Hlavní panel
Oblíbený obsah
Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 04/18/16 ve všech sekcích
-
Slušná demagogie, co bereš? Rozdíl je skutečně 5000 Kč. 1,2 TSI 81 kW 390 900 Kč vs 1,0 TSI 85 kW 395 900 Kč. Srovnávej srovnatelné.2 body
-
Adaptivni tempomat je skutecne prijemna vec a to predevsim v kombinaci s DSG, rychle jsem si na to zvykl. Ale ani s manualem to nebude spatne.2 body
-
Hned jsem volal prodejci kvůli změně konfigurace z normálního tempomatu na ACC, tak snad to projde... Dodání bych měl mít podle posledního infa v KT23 :-) EDIT: Tak to vypadá dobře. Prodejce mi sdělil, že to půjde - jen to ještě nejde zadat do systému - takže zatím jim to tam leží na stole. Myslel jsem původně, že to bude doplatek navíc k tempomatu tj. 9.000 + 13.800,-, ale nakonec se to prý objednává samotné za 13.800,- (původní tempomat z konfigurace vypadne), takže rozdíl + 4.800,- za ACC - to se prostě nedá neobjednat! :-) Podmínkou je jen nějaký paket obsahující volant z multifunkcí, který tam stejně už mám... Jinak ceny za mobilitu plus a servis plus budou údajně zachované z původní objednávky a nenavýší se podle nového ceníku... čekám na potvrzení...2 body
-
Je z té nové práce uplně vyřízenej, američtí imperialisté ho odírají každým coulem, nepomohlo ani triko "I love Obama". Zjistil, že za stejné peníze, co měl v minulé práci, tady musí pracovat a ještě je sledovanej velkým bratrem. Na záchod má přesně odměřenou dobu a oběd musí stihnout do deseti minut. Nejhorší ale je, že po něm nejedou ani jeho nové kolegyně. Zjistily že smrdí korunou a utvrdily se v tom, když se podívaly, čím jezdí do práce1 bod
-
Hele, všiml sis obyčejné Fabie, nebo ne? Všiml a ještě jsi ji vyfotil. Splnilo to účel vyčnívat z davu? Splnilo. Tak co řešíš Odesláno ze smartphonu Sony Xperia™ Z3 přes Tapatalk1 bod
-
1 bod
-
Rádio potřebuji zadní pravou kliku ve stříbrný barvě kamarád mi ji škrábnul sáněma. Dej vědět do sz až jí budeš mít díky.:-)1 bod
-
Fabia a Fabia Combi Změny cen a výbav: změny cen zdražení benzinových motorizací o 1000Kč, s výjimkami hatchback Active a Ambition 1.0/44W zlevněny o 2 000Kč, resp. 1 000Kč Active beze změny ceny zdražení dieselových motorizací o 15 000Kč pro Active, resp. 16 000Kč ostatní výbavy pro Monte Carlo nejsou nově diesely k dispozici o 1010Kč zdražuje záruka na 5 let/100 000km citelně zdražuje tzv. předplacený servis změny paketů, základních výbav a dostupností výbav Ambition (včetně MC) od Ambition výš pod sedadlem spolujezdce schránka na deštník včetně deštníku pro MC nově standardně kotoučové brzdy vzadu i pro motorizace mimo 81kW pro MC nově volitelně středová konzola v černé barvě místo červené, bez příplatku nově nelze objednat automatické spouštění světel Easy light assist, kola Savio 17 palců s paketem Red and Grey, barevná střecha, PUR volant s dekorační krytkou (neměl smysl vzhledem ke kůži v paketu Plus), bezklíčové startování Easy Start bez alarmu, Stylenově k dipozici barevná střecha s koly 15 palců nová výbava Combi Scoutlinenavíc oproti výbavě Style s paketem Plus za 39 000Kč přidává oplastované nárazníky a blatníky kotoučové brzdy vzadu i pro motorizace mimo 81kW rezervní kolo stříbrná vnější zpětná zrcátka asistenta pro rozjezd do kopce přípravu pro tažné zařízení stříbrný střešní nosič změny výbav a jejich ceny, nové výbavy parkovací kamera s ostřikem za 7 000Kč pro Style, Scoutline a MC adaptivní tempomat za 13 800Kč pro Style, Scoutline a MC (normální tempomat 9 000Kč) paket projektorových světel s LED denním svícení rozšířený o LED osvětlení zadní RZ pro combi síťová dělicí stěna za 2200Kč odpadá varianta koženého zploštělého volantu bez prošití a multifunkce1 bod
