Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 09/08/16 ve všech sekcích

  1. Ono hlavně ty parkovací zóny nemají koncepčně hlavu ani patu... Všeobecně se ví, že se za posledních 15 let vystěhovalo XY% obyvatel Prahy do přilehlých obcí a jejich nově budouvaných satelitů. S tím tenkrát všichni souhlasili, protože se tím "uvolnilo" místo v bytech pro nové pracující mravenečky. Už tehdy ale se mělo začít řešit, že tyhle "sateliťáci" (mezi které se smím taky počítat, když jsem v ČR) se musí nějakým způsobem dopravit do Prahy. A vzhledem k tomu, že hromadná doprava z odlehlých aglomerací je velice tristní (autobus jede např. jednou za 20 minut), a neopomenvší fakt, kdy i s platnou pražskou lítačkou platíš středočeský tarif i jen kvůli 1 zastávce ležící v I. pásmu, tak se z finančního, flexibilního a pohodlnostního hlediska vyplatí jet do Prahy autem. Přijedeš do Prahy a najednou ouha; není kam zaparkovat, protože se nikde na konečných stanicích metra (či spádových aglomeracích) nepostavilo kapacitně dostačující parkoviště P+R. Zářným příkladem budiž Černý Most; spádová stanice metra pro 150.000 lidí z přilehlého okolí (Brandýs, St./Ml. Boleslav, Liberec, Mochov, Zeleneč, Úvaly, Šestajovice, Poděbrady, Kutná Hora a další) disponuje pouze dvěma parkovacími plochami P+R o celkovém počtu 438 míst! Okolní obchodní centra mají zpravidla volné (a v současné době závorami opět uzavřenými) plochy pro více jak 12000 aut. A využít parkoviště P+R v Běchovicích (kapacita 98 míst), kde smíš přestoupit na vlak (500 m pěšky) či si počkat na přeplněný autobus, který tě hodí na Černý Most, je úplná utopie v myšlení těch osob, které vymýšleli tuhle koncepci... Ve chvíli, kdyby na okrajích města - či v blízkosti velkých aglomeračních uzlů - byly odpovídající parkovací kapacity, pak se nemusí řešit obytné (modré) zóny. Navíc opět v podobě, která nemá ve světě obdoby... Běžný stav z ostatních evropských měst je takový, že jsou všude NORMÁLNÍ parkovací automaty, kde zaplatíš poplatek a můžeš stát. Nemáš-li zaplaceno, pak dostaneš pokutu (od MP). Přes den jsou parkovací místa obsazená, radnice vyberou z poplatků za parkování peníze, a večer se ulice vyklidí a místňáci mohou v klidu zaparkovat. Hlavně v Praze je situace taková, že mnoho rezidentů nechává auto stát na jednom místě klidně týden, protože se bojí, že nezaparkují. A k Evropě; jediný, pro mne NENORMÁLNÍ a zcela debilní systém parkování je ve Vídni. Tam se musí RZ vozidla zaregistrovat v systému a platí se přes mobil. Na ulici není k nalezení žádný parkovací automat, zato příslušníků MP je tam přehršel. A mám takový pocit, že se pražští radní inspirovali zrovna tam, a pak vymysleli takovou bejkárnu i v Praze. @Stanmar: když pak bydlíš v satelitu, tak vedení obce dost nevybíravě tlačí na to se tam přehlásit. Kvůli dotacím obce na obyvatele. A nesou to dost nelibě, když nechceš; proto mají skoro všichni na soukromých autech značku "S" a na služebních "A"...
    2 body
  2. No pochybuji, ze vas z party Hyc jo. [emoji3] "Trenere jaky stroj mam pouzit aby na me zabrala. Kdyz se na tebe tak podivam, tak zkus bankomat. [emoji3] Vam by nepomohl uz ani ten.
    2 body
  3. Já bydlím v paneláku nastojato a mám také přístřešek pro svůj car.
    1 bod
  4. Já takové blbosti řešit nemusím, parkuji krásně u vily doma a místo mám jisté pokaždé [emoji41]
    1 bod
  5. Vedení obce správně tlačí na ty co v obci žijí, využívají její infrastrukturu ( což stojí peníze) aby si tam také Ti lidé nahlásili trvalé bydliště, protože od počtu lidí trvale žíjících v dané obci, městě se rozúčtovávají výnosy z daní pro jednolivé obce. Jsou tady na karlovarsku také takové obce nebo rekreační oblasti, které se rozrůstají, z chatek se stávají RD s trvale žíjícím obyvatelstvem, ale trvalý pobyt tam nikdo nemá a starosta marně hledá peníze třeba na vyvážení odpadu nebo zimní údržbu atd.
