Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 08/08/16 ve všech sekcích

  1. Stastni to lide. Co ze je ta vyplata? To neznam. Ja delam jen za stravu a ubytovani.
    5 bodů
  2. Diskuse o ničem. Kolik lidí ocenilo techniku první generace Fabie se ukázalo dost zřetelně. Na druhé generaci a na tom, že tady máme Rapida. Až budou zákazníci řešit materiály, tak stejně jako u něho přibudou dekorační lišty, kryty kolejnic, najednou se změní druh kůže a potahů. Pokud se Brtniq bude prodávat, tak naopak lišty budou odpadávat, cena se bude v pravidelných intervalech zvyšovat a opět se bude probírat dlouhá čekací lhůta. Zákazníky nikdo kupovat auto nenutí, na trhu je konkurence a dokud bude mít nějaký podnik vypradanou kapacitu, nemá důvod se stresovat. A taky na tom není nic špatného. Ohranou písničku o ovečkách kupující cokoli si můžou dotyční strčit za klobouk. Kdyby tomu tak bylo, těžko by vypadala cenová hladina Škodovek tak, jak vypadá.
    4 body
  3. Právě jsem musel vyplivnout krabicový víno na monitor, abych se nezadusil...
    3 body
  4. Petrrr dneska jde nakupovat do Globusu námořnickou uniformu s iniciály KK a čepici. Už včera si na zvonek dal novou vizitku kapitán Kup....k. Plánuje sesadit Barbossu, hned jak vstoupí na loď. Zrovna tak, jak chtěl sesadit mě. Zrovínka tak [emoji1]
    3 body
  5. Já měsíčně odevzdávám výplatu - státu, bance a co zbyde tak manželce [emoji23]
    2 body
  6. Hosi, je to tady. Prave jsem vyhral ve sportce. V sanci to padlo. Vyhral jsem celych 50Kc. Tedy vsadil jsem 60, vyhral 50. Hold nemusi prset, staci kdyz kape. Akorad to na tu RAMku bude trvat kurva dlouho. [emoji3]
    2 body
  7. To bude zase nějaká kinderova fingovačka na pojišťovnu, aby mohli o víkend s Vencou chlastat u kolejí
    2 body
  8. Se to snaží rozbít, aby to mělo nižší prodejní cenu, rychle to prodal a měl na námořnickou uniformu a dva lahváče.
    2 body
  9. Včera jsem zas po dlouhé době pocukával na chorvatsko - slovinských hranicích - skoro 2 hodiny. Kuwa takovejch divnej evropanů - hlavně z D a z NL tam bylo a kvůli takovýmu ksindlu kontrolují nám všem pasy. Mi je pí.u platný že naše země patří do schengenu... Hlavně že sem do Evropy mezitím lezou další bez dokladů - teď hlavně přes Itálii. Jinak cesta z dovči docela dobrá až na fičák v Chorvatsku na dálnici u tunelu Sv. Rok, naštěstí to neuzavřeli před tím tunelem, jen tam byla povolená max 40 km/h rychlost. To tam ovšem nikdo nedodržoval - a to já jel okolo 50 - 55 km/ h a stejně všichni mě předjížděli. Samí piráti ( teda v tom větru spíš hovada !! ) To je fakt divnej svět. Asi budu muset zajet do Globusu, nebo kam to ten prďola z KV furt jezdí za tím normálem.
    2 body
  10. Test vzduchových filtrů pro FII 1.2 HTP.pdf
    1 bod
  11. A já ji projezdím na mašině, prošustruju ve striprýzovém klubu s holkama a proleju v pivku v knajpě. A ještě mi zbyde [emoji23]
    1 bod
  12. Tam na pohodu se spánkem na parkovišti 24 hod. Zpátky 17 i s kolonou u Breneru. Ten klid za to stojí a žádný čech.
    1 bod
  13. Tak jsem ze zvědavosti ještě trochu bádal a zjistil jsem, že na na kontaktu XS3 T6/5 (zelený drát od tlačítka RES) je stále přítomné napětí 9 V, (což by asi být nemělo). Takže při vypnutém tempomatu a stisknutí tlačítka RES se toto napětí dostane na kontakty XS3 T6/2 a XS3 T6/3 a z něj přes svorkovnici T11a a pin 10 do ŘJ motoru a to se asi elektronice nelíbí a ohlásí to jako chybu "17977 - Spinac regulace rychlosti (E45), Nesmyslny signal, P1569 - 35-10 - - - Sporadicky". I když asi v podstatě o nic nejde, protože i s touto chybou tempomat a celé auto fungují normálně, vbastlil jsem do zeleného drátu (z páčky na XS3 T6/5) diodu, která z páčky 12 V do ŘJ pustí, ale opačně 9 V nepustí, takže výše uvedená chyba se už neobjevuje.