-
http://www.auto.cz/skoda-octavia-s-trivalcem-1-0-tsi-stoji-o-41-000-kc-vice-nez-zaklad-94537 Honééém si to utíkejte koupit nebo prohloupíte. Sen řidičů O3 s 1,0 TSI.1 bod
-
Superb Změny cen a výbav: plošné zdražení všech motorizací ve všech výbavách o 1000Kč o 1010Kč zdražuje záruka na 5 let/100 000km citelně zdražuje tzv. předplacený servis změny paketů, základních výbav a dostupností výbav Active stmívání vnějších zpětných zrcátek a jejich sklápění přechází z paketu Plus do základní výbavy nově v základní výbavě lamelový kryt ve střední opěře nově nelze objednat xenonová světla, střešní okna, sportovní podvozek, stínící rola, automatický roletový kryt, elektrické páté dveře Ambitionpaket Plus zdražuje o 5 000Kč a přibývá do něho bezklíčové odemykání a startování KESSY (samostatně 10 000Kč) Style paket Style Advance zdražuje o 500Kč (rozšíření výbavy Drive Mode Select) paket Style Comfort zdražuje o 1 000Kč (kamera s ostřikem a pro liftback přibývá zadní stěrač) Laurin&Klementze základní výbavy odpadá zadní parkovací kamera změny výbav a jejich ceny, nové výbavy parkovací kamera dostává nově ostřik a je podmíněna zadním stěračem, cena se nemění progresivní řízení pro Ambition a Style za 3400Kč automatické udržování světlé výšky zadní nápravy pro combi Ambition/Style za 14 000Kč adaptivní podvozek/drive mode select jsou dražší o 700Kč a přibývá k nim personalizace včetně třetího klíče komfortní telefonování s propojením na anténu má nově bezdrátové nabíjení, cena o 1 100Kč vyšší, ceny paketů Multimedia se nemění pro Style a L&K k dispozici černá kola 19 palců virtuální pedál funguje nově i k zavření kufru infotainment Bolero a Amundsen mají větší displej (6,5 > 8 palců) - zvyšuje se pouze cena Bolera pro Active o 1100Kč infotainment Columbus zdražuje samostatně o 1100Kč, v paketech se cena nemění1 bod
-
Yeti Změny cen a výbav: změny cen a motorizací ceny akčního modelu Ambition Fresh se nemění ceny výbavy Active, Ambition a Monte Carlo se zvyšují o 5 000Kč pro všechny motorizace ceny výbavy Style a L&K se zvyšují o 7 000Kč pro všechny motorizace varianta Yeti Outdoor je nově dostupná i ve výbavě Active, motorizace shodné s "městskou verzí", cenový odstup od ní a rozdílová výbava provedení Outdoor stejné jako u ostatních výbav pro Yeti Outdoor Ambition je nově k dispozici i motorizace 1.2TSI/81kW, včetně varianty DSG o 1010Kč zdražuje záruka na 5 let/100 000km citelně zdražuje tzv. předplacený servis změny paketů, základních výbav a dostupností výbav Outdoor - všechny variantyvnější zpětná zrcátka jsou nově vždy stříbrná bez možnost mít je v barvě vozu Active paket Active Plus nově obsahuje přední mlhovky a výškově nastavitelné sedadlo spolujezdce - nelze objednat pro Active Outdoor palubní počítač a