Hlavní panel
Oblíbený obsah
Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 06/07/16 ve všech sekcích
-
http://www.auto.cz/technika-prusviharske-motory-psa-1-6-thp-meni-olej-uz-po-10-000-km-navrat-ke-korenum-957762 body
-
2 body
-
Dneska za přítelkyní Jablonec nad Nisou, dvakrát 160km, 150 tempomat celou cestu plus Praha jižní spojka 80. Celou cestu klima zapnuta. Výsledná spotřeba 5,4/100. Já ten motor nakonec miluju :-)1 bod
-
Beru vlastní zkoušenosti, který s jakou značkou mám Rapida máme doma taky a není s ním jediný problém .. ano, drží se voda ve dveřích, ale stačí po umytí auta nechat dveře chvíli otevřené, aby to vyteklo a pohoda možná máme štěstí na auta, možná nejsme jenom takový detailisti a neřešíme každou kravinu, která někde vrzne každopádně bych osobně asi už nic jiného než koncernové auto nechtěl, když se budeme bavit o cenové relaci těchto vozidel1 bod
-
Takže důležitá informace sleva se řeší v jiném tématu, přesuň se tam a prostuduj... Abys ale nezůstal bez odpovědi, tak samozřejmě konkurenční nabídkou můžeš tlačit dolů a v mém případě jedni i dorovnali, ale většinou "brečeli do telefonu". Jak ale píšu v tématu o slevách, je nutné nabídku posuzovat komplexně...1 bod
-
Tak vzhledem k tomu, jakou pravěkou techniku používá zrovna Thalia .. to je jako kdyby jsi řekl, že 1,4 MPI je bezporuchový motor .. bodeť by ne, když se vyrábí 30 let a máš hold smůlu na první kusy Rapida současná generace už tyhle neduhy nemá a jak asi vypadala první Thalia .. když jsem viděl v práci "limuzinu" od Renaulta po 160 000 km .. nevím no .. takhle VW po 160 000 km rozhodně nevypadá1 bod
-
Renaulta mam, dokonce Thalii. Auto od novoty za 209tis ( tedy o 130tis mene) . Ted mela 5 let. Nikde nic nevrze, pasy clovek neresu, silentbloky prevodovky clovek neresi a vubec za celou dobu 1 reklamace (vnitr. zpet. zrcatko) a praskla zadni pruzina v luzku ulozeni. Seznam u Rapida za 3 roky je tak dlouhej ze to ani jmenovat nebudu. Jen treba posledni zavada motorek zadniho sterace za 2500 odesel pred pul rokem. Tak ze tak. Ja bych v dnesni dobe se neodvazoval tvrdit ze nektera automobilka je spolehlivejsi nez jina a uz vubec bych to netvrdil o koncernu nebo Skode.1 bod
-
1 bod
-
:-) no jo jsem kokos. Ja to hledal od ridice a proste to nevidel. Kdo to tam schoval. Diky. Ale aspon vim, ze mam hlidani hladiny ostrikovacu:-) To uz na me cinka dva dny a blika na na Maxi dotu.1 bod
-
Tak pokud má co dočinění se servisem /salonem Škoda, tak to na tutovku neví.Nicméně pokud je to 1,8 a je to dvojková Octávka, jak už bylo psáno, jiný, než TSI motor v této kubatuře neexistuje. Odesláno ze smartphonu Sony Xperia™ Z3 přes Tapatalk1 bod
-
mno mozna to nemusi bejt az takova vyjimka. ja objednaval v 17.KT a vyrobeno bylo minuly patek, tj. 22.KT a nyni uz je v autosalonu na sklade.1 bod
-
Originální Aero vydrží i tři roky, stačí se o ně řádně starat, což mohu potvrdit z vlastní zkušenosti. V zimě nerasovat o led, netrhat od skla, občas otřít a nervat nasucho.1 bod
-
1 bod
-
no, nový Seaty jsou fakt z venku nádherný a asi až na Ibizu, jsou hezčí jak Škodovky. Ale co mě osobně také vadí, jsou interiéry, jsou takový divný, opravdu jak před 10 lety. V TOP výbavě je to ještě cajk, ale v nižší je to šílený.1 bod
-
1 bod
-
Zdar, no už z toho důvodu je lepší dělat radovánky na zadních sedačkách . No i když furt lepší ulomená klika kastlíku, než propíchnutá střecha od podpatku . Z toho důvodu je lepší vozit v autě radši deku a "radovat" se venku K věci: ty zobáčky toho zámku jsou vymyšleny docela důmyslně. Už kvůli zámku, aby to nešlo otevřít Pokud se tam nedostaneš přes onen ulomený campl, v podstatě je to docela průšvih. Špatné je, že horní šroubky jsou uvnitř, čili zavřený demontovat nejde. No zámek je stejně v háji, takže bych to vylámal kolem zámku (bohužel tedy násilně), otevřel tak, ať se neulomí nic u palubky a koupil komplet celý nový/starší kastlík, který není nikterak drahý např.: http://www.nd-skoda-volkswagen.cz/cz/autodily-volkswagen/passat-b5/dily-karoserie/vnitrni-vybaveni/6733-prihradka-spolujezdce-passat-b5.html1 bod
-
Díly pro OIII: 5E0868311 Šoupátko pro výškové nastavení vlevo. 5E0868312 Šoupátko pro výškové nastavení vpravo. Barvy WC4 stone béžová, Y20 perleťově šedá, 9B9 satén černá.1 bod
-
1 bod
-
To by mě taky zajímalo. Teď mám OIII a slyšel jsem, že jak to už má el. servisku, tak si ani prd s nakodováním. Jak se to napíchne, tak to online kontroluje na škodováckým serveru a jak je tam něco jinak, nahraje to originál. Může to někdo prosím potvrdit, nebo vyvrátit???? Moc díky.1 bod
-
Stale rozmyslam, preco je ochotny clovek dat 400k za Fabiu, ked za tu cenu ma slusne vybavene auto vyssej triedy. A v tomto pripade argumenty typu "vacsie auto nepotrebujem" su absolutne nevalidne. Za 400k mas peknu skladovku Leona ST (http://cc.porscheinformatik.com/nwapp/nws_cz/LIST/SEAT!cs!!!S!!!/STD/S/MB|Leon-ST-kombi/PF|sl/ID|S20150950024/detail.html), Astru ST (maju velke zlavy na odchadzajucu generaciu, ale za 400 zozenies mozno aj novu) alebo ak nemas predsudky tak kludne fungel i30 SW s 1.6 GDI s Festival paketom (http://www.hyundai.cz/files/download/model/i30-2015/05b-i30-akcni-cenik.pdf). Tie modely mozem menovat do nekonecna, len treba trochu pohladat a nezameriavat sa cisto na Fabiu.1 bod
-
tak namontovane! Staci pripojit 1 a 2 piny na 12V. 1ka je + a 2ka je zem. Funguje tak ako ma!1 bod