Hlavní panel
Oblíbený obsah
Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 06/18/15 ve všech sekcích
-
Si to špatně pochopil. Tam chtějí jejich manželky na nákup a oni se tam náhodou potkají. Vždy je nalákají na nějakou bezva slevu.[emoji23]2 body
-
tohle jsem praktikoval u předchozího auta prvních 9tis. km, pěkná otrava. nakonec jsem zjistil, že je to k ničemu. je to nepohodlný pořád fotit tachometr, pak někam něco přepisovat a hledat účtenky... co z toho?2 body
-
No z Albrechtic to maš daleko jak cyp a pamatuj ze omlouva jen umrti v rodine nebo nazhavena manzelka2 body
-
Petrrre nechci se zastávat stringa nedej bože nějakého podpantofláka ale neříkalo se že ten kdo o tom nejvíc mluví ten to je.;-)1 bod
-
1 bod
-
To musi jen stringo, jak uz vime on je podpantoflak. On musi manzelku lakat na nakupy aby si mohl na chvili pokecat na parkovisti. Hold, jake si to udelas, takove to mas. Ja doma jen oznamuji. A kdyz bouchnu do stolu .......[emoji1]1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
Mladý námořník přijde za kapitánem a ptá se: "Pane kapitáne, jak to, že i když všichni kouříme ten samý tabák, tak ten váš je stejně nejlepší?" "Víš, synku, to si do něj musíš přimíchat pár chlupů z lůna mladé dívky, až potom je to ono..." Za pár dní přijde ten námořník opět za kapitánem: "Pane kapitáne vyzkoušel jsem to, ale pořád ještě to není ono." Podá kapitánovi dýmku, on si ji znalecky prohlédne, vezme do úst, párkrát potáhne, znalecky poválí kouř v puse a pak říká: "Trháš moc blízko u prdele..."1 bod
-
1 bod
-
No pokud tam bude treba i nejaka fabka tak ano , ale hlavne bych to chtel slyset a pak se smichy valet po zemi1 bod
-
No ze treba jak pujdes k novemu zamestnavateli tak ze mi zavolas at se prijedu podivat1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
Problém těchto nízkoprofilovek je v tom, že je u nich podstatně větší šance, že se poničí v nějakém výmolu.1 bod
-
kaslat nemusis, ale muzes to poslat spolu s vin do Porsche a poprosit je, jestli by ti k tomu nemohli neco rict.. zkus pana Frydka, servisniho poradce, ten je vcelku rozumny... proste mu zavolej a pozadej ho, jestli by Ti mohl zjistit servisni historii vozu, ze mas od nich vyplnenou servisku, ale bez podpisu...1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
Možno v tých značkách až tak obrovský rozdiel nebude, rozhodne ale treba údaj výrobcu o výmene po 60 tisíc brať ako optimistické maximum. Ono to "nejak" vydrží, ale zase potom odchádzajú zapaľovacie cievky. Čím vyšší odtrh elektród, tým vyššie napätie a už len tým dostanú zabrať. Podľa mojich skúseností cievky občas odídu dosť divným spôsobom a občasné vynechanie motora sa dosť blbo diagnostikuje. Je to asi špecifikum HTP, vyššia teplota hlavy a preto v iných motoroch tie problémy nie sú tak bežné. Keď vidím tie ceny sviečok a jak jednoducho sa menia, tak to radšej mením každých 30t spolu so vzduchovým filtrom. Celkovo ak by auto kvôli starým sviečkam jazdilo trochu inak, už je to vcelku vážne a sú z môjho pohľadu dávno po životnosti.1 bod
-
Ondra co ti dali za káru ? Si musel být teda hodný a vzorný pracovník1 bod
-
1 bod
-
Peter2410: 1.mam standardni a tvrde mi prijdou akorat. 2.ber kombi, kazdy litr kufru navic je jen dobre. Osobne se mi kombik i vic libi. 3.mam 16" a na bezne cesty jsou akorat.1 bod
-
nějakej procesor je to fuk, všechno stejně pomalý jebky. 3GB či 2GB ram aspon a to je tak vše...alespon 16Gb paměti.. Iphone je v pohodě, jenom je prostě drahej. rozhodně o třídu rychlejší, než ten tvuj pomalej touchwiz od samsungu(respektive ten váš samsung není moc ani android, spíš patlanina)... s nexusem už je iphone tak +- stejně rychlej.1 bod
