Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 10/18/16 ve všech sekcích

  1. Nemam rad kuzi - alcantara je ten spravnej material.
    3 body
  2. tady se furt dokola budou psát ty samé dotazy a ty samé odpovědi. Jednou pro vždy - sháníš olej? Koukni se do manuálu, jakou normu dle VW má olej splňovat a takovej si kup. Měň olej po 15 000 km, pokud chceš mít lepší pocit, a neřeš nesmysly, které nejsou podstatné. Je to úplně běžný naftový motor, žadný sofistikovaný raketový pohon, na jehož provoz musíš mít vlastní laboratoř! Tu práci v laboratoři už si s tím někdo dal, aby spotřebitel už jen kupoval olej dle číselného označení. Jednodušší už to být nemůže, ale stejně se vždycky najde hromada rádoby odborníků, kteří budou vymýšlet nějaké převraty.
    3 body
  3. Pavska mi objasnil postup v VAG COM,sekci : 17-panel přístrojů vypnutí signalizace opotřebení brzdových kotoučů 07-Kodování načtená hodnota (např. 31117) se změní na 30117. (xxxxx, první dvě určují: x0=bez signalizace, x1=se signalizací Měl jsem obavy z nějaké špatné manipulace s nastavením ale vše OK. Pavsko díky. Změna nastavení ŘJ diesel Login pro nastavení některých parametrů: 12233 Úprava parametrů 01-motor Login 12233 10-Přizpůsobení Kanál 01= vstřikované množství paliva, snižování zvyšuje odezvu plynu Kanál 02= volnoběh, 32768 v základu zvýšit na 32850 nebo více Kanál 03= EGR, 33768 v základu, snižování redukuje kouř Kanál 05= startovací dávka, v základu 32768 zvýšit na 33000 nebo více Kanál 12= prodloužení délky žhavení, v základu 32768 snížit na 32730
    2 body
  4. Mas pravdu nepatri to sem. Mam arachnofobiu a nerad by som niekoho nastval odpoved najdes teda v tej teme.
    2 body
  5. to čidlo nie je na chladiči,ale na termostate (viď obrázok)
    1 bod
  6. Zahájení sériové výroby: 161018 Zahajeni vyroby modelu SKODA KODIAQ v zavode v Kvasinach.pdf
    1 bod
  7. Mi se nelíbí ani ten Tiguan, pro mě v reálu velké zklamání, auto bez emocí. Větší emoce ve mě vzbuzuje Kodiaq, ale spíše v negativním slova smyslu, takže bych asi nešel ani do jednoho A Ateca? Design pěkný, to auto mě nijak neuráží, ale přijde mi opět naprosto nemastná neslaná, auto, na které se podívám a řeknu si "Hm, auto". Prostě jako by na trhu byla už 10 let.. Tak nevím, volba by byla těžká, Vitara je hnus, Kunkvaj obyč tuctovka, RAV 4 hnus jako všechny Toyoty dnes, CX-3 pěkné, ale malé, CX-5 nepěkné.. Z vyjmenovaného bych asi od pohledu bral nejvíce toho X-traila, ale nikdy jsem v něm nejel, takže těžko soudit.. Aut hodně a přitom tak blbý výběr...
    1 bod
  8. No koukám po gumách a vzal bych bud klasiku Barumky nebo Nokiany cenovej rozdil nepatrnej, samozrejme Barumky se sezenou i levnejc jen davam odkaz na shop stejnej, co myslite? https://www.seznam-pneu.cz/osobni-pneu/nokian-wr-d3-165-70-r14-81t-s541895451 https://www.seznam-pneu.cz/osobni-pneu/barum-polaris-3-165-70-r14-81t-s504505964 Jinak na disky asi koupim jen poklice piskovani nema smysl, nevim kolik stali ty disky na bazosi, ja tam nasel jen za cca 500 Kc /kus, ale jak nove.. strikane atd. Dik
    1 bod
  9. Tak nějak. Ještě dýl bude "srovnání na skutečnost" trvat pokud na těch 100 km vynuluješ dlouhodobou i krátkodobou spotřebu abys tam měl těch 10L/100km
    1 bod
  10. Petr.gr mi psal SZ že to odkodoval a je OK. Dělal jsem to na více autech a nebyl problém nikdy vše fungovalo
    1 bod
  11. Automax PB sranda že nový kus na motor montovali pomocou dvoch zakontrenych matiek, no z filtra nemohli vymontovať lebo kedysi sa to stalo na Rapide a údajne to nešlo ale nevadí, nakoniec všetko dopadlo ok, olej vymenený, filter takisto, takže zase pokoj. Najbližšie tam ale pôjdem asi až pri 30tis ako to je naplanovane z výroby teda ak sa nič nepototo. Ešte ked tak pre info, olej som dal Castrol Edge 5W30 LL Titanium FST (z 5l ostalo 1,2l cca podla odmerky na bandaske) 9€/l, filter a zbytok bol od nich. Dokopy ma to vyšlo cca 74€ (2000Kč ±) MilanHos sorry že som ťa zmiatol som sa asi moc rozpisal
    1 bod
  12. 1 bod
  13. Já je v etce.cc vidim http://etka.cc/skoda/part_single/catalog/sk/markt/CZ/modell/CIT/year/2016/drive_standart/727/hg_ug/809/subcategory/809070/part_id/3139279/lang/t akorát tam je místo čísel dílů "neni pro tento model". Ale třeba Galvi (viz výše) objednával podbehy pro e-up v ŠA a v pohodě - a vyšly ho levněji, než mě u VW. Díly, které jsou v koncernu VW shodné mají i shodná čísla - a počítám, že koncernové značky budou mít i společné sklady - přece nebudou mít půlku dílů duplicitně, triplicitně...to by zbytečně zvyšovalo náklady a bylo kontraproduktivní vzhledem k výhodám unifikace. Takže bych se vůbec nebál na nic nečekal a objednával dle čísel VW - vždyť je to stejné auto a zkušenosti v tomto vlákně potvrzují, že to v pohodě pasuje. Výpis všech dílů jsem provedl na 1. stránce vlákna - a doporučuju podběhy pro e-up! - pro cross-up! se musí maličko upravovat oblast u nárazníku, ale taky to jde.
