Hlavní panel
Oblíbený obsah
Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 10/21/15 ve všech sekcích
-
Stringo: Cupra v hatchi je hezká, ale na hovno pro rodinu. Kufr to nemá prakticky žádnej. To je tak pro Koktu na blbnutí a na vytahování před holkama u hradecké dětské diskotéky Ani čokla tam nenacpe, jedině na stojáka...nebo v hrnci na česneku Kdo to myslí s rodinou vážně, musí mít alespoň 500 litrů vzadu a TDI pro nízkou spotřebu, aby zbylo dětem na Lego2 body
-
2 body
-
2 body
-
Nic, dostal slevu jako kráva, už se pochlubil, ego zvyseno a pohoneno, tak jezdí s úsměvem a nemá potřebu nic víc řešit.2 body
-
1 bod
-
1 bod
-
ty jsi wůl Petře... ale musel to valit dost rychle, když odsunul betonovej kvádr o 3 metry...1 bod
-
Tak, u nej mas vetsi jistotu ze se ti nerozpadne a vzdy ho dobre prodas pokud zvolis dobre. A nebo muzes mamzelce koupit kabelku od Luise Vittona.1 bod
-
Ne luftem ala autem. Presne, jsou dulezitejsi veci nez posrana auta. Bez tak je to dnes spotrebak jako kdyz si des koupit mikrovlnku. To jenom my tady z toho ( vcetne me) delame neco vic.1 bod
-
Aha, to jsem tedy pekne zmatenej. No a ac je mi to trapne a budu jako Radius tak v patek prezouvam a ma mi prijed sestra ze synovcem na vikendovou navstevu. Tedy se omlouvam ale vyjimecne neprijedu. Stejne Clint uz me ma plne zuby ze mu hanim Skodu. No to by mu jeste nevadilo tolik , jako zjisteni, ze mam pravdu. [emoji23] [emoji12]1 bod
-
Vždyť čaj ještě nebyl :D Je v pátek. Tak jsi měl konečně s Vencou pivo zadarmo co?1 bod
-
Effective: Odpověď je jednoduchá. Když jdeš běhat, tak se taky musíš rozcvičit nebo se následně "odrovnáš". To samé platí o motoru. Kdy je motor "rozcvičen"? Jak dosáhne optimální teploty oleje.1 bod
-
Nosností limit je prostě daný pro každé pneu uvedené v TP a hotovo. Přes to nejede vlak.1 bod
-
Galvi souhlasím hezky chlebíček s pravým obyčejným máslem (žádná Perlo a Ramo náhrada) a tvarůžky1 bod
-
Ten hmotnostní index je podle mě ošemetny. Myslím jako ve vztahu k pojišťovně. Jde o to že v krajní situaci může jít na dané kolo váha mnohem větší než za klidu. A potom může dojít k nehodě. A přesně na tohle by se pojišťovna mohla odvolávat.1 bod
-
Na honění za kuličkou po trávníku je tady vlákno, to sem nepatří Souhlas s Michalem, tvargle s párky no nevim nevim.. Tvargle jsou nejlepší na čerstvej chléb s máslem1 bod
-
Presne co to je ten fotbal ? Jooo zradlo vsak to je to proc chodime taky do prace ale kombinace tvaruzku a parku s kecupem by me teda nikdy nedostala1 bod
-
No melo by to jit ze das prsty z vnitrku podel manzety a trhnes a mohlo by to jit. Pak je dalsi moznost jak se kouknout dolu, je to v navodu tj postup jak odblokovat DSG, tj sundani cele te sedivo-strbrne listy. Zespoda manzety je pak na pace svorka, tu musis ovolnit a pak jde hlavice dolu. Kdyz se da nova hlavice cvorku musis klestema pak zase stlacit. Nebo do servisu pro ne je to otazka na 5 minut. V minute 13:16 v tomto video ukazuji jak se dostanes po hlavici. Viz postup v navodu www.youtube.com/watch?v=F9FLCRowyd4 Neco najdes i v tomto videu : www.youtube.com/watch?v=jmMtG6EHfxE1 bod
-
Ahojte mam problem s autom ked idem aj cez malu nerovnost tak ked auto prepruzi tak pocut vrzganie, ale ked je vonku mokro a prsi tak to prestane robit, cize si myslim ze to bude robit nejaky silentblok, ma s tym nejakú skusenost ktory silenblok to vrzga? zeby som to zajtra skusil dako namazat dakujem1 bod
-
Koukám, že se tu furt nic nezměnilo a zas debatíte o žrádle, no zas spíše pořád1 bod
-
JayBee1 si myslím, že u tej Calibry mohlo Cx pokaziť zdvihnutie auta od cesty na väčších kolách, než o 10mm širšia pneu a možno väčší motor a iné vyvedenie výfukového potrubia nedovolil od spodu zakrytovať celý motor a už bolo Cx-0,29. A tých cm2 naviac od pneu nebolo tak veľa, lebo pneu vyčnieva z profilu auta iba menšou časťou a či má vplyv aj šírka v blatníku, to je ťažko zistiť. Takže tých 10% Cx nemá na svedomí širšia pneu, ale iné významnejšie zmeny, ktoré nie sú na prvý pohľad vidno, napríklad iné výfukové potrubie pod autom s väčším tlmičom, iné robustnejšie nápravy, ktoré spôsobia väčšie turbulencie pod vozidlom...1 bod
