Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 07/15/15 ve všech sekcích

  1. Kde to jste??? To už Vás v Krušárně zamkli?
    2 body
  2. Harry, ty vole, že nemůžeš trefit na perón 9 a 3/4 ještě neznamená, že vyřadíš z provozu celé nádraží!
    2 body
  3. nejsem podpantoflak, je to jeji auto a ja do nej nedam ani korunu pokud bude... Petrrr to jsou silacke reci, vymenim za cislo na manzelku a rozchazet se s kvuli tomu nemusis ta octa je brutal, kus scout kus rs, kus fl kus pred fl, takhle se prasi auto a k tem podvozku, snizovani je nejlepsi
    2 body
  4. Vlastní třešně do palírny.
    2 body
  5. 1 bod
  6. Vo vlaku sedi kovboj, fajci cigaru a vyfukuje kruzky dymu. Po 15 minutach pride za nim Indian: - Este slovo a dam ti po papuli! Vraví jeden policajt druhému: - Fero, povedz "Loď". - Loď. - Do pici choď Policajtovi Ferovi sa to zapáči, ide za manželkou a vraví jej: - Drahá, povedz "Loď". - Nepoviem, to bude nejaká somarina. - No taaak, povedz "Loď". - Loď. - Choď do pici
    1 bod
  7. jediná správná cesta je to vzít přes právníka. Už aby tomu dal patřičnou podobu, aby jsi mohl doložit, že jsi to vůbec reklamoval. Pak nezbývá než doufat, že se k tomu bazar postaví čelem. Soudní spor se ti pravděpodobně nevyplatí. A nikde nemáš dáno, že žalovaná strana bude muset platit tvé soudní výlohy - to je čistě na soudci.
    1 bod
  8. Petrrr: to je fuk, dost často ho potkávám a je to docela pěkné auto.
    1 bod
  9. Je to tak, já se neholil, nekoupal a už vůbec nevoněl. Jedu na chlapskej mejdan. A chlap co nesmrdí potem, chlastem a cigárem ani není chlap. V našem případě ten chlast vyměníme za kofolu. Přijedu se zpožděním, ale uvidím, třeba probudím všech těch 105 koní a poletím s větrem (kamiony) o závod . Když mě bude ještě zdržovat "poctivý" AS s výměnou filtru. TEDY CLINTE, NEOBJEDNÁVEJ MI TO KOLENO S KOFOLOU DOPŘEDU, KOLENO BY VYSTYDLO A KOFOLA BY ZTEPLALA.
    1 bod
  10. Vrátit auto. Pokud se bazar k tomu nepostavý čelem, tak soudní znalec a právník. Oprava je někde kolem 60.000,- kč a víc.
    1 bod
  11. wirer: Gratulace ženě a aspoň si můžeme dát něco ostřejšího jak se stavím
    1 bod
  12. Moje zkušenost s funkčností virtuálního pedálu 50/50.
    1 bod
  13. A taky je možný, že to je konstrukční chyba té jednotky prodaná jako přednost :-)
    1 bod
  14. Ještě bych dal potahy na sedadla, aby se neopotřebovaly. A ochranné krytky na hrany dveří :-)
    1 bod
  15. To sa da povedat aj o čiernych spätných zrkadlach... A predsa ma black paket smrnc
    1 bod
  16. My prave grilujeme Grilovacka na domacky vyrobenom grile na domace lisovane brikety PS: rebrik je zatial iba nahrada a test, ci sa bude prehrievat. Gril ma byt kempingovy... Hori ohnik hori (Alebo) Vecny plamen tleje (Alebo) Grilovacka na briketach... Pivko nesmie chybat (aj ked nealko zatial) A este mozno bude sampanske, manzelka dnes uspesne urobila skusky v autoskole -- Z mobilu
    1 bod
  17. MEGA POWER LED vs Original LED svitilny pro SPZ od VW Rad bych prispel osobni zkusenosti s LED pro SPZ. Ferda25 mi doporucil origo Skoda LED komplet svitilny za super cenu primo ze Skodovky a musim rict, ze jsou super. (Cislo dilu v shopu 000052110 cena 133czkx2). Sviti decentne a jsou schvalene pro provoz. Verim i v jejich delsi zivotnost. Mam zkusenost take s MEGA POWER LED z ruznych tuning shopu a ta je velmi spatna. Jednak sviti jak prase (hodne intenzivne) a verim, ze muzou az obtezovat ridice za mnou oslnenim (po umyti auta na me nekteri ridici v noci problikavali). Navic po prvni zime do jedne zatekla voda, svetlo zhnedlo, a ve druhe svitilne vypadly dve rady diod!!! Cena MEGA POWER LED je navic ve srovnani s origo VW svitilnami trojnasobna. Shrnuto, MPL jsou nekvalitni, drahe, moc sviti, nevydrzi a nejsou homologovane. - tzn. od MEGA POWER LED pro SPZ ruce pryc!!! (Netyka se MEGA POWER LED pro zpetne zrcatko, tam jsem zatim spokojen) Ferdovi25 diky za radu. Robert
    1 bod
  18. On počítá s tím, že manažer je tvor maximálně zaneprázdněný a činný bez nároku na dovolenou Tak já taky prakticky kufr využiju jednou - dvakrát v roce, když jedu na dovču, čili využití je uplně stejné. Už ani ten olej nevozím....
