Hlavní panel
Oblíbený obsah
Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 03/24/16 ve všech sekcích
-
jistí to dobrá pojistka a KESSY používat v klidu dál3 body
-
No já mám OIII svoji, ne firemní. Tvrdě ji splácím a ještě dlouho budu, takže mám na bezpečnost poněkud odlišný pohled než někteří jiní tady. Ale abych Ti odpověděl: Když jdu s plnýma rukama do kufru nehledám klíče. Doma v garáži nehledám klíče. Na zavřeném firemním parkovišti nehledám klíče. Na chalupě nehledám klíče. Když prší, fučí nebo sněží, hledám klíče až v teple v autě. Pokud zapomenu odemknout zpátečku, nemusím kvůli tomu, že jsou klíče v zapalování zhasínat motor, atd... Samozřejmě je to každého volba, jakou zvolí rovnováhu mezi bezpečností a pohodlím, já bych například určitě nechtěl před každým odjezdem nohama hore odemykat zámek dole na pedálech i když vím, že je to výrazně bezpečnější než zamknutá zpátečka. Vycházím z toho, že zloděj jde vždy nejjednodušší možnou cestou. Pokud na parkovišti u obchoďáku bude 6 oktávek, tak tu se zámkem zpátečky si rozhodně nevybere a to mi za to otravování se s odemykáním a zamykáním i u KESSY stojí...3 body
-
Koukám ma ten tvůj graf a při 1700ot rozhodně není krouťák 122 Nm. Zajímalo by mě jak by někteří přežili s autem bez otáčkoměru a palubáku. Jak vůbec můžete mít z toho auta radost, když se bojíte přidat plyn, protože to pak "žere". Takový řidič je pak nejen brzda, mnohdy i nebezpečný. EA211 TSi se fakt povedl, uzívejte si ho v celém spektru, zaslouží si to!2 body
-
2 body
-
Ted když prší tak mi teče do auta. Nevim jak to opravit teče mi to u spolujezdce jak je přihrádka tak zespodu té přihradky me kape voda. Jakoby z těch umělohnotných věcí tam a když pustim větrák tak se celé auto ihned zapaří kompletně. Kudy to může tect? A kde co rozebrat diky moc1 bod
-
Ahoj, pročetl jsem si fórum a objevil jsem sice pár témat, ale né zřejmě úplně ty, které bych zde očekával a potřeboval. Doufám, že jsem nic nepřehlédl (koukal jsem na fórum v práci ). Moje otázka zní vcelku jednoduše. Bavil jsem se s několika lidmi včetně mého technika, i několika taxikáři. Nevím jak moc je to směrodatné a proto bych se rád zeptal i Vás tady. Jak moc jsou poruchové nové Superby III? Bylo mi řečeno, že poměrně velká část těchto aut jde na reklamaci už během prvních 15.000 km. Upřímě řečeno, nejsem až tak bohatý, abych si mohl na jednu stranu dovolit až takhle poruchové vozidlo, protože pokud to tak opravdu je, tak nechci superba vidět při nájezdu 150.000km. Ale znáte to, žena sice moje nadšení nesdílí, ale mě to auto prostě líbí. Jaké jsou Vaše zkušenosti? Poruchy, závady, reklamace? Rozhoduji se o 2.0TDi 110kW, L&K, sedan Děkuji1 bod
-
Ahoj klubáci, protože se internet šíří nabídkami na nezávislá topení(za docela dobré peníze) a já jsem tu nenašel žádného šílence, který by to nainstaloval a trochu o tom napsal rozhodl jsem se, že do toho půjdu. Budu instalovat nezávislé benzínové topení WEBASTO THERMO TOP C do škody fabie 2 s motorem 1,2l HTP 51kW. Jako výbava je klimatronik, takže tam to bude ještě s modulem pro ovládání větráku. Pro ovládání topení jsem vybral Thermo call TC3 + ovládací tlačítko v interiéru. Kabeláž si budu dělat svojí a přidám jí do stávající kabeláže aby to vypadalo fakt dobře . Držte mi pěsti. Postupně jsem budu psát co jsem všechno potřeboval a co to všechno stálo. počítám s maximální investicí 15 tis.1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
