Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 03/31/16 ve všech sekcích

  1. Jo to kámoš taky dělá ředitele a má pod sebou dvě uklízečky, choděj k němu fasovat do skladu jar. [emoji23]
    3 body
  2. Budeš dělat vrátnýho? :-)
    3 body
  3. A víte o tom, že v návodu je uvedené, že ACC slouží především k jízdě po dálnici?
    2 body
  4. a z čeho ten strach? ... alespoň si můžu říci, že mi spolehlivě odsloužila léta a kilometry ... a ťuk, ťuk, musím říci že i s minimálními náklady
    2 body
  5. Tak jezdit kolem 50 na trojku nebo pětku je extrém. 4 je akorát...
    2 body
  6. fakt, já teda s63kW verzí jsem jezdil jenom chvíli, ale moc rozdíl, hlavně co se týče okrsek jsme moc nepozoroval, hlavně né takový, abych ho mohl označit za "mnohem lépe" I hodně testů se shoduje na tom, že rozdíl mezi 63/77 a novější verze je minimální...
    1 bod
  7. Až poznaj, jakej je to flákač a nemakačenko, tak s nim ještě ve zkušebce vyrazej dveře :D
    1 bod
  8. ne ředitele pobočky, dyt sem to psal. přestěhuje se do vilky ke Strašecím.
    1 bod
  9. To by bylo docela dobrý řešení kdyby kuny místo hadiček, kabelů a tapícírungu začaly baštit ptako-prdy (ovšem nemusely by vláčet mrtvé ptáky pod kapotu, jako v případě synovo bývalého Favorita) Jenže realita je jiná - příroda bláznivá: Pod kapotou kuny hadičky žerou, a ptáci zvenku na auta serou. (konec veršů)
    1 bod
  10. Jo pro sicher jedu zitra Thalii, aby si hned nemysleli v pripade Rapida co jsem za prachace. [emoji23] Taky ale hlavne buh vi kde budu parkovat nez dostanu klice od firemniho parkoviste.
    1 bod
  11. Nejlip zakopat na zahradě, olovenou desku na to a zalejt betonem. Pro jistotu jeste ptedtim vzit ovladac párkrát kladivem :-)
    1 bod
  12. no jo, at sou na tebe podřízení hodní, pane řediteli pobočky
    1 bod
  13. petře :flus flus flus poplivat pro štěstí at se zítra zadaří
    1 bod
  14. Ať se ti Petře daří! http://auto.idnes.cz/nemecke-stk-kuriozity-06t-/automoto.aspx?c=A160329_003210_automoto_hig
    1 bod
  15. Ty nemusíš dělat dojem, máš KinderCar [emoji23] ale abys neřekl, tak Ti za náš celý kolektiv Clintova Clubu přeji v novém zaměstnání mnoho pracovních úspěchů!!! [emoji6]
    1 bod
  16. Tak hosi, od zitra mi to zacina v nove praci. Free Live skonci. FB stop, Skodahome stop. Uz jen prace od nevidim, do nevidim. A to vse za minimalni mzdu. Arbeit macht frei. [emoji1] Drzte mi tedy pesti pac prvni dojem je ten nejdulezitejsi a dojem na nove mlade kolegyne je ten nejdulezitejsi. [emoji1]
    1 bod
  17. Za chvilku v ramci dawnsaizingu budes mit u spolujezde slapky z kola a misto motoru tam bude rezerva a motor z pionyra:-D
    1 bod
  18. Co to je za blbost? Prodloužená záruka je se všemi "povinnostmi", jako v prvních dvou letech. Jestli někdo řekl, že ne, tak je to kretén.
    1 bod
  19. no tak ale byl jsi tam se Seatem ne ? tak se v podstatě nic nestalo.
