Hlavní panel
Oblíbený obsah
Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 05/23/16 ve všech sekcích
-
7 bodů
-
3 body
-
2 body
-
Co mas s tesnenim? Ze by tesnenicko ala Rapid? Na Radicku uz seru, az se uplne vojede, necham si ji obsit kvalitni kuzi a ne tim co Skoda za kuzi povazuje. Hold kvalita Simply se pozna to je jasne.2 body
-
Ty vole. 220kc ja dam za cely byt. Hold Prazaci se maji, tak at cvakaji. [emoji3]1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
tak to je docela sranda, takže se nesmíš už v oktavii až za milion ceníkovych připasát kč?1 bod
-
To je těžký - na Octě vysušuji a nic nesmrdí (teď jsem to tedy nechal po šesti letech preventivně vydezinfikovat), na FII jsem nikdy nevysušoval a klima smrděla. Každý rok jsem to musel nechávat čistit. Tak co si o tom mám myslet?1 bod
-
Super, diky za vysvetleni. Ja vim ze 4tkm je vtipny :-) 2 mesice po tom co jsem si koupil novou Octavku jsem dostal sluzebniho Rapida a tedka novou Fabii, takze 90% najedu sluzebkou... Jak rika Jeremy Clarkson... auta z pujcovny a sluzebni jsou nejlepsi a nejrychlejsi na svete :-)1 bod
-
Jojo, pošití vyjde na cca 350,- a máš to kvalitní a jeste podle sebe jak si to vymyslíš...1 bod
-
http://forum.skodahome.cz/topic/54710-p%C5%99edni-mlhovky-dodate%C4%8Dn%C3%A1-mont%C3%A1%C5%BE/1 bod
-
Aj toto som par krat skusal minule leto, ale pri vonkajsej teplote 38°C to bolo nemozne a klima mi pekne chladila az do garaze Odvtedy neriesim a klimu nevypinam.1 bod
-
Po pravdě bych to neřešil, STK by s tímhle nárazníkem neměla být žádný problém. Není to žádná laminátová "vobluda", ale vypadá to pořád skoro jako série. Samozřejmě i záleží, jak vypadá celý auto.1 bod
-
Mne teraz tiez prvy krat, co mam auto, nechladila klima a na diagu ukazovalo nizky tlak klimy, alebo tak nejak. Isiel som na doplnenie a chalan hovoril, ze mi vobec nespina kompresor a po naplneni sa zistilo, ze nevysal nic, cize bola prazda. Ako postupovat? Neries to a normalne vypni motor, ci je klima zapnuta, alebo nie1 bod
-
Objednal jsem se do autorizáku, výměna těsnění dveří a hlavice radicky v záruce. Opravdu se ošoupává, to bych býval nevěřil. Ale ne vlivem nekvalitní kůže, jak se tu psalo, ale vlivem nekvalitního obarvení, prostě leze dolů barva. Spojím to s výměnou pilového filtru a vyčištěním klimy.1 bod
-
No tak super, takže bysme nemuseli být jediní a mohlo by se o tom vědět. Jj, je to takové lupnutí. Já už jsem taky koukal na kdeco, ale nic jsem nerozebíral. Budu se tam muset svézt, abych to případně dokázal co nejlíp popsat, ale nedělám si iluze, co mi na to řeknou soudruzi Nejdřív nic neuslyší a pak prohlásí, že to je normální :-)1 bod
-
Jo zezadu zprava se mi taky něco ozývá a zkoušel jsem už kde co, jestli zadni sedačka, plato atd a zatím jsem na to nepřišel.....1 bod
-
O vikendu jsem si trochu pohral s LEDkama s ruznyma svitivostma. Prikladam par fotek ruznych barevnych kombinacich a intenzit, pro predstavu a porovnani.. Barvy a intenzity: 1. Modra 2. Cervena, original Volkswagen 3. Zelena, original Skoda 4. Bila, 85mcd, 7.500K 5. Bila, 85mcd, 6.500K 6. Bila studena, 50 mcd 7. Bila, 150mcd1 bod
-
1 bod
-
To vypadá na studentskou stravu Spolužák vždy po X-týdnech někde vyhrabal kus bábovky, škrábajíc z ní plíseň se slovy: "to je dobrý-to je jen na povrchu" :-) To bylo vždy po příchodu z osvěžovny tak kolem 1:00 ranní1 bod