-
Delphi 150E. Ja mam toto len ako konicek,trosku sa o to zaujimam.Len pre kamaratov a pre seba.Nevzal som nikdy a ani nevezmem za toto halier,ale naopak len vrazam :-) Co sa tyka prekladov chyb.kodov,obcas su zabavne a clovek si musi sam radsej prelozit original,aby to pochopil.Napr.jedna starsia Laguna mala problem s prehrievanim a uz neviem aky to bol kod,ale v "normalnej reci",som to pochopil ako vysoku teplotu chladiacej kvapaliny,kdezto manualy OBD II na ELM 327 a aj Delphi ho oznacili ako " Vysoku hladinu teploty chladiaceho oleja v prevodovke" Robia ich asi casto ludia co mozno maju licencie ako prekladatelia,ale o problematike ani sajnu.Tam napr.slovo Powertrain oznacili ako prevodovku,hoci to moze byt aj mot.jednotka.Len teraz sa trosku ucim.Cinania maju zrejme nejaku centr,databazu prekladov a nieco kopiruju vsade do radu.Ale preklady kodov na ELM boli kdesi z netu z ceskej stranky.Tiez to kopiroval nejaky osol. Urcite sa zasmejete,ale ja s mojimi skusenostami som zo zaciatku naozaj hladal aj na prevodovke cidlo.Atris ,Autodata,Renault forum.....Logicky si vravim ze somarina,ale na druhej strane ze od Francuzov je asi mozne vsetko.Nehcel som to podcenit a robit sa mudry.Radsej si poviem ze tomu nerozumiem a studujem,lebo mam kamaratov,ktori maju velke usta,vsetko vedia,vsade boli,ale s merakom by neodmerali ani tuzkovu baterku.Jeden z nich ze vraj vyuc.automechanik,mi teraz tvrdil,ze autodiag.nedokaze ukazat chyby v elektrike.Neveril som vlastnym usiam.lebo toto uz je nie nevedomost,ale psych.porucha. Urobil som hned video so starym Vagom 304 a Feliciou.Pozerajte sa Vy ......atd.Toto je stary srot a stary soft a uz ten nieco ukaze,napr.skrat,nieto OBD II a nove softy.Asi zijete v roku 1800. Ked vidim ze je problem,napichnem aj iny soft aby som sa istil.Tu som dal Delphi 150E,ScanMaster a Superscan.Alebo VCDS inde.Lexia este nemala moznost startovat poriadne. A ci uz je to cinsky soft alebo Delphi origo ( nech sa paci cena v UK 2000 libier na rok komu chyba velmi original ) a ak mi dva alebo tri softy ukazu zhruba rovnake data v realnom case,bol by v tom cert,aby to nebola pravda.Ale aj tak asi merak aspon podla mna je istota.A dobry osciloskop asi neprekona nic. Inak este ku Delphi.Pytal som sa predajcu tu v UK,ako mam pripojit dvojpin a zaroven 30 pin na interfejs,ked ma kazda svoju 16 pin koncovku ?A Delphi mi pisalo ze musia byt obidve pripojene ,co je blbost.( Saxo VTS 1.6 1997,aj tak ho vzala pobiede len Lexia s update,ani starsia to nevie ).Inak tie 30 pin kable su zle a maju zle zapojenie oproti franc.schemam.Uz mam ten s gulatou koncovkou original.Uvidime. A dostal som odpoved,z ktorej sa budem smiat cely zivot..."Momentalne Vam nemozeme odpovedat,pretoze sme na dovolenke" A nevie to ani predajca origo Delphi ! Teraz sa kamarat ledva vratil zo Slovenska so Zafirou.Tu bol v servise pred cestou,nic nevyriesili.U nas v dvoch servisoch,ledva sa vratil,obcas v nudzovom rezime .Ze nikto nevie co je autu a u nas mu len letovali cidlo teploty nas.vzduchu,lebo kabel uz odpadaval. Vravim mu a to co boli za servisy,za telce ? Ja som len somar z ulice s diagnostikou za par korun,toto ma trapit profikov,nie mna ! Pozeraj sa ! Delphi hned ukazovalo.Senzor klepania,lambdu,el.ventil volnobehu v nudz.rezime....Trvalo... Chce to merak a ideme.lebo Ti asi RJ,aspon podla for a serv.programov,spieva ako raz isty pan v TV, "Spanom bohom idem od Vas.".... Nechapal to.Az podskakoval od radosti.Ze sa mu na to nevedeli pripojit nikde.To som zas nechapal ja.Alebo cez vikend mi krasne citalo C5 2.2 HDI 2002,co ma udajne problem aj Lexia. Este som s nim spustil aj regeneraciu DPF filtra..