Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 04/28/17 ve všech sekcích

  1. jo a ušetřil padesát šest stravenek..
    4 body
  2. Sakra to je nápad, z Yetiho udělat mrkev, Karot [emoji23] Odesláno z mého D6603 pomocí Tapatalk
    4 body
  3. Je to dobrý tak do města, nebo na hory, jinak na hovno. Nejede, žere a posez jak na hajzlu.
    3 body
  4. Aby taky byl, když se 1.8 sraly jak na běžícím pásu...
    3 body
  5. No jasně, už to objednal. I poštovné má zdarma - https://www.amazon.de/LEGO-Technic-42056-Porsche-911/dp/B01CCT2ZHC/ref=sr_1_1?s=toys&ie=UTF8&qid=1493377938&sr=1-1&keywords=Porsche+911+GT3
    3 body
  6. tak někdy kolem roku 2080 možná 2100
    2 body
  7. Však oni jim tu mastnotu brzy zatrhnou.
    2 body
  8. Naftalíni zatracený, furt to tady cmrndá tu mastnotu...
    2 body
  9. Ne, jen tady drtivá většina závidí ostatním naftu. Neměli na to prachy, tak teď pomlouvaj.
    2 body
  10. Že by jsi byl taky jako clint stárnoucí, plešatej a tlustej seladon bez peněz s dieslem na zádech a kunou k tomu v motorovém prostoru ?
    2 body
  11. Akorát že ta mrkev ničím vzhledově nezaujme, prostě auto Třeba ta RAMka, tu jsem dneska viděl a to je fakt mega obluda, ale každej ji vidí a má asi co nabídnout.
    2 body
  12. Kokto, normální motory pro normální lidi
    2 body
  13. Hošani, já se na tu Karotku tak těšil, design mě už zřejmě po odhalení nezklame. Avšak nabídka benzinových agregátů je o ničem. 4x4 jen s DSG.. Taky zoufalství. Nafta mě nezajímá, nemám pole, takže k čemu traktor...
    2 body
  14. Já jen doplním z vlastní zkušenosti - před Kodiaqem jsem měl 4 roky Superb Combi 3.6, aktuálně Kodiaq 2.0 TSI a úplně bych netvrdil, že to auto - Kodiaq - nejede. Možná není ve výsledku tak pružný, jako byl Superb, ale jede moc (má sílu i rezervu) hezky. U TDI (a aktuálně stále mám ještě Yeti 2.0 TDI 4x4) subjektivně spíše pociťuji klam v podobě zátahu (jakoby auto bylo žihadlo), ale výkon padá (rezerva ta tam), kdežto benzín ve stejné situaci stále zabírá - nemusíme rozebírat rozdíl benzín nafta, ale někdy nafta hodně klame a lidé zvyklí na to kopání a subjektivní tah pak mají pocit, že benzinová auta prostě nejedou...
    2 body
  15. Nějakej yeti, nuda nuda nuda. Konečně oficiálně vyšla nová GT3. 9500 otáček, PORNSCHE. .
    2 body
  16. Tak to má být, traktor patří na vesnici a ne do města
    1 bod
  17. jo tak pokud do měst tak je mi to volný ..já bydlim na vesnici ..
    1 bod
  18. Mluv za sebe Ty balíku vesnická, já prachy měl, ale naftu jsem nechtěl a po tom, co jsem se svezl s několika novými modely ani nechci.
    1 bod
  19. 2,0 TSI je o nezanedbatelných 65 tisíc levnější při větším zrychlení ... a to nepočítám DPF co bude nutné měnit. Při nájezdu cca 15 tisíc není aktuálně lepší volby u kodiaqa než 2,0 TSI :-)
    1 bod
  20. Sory sem debil, "jenom" 9000 otacek
    1 bod
  21. Motor je na tom autě to nejlepší. Mám najeto 80 tisíc a kromě toho termomanagmentu což byla nějaká celá vadná série absolutně bez problému. Kolega ted přebíral čtyř očko kam jsem mu to nacpal a je spokojenej, ale tam uvidime až časem. Kdybych nebral RS, sel bych opět do 1,8Tsi. Váhal jsem mezi Supem a a poradně vybavenou Octou, ale když jsem pak zkusil jen ze zajímavosti nakonfigurovat ereso, tak bylo jasno
    1 bod
  22. Taky ses statni zamestnanec, takze padne 14 hodina a jdes domu . 6 tydnu dovoleny mate, 14 platu, same prestizni a luxusni chorvatsko
    1 bod
  23. 1 bod
  24. Já chtěl před 6 lety Yetiho, a to ještě žádná taková móda u nás s SUV nebyla (stejně tak začínala být populární bílá barva). Jenže velikost kufru mě odeslala pro Octavii. Jinak zastávám názor že SUV bez pohonu 4x4 je jako ženská bez...(ať si tam každý doplní co je mu po chuti)
    1 bod
  25. já jako nechápu co na těch SUV ty lidi vidí..
