Hlavní panel
Oblíbený obsah
Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 08/09/16 ve všech sekcích
-
Ano na prvním představení bude v excelentní výbavě, asi jako dostávají novináři auta k testu, aby byly skvělé ohlasy. Ale po příchodu seriové produkce na salony se ukáže pravda a přesně takto jsem se seznámil s OIII a jn bědoval nad řadou levných a úsporných řešení na konktétním autě na salonu. Tedy když ptáčka lapají hezky mu zpívají. Jsem zvědavej na konečnou cenovku ve slušné výbavě odpovídající dnešnímu standartu.3 body
-
2 body
-
Stringo to dělá špatně. Doma dělá po vejplatě stojku a manželka s harantem do něj ještě kopou, aby nic nezůstalo ani po kapsách. Pak dají Stringovi 50 korun na oběd a táhni do práce. Tyhle společné účty nedělají dobrotu. My s manželkou máme každý svůj účet, je to spravedlivé, ona si vydělá málo, tudíž si nemůže moc koupit, za málo peněz, málo muziky. Tak to prostě je. Já doma nahlásím vejplatu 12 tisíc a řeknu, že se musíme zase uskromnit. Dítě dostane rohlík a petku studené vody a je spokojené. A když chce hračku, řeknu mu, ať si našetří, nebo ji ukradne ve školce. No a pak vyrazím do Prahy za kámošem a vymeteme na Václaváku striprýzové kluby. Člověk si musí užít, dokud je mladej. Peníze budou, my ne. [emoji23] [emoji23]2 body
-
Přesně tak Stane, ja se taky rád svezu a kór na jich, na západ jezdím pořád ale tam neznají kopce.  Letadla nemusím nemám z nich dobrej pocit, nedá se ovlivnit musí se věřit plešatýmu pilotovi který si za to omylem sednul po zběru zajíců z ranveje1 bod
-
Len ma tak napadlo, nikde tu nepisete, ci je to DSG alebo manual... ja som si totiz u mna na manuale vsimol, ze to robi Haldex ked pripaja zadnu napravu. Na zaciatku som si myslel, ze cuka motor, ale po case som zistil, ze to vzdy robi iba za specifickych podmienok. Haldex IV. generacie funguje pro-aktivke,tak ja len, ci nemyslite prave toto Napriklad pri vyjazde na krizovatke ked odbocujem vtedy to citim skoro vzdy, priadne ked clovek zoslapne pedal na podlahu. Minule som to citil, ked som sa pripajal na dialnicu, cesta bola mierny stupak, lavotocivy smer a jak som tomu razantnejsie pridal tak som citil presne to iste, proste sa pripla zadna naprava... ale mozno to s tym nema nic spolocne, to je len moj dojem1 bod
-
Jj vítr měl 140 km/h a fronta tam byla k moři 50 km dlouhá. Tento víkend to zavřeli zase v neděli - fronta od moře byla jen 12 km. Já bych nikdy do Chorvatska neletěl - připadá mi to zbytečný - dokud se rád svezu autem, tak to holt musím na hranicích vydržet, ostatně posledních několik let se mi dařilo úspěšně jezdit v takovou dobu, že jsem nikde nečekal dýl než pár minut. Až mi řízení nepůjde, tak si buď připlatím za éro, nebo si rovnou zaplatím cestu do krematoria..1 bod
-
1 bod
-
No jo. Každá koupě ojetého vozidla je sázka do loterie. Za kolik se dá koupit Sup v takovém stavu?1 bod
-
Taky bych si nějaký / fořtovy koule/ placek dal.1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
Výstavy nejsou sériová auta. Mají kvalitnější materiály, jiné podvozky, dokonce i nárazníky se dávají lepší, zahlazují se bodové sváry atd. Je to jak TV reklama:-)1 bod
-
1 bod
-
Taky jsem si všiml, že společný účet nedělá dobrotu, ale jak z toho ven? Na kopání jsem si už zvyknul a na to, že mi zůstanou stravenky taky. @Petrrr: Koukej jak je moje auto nadčasové. Reklama Ti prostě vždy ukáže pravdu.1 bod
-
Už vidím jak to při -10°C všechno na silnici taje když to posypou. Ty jsi taky jestěr co. Co se týče soly působí jen asi do -5 - -10°C pak je k ničemu(vím to od kamoše co dělá na SÚS). Naši meterologové je kapitola sama o osobě. A to co Azriel napsal červeně je snad jasný a pokud nejsi lama tak od prosince do února se to dá čekat i třeba během jízdy na nákup do vedlejšího města. Jinak proč myslíš, že na teplotě nazáleží. Letní pneu má takzvaně "tvrdší" směs aby lépe odolala vyšším teplotám zatímco zimní je to naopak. Jinak nikdo tu netvrdil, že když dám v zimně zimní můžu jezdit jako v létě na letních. Jen si to tu vykládaš po svém tak aby se ti to hodilo k tomu tvůmu podivně pokřivenému názoru. Je mě jedno na čem si ty osobně jezdíš, ale pokud by jsi mě v zimním období naboural na letních pěkně bych tě proplesk.1 bod
