Hlavní panel
Oblíbený obsah
Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 07/02/15 ve všech sekcích
-
Zatím 9€ brenner, 61,20 € dálnice a 116lt benzínu. Rakouskou známku mám z Čech. Cesta fakt na pohodu, žádná únava. Na PC jsem viděl takové věci, jako dojezd 1100km. Počítám spotřeba tak kolem 7lt. Cena benálu 1,860€ za litr cca. Jinak je tu hic, od rána do rána. Zatím mám splněno: škeble, pražma, chobotnice, calamáry a něco s nožičkama co mi chtělo zdrhnout.:-) Už vím k čemu jsou pásy v autě. Jel jsem kopeček dolů, ABS bouchalo, nebrzdilo a já visel v pásech. Hrozná prdel. Na konci esíčko a samozřejmě auto oproti. Nechápu proč všichni v autě řvali :-)3 body
-
Já jsem teď hoši furt někde pryč, buď v práci, nebo po vejletech s rodinkou Proto se sem dostávám jen zřídka...Nicméně příspěvky sem hlavně dává Petrrrr a sám se jim směje a sám na ně reaguje2 body
-
Tak tohle slysim poprve...to bude spis nejaka reakce na pouzitou vuni, popr. cistici prostredek pouzity v aute a ne rozhodne z kuze ci neceho jineho z ceho je auto vyrobeno a je jedno jestli Superb nebo Okta.1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
Tak to jsem ještě neslyšel, ani v manuálu to není popsáno. Divné. Ad rozhledny - všechny znám, jen jsem na nich ještě nebyl.1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
Je fakt, že moc Fábií tu u mě ještě nebylo, asi se majitelé bojí, že by vůz nevydržel tak velkou zátěž... Jinak LED v SPZ je úplně stejné jako v O3: (1)-Leuchte25KZL HA60-Type_Of_Load_25,43 - allgemeine LED (6)-Leuchte25KZL HA60-Dimming_AB_25,127 a pak případně reset ECU.... HHC: jednotka na adrese: 03 -> kódování: byte 22 bit 01 bod
-
Jj, určitě se poptám. Ale teď jsem mimo domov a v servisu jsem proto kvůli výfuku domluvenej až za 14 dní. Tak to pak s tím rovnou spláchnu :-)1 bod
-
"ale po designové stránce vyznávají minimalismus" Typický majitel Roomsteru :D1 bod
-
No ale tu barvu jsem vybral jelikoz jsem ji na aute jeste nemel tak nevim zda to plati. Ale podle toho to tak sedi na 75%.1 bod
-
Bych radeji gynekolog nez u porodu se na to divat Jelikoz uz mam nekolik barev u aut za sebou tak asi budu delat vse1 bod
-
Tak co,sedí to na Vás? Něco o mě Modrá Modrá barva, zejména tmavá, znamená stabilitu a jistotu, takže majitel takového auta bude nejspíš spolehlivým člověkem. Také tento člověk údajně radši splyne z davem, než aby ostentativně stál stranou a byl středem pozornosti. Je to dříč, je organizovaný a umí naslouchat. A pokud jezdí autem světle modré barvy, je pozorný a loajální. Typické profese: Chirurg, zdravotní sestra, porodní asistentka, terapeut http://www.autoforum.cz/zajimavosti/co-o-vas-rika-barva-vaseho-auta-odstin-prozradi-mnohe/ EDIT: Kašlu na to,budu porodní asistent1 bod
-
Ani v základu to nevypadá nijak zle. Až na kola, to je fakt úlet. Fakt nerozumim, proč si někdo koupí auto za 600k a pak na to nacpe tohle.1 bod
-
Přesně, ředitelskej to tu poslední dobou fláká, někde se stará buď o zajíčky nebo poštolky a pak nemá čas. Já tady pak osamocen se svým osudem sám a pak píšu sám sobě ač bez odpovědí.1 bod
-
O nic nepřijdeš Motosi, já se sem dostal po 3 dnech a fakt kromě Petrových monologů tu není nic1 bod
-
1 bod
-
dveře v obrázkách, zbytek: 00792 - Tlakovy spinac klimatizace: doplnění a kontrola těsnosti klimatizace-pravděpodobně málo chladiva, výměna tlakového snímače 01271 - Servomotor teplotni klapky (V68) - klasika - vyměnit (užij si to -návod najdeš zde na fóru) 17058 - zhavici svicka valce 4 (Q13) El.zavada v obvodu: vyměnit žhavící svíčku, kontrola kabelů 18049 - pravděpodobně souvislost s chybou č.792 a 1271 - začni s doplněním a kontrolou těsnosti (jakýkoli servis, kde doplňují klimatizace1 bod
-
1 bod
-
Já proti naftě nic nemam a sám jsem ji měl dřív. Uznávám její výhody, chápu její nevýhody a pomlouvám ji jen když rypu do Clinta...;-) U služebního auta je stejne nejdůležitější ta karta na nákup pohonných hmot ať už jakýchkoliv.1 bod
-
1 bod
-
Pokud jsou na měrce nějaký rysky a v návodu k autu je napsáno, že olej NEMÁ přesahovat nad horní rysku (krom dalších údajů), tak tam NEMÁ CO DĚLAT - a výrobce určitě počítá i s tím, že natlakováním mazacího systému hladina v zásobní nádrži (zde obvykle vana) klesne, ale právě proto jsou všude poznámky, KDY se má hladina zjišťovat - jestli na studeným nebo teplým motoru a jestli na běžícím, nebo na zastaveným a klidně i jak dlouho po zastavení (aby stačil olej stéct). Takže tvrzení, že rysky na měrce jsou jen proto, aby se olej nalíval nad horní, protože za chodu klesne mezi ně, když návod popisuje něco jinýho, je logicky debilina - dotyčnej "japonskej" mechanik má pravděpodobně IQ menší než číslo bot... A ten kdo mu to sežral, ještě menší ...1 bod
-
1 bod
-
1 bod