JohnTrex: Odpoviem ti na tvoju otazku ohladom jazdy na 1700 ot. 1.) Zalezi na aky prevodovy stupen - napr. 6-ka to musi byt uplne happy pre motor zbierat to z takto nizkych otacok. Co mam vyskusane tak pre normalnu jazdu na 6-ke treba otacky od 2000 ot. 2.) Neviem si predstavit , ak majitel bude prevadzkovat motor z 90% behu motohodin na 1700 ot. - to teda asi motor dost odnese. 3.) 1700 ot. sa prave preto zda ako to ide, lebo prave na tejto hranici 1700-1800 ot. zacina vyraznejsie tracit turbo a pocit takeho tahu zacina opadat na 2300 ot. ( prave tato oblast je pocitovo najmohutnejsieho zatahu ). Dufam, ze tu nezacne nikto argumentovat clankom Hrdlicku ako 1200 ot. je v pohode pre moderny motor. 4.) Videl som fotky motora po cca 60tkm, kde bol prevadzkovany na nizsie otacky - to bolo pekne zakarbonovane. To je ale vseobecny problem priameho vstreku aj je jazdene na nizke otacky. Ja uz napr. rok tankujem lepsi benzin, ktory by mal zabranovat usadeninam............................ 5.) V kopci su otacky 1700 ot. strasne malo, motoru sa moc nechce, teda moc elanu na zrychlenie nema. Staci skusit pridat na rovnakom kvalte v kopci z 1700 ot. 2000 ot. 3000 ot. a je jasne. Tiez to potrebuje otacky k zivotu. Graf vykonu to naznacuje. 6.) Kazdeho majitela je vec ako prevadzkuje motor.1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
Ty woe, ale formule je na tohle stavěná [emoji23] předpokládám že ten Golfík asi nemá nápravu z F1...1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
Co asi, čtu ty sračky po rádiovce jak se nudím v práci. Se tady zblaznim oddedneska volno až do úterý. A do města se mě moc nechce když mají salamisti pifku na belgany.1 bod
-
1 bod
-
Petr: jo, dvě naturálie si za chvíli pojedu vyzvednout do školky1 bod
-
pobr74, měls jim vynadat, že ti poškodili nárazník tou montáží panelu SPZ Ale jsou to dobří šmejdi. Už vím, kolik naúčtuju ženě při vyndání koberců.1 bod
-
ááá vidím známou křižovatku v Plzni kousíček od Plazza (malinko vzadu vlevo) .... nejsem si jist zda letňáky jsou směrové či ne, pokud ano, tak párkrát otočí na disku a třeba se to postupně srovná1 bod
-
1 bod
-
Musím s Petrikem jenom souhlasit. Mám to stejně. Jenom není nikde vidět zámek zpátečky, protože je na chip. Doufám, že by to byl pro zloděje další problém něco hledat a raději zkusí nějakou Octavii vedle (omlouvám se případné oběti). Bez Kessy už bych to nechtěl. Je to prostě pohodlné.1 bod
-
Na svoje auto bych si polepy nedal. Také jsem hledal auto bez nich. Polep dveří ještě možná v nouzi ano, ale kapotou a střechu u mne s oknem, ne. To raději polepit celé auto kvůli laku. Částečný polep po letech bude v případě sundání patrný...1 bod
-
Pěkné fotky! Tak mě napadá, že prostě u F3 není radno dávat sedalo řidiče úplně dolů, pak se svými 180cm tlačím kolenem na přední sedadlo :-) Jinak konečně jsem si zašel sednout do nové Kia Ceed, bohužel na zkušební jízdu nebyl čas, zkusím příští týden. Postřehy: 1) Auto je prostě velké, je vidět, že Rapid je na podvozku velkém, jako Clio, kdežto Ceed odpovídá Octávii. Vzadu je stejně místa před nohama jako v Rapidu, což je nadstandard, no a na šířku je to snad o 6cm více, takže supr. 2) Vzadu byly velmi tvrdé opěrky hlavy, nevím jestli to spíš člověka nedorazí při havárii :-) 3) Spojka a řazení stejně dobré jako v Rapidu paráda, sedačky jsou v předu tvrdší, skoro až nepohodlné, tak nevím no 4) Naopak vzadu se v Ceedu sedí lépe než v Rapidu, má to přirozenější polohu, ale vše kazí betonová opěrka hlavy :-D 5) No a teď palubní deska - moc pěkná, měkčený plast(částečně ale vkusně), tlačítka jdou lehce, měkčený plast přechází na dveře, prostě supr. Ale i tady malá chybka, tam kde opírá řidič pravé koleno je tvrdý kousek plastu - PROČ??? :-D 6) Celkově vevnitř máte prémiový pocit, dveře jsou tak tlumené, že máte pocit zavírání dveží u Mercedesu E classe :-) Pro mě resume: nevidím důvod dát stejné peníze za Rapid nebo Fábii Combi, teda pokud Škoda není srdcovka. Kia Ceed je tvrdý konkurent, ale samozřejmě nemusí sedět každému dizajn. Hopsnul jsem ještě na 5min do Nissan Pulsaru a tam jsem měl pocit, že jsem o 5 let zpátky, nemělo to ten drive jako Ceed. Spojka jak guma, ni nic moc teda na to, že to stojí o 50tis. kč více než Ceed v podobné výbavě :-)1 bod
-
Ahoj, cca 9,2mm, viz obrazek. Jinak, kdo ma zajem, tistaky s ledkama a konektorem jsou k mani cca do 10ti dnu, cena za 4Ks (predni ofuky) 500Kc, za 5ks (predni ofuky + Jumbo BOX) za 600Kc. Cena vcetne dobirky, na slovensko +100Kc. Kdo ma zajem, staci napsat SZ s adresou.1 bod