-
4AF 4444 bych rekl ze je regulerni znacka, neni to znacka na prani...stejne tak 3AF 7777. u nas ma borec 3BJ6666.. proste se jen sesla kombinace cisel, kterou nejaky znamy podrzel na DI.1 bod
-
1 bod
-
Tyhle systémy mají jednak "tvrdou" paměť (dřív to bylo jen typu PROM, dnes jsou to všechno EEPROM nebo EPEROM = nevyžadující k uchování dat trvalý napájení) - kde je uložený tovární nastavení a u dnešních systémů i seznam závažnejch chyb; a druhak paměť "dočasnou", která se vymaže každým vypnutím trvalýho napájení od baterky a ve který jsou uložený jen hodnoty "přizpůsobení se k řidiči" - ty se obnoví po novým připojení napájení během prvních cca 20 ujetejch km. Po nastartování se načtou hodnoty z tý "hlavní tvrdý" paměti (protože ta "měkká" je prázdná = vymazaná vypnutím napájení) a systém funguje na základní tovární nastavení - to "přizpůsobení se" si udělá systém sám na základě programu, kterej je taky v tý "tvrdý" paměti a podle kterýho se postupně upravujou reakce systému podle chování auta a řidiče. Takže dnes už žádný nastavování po odpojení baterky, jednoduše nastartuješ a vyjedeš - pokud se neměnila některá ŘJ, všecko funguje a řidič sám by nic neměl zaznamenat. Ty "přizpůsobovací" odchylky jsou moc malý na to, aby je člověk už po několikahodinový pauze v používání toho samýho auta jednoduše rozpoznal...1 bod
-
Zámek volantu je mechanická záležitost, když odpojíš baterku, nic ti nebrání mít klíč zastrčenej v zapalování a otočit ho do polohy "Odemčeno", abys mohl s řízením manipulovat. Pokud neodpojíš baterku a jen při zapnutým zapalování rozpojíš elektrickej přívod do bagu, naskočí do ŘJ chyba "Závada bagu" a ta se pak musí vymazávat VAGem. Daleko důležitější ale je MOŽNOST, že při náhodný manipulaci v autě by mohlo nějakou závadou, rušením nebo kterým hromem v okamžiku kdy jseš nakloněnej k volantu a "rejpáš se mu ve střevech" dojít při zapojený baterce k odpálení bagu - minimálně bys vypadal jako rozmixovanej jahodovej jogurt. K odpálení bagu stačí poměrně malá energie, někde jsem čet, že do ŘJ Roomstera se přidával kondenzátor 220uF/16V kvůli tomu, že při prvních testech NCAP došlo k neodpálení bagů při nárazu zepředu, protože se mechanicky urvala baterka od přívodu kvůli posunu konstrukce při deformaci a v elektronice už nezbylo dost energie pro odpálení bagů. Ten kondík je malej, vypadá jako váleček centimetr v průměru a půl druhýho vysokej. Problém je, že takovejch kondíků a dalších, mnohdy větších, je po celým autě několik - jsou všude v elektronice, v rádiu, v centrálu, v řídicích jednotkách motoru, ABS, klimy i řízení - a všecky jsou připojený na napájení. Dohromady pak mají dostatek kapacity pro nechtěný odpálení bagů - pokud se nejdřív neodpojí baterka a rozsvícením obrysovek se tyhle filtrační kapacity nevybijou. Ono se ani s baterkou natvrdo připojenou 1 000 000x nemusí vůbec nikomu nic stát a v tom milión prvním případě bag buchne...1 bod
-
To jen nekdo naletl na reklamni keci prodejcu pneumatik. Zimni gumy jsou lepsi pouze na snehu, brecce a blate, pritom na teplote vubec nezalezi. V ostatnich pripadech jsou lepsi letni. Bouraji pak stejne ridici a ne gumy. Uplne nejhorsi jsou ridici, kteri nasadi zimni gumy a mysli si, ze s nimi muzou v zime jezdit stejne jako s letnimi v lete. To uz je fakt lepsi, kdyz si tam ridic necha i na zimu letni gumy a jezdi opatrneji.-1 bodů
-
Vsak jo... u te prvni jsem i psal "na prani", tzn. ze to neni ta oficialni, ale svym zpusobem na prani taky je...-1 bodů
-
No vidíš, je nutná souvislá vrstva sněhu, nebo alespoň předpověď meteorologů, že bude sněžit. Led a námrazu jsem na silnici ještě nikdy neviděl, jakmile poprvé zasněží, posypou to silničáři solí a všechno tam taje i samotný asfalt ta sůl rozežere.-1 bodů