to jela jak pokáknutá), určitě to auto má potenciál, ale není to na dnešní provoz žádná hitparáda, jak někteří vyzpěvují (nemyslím teď vůbec tebe, nebo někoho konkrétního z našeho klanu)... Za mě nejlepší zatím z firemních aut kterýma jsem jezdil byla combíková Fabia II 1,2Tsi 77kw ta seděla, byla fakt svižná a žrala s mou celkem ostrou jízdou kolem 7,5l/100km1 bod
-
1 bod
-
Kdo ze tady pomlouval Rapida? 9mm v zubech [emoji3] . Oktavka to neni to je jasne, obzvlaste O2, O3 i kdyz je mekci tak zas takova hitparada to neni. Ja mohu porovnavat pouze s O1 TDI a to je Rapid na hony vzdalen podvozkove. Ano O1 pohodlnejsi, to je ovsem vse. V zatackach se norila na vnejsi predni kola, nedotaciva atd. Rapid, obzvlaste ten muj MR 2013 je opravdu tuzsi i na 15" kolech, zatacky vykruzuje lehce, nebori se na predek v zatackach ale i pri brzdeni. Z5 vazba je s origo nastavenim opravdu netikavka preposilovana, ja mam ovsem nakodovan rezim sport, stejne tak brzdy. Jinak aby ses v zatackach nedivil nebo pri slalomu kdo by byl vitez jestli lehkej rapid bez multilinku nebo tezkej diesel. No a co se motoru tyce mam 77kw a dle majitelu co meli 63 a nechali prehrat soft na 77 je to nebe a dudy ( obzvlaste pri rychlostech nad 100km). Navic 77 kw verze ma narozdil od 63 kw sestikvalt. Rapid je zase narozdil od te tve tezke kravy lehkej, tedy co u tebe 160 koni by bylo stejne jako u Rapida se 120. Ja pocituji nizsi vykon jen kdyz jsem nalozeny, to je pravda. Jinak bych rekl ze pro ucel pro ktery je, je ten motor dostatecny. 1,4 TSI s manualem uz by byla vic jak dostatecna, ovsem se nedela. Souhlasim ze Rapid neni buh vi co, ale vzhledem k tomu co stal ( pisu zamerne stal) je pomer cena vykon dobrej. Hlucnost, nevim s cim srovnavas, pokud s O2 benzinem co jsem jel s Clintem je opravdu hlucnejsi o trochu, Clint potvrdi jel i v Rapidu, pokud ovsem srovnavas s jakymkoliv dehtem obzvlaste 2.0 TDI PD tak to asi jezdis se spunty v usich. [emoji3]1 bod
-
Druhá várka změn: Octavia: emise EU6, seriově startstop zdražení 1.2TSI/63kW - plošně o 5000Kč 1.2TSI/77kW >81kW - o 13 000Kč, u DSG a AM Fresh o 8000Kč 1.4TSI/81kW CNG - bez zvýšení 1.4TSI/103kW > 110kW - o 13 000Kč 1.8TSI/132kW - bez zvýšení 1.6TDI/66KW - plošně o 8000Kč 1.6TDI/77kW > 81kW - plošně o 13 000Kč 2.0TDI/110kW - plošně o 8000Kč 2.0TDI/135kW - bez zvýšení RS TSI manuál o 3 000Kč TSI DSG beze změny TDI manuál o 10 000Kč TDI DSG o 7 000Kč Scout - všechny motorizace o 3 000Kč nová výbava RS230 - za 60 500Kč (manuální převodovka)/63 000Kč (DSG) přibývá oproti RS s paketem Challenge výkon motoru o 7kW vyšší elektricky řízený diferenciál s omezenou svorností VAQ černá litá kola 19 palců místo 18 palců elektricky nastavitelné sedadlo řidiče (s pamětí) a spolujezdce parkovací senzory vpředu a vzadu celokožený interier, červené prošití koženého paketu větší emblém na čelní masce, odlišnosti v exterieru pro Active přechází z paketu Plus do základní výbavy tonovaná skla do paketu Active Plus přibývá dálkové ovládání centrálního zamykání pro RS combi odpadá paket "černý paket s lesklým střešním nosičem", dřív dohromady za 6 500Kč, nově jen zvlášť za 7000Kč+800Kč pro Scout volitelně litá kola 18 palců pro L&K nově kola Turbine i ve stříbrné variantě nově výbava Smartlink za 3300Kč Columbus v nové generaci nově s Wifi a