Hlavní panel
Oblíbený obsah
Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 05/12/16 ve všech sekcích
-
Jo to zkus, budeš pak koukat až to nebude pasovat, zadní je ještě tak nějak OK, když ti někdo posle z Rapida, ale přední nepasuje žádný, musíš je ohýbat a nesedí 100%... Tady máš rozměry:3 body
-
Ahoj všem, tak po cca třech týdnech mám hotový. Před cca třemi týdny jsem si v HK - Barth objednal dodělání tempomatu (normálního - o adaptabilním jsem ještě v tu dobu nevěděl). Objednali páčku, ta dorazila cca do týdne, tak jsme se objednal a o pět dní později jim tam Fabku nechal. Po hodině mi volal technik, že se omlouvají, ale že až z návodu k páčce zjistil, že k tomu je třeba objednat aktivační kod, kterým se tempomat aktivuje. Ok, objednali ho, měl přijít hned druhý den, tak jsem tam dorazil, nicméně kod tam nebyl. Nakonec kod dorazil po cca pěti dalších dnech. Včera mi technik volal, že kod dorazil, tak jsem tam hned letěl. Během dvaceti minut kod zadán, hotové papíry a frčel jsem ze servisu. Testoval jsem tempomat na cca 20 km úseku zatím vše bez chybičky. Šlape jak hodinky. Zítra ho zkusím portáhnout a trase 200km, tak uvidíme. Níže přikládám pár screenů. Foto před výměnou páčky - pouze SpeedLimiter: Foto po výměnou páčky - Tempomat / SpeedLimiter: Video přepínání mezi fukncemi: https://youtu.be/xkGZ8x-6QMI Na počátku byla dohodnuta cena na 7000 - 7500 za dodělání tempomatu. Finální částka mě velmi potěšila - 5 585,- Jen trochu přestávám chápat, proč dodělávka stojí skoro polovinu ceny, než položka v konfigurátoru. Nicméně je to dobře vědět.2 body
-
Stringo: Děkuji ti za rozměry. Takže je to 90 a 80 mm. Jen si kdyžtak pohlídat to zakřivení. Zkusím se po něčem kouknout s osobním předáním. Jinak asi koupím ty originály.1 bod
-
http://www.autorevue.cz/jak-by-vypadal-cesky-trh-kdyby-si-auta-nekupovaly-firmy-ale-soukromnici Zase tříválce... http://www.autoforum.cz/predstaveni/vw-golf-viii-dorazi-s-novymi-cistymi-diesely-1-5-tdi-pujde-o-trivalce/1 bod
-
Nevymýšlej kraviny a kup ty originály. Vždyť se to tady řeší na 13 stránkách. Pokud chceš vědět rozměry, tak si změř současné znaky na autě. EDIT: Hm, tak už nic, Stringo to vyřešil.1 bod
-
1 bod
-
Ja nepatrím k najštíhlejším, pás mám nastavený v najvyššej polohe. Možno práve nastavená výška spolu s výškou postavy zohráva väčšiu rolu ako pupok. Ak je pás nastavený príliš nízko, tak je väčšia šanca že bude drieť. Sent from my HTC One M9 using Tapatalk1 bod
-
Taky limiter používám přesně jak epo a jsem spokojený, funguje spolehlivě. Je skutečně dobře navržený, takže v situacích kdy potřebuju náhle zrychlit, šlápnu na plyn a pak se zase vrátím, většinou na nastavenou rychlost. Dlouhé trasy po dálnicích moc nejezdím, takže mě tempomat vůbec nechybí.1 bod
-
Ale to muzes i s limiterem... jen musis drzet nohu na plynu. Na pacce si natukas rychlost jakou chces. Bezne to tak delam, kdyz je zmena ze 70 na 80 treba... Nebo kdyz potrebujes zrychlit vic, razantneji, tak proslapnes plyn a pridas, kolik potrebujes a na nove rychlosti pak "nasetujes" limiter a jedes dal...nebo se vratis na puvodni rychlost. Tempomat chci kvuli dlouhym dalnicnim presunum, jinak by mi stacil Limiter.1 bod
-
To teda fakt normalni neni, jel jsem uz z bezpoctem DSG vcetne naprosto totozneho auta jako ma tazatel a pri stani na krizovatce na D to nedelalo zhola nic a nebyl vubec zadny rozdil oproti Nku. Muset radit s automatem na kazde krizovatce N prece neni normalni stav.1 bod
-
epo: On to vlastně není stan, ale přístřešek. Stan má podlážku a je určený ke spaní, takže je obvykle nížší, aby šel zadýchat. Quechua Base Seconds podlážku nemá a uvnitř se pohodlně postavíš i když nejsi trpaslík. Jak píše Malta, je to prostě místo, kde se můžeš pohodlně převléct, uvařit a posedět (na jedné z fotek je vidět uvnitř stolek a trojnožka) za horšího počasí... Navíc je částečně samorozkládací, takže ho v dešti postavíš dřív než promokneš. Když má člověk cvik, jde hodně rychle i složit, obal je navíc nepromokavý, takže hodíš do kufru za deště sbalený přístřešek a usušíš ho jinde. Jediný problém