Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 01/15/16 ve všech sekcích

  1. Konečně jsem se dostal k nafocení nainstalované kamerky, vešla se hezky za přední zpětné zrcátko, při pohledu z venku nejde skoro vidět pokud o ní člověk neví... Malá ukázka při cestě z práce zde
    5 bodů
  2. ... abyste mě nepomlouvali, že to neumím
    3 body
  3. No, o tom to právě je, jsem blbej zaměstnanec, na kterýho se momentálně valí termíny ze všech stran. Jenže právě proto, abych neměl 500eur čistýho se trochu snažím. Když se podívám, jak zrovna ty a váš servis se k věcem staví (usuzuju z toho co píšeš), nebo jak to dělá ferda25, že k němu lidi jezdí přes celou republiku, tak je mi pak trochu smutno, že to je pro normální poměry autorizovanýho servisu úplný scifi. Že na to bude prdět garážník bych pochopil, ale autorizák? Jenže to je o definici autorizáku. V jiných "autorizovaných" branžích (např. revizní elektrotechnici, technici velkých strojních firem typu Caterpillar) na sobě člověk musí zpravidla makat. Autorizák ŠA mi nasadí křivě volant, blbě nakóduje zamykání, rozdá volna zaměstnancům bez zrušení objednávek a pohodička. Ale tím jsme se dostali mimo - já smekám klobouk před lidma jako ty, protože tak by to mělo být. To je celý.
    2 body
  4. STK je v pohodě. Problém mohou být emise. Pokud to napíchnou a je vše OK není problém. Jinak někdo psal, že spolu s kódy musejí načíst a odeslat i VIN. Má to být od 1.7. Takže to nepůjde moc obejít. Budu muset naštudovat předpis.....
    2 body
  5. Pak to nechápu, proč s tím dělají takový štráchy! Je o tom oficiální informace nebo není? Asi ne, když to v systému TPI nenašli. Nebo nás čeká i problém se stabilizátory, že se má nejdřív prověřit ony? Suri nezlob se, ale ŠA v tomto mlží, protože v ETCE je po nějaké aktualizaci H-čko odjakživa a ne že bylo nejdřív D-čko. Jak má servis čuchat, že může být příčinou toto, když nenajde k tomu jakoukoliv informaci, že se něco měnilo na jiný typ, něco vyběhlo z výroby a bylo nahrazeno.... Ale to je pořád stejná písnička. Jsem možná paranoidní, ale zametli to pod koberec, protože by z toho byla velká akce, kdyby to přiznali. Spoléhají se na to, že servisy budou ve většině případů lidem asertivně tvrdit, my nic neslyšíme, ŠA o to nic neví, nikdy to neřešila, to je normální atd.. A pokud se nic nezměnilo, Toleďáci mají smůlu, u nich si trůní tvrdošíjně dál D-čko....
    2 body
  6. Jak skládám zboží https://www.facebook.com/4wheelfun/videos/10153538655903645/
    1 bod
  7. tak toto je sezóna Zuzulová 1. Vlhová 3.
    1 bod
  8. Začni chodit pěšky, to máš skoro zadarmo, sem tam si koupíš boty.
    1 bod
  9. No to to trvalo Já mám ze včerejška pouze toto
    1 bod
  10. Tak za 5 min. vyrážím vy jitrnice. Očekávejte příjezd krále. :-)
    1 bod
  11. Problém řazení prvního rychlostního stupně se řešil na podzimní technické konferenci, od 30 týdne 2015 je montováno modifikované kolo první rychlosti. Můžete reklamovat, ale převodovka musí ven..... Viz dokument v příloze (strana 28) powertrain_2015_podzim2.pdf
    1 bod
  12. Druhý stupeň si u vícero aut žádá vyšší otáčky, takže to nebude nevyježděností. Respektive musíš mít to srdce ten motor prostě více vytočit, což né vždy člověk má. Ani mi se nechce dávat autu pokouřit, ale někdy prostě musíš, aby ručička nezatuhla
    1 bod
  13. A nebo zmizení byla podmínka k předání hnůjdaye. A on ho tolik chtěl.....
    1 bod
  14. Jo Radiusovi se našel ten černej pohřebák co mu ho ukradli. Stojí na letišti. Rádio kdyby si příště alespoň tak nekecal.