(FAP)..A co sa nesmie aj som ju zastavil nasilu,lebo majitel moj svagor je trubka a ze on si kupi filter.Ze sa mu nepacia tie vysoke otacky,ze preco to riadi PC a ide teplota tak hore..A to nevidel data z filtra.Asi by onemel 567 C ked som to stopol.Vravim ..Chod! A priprav si par stovak a cosi si o tom precitaj..Nejake aditivum ? Ma problem doliat olej do motora.Esteze cidlo niz.hladiny mu nehadze chybu.Lexia nedostala sancu,pretoze ma odohnali od auta :D Lebo ho pokazim...Chyba tlaku v raile ? MIL? Nevadi.Dam mu ciernu fixku nech si to pozatiera,aby ho to neznervoznovalo.Toto bude servis podla jeho gusta. Trysky v Mercedese 168 2001 nakodovala tiez normalne.Delphi dokaze toho dost. Len za pripojenie tu nechate 20 az 50 libier v servise a casto nic z toho....Popr.Vam uctuju aj parkovne v noci na ich parkovisku.Sen.Kto nema lave obe ruky,tomu dokaze aj Cina trosku pomoct.Vsetko je to o vztahu. ( Iba mne nie,ja za to len platim a do prace chodim mrtvy,pretoze po nociach studujem )1 bod
-
1 bod
-
Přijde muž domů a žena říká. "Máme výročí miláčku a mám chuť na něco dobrého. Co takhle šneci, jak jsme je měli v Paříži?" Muž nelení a jde pro šneky a šampaňské. Cestou domů jde kolem bordelu a říká si: "Trocha srandy neuškodí." Nakonec se probudí na pokoji s třemi holkami v pět ráno. No průšvih jako hrom. Jde tedy domů a přemýšlí,co bude. A tu ho osvítí ho Bůh. Ulomí v parku prut, rozestaví šneky před vchodem,zazvoní a hned jak žena otevře,začne křičet spustí: "Tak huš, huš, kurvy pomalý, to je otřesný jak se loudáte!!!"1 bod
-
Ja som išiel minulý rok v júly do Chorvátska. Moja cesta a spotreba. Tiež som rozmýšľal kade a vybral som cez Maďarsko po okreskách na základe známeho slovenského motoristického novinára. Doporučujem prečítať: http://autozurnal.ta3.com/autom-do-chorvatska-2015-cast-prva-trasa-cez-madarsko1 bod
-
Dialog z nejmenovanýho chatu: <Pharrel> som zid, moslim a katolik <Pharrel> moslimovia nepracuju v piatok <Pharrel> zidia v sobotu <Pharrel> a katolici v nedelu <Pharrel> potrebujem este 4 nabozenstva <Qqgiefer> co treba bejt cikan?1 bod
-
Přijde chlap se psem k veterináři a prosí jej, zda by mohl useknout jeho psu ocas. „Ale, proč, vždyť váš pejsek je úplně v pořádku?“ nechápe lékař. „Protože k nám má zítra přijet tchýně a já nechci, aby jí cokoli dávalo pocit, že je vítaná!“1 bod
-
Hello, tak isto mam na aute ACC a chcel by som sa spytat, ci nahodou niekto nevie nasledujuce: ked idem na tempomat, a auto predomnou zabrzdi do zastavenia, moje auto s ACC tak isto zastane. Ak sa do par sekund auto rozbehne, tak ACC ostane aktivny a rozbehne sa za autom. Ak auto ktore brzdilo stoji dlhsie ako par sekund, ACC sa deaktivuje a nasleduje hlaska aby som stupil na brzdu. Ak tak neurobim, auto ACC deaktivuje a zacne sa pohybovat -- toto je vsetko ok podla manualu to aj sedi. Moja otazka znie ci sa neda(ci uz skrz VCDS alebo neviem, nenasiel som na fore ze by to niekto riesil :/ ) nastavit ten cas, kolko auto necha aktivovany ACC aj po zastaveni, lebo to ako to mam teraz, to je asi tak 4s ...a prakticky vzdy ho proste vypne a ja musim sliapat na brzdu. Keby sa to dalo prenastavit na nejak hodnotu 2-3min, bolo by to na jazdu v total upchanej kolone (ktorou casto jazdim) uplne super Dakujem za postrehy.1 bod
-
oki tak to bych rekl ze je jeden problem vyresen a to pri jizde ted jeste to pri studenym motoru co dela i na neutral, ale kamos rikal ze to teda videl jen jednou za 1000 aut ale muze byt zanesenej vyfuk1 bod