Hlavní panel
Oblíbený obsah
Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 03/31/16 ve všech sekcích
-
Jo to kámoš taky dělá ředitele a má pod sebou dvě uklízečky, choděj k němu fasovat do skladu jar. [emoji23]3 body
-
3 body
-
A víte o tom, že v návodu je uvedené, že ACC slouží především k jízdě po dálnici?2 body
-
a z čeho ten strach? ... alespoň si můžu říci, že mi spolehlivě odsloužila léta a kilometry ... a ťuk, ťuk, musím říci že i s minimálními náklady2 body
-
2 body
-
2 body
-
fakt, já teda s63kW verzí jsem jezdil jenom chvíli, ale moc rozdíl, hlavně co se týče okrsek jsme moc nepozoroval, hlavně né takový, abych ho mohl označit za "mnohem lépe" I hodně testů se shoduje na tom, že rozdíl mezi 63/77 a novější verze je minimální...1 bod
-
Až poznaj, jakej je to flákač a nemakačenko, tak s nim ještě ve zkušebce vyrazej dveře :D1 bod
-
1 bod
-
To by bylo docela dobrý řešení kdyby kuny místo hadiček, kabelů a tapícírungu začaly baštit ptako-prdy (ovšem nemusely by vláčet mrtvé ptáky pod kapotu, jako v případě synovo bývalého Favorita) Jenže realita je jiná - příroda bláznivá: Pod kapotou kuny hadičky žerou, a ptáci zvenku na auta serou. (konec veršů)1 bod
-
Jo pro sicher jedu zitra Thalii, aby si hned nemysleli v pripade Rapida co jsem za prachace. [emoji23] Taky ale hlavne buh vi kde budu parkovat nez dostanu klice od firemniho parkoviste.1 bod
-
Nejlip zakopat na zahradě, olovenou desku na to a zalejt betonem. Pro jistotu jeste ptedtim vzit ovladac párkrát kladivem :-)1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
Ať se ti Petře daří! http://auto.idnes.cz/nemecke-stk-kuriozity-06t-/automoto.aspx?c=A160329_003210_automoto_hig1 bod
-
Ty nemusíš dělat dojem, máš KinderCar [emoji23] ale abys neřekl, tak Ti za náš celý kolektiv Clintova Clubu přeji v novém zaměstnání mnoho pracovních úspěchů!!! [emoji6]1 bod
-
Tak hosi, od zitra mi to zacina v nove praci. Free Live skonci. FB stop, Skodahome stop. Uz jen prace od nevidim, do nevidim. A to vse za minimalni mzdu. Arbeit macht frei. [emoji1] Drzte mi tedy pesti pac prvni dojem je ten nejdulezitejsi a dojem na nove mlade kolegyne je ten nejdulezitejsi. [emoji1]1 bod
-
Za chvilku v ramci dawnsaizingu budes mit u spolujezde slapky z kola a misto motoru tam bude rezerva a motor z pionyra:-D1 bod
-
Co to je za blbost? Prodloužená záruka je se všemi "povinnostmi", jako v prvních dvou letech. Jestli někdo řekl, že ne, tak je to kretén.1 bod
-
1 bod
-
nn nebyl, jenom konec sem jel po 3 kolech protože mě jedno trošku upadlo pneuservisák mě zkurvil tím jejich rázovym utahovákem jeden bezpečák a jeden normalně šroub :-/1 bod
-
heleho zavodníka http://www.novinky.cz/auto/399031-zpomal-a-zrychlis-rady-jak-brousit-zavodni-okruhy.html1 bod
-
Je to pořád ten stejnej test od adacu. Ještě sem můžete dát odkaz kde se to dá koupit. to tu ještě nebylo.1 bod
-
No taky těch pár kilometrů do práce mám přes pár kopečků a křižovatek. A to jsem mezi 11 a 12 l. Dlouhodobou mám tak o litr víc než s 1.6 MPI, a to beru jako velmi dobrou spotřebu, když mám navíc 4x4 a DSG. Měl jsem před měsícem půjčené na víkend náhradní auto s 1.6 TDI a tam byla po městě velmi pěkná spotřeba. Ale kvůli těm kratším trasám pro mě nevhodné. A než to začne topit ...1 bod
-
Podla mna nie a bola by to aj velka skoda. Nejaka paranoja a strach z tych videi a medializacie ohladne zranitelnosti keyless entry? Potom treba deaktivovat ale aj keyless start,navigaciu kvoli vystopovanie cez GPS signal a atd,atd.A zostane ti z auta L&K riadn socka:-)1 bod
-
e1: Pořiď si stádo kun, taková kuna má ptáčky ráda My ti kuny s radostí pochytáme a odprodáme1 bod
-
1 bod
-
koupil bych prvovýrobu na škoda dílech 5400 není drahý máš přece supa a ne fabii sdi :-)1 bod
-
Ja mam najeto 32000km. Mam LK a mam DCC, zadne hluky od podvozku nemam a to jsem opravdu velky detailista co se tyce divnych hluku. Ja jsem reklamoval vrzajici zrcatko - vyreseno. Vrzajici stresni okno - vyreseno az na podruhe, cinkani v palubovce - dela to uchyceni okrasnych list - vyreseno, jeste mi trosku ustavovali dvere spolujezdce a upevnovali plast co je u ridicoveho sedadla a jsou v nem tlacitka .. to jsou dle meho ty drobnosti. Jinak jsem nemusel "zatim" resit zadne velke problemy a nemyslim si, ze by me neco cekalo...motor je super a diky tomu jsem schopen takoveto drobnosti prejit ... hlavne ze to dokazou odstranit.1 bod
-
Zase to má jednu výhodu, když vlezou do auta, nic nepoškoděj1 bod
-
1 bod
-
Jistě, většina majitelů nejsou závodníci, ale ani nemusí jezdit jako důchodci, u těch TSI motorů pro běžnou jízdu není nutné je nějak vytáčet - 3000 ot. na šestku je to kolem 130 -140 km/h u staršího provedení v OII. Počítám, že se to moc nezměnilo. Ale co se u 1.4 TSI změnilo, je narůst max. točivého momentu z 200 Nm na 250 Nm, který je pro 1.4 a 1.8 TSI stejný (kromě většího rozsahu ot.). Zajímavé je, že pro 4x4 má ta 1.8 TSI 132 kW max. krouťák 280 Nm.1 bod
-
1 bod