Hlavní panel
Oblíbený obsah
Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 08/18/16 ve všech sekcích
-
2 body
-
Rádiusi, ony jsou závady a závady. To co popisuju jsou blbosti, drobnosti. Pak jsou závady takového charakteru, jaké jsem měl na dvojce s motorem a to už prdel není. Nebo na jedničce s převodovkou. Neměl jsem snad auto, které by něco nemělo, každé auto má, minimálně ty drobné. Nelze dnes vyrobit auto, které by nemělo nějakou závadu nebo problém. A před tím taky nešlo. I Felicia měla mouchy a nebylo jich tak málo, jezdil jsem s pěti různými a ty závady se kolikrát projevovaly na všech. Nebyly ovšem fatální. To, že někdo je spokojenej a někdo ne je často i v lidech. Někomu prostě tyhle drobnosti nevadí a neřeší to, kolikrát to ani nehledá a nevšimne si. Pak je tu řada rejpalů, co sundavá i těsnění u motoru, jestli to tam náhodou nerezne2 body
-
Kromě systémových nekvalit, typu řetězů v rozvodech, má koncern ještě navíc nevyváženou kvalitu - jak je jinak možné, že někdo se stejným autem nemá skoro žádné problémy a u druhého se pořád něco sype? U mě je jednička v kvalitě Felicia. Jakákoli modernější škodovka u mě znamenala a znamená jen spoustu problémů a závad. Jsem zvědav, až takový SIII bude desetiletá ojetina, jestli to bude vůbec pojízdné a prodejné.2 body
-
Bohužel se tenhle trend objevuje už i v motorkách, novější jsou více vodrbaný, lak už není lak, spousta plastů místo plechu, jeden lauf místo dvou a samozřejmě spousta poruchové elektroniky made in China. Kamarád měnil na MotoGuzzi po 10tis km zvlněné kotouče (na mašině!), o lak se stačí otřít bundou nebo nehtem a všude jsou patrné škrábance, nádobky s brzdovkou netěsní a to už dělá roky, Brembo už je totální shit a nic s tím nedělá. Elektronika se sere, sem tam bliká něco co blikat nemá, výfuk se mu vibracemi odlomil u sváru, to MotoGuzzi přiznala, že je ze slabého plechu atd.....2 body
-
Mam 77 Kw, najeto 145 tis. ( MR 2015) a jezdím cca to co ty, tj. přes 70% dálnice a i když vypnu v regeneraci (poznám vzásadě jen podle zvýšených otáček a dojezdu ventilátoru) tak se mi regenerace bez problému po splnění všech parametrů spustí znovu. A podle diagnostiky mám dpf-ko jak nové. Za sebe při velkém dálničním nájezdu bych se nafty vůbec nebál.....1 bod
-
Ano i takto muze a dopadl Rapid s tim samym problemem. Ja chtel jen tomu samemu predejit. Je otazkou aby to po te Simply oprave nerezlo za rok jeste vice. [emoji3]1 bod
-
píčovina, škubání TSI je úplně normální, respektivě některý to dělají. U mě to dělalo vždy, když bylo auto nový, když silentblock bouchal i když byl vyměněný... Jediná rada je fakt si hrát se spojkou... pokud si člověk nehraje, auto cuká a cvaká...1 bod
-
1 bod
-
Naprostá paráda. A ještě snížíme rychlost na jižní spojce na 40 km/h, aby mohli lidi z Barrandova kvalitněji a bezpečněji najíždění, ne?1 bod
-
1 bod
-
Tak předpokládejme, že epo má dost vlastní přirozený inteligence a nebude s nouzově namontovaným užším kolem (protože ve vnějším průměru => v obvodu jsou všecky povolený rozměry přibližně stejný) lítat na plný kotle ...1 bod
-
F III to má popsaný v návodu k použití na str. 159. ■ Pokud se liší rozměry nebo provedení rezervního kola od namontovaných kol (např. zimní pneumatiky, pneumatiky s určeným směrem otáčení) můžete použít rezervní kolo jen krátkodobě v případě nouze a pokračovat v cestě se zvýšenou opatrností.1 bod
-
Nespamuj po foru s duplicitními příspěvky. Zkus kontaktovat uživatele kokta7, je z hradecka.1 bod
-
Ale nemá smysl brečet. Člověk to tak musí brát. Mě taky občas nejde stahovačka předního okna na první pokus, musím s tlačítkem hnout dvakrát, nikdo neví proč. Někdy vypnu SS a on se mi za sekundu sám zase zapne, musím opětovně vypnout. Pazvuky už nějak přestávám řešit. Při couvání a zahřátí brzd mi to někdy houká jako sova a nikdo nic nezjistil. Ale mě to nevadí, auto jezdí, málo žere a místa v něm je dost. Takže já jsem vlastně spokojenej uživatel. Ono se sere všechno dneska, to by člověk musel chodit pěšky. Na druhou stranu tchán má kindera, se stejnou motorizací a barvou co má kinderPetrrr a ještě nebyl v servisu s jedinou reklamací a říká, jak moc je spokojenej, všechno funguje jak má....1 bod
-
