Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 09/06/15 ve všech sekcích

  1. No a proto my pacienti jsme vsichni zde na skodahome
    3 body
  2. Jirko ti co tam byly s tebou nedivali se na tebe jako blazna ? Jako jet na dovolenou a fotit si tam skodovky to je tak na nejakeho doktora ktery dokaze pomoci . Ale jinak pro nas skodovkare zasluzny pocin
    3 body
  3. Má tam i sedačku, tak co...
    2 body
  4. no nemam slov. Moje kdybych to delal tak by me poslala k doktorovi. Uz ted mi rika jak nekam jdem a vidim nejakou peknou skodovku rikam " divej ta je hezka a nebo hezky " a ona rekne to neni normalni s tebou se furt divat po autech
    2 body
  5. A proto jezdím k mechanikovi který se věnuje jen koncernu. Tohle je humus, jsou dílny kde to funguje jako v minulým století a nemají zájem dělat kroky dopředu, není to bohužel jen o garážnících.
    2 body
  6. Jo, ale v půjčovně, kde jsme si auta půjčovali bylo jenom Citigo, jinak tam Fabie jezdili běžně v rukách místních ale jen F1, F2 byly všechny co jsem viděl z půjčoven a Roomstery jsem za celou dobu viděl 2, jeden Scout a druhý bílý z půjčovny. Octavii jsem tam viděl jako taxi, rapida jsem taky potkal, a pak ještě jednoho odstaveného Superba 1. F3 jsem tam viděl jenom v prodejně. Ovšem valná většina Fabii 1, které jsem viděl měli dost zničené a měly sloupaný lak, hlavně na střeše a na přední kapotě.. Vypadalo to dost otřesně. Nehledě na to, že snad každé auto, které nebylo z půjčovny bylo nějakým způsobem odřené z obou stran, nebo mělo olámané všechno co přečnívalo (kliky, zrcátka,...)
    2 body
  7. To nema hned jak to koupis. Hodnotu to ma jen kdyz to platis v ceniku. Rychlokvazky papundeklovy. Ozi treba kdyz tu Octu kupoval si myslel ze je to investice vydelecna, ze za ni po par letech dostane vic nez co za ni dal. To si ovsem spletl znacku a model. [emoji23]
    2 body
  8. Jan R. ty sem najskôr nepises niečo o tom, že je škoda benzínových motorov bez preplnania. Zároveň velebis motor vo favorite, potom ti dvaja napíšu, že obavy sú scestné, svoj príspevok z polovice zmazes a už pritakavas, že turbo je fajn. Takého schizofrenika som dávno nevidel. Zvlášť sa podobná úprava nerobí, ak už niekto na tvoj príspevok reagoval.
    2 body
  9. A proč by to nezvládla? Doporučuji ti tedy cestovat vlakem...
    1 bod
  10. Přátelský spolek švihlých pacientů Škodahome
    1 bod
  11. Tak koukám že je to všude stejné :D
    1 bod
  12. Potěšení z jízdy a impozantního výkonu u tříválce 1.0 TSI se systémem start/stop. Twl, to je vtip roku! :worthy :smich:
    1 bod
  13. Už mě znají a ví, že já blázen jsem .. Jdeme na pláž a já najednou hele Fabka a už jsem zdrhal si ji vyfotit .. Nebo hned jak nám pujčili Brouka, tak první věc, kterou jsem udělal bylo, že jsem zkoumal, jak otevřít kapotu, abych zjistil co tam je .. Bylo to moc fajn, ale krátké. Navíc vím, že až do Vánoc žádná dovolená, kromě jednoho srazu Fabia clubu na 3 dny nebude Já zítra ještě taky odpočívám, ale ve středu už do práce. Tak si to u pivka taky užij
    1 bod
  14. Konečně jsem si udělal pořádek ve fotkách - takže nafoceno mám 139 rozhleden. Někde jsem byl bez foťáku a když k tomu přihodím hradní a kostelní věže, tak to zhruba těch 160 dá. PS: kde jsou fotky?
    1 bod
  15. Problém je v tom, že pneumatik v rozměru 185/60 R15 s rychlostním indexem H moc není. Jinak H požaduje jen TSI 81kW, nebo TDI 77kW. U ostatních stǎcí T. Omezení v palubáku můžeš mít pořád, kolokrát jedeš nad 190?
    1 bod
  16. Tak dnes sem se vrátil s Tatranské Lomnice kde sem trávil dovolenou trochu jinak překážkový běh Sparťan race doporučuji všem kdo se rád hýbe je to docela záhul.