je vzhledem k výšce silnější vítr - když fouká, musí být pořádně zakolíkovaný včetně natažených šňůrek, což byl třeba na několika místech v HR trochu problém, když pár cm pod zemí byla skála. Když neprší a nefouká, dá se bydlet i bez přístřešku, prostě ho hodíš na přední sedačku spolujezdce. Co se týká roštu a konstrukce, za jízdy je (nebo by mělo být) vše uloženo za zadními sedačkami, což se nijak neliší od převážení čehokoliv podobně hmotného v kufru. Sedačky musí být dostatečně pevné, aby v případě nehody zabránily cestování předmětů z kufru do prostoru pro pasažéry, jinak by auta s VarioFlexem nedostala homologaci a nesměla do provozu. I to je jeden z důvodů, proč jsem chtěl za každou cenu vozit sedačky. Konstrukce s odklápěcí deskou v kufru by měla být navíc zacvaknutá do ocelových ok, ke kterým se upevňuje mimo síťového programu např. i interiérový držák jízdních kol, takže budou určitě dost pevná. To jsem nestihl, ale je to v plánu - nikoliv kvůli bezpečnosti (tu zajišťují sedačky), ale kvůli podélné stabilitě spací plochy. Kontroly se určitě nebojím a co se týká nehody, asi bych měl největší strach, jestli hlavové opěrky udrží při čelním nárazu matraci.1 bod
-
Vy jste snad úchyláci na ty plasty, to nic jiného neděláte, než šmatláte na palubovku? Většina lidí na ní sáhne max když dvakrát do roka otře prach ;-)1 bod
-
89 tis. km a minimálne opotrebenie. Meriam skoro 2 metre... Sent from my HTC One M9 using Tapatalk1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
Kempování v praxi - prostřední noha v kufru se ukázala být zbytečná, takže příště už bez ní; boční stabilita by se dala vylepšit nějakou opěrou o B sloupek; vedle 120cm matrace je nad loketními opěrkami zadních dveří pořád ještě dost místa, které by se dalo ucpat, aby tam v noci člověku nepadal loket - pohodlí na 10 cm tlusté matraci položené na pevném roštu je dostatečné pro opakované spaní po delší dobu, ranní výhled skrz panoramu nádherný:1 bod
-
já si taky jako socka nepřipadám, nemám problém si připlatit za lepší, kvalitnější servis a díly, ale bohužel z toho co ŠA nabízejí, ani jedno není. Olej je vůči maloobchodní ceně 3x předražený, což je nehorázný svinstvo...1 bod
-
Složená "rychlá" konfigurace - vzadu pouze dvě sedačky, prostřední nosná konstrukce ponechaná, boční vytažené vcelku a gumicukem chycené k prostřední, složený rošt položený na kapsách nad koly (provizorně zabalený v kusu pevné látky, bude to chtít nějaký trvalý obal na zip), 10cm molitanová matrace srolovaná nad kufrem, blokovaná proti pohybu vpřed opěrkami sedadel (konstrukci lze samozřejmě rozebrat na "elka", ta dát do kufru a vézt všechna tři sedadla, ale pro denní přejíždění z kempu do kempu je to zbytečně pracné/pomalé a tahat s sebou neplnohodnotnou prostřední sedačku je zbytečné):1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
Můj služebák 1,6 TDI 77 KW, mr. 2015 aktual 125 tis. tak uvidíme, do konce roku tam 40 min. přiskočí.....1 bod
-
1 bod
-
Jen pro zajímavost já mám najeto 334 055 Km a servo 8 646 h ,vše šlape na 11 bod
-
Otázkou jsou kritéria podle kterých se plánuje výroba... jestli je to barva, typ karoserie combi/HB atd.? Pokud tam leží dealerovi otevřená objednávka např. na combi style 81kW těsně před momentem, kdy se má stanovit termín výroby a zákazník si nadiktuje jinou barvu + další blbosti navíc, tak to tu objednávku stejně může posunout na čekačce zase zpátky, když se to nějak zásadně překope.1 bod
-
Vyřazovat z kopce...CO TO JE?a ještě u automatu..pánové vzpamatujte se1 bod
-
Objednáno koncem května, výroba potvrzena na první týden v listopadu a dodání (snad) v půlce listopadu. Jinak, to že ti po měsíci řeknou přesně, který KT bude výrobní už prý neplatí, prý byla nějaká změna systému, kdy nyní je to skoro naopak - čekáš, čekáš a teprve cca měsíc před reálnou výrobou ji zaplánují a dají ti vědět výrobní KT. Je to ale info od prodejce, nemám ověřeno. Já do minulého týdne nevěděl i přes mnohé urgence prodejce o výrobě vůbec nic a v objednávce bylo dodání do konce srpna. Prý se na nově objednávané Combi čeká až 23 týdnů...1 bod