Smartlinkem, cena o 800Kč vyšší nebo o 2500Kč nižší (platí pro L&K) Bolero v nové generaci bez CD, o 2000Kč levnější Amundsen v nové generaci o 5500Kč levnější nová verze paketu Traveller Asistantu, Lane Assistu apod. s navigací Amundsen místo Columba - paket je vcelku za sympatickou cenu nový paket Ambition Multimedia Plus jako náhrada paketu Multimedia - za 6200Kč navíc oproti předchozímu stavu přibývá multifunkční volant pro ovládání radia a telefonu, Maxidot výbava Elegance přejmenována na Style Nová výbava Media Command pro Columbus – za 1700Kč ovládání infotainmentu ze zadních sedadel prostřednictvím tabletů paket Style Plus II a paket Style Multimedia nově doplněný o ovládání telefonu na volantu, beze změny ceny pro Ambition a Elegance možnost koženého paketu s ovládáním DSG (příplatek 2000Kč, dosud jen L&K) nově výhradně 3ramenné volanty1 bod
-
1 bod
-
Tak já myslím že pořád lepší něco než nic... Každopádně dnes jsem vyfasoval (jsem ta skupina co vždy když někam jede dostane prostě něco) Rapid 1,2TSi 63kw (nebo kolika ta šedesáti kw mrcha je)... No jak říkám pořád lepší než jet vlakem, ale shrnutí. Najeto 3800km, je to líné, je to koza, je to žravé a je to hlučné... (neberu jízdu v podobě kochání se přírodou, předjetí pouze traktoru či koňského povozu). Jel jsem 120km po okreskách hodně svižně (průměrná hodnota 71km/h) po dojezdu do cíle 1. spotřeba 8,6l/100km 2. natřesená zádel jako na autodromu nějaké pouti po hodině jízdy 3. na 15" jsem měl strach vjet do zatáčky pod limitem toho co běžně člověk jezdí, houpe se to jako kráwa 4. ta loketka co tam je, tu jsem chtěl po 20km vytrhnout a vyhodit z okna 5. jakmile se rozjela automatická klimatizace, tak jsem nevěděl jestli se děje něco s motorem, nebo jestli ten motor umřel 6. zatáčení je jako u her na 986kách bez jakékoli odezvy, prostě úplně bez odporu, člověk ani neví že zatáčí, potom při výjezdu to utahuje zatáčku, žádná zpětná vazba, žádný zpětný samovolný rovnání volantu do střední polohy Abych pouze neprudil, tak výhodou (všech Rapidů) oproti Fabii je místo pro kolena, lepší posez v sedačkách a velkej kufr Ale jinak zlatá dvojková Fabie se kterou jsem jezdil často před tím a Rapid 1,6TDi co jem měl naposled, ten seděl alespoň v zatáčkách jakž takž jak byl těžší...1 bod
-
Změny v cenících v rámci náběhu nového modelového roku, první várka Superb drobné změny (z ceníku zmizely popelníčky, co s tím, pane řediteli, uděláte...) Fabia nová výbava Monte Carlo pro hatchback i combi všechny motorizace mimo 1.0 cena o 14 000Kč vyšší oproti výbavě Style Plus, přičemž navíc je: kola 16 palců, černá černě lakovaná střecha, mřížka chladiče, černě lakovaná vnější zpětná zrcátka, emblémy atd. panoramatické střešní okno střešní nosič (combi) bílá Candy a červená Corrida bez příplatku interier MC (sportovní sedadla, zploštělý volant s červeným prošitím, ocelové kryty pedálů) oproti Style Plus chybí další 2 repro vzadu vyhřívaná přední sedadla multifunkční volant pro ovládání rádia maxidot výškově nastavitelné sedadlo spolujezdce loketní opěra vpředu el. ovládaná okna vzadu startování tlačítkem climatronic zadní parkovací senzory do paketu Ambition Multimedia Plus přibývá Maxidot a cena se zvyšuje o 2000Kč v paketu Style Multimedia Plus se mění MirrorLink na Smartlink a cena se zvyšuje o 2000Kč zvláštní lakování