Hlavní panel
Oblíbený obsah
Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 07/15/15 ve všech sekcích
-
2 body
-
2 body
-
2 body
-
nejsem podpantoflak, je to jeji auto a ja do nej nedam ani korunu pokud bude... Petrrr to jsou silacke reci, vymenim za cislo na manzelku a rozchazet se s kvuli tomu nemusis ta octa je brutal, kus scout kus rs, kus fl kus pred fl, takhle se prasi auto a k tem podvozku, snizovani je nejlepsi2 body
-
2 body
-
1 bod
-
Vo vlaku sedi kovboj, fajci cigaru a vyfukuje kruzky dymu. Po 15 minutach pride za nim Indian: - Este slovo a dam ti po papuli! Vraví jeden policajt druhému: - Fero, povedz "Loď". - Loď. - Do pici choď Policajtovi Ferovi sa to zapáči, ide za manželkou a vraví jej: - Drahá, povedz "Loď". - Nepoviem, to bude nejaká somarina. - No taaak, povedz "Loď". - Loď. - Choď do pici1 bod
-
jediná správná cesta je to vzít přes právníka. Už aby tomu dal patřičnou podobu, aby jsi mohl doložit, že jsi to vůbec reklamoval. Pak nezbývá než doufat, že se k tomu bazar postaví čelem. Soudní spor se ti pravděpodobně nevyplatí. A nikde nemáš dáno, že žalovaná strana bude muset platit tvé soudní výlohy - to je čistě na soudci.1 bod
-
1 bod
-
Je to tak, já se neholil, nekoupal a už vůbec nevoněl. Jedu na chlapskej mejdan. A chlap co nesmrdí potem, chlastem a cigárem ani není chlap. V našem případě ten chlast vyměníme za kofolu. Přijedu se zpožděním, ale uvidím, třeba probudím všech těch 105 koní a poletím s větrem (kamiony) o závod . Když mě bude ještě zdržovat "poctivý" AS s výměnou filtru. TEDY CLINTE, NEOBJEDNÁVEJ MI TO KOLENO S KOFOLOU DOPŘEDU, KOLENO BY VYSTYDLO A KOFOLA BY ZTEPLALA.1 bod
-
Vrátit auto. Pokud se bazar k tomu nepostavý čelem, tak soudní znalec a právník. Oprava je někde kolem 60.000,- kč a víc.1 bod
-
wirer: Gratulace ženě a aspoň si můžeme dát něco ostřejšího jak se stavím1 bod
-
1 bod
-
A taky je možný, že to je konstrukční chyba té jednotky prodaná jako přednost :-)1 bod
-
Ještě bych dal potahy na sedadla, aby se neopotřebovaly. A ochranné krytky na hrany dveří :-)1 bod
-
To sa da povedat aj o čiernych spätných zrkadlach... A predsa ma black paket smrnc1 bod
-
My prave grilujeme Grilovacka na domacky vyrobenom grile na domace lisovane brikety PS: rebrik je zatial iba nahrada a test, ci sa bude prehrievat. Gril ma byt kempingovy... Hori ohnik hori (Alebo) Vecny plamen tleje (Alebo) Grilovacka na briketach... Pivko nesmie chybat (aj ked nealko zatial) A este mozno bude sampanske, manzelka dnes uspesne urobila skusky v autoskole -- Z mobilu1 bod
-
MEGA POWER LED vs Original LED svitilny pro SPZ od VW Rad bych prispel osobni zkusenosti s LED pro SPZ. Ferda25 mi doporucil origo Skoda LED komplet svitilny za super cenu primo ze Skodovky a musim rict, ze jsou super. (Cislo dilu v shopu 000052110 cena 133czkx2). Sviti decentne a jsou schvalene pro provoz. Verim i v jejich delsi zivotnost. Mam zkusenost take s MEGA POWER LED z ruznych tuning shopu a ta je velmi spatna. Jednak sviti jak prase (hodne intenzivne) a verim, ze muzou az obtezovat ridice za mnou oslnenim (po umyti auta na me nekteri ridici v noci problikavali). Navic po prvni zime do jedne zatekla voda, svetlo zhnedlo, a ve druhe svitilne vypadly dve rady diod!!! Cena MEGA POWER LED je navic ve srovnani s origo VW svitilnami trojnasobna. Shrnuto, MPL jsou nekvalitni, drahe, moc sviti, nevydrzi a nejsou homologovane. - tzn. od MEGA POWER LED pro SPZ ruce pryc!!! (Netyka se MEGA POWER LED pro zpetne zrcatko, tam jsem zatim spokojen) Ferdovi25 diky za radu. Robert1 bod
-