    1 bod
  14. http://mobi.grottadellacqua.com/
    1 bod
  15. https://m.facebook.com/Camping.Villaggio.grottadellacqua.Gargano/
    1 bod
  16. Hmmm no přemýšlím, kam si tak můžu píchnout prst já..... Napadá mě jen jedno jediné místo [emoji23] [emoji23] [emoji23]
    1 bod
  17. Tak on byl Petr i v Paříži, když auto představovali. Čas od času se prej maskuje za „Zbiňka“, což je maskot mýho oddělení v práci. Haha, když mluvíme o kindercar, tak tady je jedna archivační se Zbiňkem.
    1 bod
  18. No nevím, viděl jsem krabicové víno a sprej od Motipu. [emoji12] Noční můra pro Pancha.....
    1 bod
  19. Oni nedělají ani Fábiu RS.......
    1 bod
  20. Jo, je to rozdíl dvaceti korun. Ale chápu, je to jeden krabičák z Chille. Mimochodem, po dnešním tankování je to pouze a jen 6.72l/100km!
    1 bod
  21. Zadní stěrač už taky nemusím řešit . Stringo, spotřebu mám v podpisu zmonitorovanou v rámci spritmonitor a 6,2 a nebo 6,74 je rozdíl. Auto mě už taky nevrže, silikonová vazelína od Pan Oilu funguje super.
    1 bod
  22. Co se týká zabezpečení tak dobrá havarijní pojistka + GAP
    1 bod
  23. Já teda přezouvám a to vždy začátkem listopadu a koncem března. Jelikož letní přestávají pořádně fungovat pod 7°C a zas zimní jsou k h...u při vyšších teplotách jak z hlediska brzdné dráhy tak i opotřebení. Je to sice každého věc, ale keci typu sníh máš jen cca 2 měsíce v roce tak proč jezdit 6 na zimních je už o návštěve odborného lékaře. Nejde jen o sníh ale i o teplotu. A pokud by mě takový chytrolím naboural třeba v začátkem března kdy není skoro sníh ale teploty klidně i pod 0°C asi by ho i profackoval. Najezdím ročně sice jen mezi 13 - 15 tisíci km, ale jelikož pendluji mezi Prahou a Podkrkonoší a tam jsem i vyrůstal vím co dokážou letní v zimě i bez sněhu.
    1 bod
  24. Pokud je to stejne jako u Climatronicu (a rekl bych, ze urcite jo), tak musis cely Climatic vyndat z auta a rozebrat ho. Ty LEDky jsou primo na DPS uvnitr... To co psal milos_s plati napr. pro tlacitko ASR, ale tady to neni tak, ze by kazde tlacitko melo svoji malou DPS...
    1 bod
  25. Tak i "naše" Citigo se dočkalo. Dostalo zadní podběhy. Montáž proběhla bez problémů, stejně jako u kolegy Galvi-ho. Montoval jsem podběhy z e-Upa, s tlumícím filcem. Jediná trochu změna byla při montáži toho samolepícího držáku podběhu co se vlepí do kraje nárazníku. "Naše" Citigo má zadní zástěrky a tak bylo potřeba do toho držáku vyříznout otvory na ty čudlíky co drží zadní zástěrku v nárazníku. Po nalepení držáku jsem zařízl ty čudlíky do roviny a přišrouboval podběh. Nejdýl trvalo najít ty zamalovaný otvory k upevnění podběhu. Za dvě hodinky, se svačinou, pivem a kávou bylo hotovo. Citigo se znatelně ztišilo. Není slyšet hluk od zadní nápravy. A do provozu jsme vyrazili v únoru 2013.
    1 bod
  26. Žádně tlačítko ABS neexistuje. Taktéž u FII neexistuje tlačítko pro vypnutí EPS. Na palubní desce může být jen tlačítko, které vypíná ASR = kontrola trakce, jinak řečeno protiprokluz. Pokud tam nemáš žádné tlačítko, mám za to, že ESP (ESC) nemáš právě proto, že jeho součástí bývá vždy ASR a tím pádem bys tam to tlačítko měl mít.
    1 bod
  27. Ahoj, prosím o radu, automobil se mi dostal do nouzového režimu a na budíkách mi píše Vada motoru-do servisu. V diagnostice mám závadu v motorovce - 01C7F P023800 - Signál plnícího tlaku, signál příliš velký. Nastartuji a vše je OK. Poté se rozjedu nad 1500 ot. a kontrolky se vždy rozsvítí. Prosím o radu co s tím může být a kolik mě to bude asi stát Najeto 70t. Rok a půl auto stálo. Rok výroby 10/2010. Po roce a půl automobil zprovozněn a jezdil 2 měsíce do teď.
    1 bod
  28. A zo spínača svetiel napätie na obrysky ide? Obrysky nie sú spínané cez žiadne relátko, ani dokonca stretávacie ani diaľkové svetlá. Zvykne odpáliť kontakty na tom spínači.
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...