    1 bod
  15. Souhlas s Motosem, ale na druhou stranu když vidíš dost často za nějakým dieslem jak to čudí a má platné emise, tak to je pak taky něco v nepořádku. A emise ( ať se nám to líbí nebo ne) jsou zrcadlem správné funkce motoru. To, že EU a ecoteroristi vymýšlí nesmysly je věc druhá. Ale dnes u těch moderních aut když se něco posere tak to vypouští mnohem větší sviňstvo než starej diesl ale i benzín bez těch fičurin ( přímý vstřik, turba atd.)
    1 bod
  16. Stringo jenže jedna věc je technická kontrola a druhá emisní fašismus. A všechno co je eko je na dvě věci. Špatná váha vzduchu=špatná dávka paliva=špatné splodiny=jeden mrtvej greenpeasman. :-)
    1 bod
  17. Alespoň se vyčistí ulice od těch smradlavejch dehtů ( a někdy i benzínů) a teď to nemyslím zle vůči tady nikomu. Ale to co kolikrát jezdí po ulicích to mi hlava nebere. Včera kolem nás při procházce z malou projel starej Multivan a čmoud a smrad. jak mohou tato auta dostávat emise ( všichni víme) a to je denně aby kolem neprojel jeden či více smraďochů když jsem venku. v 95% dehty. Proč bych to měla moje dcera dýchat, proč těhotná manželka když byla, proč já. jen ať to vyčištěj ty starý popelnice. Pokud auto funguje jak má ať s čipem nebo ne, pak je mi to jedno. Ale proč bych měl čmuchat jedy z aut z vykuchaným DPF apod.. Kdyby vše fungovalo jak mělo i dle dnešních předpisů a emise se neojebávali, pak se nemusely zavádět tyhle nesmysly.
    1 bod
  18. Kucis tady někde psal, že vytáhl z konektoru světlometu pin, plus kdybys použil nějaký kostřící bod svazku, tak by se to dalo udělat docela neinvazivně. Já jsem šel cestou přímého napojení na svazek vedoucí k světlometům, moc se mi to nechtělo řešit. Dle schémat je u světlometů + pro denní na pinu 4 a - na pinu 7. Barvy vodičů jsou uvedeny dole na stránkách se schématem, ale mám dojem, že u jednoho světla mi to nesedělo. Podstatná jsou ta čísla plus samozřejmě zkusit radši předem zkoušečkou. Původní + vodič k dennímu vláknu na H15 je třeba přerušit / vytáhnout z konektoru, aby nesvítilo LED v mlhovkách i H15 denní dohromady. K - se stačí jen "napíchnout" nebo najít vhodný kostřící bod ve svazku. Na mlhovkách je dobré si také předem najít plus pól, já si to tam při zkoušce funkčnosti doma vyškrábl: Jinak já to napojování řešil vše přímo u konektoru. Na straně řidiče je dobré vymontovat akumulátor - problém s místem. Původně jsem to chtěl klasicky napájet, přetáhnout teplem smršťovací bužírkou a zamotat textilní elektrikářskou páskou s impregnací, jenže v motoru je strašně málo místa, svazky jsou přesně na míru, takže nic si nepovytáhneš, tedy práce s páječkou by byla dost komplikovaná, nic pro mé nervy. Řešil jsem to tedy rychlospojkami: Ty jsem omotal teplem smršťovanou páskou a pak tou textilní. Existují i přímo teplem smršťovací. Jinak Škoda také pájení nedoporučuje, já bych to tak ale stejně udělal, kdyby tam byl lepší prostor. Kvůli elektronice radši odporovou, ne transformátorovou páječkou.
    1 bod
  19. sice off topic, ale dovolím si na to reagovat názvem filmu: Ještě větší blbec než jsme doufali. a u servisu bych to lehce změnil a ještě horší než jsme čekali. Obecně čekám na servis, který by mě překvapil a řekl bych klobouk dolů před tím jaké mají mechaniky...... :-D V neznačce je to tragedie a kdo bude dělat ve značce? Učni a kluci kteří nemají odvahu na to otevřít si vlastní servis, protože když jsou opravdu šikovní tak si na sebe vydělají podstatně víc.....
    1 bod
  20. Mě spíš udivuje, že to servisáci ani nevědí. V mojem naivním světě, když se něčím živím, tak o tom chci vědět maximum (nebo aspoň dost), aktivně si hledám informace. Vždyť není potřeba vědět o všem všechno, ale pouhé zavítání např. na tohle forum mě udržuje v slušné představě, kde mají které škodovky slabiny. Pak by mi přece nedalo práci hledat problém všude možně, protože pár základních tipů už vím. V mojem oboru, kdybych se vykašlal na sledování co se šustne okolo, tak to můžu rovnou zabalit. A nařízeno to nemám, je to moje vlastní aktivita (blbost), na které nakonec můj chleba závisí. U nás po 13 tisících (MR2015) je se silentblokem zatím naštěstí klid a modlím se, abych se nedočkal.