    1 bod
  20. nn nebyl, jenom konec sem jel po 3 kolech protože mě jedno trošku upadlo pneuservisák mě zkurvil tím jejich rázovym utahovákem jeden bezpečák a jeden normalně šroub :-/
    1 bod
  21. heleho zavodníka http://www.novinky.cz/auto/399031-zpomal-a-zrychlis-rady-jak-brousit-zavodni-okruhy.html
    1 bod
  22. Je to pořád ten stejnej test od adacu. Ještě sem můžete dát odkaz kde se to dá koupit. to tu ještě nebylo.
    1 bod
  23. No taky těch pár kilometrů do práce mám přes pár kopečků a křižovatek. A to jsem mezi 11 a 12 l. Dlouhodobou mám tak o litr víc než s 1.6 MPI, a to beru jako velmi dobrou spotřebu, když mám navíc 4x4 a DSG. Měl jsem před měsícem půjčené na víkend náhradní auto s 1.6 TDI a tam byla po městě velmi pěkná spotřeba. Ale kvůli těm kratším trasám pro mě nevhodné. A než to začne topit ...
    1 bod
  24. Podla mna nie a bola by to aj velka skoda. Nejaka paranoja a strach z tych videi a medializacie ohladne zranitelnosti keyless entry? Potom treba deaktivovat ale aj keyless start,navigaciu kvoli vystopovanie cez GPS signal a atd,atd.A zostane ti z auta L&K riadn socka:-)
    1 bod
  25. e1: Pořiď si stádo kun, taková kuna má ptáčky ráda My ti kuny s radostí pochytáme a odprodáme
    1 bod
  26. Na delší cesty se taky dostanu těsně pod 7 litrů (převodovka režim D). Zato teď v zimě jezdím město a kratší trasy, tak mám dlohodobou spotřebu 10 l.
    1 bod
  27. koupil bych prvovýrobu na škoda dílech 5400 není drahý máš přece supa a ne fabii sdi :-)
    1 bod
  28. Ja mam najeto 32000km. Mam LK a mam DCC, zadne hluky od podvozku nemam a to jsem opravdu velky detailista co se tyce divnych hluku. Ja jsem reklamoval vrzajici zrcatko - vyreseno. Vrzajici stresni okno - vyreseno az na podruhe, cinkani v palubovce - dela to uchyceni okrasnych list - vyreseno, jeste mi trosku ustavovali dvere spolujezdce a upevnovali plast co je u ridicoveho sedadla a jsou v nem tlacitka .. to jsou dle meho ty drobnosti. Jinak jsem nemusel "zatim" resit zadne velke problemy a nemyslim si, ze by me neco cekalo...motor je super a diky tomu jsem schopen takoveto drobnosti prejit ... hlavne ze to dokazou odstranit.
    1 bod
  29. Zase to má jednu výhodu, když vlezou do auta, nic nepoškoděj
    1 bod
  30. Budeš se divit ale jsou takový lidi co to dokážou.
    1 bod
  31. Jistě, většina majitelů nejsou závodníci, ale ani nemusí jezdit jako důchodci, u těch TSI motorů pro běžnou jízdu není nutné je nějak vytáčet - 3000 ot. na šestku je to kolem 130 -140 km/h u staršího provedení v OII. Počítám, že se to moc nezměnilo. Ale co se u 1.4 TSI změnilo, je narůst max. točivého momentu z 200 Nm na 250 Nm, který je pro 1.4 a 1.8 TSI stejný (kromě většího rozsahu ot.). Zajímavé je, že pro 4x4 má ta 1.8 TSI 132 kW max. krouťák 280 Nm.
    1 bod
  32. Ahoj, chtěl jsem se zeptat, zda někdo nemá zkušenosti. Na zadních tlumičích u Octavia combi II se mi odtrhly "prachovky?" (obě kola). Mám to nějak řešit, případně nějak zajistit/vyměnit, nebo se nic případně nestane? Přiložil jsem i foto. Budu rád za jakoukoliv věcnou radu, předem díky.
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...