    1 bod
  26. Co světla, ale benzínové motorizace... To že by 1,4 (1,5) ve verzi 4x4 byla jen s DSG je doufám jen nějaký novinářský šum.. Osobně si myslím, že by si Karoq společně s Atecou zasloužil 1,8 TSi.
    1 bod
  27. Swing má taky BT a v kvalitě reprodukce není určitě horší jak Bolero, mám oba takže můžu porovnávat a se surroundem je to rozhodně lepší poslech o tom žádná. Mě jen zaráží, že prodávají příplatkovou výbavu, která nefunguje, jako by se nechumelilo.
    1 bod
  28. Bohajeho, kdyby tam aspoň dali tu 1,8 TSI... Holt o to asi není zájem.
    1 bod
  29. to víš, škodovka je low end motorovej
    1 bod
  30. No, jenže pak někdo jako VW nebo Kia začne rvát do aut 1.4 TDi a jde to do kopru.
    1 bod
  31. A hlavně platí, že je potřeba naplno využívat padla - žádný kick down nepomůže... To platilo u Fabie (FRS II) i Superba...
    1 bod
  32. Když to tady tak čtu, tak mě to připadá jako příběh z dob minulých, že Škodovka minimálně půl roku vyrábí nefunkční zmetek a vesele ho montuje jako by se nic nedělo. Jsem rád za svůj plně funkční Swing.
    1 bod
  33. diagnostika, diagnostika, diagnostika - jinak ztráta času, ztráta času, ztráta času
    1 bod
  34. Peeetrr ma prece NOVOU GARAAAZ! Vyhodime Natalku, zaparkujem Saade a zapalime. To paane budou burty na preskocenym retezu. Teleci na pedalu a pro Clinta oblibeny mok, svareny olej z vejfuku o 80°C, presne jak to ma rad.
    1 bod
  35. hlavně že to zní světově
    1 bod
  36. ono se to pořád stejně odvíjí od toho kolik najedeš ročně km....jestli máš do práce 10km tak i ten díesel si tolik veme a pokud to máš 50km,tak s tím benzinem už za 10l taky nepojedeš pokud nejezdíš závodním stylem to,ale asi ne jinak bys za 5l taky nejel...
    1 bod
  37. Tak opět nějaké novinky. Servis od Škodovky nafasoval nový SW (nejspíše SW363) - opět nefunkční. Poté byla nařízena výměna Bolera - opět nefunkční. Nyní je na 22KT slíben opět nový SW, který se zase zkusí nalejt do auta a uvidí se. Co za idioty v tý Škodovce pracuje, to je neskutečný. Půl roku minimálně prodávají v konfigurátoru nefunkční výbavu a nikoho to netrápí. To jsou hodně lehce vydělaný peníze.
    1 bod
  38. Jaký je rozdíl mezi telefonem a manželkou?..Do telefonu hodíš tři koruny a mluvíš tři minuty.Do ženské vrazíš celou výplatu a držíš hubu.
    1 bod
  39. Ja som olej zatiaľ menil iba raz po 9600km. Odvtedy som prešiel cca 7500km a množstvo oleja je stále rovnaké ako po výmene. Dúfam len, že to tak bude aj naďalej
    1 bod
  40. Na to si zvykneš... a až to nastane, tak ho začneš ignorovat, včetně zabudované funkce na fóru, která dovolí, že se nebudou například jeho příspěvky zobrazovat.
    1 bod
  41. Tak jsem si nakonec poradil sám. Ten chromový rámeček má svoje vlastní packy a ty byly špatně zacvaknuté - mimo zámky. Zacvakl jsem je správně a už to sedí jak prdel na hrnci. Možná se bude někomu hodit.
    1 bod
  42. Lino taky suprově hoří.
    1 bod
  43. A pak věřte reklamě....
    1 bod
  44. neutrhají - jsou tam (skoro) všichni pozvaný na testovací jízdy, focení povoleno, jen je to ještě embargovaný. Zázrak se však nekoná, auto má být přistaveno "zabandážované".
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...