    1 bod
  14. Chromované lišty, ochranná folie na zadním nárazníku a hranách zadních blatníků
    1 bod
  15. Chápu, že se někomu LEDky mohou zdát jako tuzing a naprostá zbytečnost. Prosím ale diskutujte bez invektiv, i když tady to byly jen štouchance. Rád bych, aby to bylo technické téma a ne hospoda. Nebaví mě číst v jiných tématech milion plků a ničem a nic se nedozvědět.
    1 bod
  16. No tak tenhle postup je zajímavý, ale já to dokážu složit, že to je jako z fabriky... A tady je možná varianta pro L&K...černé piano:
    1 bod
  17. Umístění navigace do OII se tu již řešilo mnohokrát. Osobně o tom přemýšlím od doby co mám OII, tj, cca 4 roky, teď jsem se konečně dokopal k tomu ji udělat. Deny.Kr udělal první výklopnou navigaci, tenhle systém jsem zachoval, ale doplnil o automatické vyklápění. Funkce je následující: - navigace se automaticky zapne a vyjede po nastartování - navigace automaticky zajede při vypnutém klíčku a vypne se - tlačítkem na středovém tunelu lze navigaci uvést do opačného stavu (je-li venku zajede, je-li schovaná vyjede) - jelikož navigaci používám i jako MP3 Player, vypne se až po vypnutí klíčku, tedy je možné nastavit MP3, trasu, nechat navigaci zajet a poslouchat ji přes FM na rádiu. Mimochodem, hlasové navádění z repro auta nemá chybu - při zařazení zpátečky se na navigaci aktivuje vstup z kamery nad SPZ, signál je podržen přes zpožďovač cca 10sec, takže při parkování obraz neustále nevypadává ale drží - podržením tlačítka na středové konzoli je možné aktivovat/deaktivovat automatický režím, tj. navigace pak nevyjiždí sama ale jen při kratkém stisku tlačítka. To se hodí pokud jezdíte někde kde není dobré aby bylo vidět že je v autě GPS, prostě ji schováte chvíli před příjezdem Náklady: Navigace z DealExtreme, cca 1800 Couvací kamera: 1700 Tlačítko na středový tunel (použil jsem symbol pro park senzory) Krabička vlastní konstrukce která vše ovládá (cca 500) Servo pro zatahování podvozku modelu letadel (280) No a k tomu hodiny času na řezání, zkoušení, ladění atd., nicméně výsledek alespoň pro mne stojí za to Výsledek je na obrázcích a , trochu se mi klepala ruka, sorry Prozatím jediná nevýhoda, servo pro podvozek je trochu hlučnější, ale aspoň si každej kdo si do auta sedne všimne že tohle se jen tak nevidí (a neslyší) Každému kdo se do podobné akce pustí přeju hodně štěstí. Až budu mít někdy kastlík venku, můžu ho nafotit i ze spoda aby byla vidět "konstrukce".
    1 bod
  18. umi, najdes to v navodu, nebo v tematu o Columbusu, ktere zde je u Octavií
    1 bod
  19. Kódy výbavy http://igorweb.org/equidec.aspx VIN dekodér http://igorweb.org/vindec.aspx
    -1 bodů
  20. Mne uz se taky hlaska objevila. Kdyz se klicek nosi chvili v baglu a je zima, tak se to holt baterce nelibi. Z preventivnich duvodu jsem si ji nechal na garancce vymenit a hotovo.
    -1 bodů
  21. U firemního auta je snad každému jedno jaká je to barva........vyjma tebe který rve prachy do služebáku. To je jak je dávat do kanálu.
    -1 bodů
×
×
  • Vytvořit nový...