Hlavní panel
Oblíbený obsah
Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 10/07/15 ve všech sekcích
-
4 body
-
K home made folii jen malý komentář. Možná, že to ŠA udělá taky tak, až to "kolegové" inženýři v ŠA vymyslí. Jelikož jsem technik strojař perfekcionalista, některá samodomo řešení (i když kolikrát oceňuju snahu tvůrce o co nejpeší výsledek) nebo tuzingové věci bych na autě prostě nesnesl. Folie, co má nalepenu MiKy*, na ní je jasně vidět, že je to neoriginální řešení. A totéž bude platit v případě folie v rohu dveří. A hlavně u bílých aut tam bude pak vidět každá špína, stejně jako je na té spodní folii na prahu v dolním spodním zadním rohu dveří. Takže si počkám na vyjádření automobilky a oficiální opravu, zatím mám auto v záruce (navíc prodloužené a zaplacené), tak to nechám na nich. Je to snad i pro dobro všech budoucích uživatelů, že se poučí (hahaha) a stejnou chybu nebudou opakovat 2x (hihihi).......2 body
-
2 body
-
2 body
-
Ahoj, máte někdo představu kolik by mohlo stát dodělat nezávislé topení? Na stránkách webasto jsem četl že dnešní a převážně dieselové motory jsou na to připraveny a stačí minimální zásah. osobně sy myslím že se bude muset nakoupit topné těleso atd... na stránkách webasto jsem naše nějaké partnery kteří provádějí domontáže ale zatím mi neodpověděli na žádost o cenovou nabídku... Díky1 bod
-
Xenony sou za zenithem, to samy obyc zarovky. Ledky či ledkove lasery sou někde jinde.1 bod
-
Tak to bych takhle nebagatelizoval, pač halogeny jsou proti xenonům bludičky, rozdíl je něco jako mezi světlem a tmou. Nazpátek bych do halogenů už nešel. To že neumí pořádně světla seřídit je problém servisu, ne výrobce. Motos: ano, u Klokočky to měli napojené na diagnostiku, prej se to musí, to mi řekli.1 bod
-
Pokud má někdo problém s odíráním laku od těsnění dveří je pro něj k dispozici příslušné téma: Odírání laku těsněním dveří1 bod
-
Honzo... víš, že jsem ti ty černý disky zakázal...!!! :'> MP... já nějak nevím, jaký kola teda nakonec budeš mít??? Ale ty na tý modrý F III se mi teda moc nelíbí... jako podle mě se dají hezký hliníky a slušný gumy pořídit za 14 tis. + práce...1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
...mohl bys sem hodit soupis matrošu a nějakou cifru, na kolik to vyšlo ?...1 bod
-
Neni nad klasickou halogenku. NBU a kam se serou Posrany xeny, kdyz po x letech co sr to vyrabi to ani neumi profici v AS seridit. Hold se na skolenich probiraji jine dulezitejsi veci. Treba jak prodat litr oleje za 800 a jak nakukat zakaznikovi jak ten jedinej je spravnej. [emoji1]1 bod
-
jj, buď průkopník a dej echo. zajímala by mě u nich pak životnost. Protože jestli vydrží stejně jako NBU tak si je můžou nechat za 700. Ono zase bělejší nemusí nutně znamenat lepší, třeba v mlze za deště a tak.1 bod
-
1 bod
-
ještě neodezněl pořádně letošní podzimní sraz a už se těším na ten jarní 2016.Tam pojedu snad na týden :-))))1 bod
-
1 bod
-
hele, já na to seru, je to hodně OT a bohužel vůbec nechápete o co mi šlo a argumentujete píčovinama jako silenblock, nebo poškrábání auta od vandala - což je úplně jiná situace. Jenom jsem chtěl říct, že nechat lakovat auto kvůli jedné čárce, u které ještě nevíme jak moc se bude zhoršovat a když stejně neexistuje nápravný opatření a jde to vyřešit jednoduše - fólií, bych nedělal, protože to není takový problém a některé kupující to může odradit od koupě. Chápete ? některé kupující, jenom poukazuju, že lakovat auto kvůli prkotině je zbytečný a může být akorát z toho problém při prodeji. Když ti někdo objede auto klíčem, tak je logický, že ti nic jinýho nezbyde, než to nalakovat a hlavně objetýho auta si asi každej všimne, ale tohodle nikdo. PS: já jsem jenom zvědavej, až budeme prodávat Rapidy, jak bude vypadat výpis ze servisky, to bude působit skvěle na kupujícího až tam bude elaborát co vše se měnilo apod. Prostě už to neřešte, berte jako že jsem nic neřekl, nechte si klidně přelakovat auto, je přece jenom vaše...1 bod
-
No je to prave i o tech jistotach a ty ja nejak necitim. Mam jedinou jistotu, kdyz se ted nezaridim, tak v duchodu mi stat urcite nepomuze.Sem slysel ze Stanmar musi jezdit rano busem, odpoledne tramvaji, vecer metrem - to ma na jidlo a o vikendu pak pry taxikari, aby splatil oktavku. Ja tu stavku autobusaku podporuju.1 bod
-