-
tak presne to same pozoruju taky!!! takovy upnuti u pravych zadnich dveri...sem tam, pri prejezdu nerovnosti....1 bod
-
Abych tu jenom neprudil s hloupými dotazy… Přihodila se mi stejná věc, roletka nezatahovala. V autorizovaném servisu mi bylo řečeno, že se nejspíš urval plastový kolíček, přes který jde síla pružiny a že je to neopravitelné. Nicméně udělali mi nabídku asi za 6000,- na objednání a namontování nové. To mě moc nepotěšilo, takže jsem hledal na internetu - u dodavatele originálních dílů škoda jsem jí pak sice našel dokonce za 5000,- (a kdybych si koupil Fabii, tak jenom za 3500,- ☺ ), ale to taky nic moc. Jinde vyprodáno. Takže jsem si řekl, že když už mám utrácet, tak že se aspoň kouknu dovnitř, v čem je problém. A hle - něco vevnitř opravdu prasklo, ale nebyl to kolíček, nýbrž něco trochu jiného. Každopádně roletu se povedlo opravit a cenou bylo pár hodin času a trochu bolavé prsty. Pokud by někdo měl stejný problém (a že prý bývají), tak to třeba někomu pomůže, možná jen navede k jiné myšlence. Zkusím z toho udělat obrázkový manuál, ale upozorňuji, že fotky jsou dělány ze stavu demontovaného až do stavu téměř smontovaného (tzn. během skládání). Vadit snad nebude. V prvním kroku je nutno roletu vůbec vyndat z kufru vozidla. Tzn., vlézt do kufru a máte li dvojitou podlážku, tak se radši pohybovat někde u boku vozidla. Roletu chytněte a trochu jí zatlačte na pravou, anebo levou stranu. Vyjede ze zámečku a nechá se bez násilí vyndat. Pozor na skla… Odneste ji někam ke stolu a otočte vzhůru nohama. Je nutno sundat boční kryty na koncích. Zespod zevnitř se nachází dvojice zacvakávacích zámečků. K jejich odcvaknutí je potřeba vzít plochý šroubovák, strčit do jednoho otvoru a kryt přitom zkoušet stahovat. Plast se vyhrbí a měl by tak zůstat. Úplně stejně na druhé straně pak povolit i druhý zámeček. Pokud by nešlo, tak musíte zatlačit na obou místech naráz. Po uvolnění sundejte a odložte. Kdyby se někdo ptal - středící pružiny při stáhnutí NEvystřelí až ke stropu. Pod jedním z konců se skrývá navíjecí mechanismus, pod druhým pak pouze ložisko. Položíte li roletu na záda a plátno se bude odvíjet směrem od vás, tak najdete navíjecí mechanismus po levé ruce. Nejsem si teď jist, zdali je nutno sundávat oba konce. Po sundání krytů je potřeba odstranit víčka na konci hliníkového profilu. Opět jsou držena dvojicí zámků, nicméně se k nim snadno dostanete přes otvory v profilu. Kdyby souběžné mačkání na zámečky nechtělo víčka uvolnit, tak můžete trochu barbarsky vrazit šroubovák mezi víčko a profil (tam co je nahoře ta tenounká spára). Společně s víčkem na levé straně možná ven vyjede i taková plastová osička. Po vysunutí zjistíte, jaká je závada. Najdete li osičku ve stavu (viz obrázek) bez chybějícího kolíku, tak je nejspíš vada v pružině asi jako u mně – praskla. Je li ulomený kolíček, tak bohužel neporadím – maximálně si u někoho nechat z duralu vytočit novou a onen kolík do něj nalisovat, fantazii se meze nekladou. V případě, že je problém v pružině, je nutno nějak opravit ji. V mém případě jsem tedy z plastové osičky sundal zbytek pružiny. Z tlustšího drátu jsem si ohnul háček a s ním zachytil konec pružiny uvnitř tyče rolety. Vyloženě zdeformovanou část pružiny jsem odstřihnul