    1 bod
  21. to je dobrý, takže poloviční motor, poloviční spotřeba. Já jezdím s 1.4 za 5,6 - 5,8, ale není těžké s ní jezdi také za 8
    1 bod
  22. supiku ja mam komplet dp na supa nemusel jsi to sem nahravat. ale diky. jasne o repasy a opravach neco malo vim. mne slo o zkousku nastartovaneho motoru bez chladicu
    1 bod
  23. tie silenbloky sme menili normálne v časoch keď ešte oficiálne info neexxistovalo bez problémov , to je pol hoďka roboty , kur*a ľudia nehľadajte za všetkým len ojeb a problém ... to isté sa upravovali tesnenia zadných dverí a týždeň na to to vyšlo oficiálne , to isté je vrzgajúce zrkadlo na novom SIII , kolega to na predvádačke podlepil text. páskou a potom to vyšlo oficiálne
    1 bod
  24. ...jasné, že je to myslené v dobrom... Pozrite, vždy sa nájde nejaká citlivka, ktorá to nepochopí, a potom (ku podivu všem) reaguje prehnane, hystericky, ba niekedy až útočne. Nevidím ani náznak dôvodu, prečo by tu niekto úmyselne "kalil vodu"....a Bára už duplom! Viem, že sú tu jedinci, ktorí pre organizovanie NÁŠHO zrazu vynaložia kopec síl, a svojho voľného času,len preto, aby sme sa kultúrne stretli, ale netreba byť precitlivelý, a sťahovačný... Samozrejme, že zamrzia kritické slová, keď sa človek tak snaží, ale treba sa na to pozrieť aj s iných strán....a nebrať to ako nevďačnú kritiku, ale len ďaľší NEZÁVäZNÝ uhol pohľadu, možnosť, prosbu. Ľudia sa spýtali na iný termín??? No a čo....prosba...nie nátlak. Veď, keď sa nedá, alebo je prioritou stabilita termínu tak pohoda....netreba tu hneď na seba útočiť... Logické argumenty v prospech väčšiny tu v pohode pochopí každý, čo má IQ vyššie, jak je izbová teplota. Treba si uvedomiť, že sa tu prezentujeme akí sme....tak sa snažte reagovať tak, aby ste sa pred dotyčnou osobou nemuseli cítiť trapne pri osobnom stretnutí... Sme tu parta, čo má spoločný koníček, tak by bolo vhodné, aby sme k sebe pristupovali v debatách konštruktívne, a s nadhľadom. Obľúbil som si to tu, tak si tu nehľadkajte klávesnícové ego, a buďte k sebe ústretoví, a chápaví... Verím, že keď už sme fyzicky dospelí jedinci, tak sa tak budeme správať aj virtuálne. Teším sa na vás, ak sa mi podarí doraziť......kamkoľvek. Mier.
    1 bod
  25. Brno -Alicante (Spanelsko), 2450 km, konstantni rychlost po dalnici 120 km/h, 4,5L/100km, palivo 130Eur. Skvela jizda.
    1 bod
  26. Hlavně ty dodělávané xenony jsou super, když takové auto potkáš v protisměru, to bych vraždil. Ten světlomet je projektovaný pro H7 a tečka, žádná výbojka tam nepatří! Ty sice uvidíš skvěle, ale uvědom si, že ten kterého oslníš to může odnést i životem.
    1 bod
  27. Ciryl obávam sa, že toto nepôjde... Samozrejme, trebalo by to v praxi aj odskúšať a potvrdiť, že naozaj to nejde. Ak dobre viem, MF volant v OI vedel ovládať aj Symphony MP3, no tento mal svoju vlastnú RJ. V FII je ovládanie vyriešené cez samostatný ovládač, ktorý má v sebe tiež kvázi RJ, táto je napojená na CAN komfortu, odtiaľ berie rádio aj informácie. Netuším ale, ako to bolo v OI.
    1 bod
  28. musis si ho namotat.... asi neprodava Zdeny.46 : musis si ho objednat jako nahradni dil,nejlepe ve skoda servisu.
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...