Jump to content

Axess

Uživatel
  • Content Count

    45
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

2 Neutral

About Axess

  • Rank
    Nováček

Recent Profile Visitors

275 profile views
  1. Ahoj, mám na své Octavii III (r.v. 2014) vyhřívané čelní sklo s drátky, které je nyní na výměnu po poškození kamínkem. Chci se zeptat, zda pro Octavii III (např. pro aktuální verze po FL) existuje také verze čelního skla vyhřívaného již folií a ne drátky? Pokud ano, byla by možná z pohledu kompatibility, konektorů atd. jeho aplikace do verze před FL (viz r.v. výše)? Díky za odpovědi znalců autoskel :)
  2. Potvrzuji i u sebe funkčnost tohoto adaptéru s Caristou, bral jsem též černý. Doporučuji.
  3. Model. rok 2015, reg. 11/2014, soukromý majitel, 100% top stav, serv. historie+knížka, v 15 a 30tkm nový olej+filtry, stále používáno aditivum VIF do benzínu, 6 rychlostí, Bi-XENONY, KESSY, 4xboční ABG, 2-zón. aut. klima, 2x klíč, hf-sada bluetooth, tempomat, el. sklop. zrc., 17"litá kola, vyhř. sedadla, pal. PC maxi-dot, ovládání hlasem, rozpoznání únavy, ISOFIX, denní LED svícení, SUNSET paket, pneu Dunlop 225/45 R17, PDC přední+zadní; Další výbava: AUX, denní+zad. světla LED, plnohodn.rezerva a více.
  4. Nestává se někomu jako mě, že se mu rádio při poslechu FM přepne na přehrávání z USB? Zejména při přejíždění příčných prahů (retardérů) nebo při větším manévrování - máme tak nešikovný výjezd od práce, kdy musím jet zatáčku vpravo prakticky 90 stupňů a plný rejd na pár metrech a hned na to opět na pár metrech to samé vlevo k závoře. Když bylo auto nové, reklamoval jsem to, ale prý to prověřili, na nic na rádiu nepřišli a je spíš prý možné, že si to člověk přepne sám. To se mi nezdá, je pravda, že si při takových manévrech člověk pod ruce zrovna nevidí, ale i pak když jsem to zkoušel schválně nasimulovat se mi to nepodařilo - tím tlačítkem vlevo, co se přepínají zdroje je USB až třetí na řadě a ani při snaze o trojí rychlé zmáčknutí jsem se vždy netrefil na USB, přitom se mi to nikdy nepřepne jinam, ale vždy na USB. Je to tříramenný MF volant a Bolero MR2015. Setkal se s tím nebo něčím podobným někdo? Nebo není tu někdo ze servisu, kdo něco takové řešil nebo má Škoda již v záznamech? Za jízdy není moc čas se tomu věnovat a zkoušet to, že bych si to přepínal sám si ale nejsem vědom, i když se na to v těch chvílích soustředím a už nevím co s tím..
  5. Nebude u O3 už konečně nějaký akční model? Ani jako reakce na Golf Variant Comfort Edition?
  6. Tak už mám taky po výměně. Projevovalo se to občasným výpadkem (celkem asi 4x) a poté posilovač řízení vypověděl službu úplně... Stálo mě to 9 tis. (komplet nové čerpadlo TRW) + ještě něco práce. Poznatek č. 1: Bohužel kaputt servočerpadla asi u našich starších ročníků nejsou výjimkou (mám r.v. 2000). Poznatek č. 2: Není to ani nájezdem (mám 52 tkm) ale spíš fyzickým stárnutím dílu a nebo špatným technologickým postupem při výrobě dílu... (dnešní čerpadla už nejsou obalená "molitanem" co drží vlhkost a zalitá v plastu).
  7. Napadlo mě, že bych si mohl trochu přikrášlit garáž a tak se chci zeptat, jestli někdo nemáte přístup k plakátům (nebo jiným propagačním materiálům) co mají vyvěšené v autosalonech. Čas od času je tam určitě obměňují, případně jich mají víc než mohou umístit. Tak kdybyste někdo něco měli (nebo znali někoho ze salonu, kde by se daly získat, poptejte se, dejte vědět a nějak se dohodnem. Můžete mi je buď věnovat (upřednostňuji ) nebo bych je za přijatelný peníz i koupil. Zájem bych měl hlavně o Fabia, Octavia, Octavia II, Superb, Roomster. Nejlépe Praha. Díky!
  8. Mě přišel v prosinci taky dopis z MB, abych ohodnotil jeden autorizovaný servis, kam nejvíc jezdím. Bylo tam poměrně dost detailních otázek, ale bylo to asi něco jinýho, protože to bylo zadarmo. A já blbec to vyplnil...
  9. to COSBY: na Octavii jsem si zrcátko za velké taky vyměnil a protože se na Octávku jeden čas velké dělalo, tak to nebyl problém, s Fabií je to horší... to FUGAS: možná jsem to špatně napsal, ale já zkoušel na Octavii pravé zrcátko z angl. verze Octavie. Je docela možný, že u Fabie je v zrcátku z angl. verze Fabie vidět o poznání lépe než u Octávky. Nyní potřebuju vyřešit jak a jaké (velké) pravé zrcátko dostat na Fabii. Jestli to teda dobře chápu a pokud jsou shodné kryty u Fabie i Octávky, mělo by stačit koupit velké pravé zcátko z Octávky (to se vyrábělo) a prohodit trojúhelníky, je to tak? Nebo jste prohazovali něco z angl. verzí zrcátek?
  10. Může mi někdo věci znalý teda potvrdit, že kryt vlastního zrcátka Fabie je (kromě trojúhelníku uchycení) shodný s tím z Octavie I? Jestli jo tak zajedu na vrakáč a hotovo. Přehození uchycení (trojúhelníků) z Octavie na Fabii doufám tedy, jak někdo psal není problém... Jo a zrcátka z anglickejch verzí vřele nedoporučuju! Prodali mi ho na vrakecu omylem místo klasickýho velkýho (liší se snad jedním písmenkem v označení!) na Octávku a díky jinejm úhlům nastavení v něm nebylo nic vidět.
  11. Axess

    Boční lišty

    Jsem pro zachování černých lišt. Dát je do laku nemá podle mě smysl - mizí funkce ochranná a ještě přibývá starost, co s odřeným či odloupnutým lakem... V případě úplného sundání se mi nelíbí přechodová hrana dveří, která tam stejně zůstane. A z estetického hlediska se mi líbí optické snížení vozu pomocí ochranných lišt. Můj názor na věc.
  12. Axess

    Elektrony 15"

    Ber Dezent F. K tvé barvě auta bude titan špica. Já sám je chtěl taky, ale nekupoval jsem nakonec nové, takže jsem zvolil jim nejpodobnější a to Enzo H - jsou taky super. Foto viz. avatar nebo můžu poslat větší. Ty vícepaprskové bych vynechal, hodí se více k větším autům (např. k Octavii) a ve větším rozměru (16" nebo 17"). Jinak máš dobrý vkus, ani jedny nejsou špatné .
  13. Tak jsem se těšil a... ono nic! Nerozkóduje mi to ani ten příklad co tu psal Igor. Nevíte někdo čím to? 7X0 = code not found :-( 8L1 = code not found :-( B52 = code not found :-( Nemyslím, že bych na tom zadávání mohl něco zkazit. Snad je to jen dočasně nedostupný...?!
×
×
  • Create New...