-
No to jsem přesně čekal, že to sem Petrrr dá, hned co jsem to před chvílí dočetl. On uplně čekal nažhavenej, než se něco takového objeví, aby to sem mohl lupnout1 bod
-
Predpokladam,ze pokial je tam do sirky 245,nemal by byt problem s 19tkou 235,pretoze ako sa zvacsuje priemer disku,je menej gumy,takze teoreticky by to mohlo klapnut aj na ten 19palec s pneu.1 bod
-
1 bod
-
No podstatný ale je, že jim naštěstí pořád ještě nedošla zásoba těch hezkejch retro čudlíků na manuální klimatizaci ...1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
Ten soft co zfalšuje emise, spotřebu, stk i vrzání v autě. [emoji23] [emoji23] [emoji23]1 bod
-
Musím Radiuse pochválit, konečně nějaký pořádný věcný příspěvek [emoji23] [emoji23] [emoji23] PS: na ten soft pro měření emisí se asi zastavím v AS poptat, na mě se nebudou na technické zaměřovat, nejsem v postižené skupině [emoji2]1 bod
-
1 bod
-
To je trosku jednoduchy vypocet, ze ak ma auto tolko a tolko kg, tak aj 500kg na koleso staci. Ved vaha pocas jazdy nie je vzdy rovnomerne rozlozena a uz vobec nie napr. pri vbehnuti do jamy. Ja uz som kupil 84, takze to tak necham, aspon o dovod viac nabuduce absolutne odignorovat kamenne predajne. Kedze som sprosty a myslel som si, ze najdem niekde odbornikov a dam zarobit obchodu, tak som na to doplatil. Pri kupe cez eshop by som pozrel do papierov a proste objednal. To iste som chcel urobit aj v obchode, ale presviadcali ma, ze to nepotrebuju, ze to mam nechat na nich, ze si presne pozru co treba. Pri prevzati som namietal, ale marne. Toto je fajn clanok: http://www.mpneu.cz/indexypneumatik/ Podla toho, co je uvedene na jeho konci by teda nemal byt problem ani s tym, co je uvedene ako minimum pre 15".1 bod
-
1 bod
-
....článek + pokračování: S rostoucím množstvím benzinu v oleji roste i tlak par této směsi a odpařování začíná při nižších teplotách. Pokud jste tak na základě váhové zkoušky dospěl k názoru, že po tisíci kilometrech již budete mít v oleji kilo benzinu navíc a po dvou tisících dvě kila, tak to naštěstí není pravda. Přírůstek se obvykle na nějaké hranici zastaví, u motorů 1.2 TSI se zatím zdá, že dřív, než se jeho vlastnosti zhorší kriticky. Ale samozřejmě nelze předjímat, v jaké kondici bude motor trápený naředěným olejem třeba po dalších 200 000 km. Výrobce o tomto problému u motorů TSI ví, ale nedokáže s tím nic dělat. Je to věc principu a zcela mimořádného provozního režimu, nikoliv třeba vadného dílu. My vám můžeme poradit v podstatě čtyři možnosti. 1) Upravit provozní režim auta tak, aby bylo méně studených startů. Například vícero krátkých jízd sloučit do jednoho dne, kdy motor mezi nimi nestihne zcela vychladnout. 2) Urychlit ohřev motoru. Třeba jízdou v záměrně zvýšených otáčkách (po městě při 50 km/h neřadit čtyřku, ale zůstat na trojce). Taktéž s topením po studeném startu je nutné zacházet úsporně, neboť čím víc topíme, tím déle se motor logicky zahřívá. Elektricky vyhřívané sedačky, jsou-li ve výbavě, můžete používat bez omezení. Dalšími účinnými opatřeními, byť finančně nákladnými, jsou vytápěná garáž či nezávislé teplovodní topení. Jejich prodejem a montáží se zabývá vícero firem na trhu, nejznámější je Webasto. 3) Zkrátit intervaly výměny oleje na polovinu. Lze předpokládat, že při takovém provozu v oleji kondenzuje i nemalé množství vody. Jeho výměnu proto doporučíme už po 7500 km. Není nutné dělat celou servisní prohlídku: Postačí jen výměna oleje za jakýkoliv plnící normu VW 502.00. 4) Vůz prodat a vyměnit za jiný s nepřímým vstřikem. Stále ještě je možné koupit Roomster v akční edici Trumf s motorem 1.4i 16V MPI/63 kW, který je sice méně dynamický a má vyšší spotřebu paliva, ale popsaným problémem netrpí. Jeho výroba však skončí v patnáctém kalendářním týdnu tohoto roku.1 bod
-
Ja dolevam trvale jen zimni a tim je problem vyresen. Nevsiml jsem si, ze by ta letni v lete myla lepe nez zimni.1 bod