On počítá s tím, že manažer je tvor maximálně zaneprázdněný a činný bez nároku na dovolenou Tak já taky prakticky kufr využiju jednou - dvakrát v roce, když jedu na dovču, čili využití je uplně stejné. Už ani ten olej nevozím....1 bod
-
1 bod
-
Což je divné, páč jsou ty motory až na soft úplně totožné. Max. každý co se Rapida týče má jinou převodovku.1 bod
-
V tom zámku pásu je kontakt který je sepnutý když nejsi připoután a tím že tam přezku zastrčíš tak kontakt rozpojíš. Mě to dělalo zase to že i když sem byl připoután tak kontrolka chvílema svítila a alarm řval, tak jsem pod sedadlem našel zástrčku toho zámku a odpojil ji. Od té doby ani jedno pípnutí i když sem se nepřipoutal. Samozřejmě že nepřipoutaný zásadně nejezdím.1 bod
-
Samozrejme, ze aj Castrol Magnatec 5W-40 splna normu 502 00, ale...Oleje sa vyrabaju ako plne synteticke, synteticke, polosynteticke a mineralne. A prave Castrol Magnatec je "HC" (hydrokrakovany) olej cize synteticky. 1. Vacsina olejov triedy 5W-40 su dnes bohuzial iba HC oleje (hydrokrakovane), co su len vylepsene mineralne oleje. Skutocne syntetickych (PAO-polyalfaolefin) olejov je v tejto triede spocitatelnych len na prstoch jednej ruky - Liqui Moly Synthoil High Tech 5W-40, Motul X-cess 5W-40, Valvoline SynPower 5W-40, Mobil 1 5W-50 a Mobil 1 0W-40. Pričom posledne menovany je momentalne svetova spicka a ostatni sa musia merat s nim. 2. V triede 0W-40 by uz mali byt vsetky plnesynteticke (PAO), aj ked iste dnes nie je nic. Spicka je znovu Mobil 1 3. PAO oleje maju oproti HC olejom jednu obrovsku vyhodu a sice, svoje mazacie vlastnosti si prakticky udrzuju po cely vymenny interval, kdezto HC oleje su vacsinou po polovici az 2/3 intervalu vhodne akurat tak na vyliatie, pretoze ovela rychlejsie degraduju. A potom HC oleje s narastajucou teplotou rychlejsie rednu, cize pri zohriatom motore su na tom PAO oleje jednoznacne lepsie, maju lepsiu strihovu stabilitu - mazaci film sa len tak rychlo "neroztrhne" (treba zobrat do uvahy, ze na kruzkoch piestov uz pri relativne nizkozatazovom jazdeni vladnu teploty okolo 150°C, pricom pri velkej zatazi to moze byt 250-300°C. Napr. olej Mobil1 5W-50 by mal vydrzat az 350°C. 4. 5W oleje nie su redsie nez 10W oleje (bavime sa o "hustote" za tepla. AKurat za studena su tekutejsie a ovela rychlejsie premazu motor pri studenych startoch, cize su vhodnejsie pre caste studene starty. Pre vysoku teplotnu stabilitu a tym padom stabilitu mazacieho filmu rozhoduje druhe cislo. 30 je pre moderne motory su velmi "riedke" aby setrili palivo, v praxi sa vsak ich vyhody moc neukazuju. 40 je pre normalne vozy optimum no a 50 resp. 60 je lepsie pre vysokonamahane (napr. vysokootackove) motory, resp. pre tych, ktori radi jazdia trvalejsie vo vysokych otackach. Maju totiz vysoke HTHS - vysoku strihovu stabilitu. 5. O kvalite olejov vsak do velkej miery rozhoduje aditivacny balik, pridany do oleja. Su totiz aj oleje v triede 10W-40, ktore mozu mat kvalitnejsie aditiva, nez napr. 5W olej od nejakeho no name vyrobcu. Vacsinou kvalitne oleje maju aj kvalitne aditiva (spickou je znovu Mobil 1 - ale musi tam byt ta jednotka za nazvom). Tento clanok je z jedneho nemeckeho fora. Pripajam aj tabulku plne syntetickych olejov, no bohuzial mnohe z nich v triede 5w-40 su uz iba HC oleje, "lacnejsia vyroba"2010synpcmo.pdf1 bod
-
Funguje to na primitivní bázi , v úchytu pro pás jsou kontakty které když se připoutáš se rozpojí, prostě dva dráty které jsou normálně spojené se rozpojí a auto si myslí že jsem připoutanej. Ta zástrčka jsou jen tyhle dva drátky , na aiback je jiná zástrčka, je blbost že by nefungovali pytle nebo přitahovače.1 bod