Hlavní panel
Oblíbený obsah
Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 10/12/15 ve všech sekcích
-
Tak už máme aspoň jednu fotečku na to že byla zima a pršelo to nevypadá nejhůř...4 body
-
3 body
-
Za chvíli budou mít děti na fichtlech větší kubaturu než jejich fotrové v rodinných autech :D3 body
-
2 body
-
Nuff-Proč ne 191kw,DSG,4x4 A je to atmosféra Když bych bral SII (a chtěl jedině benál) tak jedině s tímhle motorem a né TSI Bullets- ok Korni- přesně Stará dobrá atmosféra1 bod
-
Ondro :-D rád bych ale to víš i firma musí platit účty :-D Motor pecka dneska jsem s ním jel do práce. V 5 sem si zapnul bufík a 5:30 v autě krásně teploučko.Bude mi to občasné svezení chybět. Motor bych řekl že asi nejlepší co se do Škodovky dávalo, a bude už jen hůře.1 bod
-
1 bod
-
Jo jo Ondro co takhle vyměnit Fabii? :-D .... mě už totiž nebaví jak za jeden den tě zahltí x autobazarů a podobných prodejců ..... agggr1 bod
-
Tak proč ne, možný to je. Člověka občas udivují všelijaké ojebávky co se dějí a nikdo to neřeší [emoji2]1 bod
-
Taky nemam problém. Ale třeba je to tím ze mam kombi a 16" kola, která filtruji daleko lépe a kastle se tolik nekrouti.1 bod
-
Tu tvoji bilou koupis celou pixlu 0.5 kg Hemerajt primo na rez v Baumaxu. [emoji23]1 bod
-
Tak někdo má mánii se vyjadřovat za každou cenu skoro ke všemu, aniž by to mělo nějaký význam, protože mu chybí dostatečné vědomost, které by mohly obohatit ostatní. Tak jen planě plká. U některých aut už ani nejde bez sešlápnutí spojkového pedálu nastartovat - je to blokováno. Například OII FL posledních MR.1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
Čada pridá morálku lebo on je sekera. S Oremusom to nejako zapadalo, však to bolo vidieť aj na výsledkoch...1 bod
-
Myslim, ze toto je reseno dvema radary v zadni casi auta - kazdy po jedne strane...1 bod
-
Kdyz vytahnes klicek, tak navi porad bezi, prave z duvodu aby kdyz zastavis jen na chvilku, aby pak byla hned pripravena ... Usina po delsi dobe ( myslim ze ca 1/2h ), pak botuuje komplet ( s obrazovkou ). Proto ty problemy se starou gateway, ta ji neumela po te dobe korektne uspat a za 1a1/2 dne bala baterka KO. Vytahni klicek, dej ucho k navi a uslysis ventialtor ... zamjni, prijd za hodku a dej ucho k navi, bude uz spinkat1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
Zítra ráno jedu do servisu, přijedou se na to podívat ze Škodovky. Tak uvidíme.......1 bod
-
Ono ten směšný karbon v Monte Carlu vypadá jak dost blbá parodie. Kdyby tam dali kvalitní fólii, udělali by dobře, ale takovouhle hrůzu jsem si lepil na auto před deseti lety. Mě se jinak MC moc líbí, jen mě mrzí, že to vychází ze sociální výbavy. Když už něco extra, proč to nevychází ze Style? Je plno lidí, co nelituje dát za fabii více jak 400t. Přijde mi ujetý, že základní Style je výbavou o dost dál jak to MC. Přijde mi rozumnější si koupit Style a časem sehnat těch pár doplňků, než koupit drahou MC a ještě do ní nacpat dalších 100t1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
To je jako kdyby ses zeptal, jestli se dělá Superb pro dvě osoby, a nebo čekal na další tři lidi, protože výtah je pro 4 osoby1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
Konečně jsem se vzbudili a dali nějak dokupy a ikdyž to nikoho nezajímá oznamuji že už není TY a JÁ ale MY!1 bod
-
http://autoroad.cz/zajimavosti/73942-video-vtipna-reklama-od-mercedesu-s-temito-auty-rozhodne-vase-dite-nenaboura1 bod
-
1 bod
-