k dispozici za cenu o 5000Kč vyšší oproti ceně metalízy zdražení paketu Red and Grey o 1430Kč u radia Bolero odpadá MirrorLink, cena nižší o 800Kč - k dispozici v rámci funkce SmartLink samostatně za 3300Kč nově v nabídce navigace Amundsen, oproti Boleru příplatek 11 600Kč nově v nabídce stříbrná varianta střešního nosiče pro combi, příplatek o 5000Kč vyšší než u černé varianty Citigo pro MC zdražení plošně o 3300Kč, ostatní výbavy shodně o 1800Kč paket Active Plus zdražení o 100Kč, přibývá druhý sklopný klíček (i u ostatní výbav s dálkovým ovládáním) výbava Elegance přejmenována na Style kola 16 palců dostupná vedle antracitové také v černé variantě mimo výbavy Active a Ambition nově volitelně LED denní svícení místo mlhovek za příplatek 1900Kč odpadá interier Haydn a Quicksilver, naopak nabíhá Dynamic za 7000Kč pro Ambition nebo 6400Kč pro Style pro 3dv. verzi odpadá příplatková výbava sedadlo řidiče s pamětí, nově ve funkčním paketu pro řidiče i spolujezdce funkční paket dále rozšířený o odpadkový koš, cena o 300Kč vyšší drobné zvýšení ceny navigace Move and Fun přechod na emisní normu EU6 Yeti výbava Elegance přejmenována na Style změna motorizací, cen a přechod na emisní normu EU6 1.2/77kW > 81kW; zdražení o 10 000Kč plošně, nově dostupný pro "city" Ambition i bez DSG 1.4/90kW > 92kW; zdražení o 8000Kč plošně (pro L&K nově není nabízený) 1.8/118kW nebo 112kW > 1.4/110kW; snížení ceny o 73 000Kč resp. 63 000Kč pro DSG (pro verzi "city" nově k dispozici i bez DSG) 1.6TDI není nově v nabídce 2.0TDI/81kW beze změny; zdražení o 8000Kč plošně (pro L&K nově v nabídce) 2.0TDI/103kW > 110kW; zdražení o 17 000Kč plošně (pro verzi "city" nově k dispozici i bez DSG) 2.0TDI/125kW není nově v nabídce AM Fresh beze změny seriově startstop asistent rozjezdu do kopce nově standardně vedle DSG i pro 4x4 pro MC nově možnost zploštělého volantu s řazením DSG pod volantem nová generace radia Swing s dotykovým displejem 5 palců, cena o 900Kč vyšší odpadá možnost přípravy GSM II a GSM III Premium (původně 7100 resp. 11 700Kč jako samostatné položky), místo toho nově komfortní telefonování pro Swing za 3500Kč odpadá možnost MDI, u Elegance/Style a L&K bez kompenzace jinou výbavou funkce MirrorLink odpadá z Bolera a Amundsenu, nově jako SmartLink samostatně za 3300Kč podle všeho parkovací kamera nově navázaná na Amundsen audiovstup pro radio Blues nově pouze za příplatek 500Kč pro verzi Active změna paketů u Yetiho: paket Style Plus obsahuje navíc ovládání telefonu na volantu, SmartLink (původně byl Mirrorlink součástí radia Bolero) a Bluetooth handsfree (původně nebylo výslovně uváděno), cena zůstává stejná zdražení paketu Ambition Advance o 1500Kč (zákaznická výhoda klesá na 1600Kč) paket Ambition Multimedia - odpadá SmarLink a přibývá SmartGate1 bod
-
Napodobne vypinam iba v kolone a neriesim. Myslim ze zivotnost motora je nato pripravena aj tak nie je postaveny na obzvlast dlhy cas ten motor.1 bod
-
1 bod
-
Měnilo se klasický žebrovani za honeycomb (http://www.obautodily.cz/eshop/skoda-octavia-iii/masky-spoilery-mracitka/skoda-octavia-iii-predni-maska-honeycomb-ki-r-styl-rs-id:10169.eshop) ktery tam je prilepeny. Je to každopádně pálka.1 bod
-
Neměj strach. Po chvilce zhasnou úplně. Taky mi to ledka v kufru dělala. Ale tak za 2 hoďky už neprosvěcovala.1 bod