    1 bod
  17. Jo, na truc mu přeskočí řetěz.
    1 bod
  18. Proto to pisu a to potichu aby to neslysel. [emoji1]
    1 bod
  19. Petrrr: ty vyprávěj někomu, že máš auto jako koníčka, pomlouváš ho, kam přijdeš. Kdyby to tvůj kinder slyšel, tak tě vyklopí v první zatáčce za Varama
    1 bod
  20. Osobně mám doposud zimní pneu vždy se stejným rychlostním indexem jako letní, ale když už to tady kolega teedy řeší..
    1 bod
  21. Zase na druhou stranu... Otec měl FRS s najetými asi 30tis km, kupoval novou OIIFL Laurina a v autosalonu mu nabídli na protiúčet o dost méně, než dostal na čistém výkupu v Áčkách. Rozdíl byl tehdy kolem 30tis. Jinak mohu se zeptat moderátora tohoto fóra, proč mě napomíná z OT, když sám OT podporuje? To, že dělá pro ČEZ přece neznamená, že bude mít na sebe jiné měřítko než na ostatní
    1 bod
  22. tak hlavne garáž je jediné miesto kde ľudia vďačne zaplatia 160eur za výmenu rozvodu na 1,9 PD , na fixky , prešpanovanú kladku 160eur za prácu ... no hold v autorizáku za cca 100ku je to drahé ... ľudia nemajú súdnosť a tak tie autá aj vyzerajú , smejem sa im potom riadne čo niekedy vedia z garáže doniesť ...
    1 bod
  23. aj maličkosti robia celkový obraz o odvedenej práci ...napr.hadica ležiaca na remeni
    1 bod
  24. Peťo zbytočne vyhladávaš sám sebe problémy ...keď ti teraz niekto napíše,že pri 200tkm bude auto k ničomu,tak čo urobíš? ...zajtra sa ho zbavíš? ...jazdi a nerieš
    1 bod
  25. oživím to trošku .... takto majstrujú niektorí "domáci fachmani" čo nemajú hanbu si vypýtať za prácu viacej,ako v ŠA ...podotýkam,že auto nechcelo štartovať,malo nepravidelný chod ..reklamácia neuznaná,všetko je vraj OK
    1 bod
  26. V číně udělali černý i B sloupek a takhle to vypadá.
    1 bod
  27. family Black and White = rodina Černý a Bílý = Bílý je můj a Černý je dcery :-) a není to upravený, ale je to náhoda - dcera si kupovala auto o půl roku později , spz zajišťoval prodejce aniž by tušil, že jsme rodina.
    1 bod
  28. Musíš to strčit do garáže a nevyjíždět, to by mohl ten řetěz možná i vydržet. BMW 3 a jeho motory - holt německá kvalita.
    1 bod
  29. AAA mě (asi jako spoustu dalších) naštvalo tím, že prvně nabízeli velmi dobrou a pak otočili a nabídli o cca 20% míň. Auta jsme zatím prodávali vždycky v autorizovaném servisu a současná Fabia tam asi taky skončí. Už jenom kvůli tomu, že provize je asi 6% na komisi. ČEZ praktiky na hraně opravdu používá, například ceníky A a B. Jenom nerozumím tomu, co to má společného s autobazarem. Moderátorovi za rozvíjení off topicu uděluji důtku.
    1 bod
  30. Nemáš pravdu, v ČR zákon povoluje u zimních pneumatik za jistých podmínek nižší rychlostní index než je konstrukční rychlost vozidla. Abys byl nějak sankcionován, tak by ti muselo být prokázána jízda vyšší rychlostí než je tento index a příčinná souvislost s nehodou. VYHLÁŠKA 341/2002 Sb. § 21 Kola, pneumatiky a protiskluzové řetězy (2) V případě použití zimních pneumatik (M+S) s nižší kategorií rychlosti, než je nejvyšší konstrukční rychlost vozidla, je nutno na tuto skutečnost upozornit dodatkovým označením formou nálepky, která musí být v zorném poli řidiče. Údaj na nálepce stanovuje nejvyšší přípustnou rychlost vozidla s namontovanými zimními pneumatikami, která nesmí být při provozu vozidla překročena. Upozornění formou nálepky může být nahrazeno zařízením trvale nainstalovaným ve vozidle (například palubním počítačem).