    1 bod
  19. Což je divné, páč jsou ty motory až na soft úplně totožné. Max. každý co se Rapida týče má jinou převodovku.
    1 bod
  20. V tom zámku pásu je kontakt který je sepnutý když nejsi připoután a tím že tam přezku zastrčíš tak kontakt rozpojíš. Mě to dělalo zase to že i když sem byl připoután tak kontrolka chvílema svítila a alarm řval, tak jsem pod sedadlem našel zástrčku toho zámku a odpojil ji. Od té doby ani jedno pípnutí i když sem se nepřipoutal. Samozřejmě že nepřipoutaný zásadně nejezdím.
    1 bod
  21. Samozrejme, ze aj Castrol Magnatec 5W-40 splna normu 502 00, ale...Oleje sa vyrabaju ako plne synteticke, synteticke, polosynteticke a mineralne. A prave Castrol Magnatec je "HC" (hydrokrakovany) olej cize synteticky. 1. Vacsina olejov triedy 5W-40 su dnes bohuzial iba HC oleje (hydrokrakovane), co su len vylepsene mineralne oleje. Skutocne syntetickych (PAO-polyalfaolefin) olejov je v tejto triede spocitatelnych len na prstoch jednej ruky - Liqui Moly Synthoil High Tech 5W-40, Motul X-cess 5W-40, Valvoline SynPower 5W-40, Mobil 1 5W-50 a Mobil 1 0W-40. Pričom posledne menovany je momentalne svetova spicka a ostatni sa musia merat s nim. 2. V triede 0W-40 by uz mali byt vsetky plnesynteticke (PAO), aj ked iste dnes nie je nic. Spicka je znovu Mobil 1 3. PAO oleje maju oproti HC olejom jednu obrovsku vyhodu a sice, svoje mazacie vlastnosti si prakticky udrzuju po cely vymenny interval, kdezto HC oleje su vacsinou po polovici az 2/3 intervalu vhodne akurat tak na vyliatie, pretoze ovela rychlejsie degraduju. A potom HC oleje s narastajucou teplotou rychlejsie rednu, cize pri zohriatom motore su na tom PAO oleje jednoznacne lepsie, maju lepsiu strihovu stabilitu - mazaci film sa len tak rychlo "neroztrhne" (treba zobrat do uvahy, ze na kruzkoch piestov uz pri relativne nizkozatazovom jazdeni vladnu teploty okolo 150°C, pricom pri velkej zatazi to moze byt 250-300°C. Napr. olej Mobil1 5W-50 by mal vydrzat az 350°C. 4. 5W oleje nie su redsie nez 10W oleje (bavime sa o "hustote" za tepla. AKurat za studena su tekutejsie a ovela rychlejsie premazu motor pri studenych startoch, cize su vhodnejsie pre caste studene starty. Pre vysoku teplotnu stabilitu a tym padom stabilitu mazacieho filmu rozhoduje druhe cislo. 30 je pre moderne motory su velmi "riedke" aby setrili palivo, v praxi sa vsak ich vyhody moc neukazuju. 40 je pre normalne vozy optimum no a 50 resp. 60 je lepsie pre vysokonamahane (napr. vysokootackove) motory, resp. pre tych, ktori radi jazdia trvalejsie vo vysokych otackach. Maju totiz vysoke HTHS - vysoku strihovu stabilitu. 5. O kvalite olejov vsak do velkej miery rozhoduje aditivacny balik, pridany do oleja. Su totiz aj oleje v triede 10W-40, ktore mozu mat kvalitnejsie aditiva, nez napr. 5W olej od nejakeho no name vyrobcu. Vacsinou kvalitne oleje maju aj kvalitne aditiva (spickou je znovu Mobil 1 - ale musi tam byt ta jednotka za nazvom). Tento clanok je z jedneho nemeckeho fora. Pripajam aj tabulku plne syntetickych olejov, no bohuzial mnohe z nich v triede 5w-40 su uz iba HC oleje, "lacnejsia vyroba"2010synpcmo.pdf
    1 bod
  22. Funguje to na primitivní bázi , v úchytu pro pás jsou kontakty které když se připoutáš se rozpojí, prostě dva dráty které jsou normálně spojené se rozpojí a auto si myslí že jsem připoutanej. Ta zástrčka jsou jen tyhle dva drátky , na aiback je jiná zástrčka, je blbost že by nefungovali pytle nebo přitahovače.
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...