    1 bod
  6. Ty vrať papíry a choď pěšky, čára není zeď? očividně jsi jeden z těch frajerů co předjíždí bez ohledu na značení na vozovce, plná tě nezastaví. A protijedoucí auto uhlo to ano a zbylo mu snad něco jiného? navíc toho kolaře viděl dost dlouho dopředu tak měl zpomalit a bezpečně ho předjet a podle zvuku sundal nohu z plynu až u něho. Takže asi tak. Právě kvůli těmto "pánům" řidičům umírají lidi!!
    1 bod
  7. Tak jsem se dočkal odpovědi z support@skoda-info.cz : zadávat v jiném než klasickém formátu souřadnice nelze... Používal jsem dosud 3 levné přenosné navigace- žádná nestála příplatkových 29000 kč- a všechny uměly nabídnout volbu formátu. To se tedy Škoda vytáhla!
    1 bod
  8. No jde o to, že já si jako občan s bydlištěm ve stejné městské části můžu to povolení taky koupit (aniž bych přímo u nás nějaké zóny měl) a jak píšeš, tím to samozřejmě ztrácí smysl - protože míst bude míň než aut.
    1 bod
  9. Stejne je to jenom o penezich a ne o parkovani pro mistni. Kdyz vedi ze v te lokalite je napriklad 200 parkovacich mist a oni vydaj 300 povoleni k parkovani tak to fakt neni o dobrem zajmu pro obcany. Nehlede na to ze treba na sidlistich to nemazadny ucel kdyz uz ted ma kazdy druhy 2 a i vice aut a projekrovano je treba pro 15 aut na barak se 40 byty
    1 bod
  10. No jo, ale ulice jsou veřejné, takže tím že zaplatíš 1200,- za rok tak máš povolené parkování, ne však nárok na místo. To by bylo fakt hodně levné, aby jsi měl svoje místo jisté. A hlavně se tímto vytlačují z ulic automobilisti co tam nemají bydliště. Je to dost znát , hodně aut zmizelo z označených zón. Především ty s RZ na kterých je S. A to mi vůbec nevadí. Všude se nám sem cpou, pražáky pomlouvají, ale za pražskými platy jim hanba jezdit není !!
    1 bod
  11. Samice tam byly taky a hezčí než ta auta. Ale tebe by stejně nechtěly. [emoji23]
    1 bod
  12. Video hezke, stejne jako nektera auta. Cekal jsem ale i nejake samice.
    1 bod
  13. Parkoviště máme svoje a můj červený drak nebude nikdy ve službách těchto kapitalistů. To budu raději jezdit mastnou tyčí.
    1 bod
  14. Tak z jeho podpisu vypovídá 1.4TSi
    1 bod
  15. Obihat cyklistu pres plnou a jeste s protijedoucim autem. Bravo!
    1 bod
  16. Pokud je climatronik, tj. čidlo vlhkost, tak stačí jen vyměnit a nakódovat.
    1 bod
  17. 1 bod
  18. Mám 2.8 V6 v tiptronicu a když jezdím po městě normálně tak to jede do 11 litrů v pohodě, a na dálnici když jsem nasadil na tempomat 160 tak průmer byl 9,3. Dlouhodobou tam mám 10.5.A to to opravdu nijak extra nešetřím.takže ty keci že se pod 13 nevejdeš jsou nesmysl.
    1 bod
  19. Taky bych to udělal přesně tak, jako řidič na videu. Asi budu vrah. Odesláno z mého Lenovo X2-EU pomocí Tapatalk
    0 bodů
  20. Ahoj dawe 85 dlouho jsem se neozval bohužel auto stále mám a jsem nešťastný rok jsem byl v anglii o auto se mi staral kamarád který už není můj kamarád. bohužel auto mi teď stojí a nejezdí nevím čím to je ale poslední co mi ten můj nekamarád řekl že se poslední týdny hrozně chvělo hlavně když stálo do kopce masakr. tak teď mě už čeká jen origo servis mám tam známého a musíme to dát do kopy a pak stejně půjde do světa už sem se natrápil dost.
    -1 bodů
  21. Podle ustanovení článku číslo sedm pravidel fora je povinen každý, kdo se cítí být poškozen zásahem moderátora, řešit tento zásah s daným moderátorem. Pokud se mu i přesto bude dostávat pocitu, že jeho problém nebyl uspokojivě vyřešen, obrátí se na některého z administrátorů fóra. Veřejné polemiky, napadání a diskuse o zásazích moderátorů a administrátorů, jsou zapovězeny a budou odstraněny. [7]Jakékoli veřejné napadání administrátorů a moderátorů za jejich činnost a rovněž polemiky a zpochybňování jejich rozhodnutí budou bez varování odstraněny. Dotčený uživatel bude řešit svoje stížnosti/náměty s příslušným moderátorem pomocí soukromých zpráv.
    -1 bodů
  22. -2 bodů
×
×
  • Vytvořit nový...