    1 bod
  31. Jo, mel si koupit Fabii v 1.2 HTP [emoji23]
    1 bod
  32. Heh, a u tvého současného dodavatele znáš manažerské odměny?
    1 bod
  33. Hm.. to by som si nedovolil takto ľahko tvrdiť. Ak by si mal napr. poistnú udalosť, tak v závislosti od situácie danej nehody a konkrétnej poisťovne, ti môže narobiť problémy to, že nemáš gumy v súlade s techničákom. Po skúsenostiach, kedy poistovňa robí problémy aj pri úplne jasnej situácii, ktorú najskôr ich obhliadač vyhodnotí na mieste a následne robí prieťahy niekto od stola a spochybňuje fotky a zápis ich vlastného človeka, by som si snáď netrúfol mať na aute ani len neoriginálne puklice
    1 bod
  34. Tj. Stryc pred asi 5 lety prodaval Tuarega po 3 letech s 20tis nove 1.2 mil. a prodal ho za 550tis. ( pravda v te dobe prisel hold novej ) nekdy je realita tvrda a nekteri tu realitu nechteji prijmout. V CR jsou sice vsichni fanatici do Skodovek a ceny v bazarech jsou uz tak premrstene, ale ze by byli lidi az tak na hlavu tomu neverim. Leda by to sel vystavit do Dobran pred areal. [emoji1]
    1 bod
  35. Dlouho jsem se neozval...ta toyota je docela hezká, v asii jí má každej.. Dvě beznadějný trosky který se nikdy neprodaj, už jsme vedle sebe Ozi
    1 bod
  36. Ou maj gááád. nechte počty, nějak se to vyvrbí
    1 bod
  37. Já mám z AAA smíšené pocity. Koupil jsem tam 2 auta a 2 prodal. Nejvíce mi vadí to jednání jak tu všichni píšou...to natahování, člověk tam stráví půl dne. Ale zase své auto prodáte a už o něm neslyšíte...já raději dostanu o něco méně, než abych to prodával soukromě a pak mě někdo otravoval kvůli nějakým závadám a v nejhorším vyhrožování soudem. Na AAA stačí jednoduché pravidlo...prostě být tvrdý a neúprosný a klidně obchod nedokončit, když se vám ceny nelíbí. Stejně vám hned někdo další den z AAA zavolá s lepší nabídkou. Jinak mohu doporučit ESA...tam alespoň jednají s člověkem lépe a celý proces zabere polovinu doby co v áčkách. Před cca měsícem jsem v ESA koupil OIIFL RS s 2.0TSi. Nechal jsem si ukázat velký TP a všiml jsem si poznámky, že letos proběhla výměna podstatné části dle nějakého paragrafu. Po mém dotazu prodejce nevěděl o co jde a ani neměl k tomu žádný záznam. Vzhledem k tomu, že byla servisovaná u jednoho aut. prodejce, stavil jsem se u něj a na vůz se zeptal. Na záruku tam byl měněný motor. Takže ve finále spokojenost, mám RS s novým motorem a v ESA to ani nevěděli
    1 bod
  38. 6Jx15" 5x100 ET38, 185/60 R15 Nenapísal si aký chceš priemer, ale tipujem že 15"
    1 bod
  39. Tak pánové vyměněno, zítra nahodím foto, dnes už jsem psychický vyčerpaný. Určitě půjdu do pekla, protože jsem ani sám netušil, že znám tolik sprostých slov kolik jich padlo na výměnu žárovek. Abych to shrnul, zde je návod, protože to opravdu není nic co by člověk zvládl někde u silnice. Co budem potřebovat: 1. Dostatek piva 2. Rukavice 3. Nové žárovky 4. Takový ten malý pičinec, kterým vytáhnete krytku z podběhu 5. Sakra hodně trpělivosti Postup: 1. Napijeme se piva 2. Vezmeme udělátko na sundání podběhu a vytočíme si kolo od řidiče směrem do auta 3. Sedneme si a zastrčíme to udělátko do dírky v tom krytu v podběhu 4. Tlačíme směrem k sobě 5. Nejde, napijem se a tlačíme znova 6. Povolilo, otevřeme kapotu a zapomeneme na myšlenku, že odpojíme baterku 7. Znova se napijeme a vezmeme si rukavice 8. Sundáme gumovou krytku a strčíme dva prsty kolem baterky a dva přes podběh 9. Proklejeme Škodu 10. Vytočíme konektor na nějakou stranu 11. Zapomeneme na kterou jsme točili 12. Otevřeme si další pivo 13. Vyndáme žárovku a zasadíme novou 14. Vložíme zpět a zkoušíme otočit 15. Proklejeme sami sebe, že jsme zapomněli kam točíme 16. Napijeme se piva 17. Povedlo se 18. Vyzkoušíme jestli svítí 19. Nasadíme zpět gumovou krytku a krytku do podběhu 20. Opakujeme na druhé straně Jen z předběžných zpráv a světel, které jsem viděl na garážových vratech jde vidět, že NB Ultimate svítí výrazně bělejším světlem než original Osram, které jsem tam měl z výroby, ale jak jsem psal, zítra více...
    1 bod
  40. Lukas: uz jsme si psali, muzes dat samozrejme i jinou barvu, delal jsem to nekolikrat... Pokud mate zajem o podsvit, neni problem, MB a okoli
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...