a konec stočil do očka, viz originál. Pružinu je potřeba si nějak podržet venku – v mém případě pomohl starý nůž. A následě ohnout.. upozorňuju - sice to prasklo, ale ohýbá se blbě.. V podstatě analogicky k demontáži jsem pak vše dával nazpět. Roletu před montáží doporučuji navinout na doraz a poté nastavit předpětí v pružině tím, že jí zkroutíte na opačnou stranu, než se bude vytahovat. Přiznávám, nevím, jak moc by se měla zkroutit. Točil jsem tedy tak dlouho, dokud se nezačala prohýbat. Můžete víc určitě, roleta se mi stahuje velmi pomalu a malou silou, ale osobně nevadí. Nelekněte se, když vám to občas ujede a natočená pružina se uvnitř roztočí, je tam celkem blbý přístup a vše je mastné. V průběhu demontáže se ještě najde pár tvarových spojů, ale obvykle stačí šroubovákem trochu zapáčit a oni sami povolí. Tolik tedy můj postřeh, i když trochu s křížkem po funuse..1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
To ti bude k hovnu, budeš číhat s kvérem na jedné straně a vlčáci ti budou dceru píglovat na druhé [emoji23]1 bod
-
Ahoj supáci!!! Děkuji ještě jednou všem dorazili a pomohli tak uskutečnit tento sraz. Děkuji také Tarantulasovi za zajištění obědu, a naplánování spanilé jízdy, které snad nebylo co vyčíst. Ty vaše sprint byly už jen třešnička na dortu. Něco málo ze statistiky srazu: V hlavní srazový den bylo účastněno 38 superbů + 2 ex. Nemohu zapomenout také na Kvardiče, o kterém mnozí ani nevěděli, ale na sraze byl a tak ho musím sólo zmínit. Musím také zmínit 2 vlastně 3 superby, kteří dojeli ač neměli či dokonce zapřisáhle nechtěli, ale neumí říct ani ahoj, Celkem tedy 43 aut. Tím jste si vytvořili nový rekord, který ovšem nebyl cílem tohoto srazu, jak se někteří domnívají, Ten pravý cíl bylo spojit dohromady lidi, kteří se vozí v těchto autech, a užít si to. Zase někdy ahoj!!! Kubinos1 bod
-
1 bod
-
Někteří řidiči na videích mají samozřejmě máslo na hlavě, ale autor těchto videí má evidentně myšlení hodné svého "vytříbeného" slovníku. Nikomu nepřeji nic zlého, ale potřeboval by dostat pořádně za vyučenou. Nepředvídá, je arogantní, sebestředný (Já jsem pánem silnice a kdo je víc?) a nebezpečný. Některé situace zbytečně vyhrocuje tím, že ještě schválně přidá plyn, aby si mohl zatroubit a zanadávat. Tímto bych se moc nechlubil a spíše se zamyslel nad svým chování a technikou jízdy.1 bod
-
Jaký motor se hodí pro hodně úspornou jízdu? Slabší 44kW nebo silnější 50kW? Jízda bude klidná, jedna třetina po městě a dvě třetiny mimo město. Dálnice vyjímečně (4x za rok). Myslím, že závěr testu Světa motorů, kde porovnávali slabší a silnější verzi Citiga je chybný. Test je zveřejněn i zde na fóru (Hospůdka Citigo\Testy Citigo). Redaktoři došli k závěru, že silnější verze je úspornější. Myslím,že pro klidnou jízdu to neplatí. A vysmívat se pružnému zrychlení z 80 na 120 km/hod u slabší verze za 33,34s (silnější 19,9s) je úplně mimo. Mám přeci převodovku, tak ten hendicap (podle mě výhodu) delšího stálého převodu eliminuji. Závěr: podle mě je výhoda delšího stálého převodu jasná. Ideální pro úspornou jízdu by byla silnější (50kW) verze a delší stálý převod. To však výrobce nenabízí. Motory jsou však mechanicky shodné, takže si přeladím ŘJ u slabší verze a mám to. To je však již na jiné téma.1 bod
-