hele, stalo se mi to při cestě z HR, kdy jsme jeli 3 chlapi + ten bordel, co si člověk veze od moře zpátky. Gril, potápění a tak. Naráz mi tam začaly svítit nějaký kontrolky (tušil jsem o co go) a dostalo to křídla. To auto má po čipu 160 kW a 430 Nm a teď to dostalo ještě větší forsáž. No tak jsme si to užili. Jedu od Znojma na Jihlavu a motaj se mi tam nějaký pomalý auta. Tak jsem jich asi 6 naráz předjel a mezi nima nová A6 s pražskou značkou. Jak jsem jel za nim, vidím dva laufy a nápis 3.0 TDI, což je v týhle verzi myslím 268 koní. No nemoh to chlapec rozdejchat a vidím v zrcátku, jak za mnou letí. Tak jsem ho vždycky nechal, aby mě dojel a pak jsem to dal na podlahu. Připadal jsem si jak v "Bony a klid", jak jeli v tom Mercedesu a za nima fízlové v Žiguli. Dojeli jsme takhle až na D1 a tam mě slavně předjel, protože už mě to přestalo bavit. Ale co předjel, pověsil jsem se za něj a šolíchal to za ním. V těch největších kopcích jsem ho tlačil před sebou a působil mu nejspíš dost velký trauma. No nic hoši, byl jsem v servisu, čidlo vyměnili a prdel skončila. Ale stálo to hoši za to1 bod
-
1 bod
-
kucí a co vám to na těch autách vrže ? Mě tam něco třeba syčí, bouchá, ale nevrže nic. Nevím teda teď, co je horší.1 bod
-
16" mám na plechu :-) jo mi ze severu přezouváme hned po létě a hlavně jsem předek léto sjel skoro na dráty. Jo a krapet hluchej sem takže ideální zákazník pro AS. ;-)1 bod
-
Panove, ja nevim, otazka je, jak kdo tyhle verze chape. Monte Carlo, a stejne tak i ScoutLine, jsou jen designova provedeni, ktere maji evokovat sport, resp. offroad. Nikdo nerekl, ani samotna Skodovka, ze se jedna o sportovni/offroad auto. Od toho je/byla RS verze a Yeti, resp. Octavia Scout. Pak mi ani nevadi, ze jsou nabizeny treba i s trivalcem 1.0 MPi. Proc by napr. zena do mesta nemohla mit bohate dostacujici trivalec v pro ni vzhledove atraktivnim provedeni? Na tom pro me nemeni nic ani to, ze MC bylo hezci odvozene od FII FL (kdyz pominu zakladni proporce).1 bod
-
Jsem na tom při 13000 km tak jak psal kačer. Spotřebu neřeším. Kdybych řešil, koupím si tdi.1 bod
-
Nikdy, ale jednou to budu muset dat do puvodni stavu. Coz zvladnu. Takze kdybych to mel SW upravou musel bych to vratit zpatky, takze zase vydaj kdo mi to udela.Jinak v servise mi rikali, ze nektery STK proveruji funkcnost. A pokud je to nefunkcni nesplnuje to homologaci a muze byt problem, no moc v to neverim. Moje reseni ale kazdopadne funkcnosti nebrani a hlavne levne efektivni a plne funkcni. Ano neni to pro kazdeho. Nekdo se nechce zabyvat rozebiranim auta. Na to ty jsi tu ty s tvoji SW deaktivaci. Neboj o svou praci neprijdes. Hpavni je ze tu jsou nejaky reseni. Ukazoval jsem to v servisu cumeli na to jako na drat Oni sou tam fakt k nicemu. Co neumi nevymysli. A hlavne nic nenamitali, co zaruka atp. Nevideli v tom zasadni problem pokud to nic neznici. Ocenovali, ze zustala funkcnost zachována.1 bod
-
Takže automatické vypínanání start-stop zapojeno. Cena materialu : 115,- a 30 minut práce. Jsem spokojen. Sednu do auta zapnu zapalovaní, start-stop se sám vypne. Kdykoliv během jízdy ho lze zapnout kdyby ho člověk chtěl používat = ideální stav Pro méně chápavé kutily jsem to dal do videa s návodem:1 bod
-
Za tu cenu mam viac ako 6ks CREE sulfidiek, ktore v dnesnej dobe uz vydrzia a samozrejme aj ich svietivost je niekde inde Ale tak kto si potrpi na tie originaly, ktorych creva su aj tak z ciny (a nikto nevie akej kvality), tak nech si priplati.1 bod
-
MIB Amundsen a MIB Columbus se montuje do nových Oktávií. Návod: http://ws.skoda-auto.com/OwnersManualService/Data/cz/Octavia_5E/05-2013/Navigation/Amundsen/A7_Octavia_Amundsen_InfotainmentNavigation.pdf1 bod
-
No, Navteq ich má na webe pre Škoda Amudsen (pravdepodobne tým myslia RNS310, lebo nepíšu nič o Amundsen+). Každopádne mne je to prd platné, lebo ja mám Amundsen+ RNS315. Takže prosím skúsme riešiť toto. Pozerali ste už niekto to číslo dielu (tie mapy zo stráky Škoda) cez ETKA? Ja som zatiaľ písal otázku do Škodovky, ale bez odpovede.1 bod
-
Jenom pro info, daj se koupit samotny ty 'catvison' ledky, pak staci do stavajiciho svetla vyvrtat dve dirky a natahnout drat... je to z Audi A4, cislo dilu 8E0 919 063 a vypada to takhle: Oproti obyc ledkam vyhoda, ze to zapoji i lama bez pajeni, ma to spravnou svitivost a ty dve ledky jsou vuci sobe pootoceny, jedna sviti vic na palubku a druha vic na saltpaku.1 bod