Hlavní panel
Oblíbený obsah
Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 04/28/17 ve všech sekcích
-
4 body
-
Sakra to je nápad, z Yetiho udělat mrkev, Karot [emoji23] Odesláno z mého D6603 pomocí Tapatalk4 body
-
Je to dobrý tak do města, nebo na hory, jinak na hovno. Nejede, žere a posez jak na hajzlu.3 body
-
3 body
-
No jasně, už to objednal. I poštovné má zdarma - https://www.amazon.de/LEGO-Technic-42056-Porsche-911/dp/B01CCT2ZHC/ref=sr_1_1?s=toys&ie=UTF8&qid=1493377938&sr=1-1&keywords=Porsche+911+GT33 body
-
2 body
-
2 body
-
2 body
-
Ne, jen tady drtivá většina závidí ostatním naftu. Neměli na to prachy, tak teď pomlouvaj.2 body
-
Že by jsi byl taky jako clint stárnoucí, plešatej a tlustej seladon bez peněz s dieslem na zádech a kunou k tomu v motorovém prostoru ?2 body
-
Akorát že ta mrkev ničím vzhledově nezaujme, prostě auto Třeba ta RAMka, tu jsem dneska viděl a to je fakt mega obluda, ale každej ji vidí a má asi co nabídnout.2 body
-
2 body
-
2 body
-
Hošani, já se na tu Karotku tak těšil, design mě už zřejmě po odhalení nezklame. Avšak nabídka benzinových agregátů je o ničem. 4x4 jen s DSG.. Taky zoufalství. Nafta mě nezajímá, nemám pole, takže k čemu traktor...2 body
-
Já jen doplním z vlastní zkušenosti - před Kodiaqem jsem měl 4 roky Superb Combi 3.6, aktuálně Kodiaq 2.0 TSI a úplně bych netvrdil, že to auto - Kodiaq - nejede. Možná není ve výsledku tak pružný, jako byl Superb, ale jede moc (má sílu i rezervu) hezky. U TDI (a aktuálně stále mám ještě Yeti 2.0 TDI 4x4) subjektivně spíše pociťuji klam v podobě zátahu (jakoby auto bylo žihadlo), ale výkon padá (rezerva ta tam), kdežto benzín ve stejné situaci stále zabírá - nemusíme rozebírat rozdíl benzín nafta, ale někdy nafta hodně klame a lidé zvyklí na to kopání a subjektivní tah pak mají pocit, že benzinová auta prostě nejedou...2 body
-
2 body
-
1 bod
-
1 bod
-
Mluv za sebe Ty balíku vesnická, já prachy měl, ale naftu jsem nechtěl a po tom, co jsem se svezl s několika novými modely ani nechci.1 bod
-
1 bod
-
2,0 TSI je o nezanedbatelných 65 tisíc levnější při větším zrychlení ... a to nepočítám DPF co bude nutné měnit. Při nájezdu cca 15 tisíc není aktuálně lepší volby u kodiaqa než 2,0 TSI :-)1 bod
-
1 bod
-
Motor je na tom autě to nejlepší. Mám najeto 80 tisíc a kromě toho termomanagmentu což byla nějaká celá vadná série absolutně bez problému. Kolega ted přebíral čtyř očko kam jsem mu to nacpal a je spokojenej, ale tam uvidime až časem. Kdybych nebral RS, sel bych opět do 1,8Tsi. Váhal jsem mezi Supem a a poradně vybavenou Octou, ale když jsem pak zkusil jen ze zajímavosti nakonfigurovat ereso, tak bylo jasno1 bod
-
Taky ses statni zamestnanec, takze padne 14 hodina a jdes domu . 6 tydnu dovoleny mate, 14 platu, same prestizni a luxusni chorvatsko1 bod
-
1 bod
-
Já chtěl před 6 lety Yetiho, a to ještě žádná taková móda u nás s SUV nebyla (stejně tak začínala být populární bílá barva). Jenže velikost kufru mě odeslala pro Octavii. Jinak zastávám názor že SUV bez pohonu 4x4 je jako ženská bez...(ať si tam každý doplní co je mu po chuti)1 bod
-
1 bod
-
Co světla, ale benzínové motorizace... To že by 1,4 (1,5) ve verzi 4x4 byla jen s DSG je doufám jen nějaký novinářský šum.. Osobně si myslím, že by si Karoq společně s Atecou zasloužil 1,8 TSi.1 bod
-
Swing má taky BT a v kvalitě reprodukce není určitě horší jak Bolero, mám oba takže můžu porovnávat a se surroundem je to rozhodně lepší poslech o tom žádná. Mě jen zaráží, že prodávají příplatkovou výbavu, která nefunguje, jako by se nechumelilo.1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
No, jenže pak někdo jako VW nebo Kia začne rvát do aut 1.4 TDi a jde to do kopru.1 bod
-
A hlavně platí, že je potřeba naplno využívat padla - žádný kick down nepomůže... To platilo u Fabie (FRS II) i Superba...1 bod
-
Když to tady tak čtu, tak mě to připadá jako příběh z dob minulých, že Škodovka minimálně půl roku vyrábí nefunkční zmetek a vesele ho montuje jako by se nic nedělo. Jsem rád za svůj plně funkční Swing.1 bod
-
diagnostika, diagnostika, diagnostika - jinak ztráta času, ztráta času, ztráta času1 bod
-
Peeetrr ma prece NOVOU GARAAAZ! Vyhodime Natalku, zaparkujem Saade a zapalime. To paane budou burty na preskocenym retezu. Teleci na pedalu a pro Clinta oblibeny mok, svareny olej z vejfuku o 80°C, presne jak to ma rad.1 bod
-
1 bod
-
ono se to pořád stejně odvíjí od toho kolik najedeš ročně km....jestli máš do práce 10km tak i ten díesel si tolik veme a pokud to máš 50km,tak s tím benzinem už za 10l taky nepojedeš pokud nejezdíš závodním stylem to,ale asi ne jinak bys za 5l taky nejel...1 bod
-
Tak opět nějaké novinky. Servis od Škodovky nafasoval nový SW (nejspíše SW363) - opět nefunkční. Poté byla nařízena výměna Bolera - opět nefunkční. Nyní je na 22KT slíben opět nový SW, který se zase zkusí nalejt do auta a uvidí se. Co za idioty v tý Škodovce pracuje, to je neskutečný. Půl roku minimálně prodávají v konfigurátoru nefunkční výbavu a nikoho to netrápí. To jsou hodně lehce vydělaný peníze.1 bod
-
Jaký je rozdíl mezi telefonem a manželkou?..Do telefonu hodíš tři koruny a mluvíš tři minuty.Do ženské vrazíš celou výplatu a držíš hubu.1 bod
-
1 bod
-
Na to si zvykneš... a až to nastane, tak ho začneš ignorovat, včetně zabudované funkce na fóru, která dovolí, že se nebudou například jeho příspěvky zobrazovat.1 bod
-
Tak jsem si nakonec poradil sám. Ten chromový rámeček má svoje vlastní packy a ty byly špatně zacvaknuté - mimo zámky. Zacvakl jsem je správně a už to sedí jak prdel na hrnci. Možná se bude někomu hodit.1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
neutrhají - jsou tam (skoro) všichni pozvaný na testovací jízdy, focení povoleno, jen je to ještě embargovaný. Zázrak se však nekoná, auto má být přistaveno "zabandážované".1 bod