vím co to je. asfalt, poletavý rez atd. Nastříkal na to ironx, kterej to pak odstraní . takže vím o co jde... předpokládám, že si nikdo dobrovolně na to nestříká asfalt, polétavou rez atd.... To víš, jsem moc reálný a lidi to nemají rádi a hlavně fanatici škoda . Sám víš, že první rok po výrobě = samé reklamace tak sem popřál hodně reklamací a to je vše. Pak se neudrželi a byla to docela sranda. Docela mám přístup k dosti autům a dosti škodovkám a ta kvalita je prostě bídná. Jasně, když se to koupí na firmu a nezaplatíš ze svého 700 000kč, tak je to fuk a může se psát že je to super. Ale když to má pak máš platit ze svého at už jako ve svý firmě nebo za sebe, tak už od toho čekáš že budeš chvíli pokoj a ne lítat furt po servisech. Ale to je furt dokola, amén. Radši nebudu nic moc psát, pak se to akorát strhne a fanatici jedné značky začnou psát hovna Petr je bohužel stejnej jako já, píšem realitu.1 bod
-
1 bod
-
já měl výměnu oleje za cca 20 minut, chce to jenom zvednout telefon a domluvit se...1 bod
-
Daleko nebezpečnější situace nastává právě u aut s nerozsvíceným zadkem, když JE OBECNĚ VÝBORNĚ VIDĚT - a takový auto jedoucí před váma se schová do nějakýho hlubokýho stínu nebo naopak silnýho protisvětla. Krásnej příklad je jasný letní odpoledne (nebo časný ráno) a vy vjedete z prudkýho slunce někde na cestě mezi polema do tmavýho lesa - než si vaše oči přivyknou a začnete zase na 100% vidět "každej prd", ujedete podle okamžitý rychlosti jízdy, svýho věku a kondice očí klidně i víc jak 100m, během kterejch jste na vzadu nesvítící auto před sebou vnímaví zhruba stejně jako dvoudenní štěně = neboli jste slepý jak patrona. Ještě horší situace nastane když ten les je řídkej jak poslanecký sperma a vám mezi kmenama svítí a při jízdě bliká do xichtu "pupenec". To máte Smolíčka Pacholíčka tuplem - máte nablikáno do bulev od Punťi a mezi stromy je přitom černo jak v Chánově. Ani v jednom případě nemáte velkou šanci případný pomalu před váma ve stejným směru pohybující se vozidlo bez rozsvícenýho zadku a kliky jak vod kolotoče uvidět. Naproti tomu když to případný auto pohybující se před váma MÁ ROZSVÍCENÝ I ZADNÍ OBRYSOVKY, tak ty červený "stopovky" zblejsknete z dostatečný vzdálenosti i když ve zbytku zornýho pole máte "díky" extrémním světelným kontrastům tmu jak v Obamově prdeli...1 bod
-
JE TO NA PIČU, protože naprosto debilní zákonodárci odsouhlasili denní svícení BEZ svítících obrysovek vzadu. Ano, směrem dopředu je takto svítíci auto bezpečnější než kdyby nesvítilo vůbec, ale dozadu se jeho bezpečnost vůbec nezvýšila, dokonce se nebojím říct ZHORŠILA právě tím, že tisíce řidičů si navyklo, že se jim přední světla rozsvěcujou automaticky a na to, JESTLI JSOU SKUTEČNĚ BEZPEČNĚ VIDĚT ZE VŠECH MOŽNEJCH STRAN (což byl hlavní podnět k uzákonění povinnosti denního trvalýho svícení) už každej kašle...1 bod
-
A je to PJEKNĚ NA PIČU, protože když se v souladu s předpisem vypnou zadní obrysový světla, tak je takový auto za sníženejch světelnejch podmínek prakticky neviditelný. Vepředu svítí potkávačkama, řidič tudíž má osvětlenou plochu pro jízdu i v noci, zatímco zezadu o něm nikdo neví. Auto s oddělenýma DLR sice taky nesvítí dozadu, ale mizivá osvětlovací schopnost denních světel daleko dřív upozorní řidiče na to, že by se měl rozsvítit komplet. Ono není vzácností potkat ve městě teď v zimě o půl pátý ráno pitomce jedoucího jen na DLR - protože pod pouličníma lucernama on prostě na cestu vidí a vůbec ho netrkne, aby se rozsvítil "celej"...1 bod
-
Pěkný fotky. Myslel jsem, že tyto stránky jsou pro lidi, kteří mají něco společného a navzájem si poradí a pomůžou. Ale asi jsem se spletl a je to jen předvádění některých členů. Já mám tohle a kdo má víc??!!1 bod
-
Mám firemní 1.6 tdi 81kw a regeneruje hlavně při couračkách ve městě. Vzhledem k absenci kontrolky regenerace nevím jak to probíhá na dálnici, nepoznám to. Ale když už se regenerace spustí, je to utrpení. Většinou se snažím jezdit dokud nepřestane, podaří se to málokdy. Úsměvná situace nastává v garážích, kam přijedu s funícím a pekelně smrdícím traktorem. Mám najeto přes 30 000 km a kontrolku nepovedené regenerace jsem ještě neviděl. Tankuji běžnou naftu, dálnice cca 70%.-1 bodů
-
Protože je to většinou v době, kdy se chystám parkovat a nechci auto poškozovat předčasným ukončováním regenerace, dále se špatně dávkuje "plyn" při rozjezdech a auto škube. Mimochodem, start-stop v mém autě ignoruje proces vypalování filtru a motor klidně vypne. Potom se už regenerace nespustí. Na druhou stranu s tím autem jezdím podle PP za 4,5 l/100 km, s 1.2 TSI jezdím za 6 l/100 km. Už je celkem jedno jestli do TDI kupovat filtry pevných částic, nebo do TSI ložiska do převodovky.-1 bodů