dálkově ovládané centrální zamykání přechází do základní výbavy nově nelze objednat xenonové světlomety s LED denním svícením, boční ochranné lišty, panoramatickou střechu, vyhřívané čelní sklo, pro městskou verzi SunSet (Outdoor v základu), multifunkční volant jen pro rádio, KESSY, nezávislé topení, Ambitionnově nelze objednat interiér kožený nebo kožený s Alcantarou, multifunkční volant jen pro rádio změny výbav a jejich ceny, nové výbavy bixenonové světlomety s LED denním svícením obsahují nově i LED osvětlení zadní RZ později přibude pod sedadlem spolujezdce deštník Climatronic nově s alergenním filtrem, jako mimořádná výbava o 100Kč dražší - pouze formálně, protože je v paketu Ambition Plus z paketu sklopné opěry opadají sklopné stolky na zadní straně předních sedadel (a pro Ambition schránka pod sedadlem spolujezdce), cena se dle výbavy snižuje o 1000Kč nebo 1300Kč (Ambition)1 bod
-
Každý víkend jezdím, takže trénink mám pravidelný. Je to jak z nákupním vozíkem v Tescu. Akorát mi schází zrcadla pro couvání, ale to se raději bleskově otočím na 5niku.1 bod
-
1 bod
-
Sám od sebe nikdo nic neopraví - není to svolávací akce. A podle toho TPI soudím, že ani servisní akce. Takže to musí každý řešit sám v autorizovaném servisu. Je to standardní postup. Nevím z jakého důvodu se pořád na foru objevuje termín "svolávací akce", aniž by pisatelé měli k tomuto nějaké relevantní informace - jen tím matou další, kteří nevědí, oč se vlastně jedná. Svolávací akce jsou holt u ŠA naprostou výjimkou.1 bod
-
1 bod
-
Ekkar: píšeš zavádějící informace...... Rozdíl v průměru se samozřejmě vztahuje na pneu v obou rozměrěch u nových, nebo stejně sjetých gum. Na netu jsou jednoduchý kalkulačky kde to jde porovnat. Třeba tady: http://www.pneukalkulacka.cz/?sirka1=185&profil1=60&prumer1=14&sirka2=195&profil2=55&prumer2=15 Samozřejmě širší guma má větší aerodynamický odpor, ale ten centimetr navíc nebude až tolik znát. Navíc porovnáváme zimní 14tku s letní 15tkou. Dá se předpokládat, že ta zimní guma bude mít stejný, nebo nožná horší valivej odpor než o 10 mm širší letní pneumatika. Největší vliv na zvýšení spotřeby a taky přiblížení skutečné rychlosti k té co ukazuje tachometr má na svědomí větší průměr 15tipalcových kol. 15tka má oproti 14tce obvod větší o 56 mm. Jde to snadno ověřit pře GPS. Na 14tkách při tachometrové 60tce jedu v reálu 53-54 km/h, ale na 15tkách je to 57-58 km/h. Tak prosím přestaň mást lidi uváděním extrémních případů o galuskách....1 bod
-
Změny k MR 2017 od 22. týdne: místo schránky pod sedadlem řidiče schránka na deštník s deštníkem Spaceback MC - černý strop, liftback zůstává šedý 12V zásuvka v zavazadlovém prostoru rozšíření chromových prvků pro Active (kliky, výdechy) rozšíření Light Assistu o osvětlení předních končetin, středové konzoly a výplní v předních dveřích pro MC vkládané koberce bez obšití odpadnutí tlumení v kapotě pro 1.2TSI volitelně parkovací kamera s ostřikem v Octavii nedostatkový... pro Rapid nově k dispozici chrompaket (lišta pod bočními okny) volitelně LED osvětlení RZ redukce některých variant volantů, modifikace ruční brzdy bez koženého paketu sjednocení stylu potahů, pro některé verze už třetí verze potahů (sedadla zůstávají