Ekkare,po tom co jsi popsal situaci,jsem Ti dal za pravdu.V mezích zákona máš pravdu,jestli ji máš i z lidského hlediska se prostě posoudit nedá. V zásadě ten autobusák hovado byl,ale otázka je,jestli je to hovado je od přírody,nebo je to takový Jekyll a Hyde.On to totiž může být slušnější řidič než my všichni dohromady,jenom mu do role hovada pomáhají ostatní nerespektováním jejich práv. Já určitě nejsem žádnej Mirek Dušín a sem tam se mi povede věc,že bych se radši v prd..i viděl,ale mám pár pravidel,mezi nimi je když míjím autobus v zastávce,dávám si kurva bacha na chodce a potom,jestli nechce odjet a nebliká.Pouštím,i když jedu sám,tím spíš,když je za mnou kolona.To,že mi děkují za to,na co mají ze zákona nárok svědčí o jednom,že pouštění autobusu není tak samozřejmé jak by mělo a že na ně většina sere. Proto se jim ani nedivím.Ano,hovada taky trestám,alespoň tím,že si je vytroubím :-),ale autobusáci mezi ně nepatří,protože do role hovad je pasoval nezájem a arogance ostatních. Howg :-)1 bod
-
Radku pokud si na webu najdeš skutečně naměřené výkony slabší a silnější verze Citiga, tak zjistíš, že se o tolik neliší. Slabší verze měla myslím 51kW a silnější 58kW. To hlavní co dělá slabší verzi línou je delší stálý převod. Možná by sis řekl, že by to mělo být naopak a delší sálý převod by měla mít silnější verze. Jenže to tak není a oprávněně. Většího výkonu dosahuje silnější verze právě při větších otáčkách a vše je sladěno k dosažení max rychlosti na pětku. U slabší verze se zase hraje na malou spotřebu. Takže pokud budu se slabší verzí zrychlovat (předjíždět) třeba v 70km/hod na pětku, tak to nepojede.Stačí ale podřadit na trojku a nevýhoda dlouhého stálého převodu je pryč. U silnější verze si ale krátký stálý převod nezdelším... Mě jde ale o ekonomickou jízdu. Silněší verzi s dlouhým stálým převodem bych bral,ale nenabíz íse...1 bod
-
HOTOVO teda ale řeknu vám že než jsem na to přišel,tak opravdu druhé tričko durch mokré!!!!!!! takže postup je následující: -sedák(nedělený) je fixovanej na čtyř(nikoli na dvou jak píší v análech)bodech!!!dva z čela sedáku a dva z boků sedáka(na každé strraně jeden)!!!!to je duležité vědět!!! 1.takže posuneme přední sedačky uplně dopředu,opěradla sklopíme k přístrojovce! 2.vlezeme do auta tak,abychom se kolenama zapřeli o čelo zadní sedačky!zatlačíme kolenem na sedačky směrem do kufru a zároveňrukama vytrhnem sedačky na horu,tím uvolníme sedáky ze dvou předních fixací! 3.uchopíme sedak z boku a opět tlačíme sedák vzhůru,tím částečně dojde k uvolnění na boční fixací,to uděláme o obou stranách!! 4.uvolněnej sedák opět uchopíme a silou tlačíme směrem do kufru a nahoru!!pač boční fixace vypadá jak obrácená kotva!!!!! 5.nezapomenout na konektor od výhřevu!!!!!!!!!!! vypadá to směšně ale než přijdete na bod čtyři tak máte ruky a nechty podřené a zalomené a hlavně vás přepadá beznaděj a myšlenky že jste lemra!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! přátelé,alespon tak bych si představoval na foru postupy a rady jak na to!!!!!!!!!!!!pač mi to tu trochu chybí!!! -budu rád když to někomu pomůže,protože rady zatlač-vysun-odšroubuj absolutně nestačí,ba dokonce je to amaterské A MIMOCHODEM OPRAVDU DOPORUČUJI DEMONTOVAT SEDÁK,PAČ ANI NETUČÍTE CO POD NÍM LEŽÍ ZA PŘEKVAPENÍ V PODOBĚ MINCÍ ,PRACHU,VLASŮ,BOMBONŮ,...ZKRÁTKA HUMUS1 bod