Já bych chtěl vidět jak bys řešil kdyby ti to někdo poškrábal klíčem jak sem to měl já tak bys to nelakoval nebo to nechápu.Neznamená že když je něco přelakované tak je bourané přece nenechám auto poškrabane kvůli někomu aby si nemyslel že jak ho přelakuji tak musí být bouračka hned a když se najde taky kupec tak mu řekni slušně vypadni nech být kup si jiné.Tohle nechápu jak mu dám jako prodejce záznam ze servisu o lakování a v mém případě i od pojišťovny že auto bylo lakováno po vandalismu tak já v tom nevidím problém.1 bod
-
Radiusy, vše není o penězích. Clinte: na Rapida jsem nešetřil, složil jsem 70% zbytek na tři roky, s tím, že při 70% nižší doba nešla. Kdybych jooo chtěl, mohl jsem mít jako ty třeba Oktávku rok starou na 6 let splácení 8 měsíčně. Což není pro mě. Jsou věci za které se vyplatí se zadlužit a jsou věci za které se nevyplatí se zadlužit. Já nemusím být hogo fogo a mít Oktávku a přitom pak doma počítat každou korunu a přemýšlet jestli si můžu dovolit rozšířit rodinu nebo ne. A teď když vidím co to je za šuplíky (včetně té Tvé) tak toho nelituji už vůbec.1 bod
-
tak ono zalezi, jestli to budes prodavat nekde pres Anonci, nebo napr. ve spolupraci s autorizakem, kde jsi to auto koupil. Absolutne nevidim duvod, aby takovyhle zarucni opravy mely nejaky vetsi vliv na to jestli prodas nebo ne. Ja jsem treba prelakovaval nekdy v 7tis. km, diky vadu laky z vyroby (na levym prednim blatniku byl v laku vlas), a ziju dal, je o tom zaznam v servisce a dal mi to je uplne jedno. ono totiz imho lidi bude krom technickyho stavu zajimat i vizualni a jestli v tom aute jezdilo prase nebo nekdo kdo se o to staral. Co si budem nalhavat, opticka kvalita laku treba u auta 3roky garazovaneho nebo vozu, ktery 3 roky parkuje nekde u silnice bude imho smerodatensji. O aute bude kompletni historie, tak moc nevidim duvod nad cim spekulovat a pokud nekdo zacne, tak neni nic lepsiho nez jim rict, at tedy jdou a koupi si to auto od nekoho jinyho. Delat obchody se spekulantama je predem prohranej boj a clovek se akorat nervuje.1 bod
-
To auto uz par tydnu stoji na stejnem miste, takze to asi na nejake velke jezdeni neni.1 bod
-
no, právě o to jde, většina lidí rozumných nejsou, nebo spíše lépe řečeno, jsou vybzikaný ze strachu z koupě bouraného auta a prodávajícím nevěří...1 bod
-
I kdybych dal na auto brzdy z Roomstera TDi, tak se po mne v pripade vyse zminene nehody, at uz s jakymkoli nasledkem, po pravni strance sveze kazdy dobry pravnik. Takze kdyz uz, dam tam brzdy z O 1 RS. Stejne jako kazdy clovek verim, ze bourat nebudu a delam vse pro to, aby se nic takoveho nestalo. Ano, vim, ze to neznamena, ze se nic takoveho nestane, ale to bychom jako lidi nesmeli delat vubec nic, aby nahodou nekde neco... Takže volim predni brzdy 312/25 a zadni 256/25 z Octavie 1 RS. Howgh.1 bod
-
Já mám fólií chráněné rohy od nova a mohu říci, že si toho zatím nikdo ani nevšiml. Dokonce mám pravou stranu zadního rámu spravovanou díky tupé hlavě spolucestujícího, který zavřel sponu pásu mezi dveře a rám. Jelikož se dveře nezavřely, tak pro jistotu bouchnul s dveřmi ještě jednou. Takže dva vrypy do laku až na plech a dva důlky v rámu (viz foto). Ta oprava a následné přelakování není vidět (viz foto po opravě). Komu jsem řekl, že je rám spravovaný a přelakovaný, tak dokud neukáži fotku s poškozením, tak tomu nevěří. Na základě těchto zkušenností, až nastane potřeba přelakování rámu tím, že guma vydře lak, tak se opravy nebojím. Chce to jen dobrého lakýrníka. Osobně pokud by mi guma lak už dřela, tak použiji fólii. Mne naštěstí guma nic nedře a to dokonce ani v rámu po opravě, kde je vrstva laku větší. Motaaa může u mne vše zkontrolovat a potvrdit či vyvrátit. Má lepší oči než já. :-)1 bod
-
Když ti klepal silenblok,tak jsi ho taky nepodložil gumou a to je dobré. Takové řešení bych na autě nesnesl. Za něco jsem zaplatil, udělali to nekvalitně tak ať se starají.1 bod
-
1 bod
-
Tak už vidím jak nechce auto, bo to bylo stříkané na záruku a koupí radši auto, kde těsnění vydřelo lak a rezaví to Taky mě to šíleně sere, že nové auto budou lakovat. Ale bohužel, co jiného sa dá dělat.1 bod
-
1 bod
-
Nedej se Petře! Údajně prý i s malým kašpárkem se dají zahrát velké věci [emoji2]1 bod
-
Budu Te muset vyskolit do Revnicovacku [emoji23] S motorem, z ktereho jsem mel vzdy nejvetsi obavy jsem paradoxne nejspokojenejsi. To se ne vzdy ve vsem da rici o zbytku auta.1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
To by mě zajímalo jak je znehodnotíš. Funkci budou mít stejnou. A nevím o nikom kdo by chtěl prodávat svoje okna, aby jezdil bez nich.1 bod