původní odlišné od Fabie) pro Ambition nově černo-šedý z Fabie Ambition pro Style nově černý z Fabie Style/Superbu Active pro Style nově černobéžový z Fabie Style pro Ambition a Style nově modrý Jeans nově polokožený interier černý nebo béžový (kombinace látka, kůže, umělá kůže) mírně upravený design řadících pák pro některé výbavy dvojité prošití loketních opěrek ve dveřích a středové loketní opěry vpředu s tempomatem nove "omezovac rychlosti" Promítnutí do ceníku a související cenové změny už brzo. Investigativní novinařině zdar, bulváru méně :-)1 bod
-
takze vcera som poskladal kompletne vsetky tapacire ktore som pred tym vystriekal anitvibracnym sprejom a nalepil akusticku penu. vymenil som tesnenia na dverách a predných oknach. vzadu som vymenil na oknach iba sametku kedze tam sa pri vymene tesnenia meni cele tesnenie aj s okienkom a to by som asi nedal. vymenil som aj spatne zrkadla, ktore som mal roztavene od poziaru (tema v ostatne). Bol som sa previez a moj subjektivny pocit je POPICI. dvere absolutne nehrkocu, repraky hraju podla mna tak cistejsie hlbsie ziadne plechove zvuky. Mam pocit ze je aj malicko menej pocut motor ale to si uz mozno len vsugeruvavam. Najviac sa mi ale paci ked nabehnem na nejaku nerovnost tak pocut iba zvuk pneumatikyako pri novom aute. Ziadne zahrkotanie alebo vrzganie. Este ma potesila aj vec ze pri vyssej rychlosti ako 90km/h nepocujem to sustanie od vodicovho okienka - to asi tie spataky v kombinacii s tesneniami.1 bod
-
No takze nahodil som zatial iba tapacir spolujazdca kedze sa mi dojebancox pruzinka na vodicovej klucke a klucka sa mi nevracia spat - musim kupit novu. S osadenim tapaciru nebol absolutne ziadny problem, trosku som sa bal ze tlmiaci material bude niekde zavadzat a ze to budem musiet este upravovat ale na moje prekvapenie to sadlo jak rit na serbel. nebol som sa s tym este prebehnut pretoze je to asi zbytocne kedze vodicov tapacir stale nie je nahodeny ale skusal som napr hybat s madlom a kedze aj to som vystriekal antivibracnym sprejom absolutne nerzga ani nehrka. taktiez tapacir ked ho nejako postlacam tak nevydava ziadny neprijemny zvuk. Skusal som pustit radio nastavil som aby hralo iba zo spolujazdcovyh dveri dal som plne bassy a pri zvysenej hlasitosti, ktora je este prijemna na pocuvanie absolutne ziadne hrkotanie. Predtým ked som dal radio hlasnejsie tak uz tam kadeco hrkalo. Zatvaranie dveri ide pekne, mam pocit ze dvere su malinko tazsie ale to uplne minimalne. V kombinacii s novými tesneniami je pre mna rozdiel velky. Okno ide krasne stiahnut bez skripania kamienkov, chod okna je krasne tichy ako u nového auta (vycistil som aj okno aj som premazal vodiace lanka).1 bod
-
1 bod
-
dopředu bych řekl bez problémů, je to jen první studený start a couvání a pokud auto delší dobu stojí, poznám to hlavně při couvání když jedu pomalu a pouštím spojku tak skáče jak kozel, pomůže vytočit k hranici 3-3,5 tisíc otáček a v tom případě neskáče, dopředu se běžně rozjíždím na 3 tisíce takže to nepoznám btw auto má 12 tisíc, to se snad nemůže zasrat klapka za takovou chvíli1 bod
-
ja mam pocit ze ten olej ta ma byt, protoze jsem uz videl nekolik techto klapek v podobnym stavu a byly taky plny oleje1 bod