Hlavní panel
Oblíbený obsah
Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 06/12/16 ve všech sekcích
-
3 body
-
tož včera jsem zase udělali menší výlet ... původně jsem měl naplánovaný "jen" Náchodský zámek, ale nakonec spojeno i s tržnicí v Kudowe Zdroji takže kromě zámku a 300 schodů k němu z náměstí a chlupáče v příkopu a průvodcích v dobových kostýmech (komorník, správce a kníže s kněžnou) pojaté opravdu humornou formou, moc se nám to líbilo ... tak byly k vidění na nádvoří zámku i tyto krasavice a krasavci ... tím ovšem nemyslím svoji starou maličkost vedle ještě staršího vozu byla tam pochopitelně i mladší krasavice3 body
-
2 body
-
Nemůžeš srovnávat ceny v ceníku při objednání auta do výroby s cenou náhradních dílů. Ty jsou obvykle někde jinde. Autorizovaný servis nemá žádnou povinnost dodělávat nějakou výbavu, která na autě není z výroby. Oni to dost často ani neumí. Máš tady to tady celé jasně vysvětleno i s nabídkou lidí, kteří to jsou schopni provést. A na to muselo padnou 32 příspěvků. A ještě poznámka: Necituj bezprostředně předcházející příspěvek! Pravidla fora to nedovolují.1 bod
-
dodělat to není problém ať už u ferdy, u mě nebo třeba u rolbaře v praze jestli to chceš přes autorizák tak asi nepochodíš..1 bod
-
Jinak popisi sve zazitky z patecni sluzebni cesty nach Prag z F2 HTP s neuveritelnym vykonem 44kw. [emoji3] Jako auto do mesta bych nemel vyhrady. Sice pri startu se zaklepe tak zvlastne cely auto az jsem se poprve lekl. Pri dalnicni jizde ustalenou rychlosti kolem legalnich limitu to take slo. Max. rychlost 150 da ovsem tusit ze na nejake to zrychlovani pri prejezdu do leveho pruhu to neni. No a pri zpatecni ceste a hodinove stani v kolonach na karlovarce u mist rekonstruovanych povrchu u Horovicek atd. Tak pak jsem to domu pral pokud se to tak da nazvat a pri stoupanich sel plyn kolikrat az na podlahu a rychlost neprekrocila 120 [emoji1] No a spotreba taky nic moc. 7,5 litru za obe cesty s tim ze cesta tam byla na pohodu. Thalie je ferarri oproti tomu 55kw max. Rychlost 166, ale motor je hlucnejsi to je pravda zejmena pri vyssich rychlostech a diky tomu ze je to delsi auto s neporovnatelne velkym kufrem tak je mene podvozkove stabilni. Vice se naklani i kdyz stopu drzi srovnatelne. Tak to byla ma prvni zkusenost z High Torq Power . [emoji23]1 bod
-
Pokud je pout v sedlisti tak semnou nepocitejte , par let z5 jsem tam byl , nejake kloudne parkovani bylo cca 7 km od dejiste Sent from my Ericsson T10 using Tapatalk1 bod
-
a už by to stačilo, opakuješ se jako brepta. Věř tedy autorizáku a neplevel forum stále stejným příspěvkem1 bod
-
1 bod
-
Nevím jak to mas ty, ale já teda na silnici jezdim, k závodění je okruhSent from my iPhone using Tapatalk1 bod
-
1 bod
-
Nebudem zakladať ďaľšie vlákno...čeknem záujem, a uvidím.... Mám to 200km od baráku, a keď nebudem presvedčený, tak nič neriešim.1 bod
-
Jo, Radius dostane domaci zaracha bez piglovani sve stare na mesic a samostudium. Pak tady dostane soubor otazek a za kazdou spatne odpovezenou sni za trest misto kureciho jedno poradne veprove koleno. [emoji1]1 bod
-
Clint=ovcan. Presne takove Unie potrebuje. Za 2 roky prodas pistoli. Za dalsi rok, peprovy sprej, za dalsi bude trestne jako v Anglii kdyz budes u sebe mit nuz s cepeli delsi jak 5cm. Vse v ramci boje s terorismem. Ale nebudu to tady vysvetlovat. Lhostejnost a nezajem lidi se nam jednou tvrde vymsti. A nemam na mysli jen zbrane.1 bod
-
V áčkách jsou taky koukám magoři A ještě s poklicema z Kauflandu http://www.sauto.cz/osobni/detail/skoda/superb/16802883?goFrom=list1 bod
-
Aby v tom nebyly nějaké reklamě-spotřebictelské motivy. Prostě se Mobil snaží udělat dobrý olej, ale zároveň neodradit neznalé zákazníky, kteří si myslí, že "čím vyšší písmeno API, tím lépe" (do jisté doby to i byla pravda) ... než jsem se v tom začal vrtat, vybíral jsem oleje jen podle viskozity a API (to jsem třeba 4 roky zpět vybíral olej do skútru JASO MA, aby měl API SM, a divil se, že jsem našel jediný - od Castrollu), a představa, že to dělá většina zákazníků...1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
Tak dneska k nám do práce přivezli stříbrnýho rapida se zatekáním čelním sklem a našli jsme špatně zalepené čelní sklo v pravém rohu nahoře . Normálně teče voda mezi lepidlem a plechem,uvidím zítra to jdu vysklívat a zalepit nové čelní sklo . Takže po vysklení ,bylo v pravém rohu dutina a nepřilnulo lepidlo na karosérii a tam tudy prosakovala voda do auta,stékala po plastovém sloupku dolů pod přístrojovku a pak na koberec1 bod
-
Originální papírový vzduchový filtr by se měl měnit při každé výměně oleje, nejpozději po 15 – 30 tisici kilometrech, v závislosti na typu prostředí, v jakém se vozidlo nejčastěji pohybuje. Každodenní dálniční provoz automobil samozřejmě zatěžuje méně, než popojízdění v zakouřených ulicích velkoměsta, nebo nedejbože po polních cestách.Filtr má za úkol zabránit všem nečistotám, aby pronikly dále do sání. Jakýkoli sebemenší prach nemusí hned poškodit motor, snadno se ale začne nanášet na stěny sacího potrubí, kde postupem času spolu s dalšími nečistotami např. z EGR ventilu vybuduje silnou vrstvu tuhé hmoty, která zhorší přívod vzduchu do motoru. Výrazným způsobem je pak také ovlivněna funkce váhy vzduchu. Tento snímač množství vzduchu, jehož pořizovací cena není malá, vlivem špatné funkce vzduchového filtru výrazně trpí.1 bod