Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 07/25/17 ve všech sekcích

  1. Bohužel první dojem je jedna věc, druhá věc jsou odlišnosti konkrétních verzí. Od horších a lepších sedadel přes podvozek (Ateca i Karok jdou ve šlépějích OIII a nemají mio 4x4 víceprvek) až po chování na silnici podle převodovky a motoru. To se ale člověk v recenzích prakticky nedozví, protože pořádná recenze prakticky není. Jen se furt omílají otisky na skledněných displejích a subjektivní dojmy ze vzhledu.
    4 body
  2. No jo koupit si nevyzkoušené auto jen podle fotek za míč to je přece kauf !!
    3 body
  3. to rozhodně thalie nevržou..ty skřípou..a to je jinej zvuk než vrzání škodovky
    3 body
  4. Petrrr kinderplačka chtěl jenom naznačit, že jeho Tálie je prostě lepší jak Kokodák.
    3 body
  5. S tím souhlasím.Nechápu,jak si někdo může koupit auto než si jej osahá.Také chci Karoqa a počkám,až si jej "osahám"
    2 body
  6. Tak jsem vrátil supa3 a těžký návrat do dvojky. Pripadám si jako v malém žebřiňáku. Alespoň jede a nechrochtá.[emoji1] [emoji1] [emoji1]
    2 body
  7. takze jinymi slovy.... doma mam zacit v lete topit? protoze i kdyz doma neklimatizuju, docela dlouho drzi svou teplotu .. tkaze kdyz je venku 32 a ja mam doma 22 ... je to spatne? je to nonsens ... ktery jenom blbne lidi, a ti pak vysiluji .. mame u nas v praci hafo expertu, kteri kdyz je venku 35, nastavujou klimu furt na 30 (cili je uplne zbytecna) ...
    2 body
  8. Opelbiza prej plačkovi vymění Inshitgnii za kinderku. Petrrr si to moc přeje. Na srazu za boudou dokonce Opelbizovi čadil rákosku, aby mu dovolil se v tom svézt. [emoji6]
    2 body
  9. Pořád to je v rovině psali to na internetu, tak to bude pravda. Žádné studie, žádné citace. Když jsem byl v Madridu, tak venku bylo 40 stupňů a co šlo klimatizovat tak klimatizované bylo. Kanceláře, obchody, taxíky. A s nastavováním si hlavu moc nelámali, prostě mrazili na max. Nikoho jsem neviděl smrkat, já jsem taky žádné úhony nedostál. Řekl bych, že nastavení klimatizace v autě je hodně individuální věc a univerzální postup asi neexistuje.
    2 body
  10. tjn v kodiaqu foru si typek koupí kodiaqa za mega a pak říká že je tvrdej a na hovno fakt fanatici tady
    1 bod
  11. Hele, už mi to tu připadá jako zeď nářků...
    1 bod
  12. o2 2006 najeto 300 000 a problemy ktere nastaly odchazi spojka ,klimakompresor klimy odesel, zadni loziska ko huci to jak pizda zadni parkovaci senzor spatny pipá furt . tohle ted potkalo bratrance stakovím najezdem
    1 bod
  13. TADY, TO JE KVALITA. http://www.autoforum.cz/zajimavosti/co-stoji-za-uspechem-dacie-a-kam-ted-miri-sef-prozradil-co-bylo-a-bude/
    1 bod
  14. stále stejný, Superb vlajková loď - a dodo home. A jde při tom o věci na které každý přijde za čtvrt roku užívání. Řekněte mi teda někdo jak to ti chomouti testujou teda. jo já vím, na lidech, co jim za to ještě zaplatí balík za to "když znáš ten pocit". No jo no Škoda - lidový vůz za nekřesťanský prachy. To by si mohli dát místo Siply never.
    1 bod
  15. To je DoDo. Asi klepalo zadní plato. Jinak v motoru muselo být stádo kun. Tapec byl jak vata. Raději jsem to hned zabouchl.
    1 bod
  16. Nič neriešim, mám trvalo zima leto 22 a pohoda niekoľko rokov a počúvať tie žvásty ma nebaví. Človek to má mať nastavené aby sa cítil OK, jedine kde by som si dal bacha pre bábätká, maličké deti oni nemajú vyvinutú termoreguláciu a aj jeden prípad sa stal, matka šla dlhú cestu niekam na juh a po vystúpení jej dieťa skolabovalo a zomrelo, zažilo obrovský teplotný šok.
    1 bod
  17. 1 bod
  18. si jako někdo myslí že tu petrovo kinderplačku někdobude chtít? ta je prolitá tunama slz...
    1 bod
  19. CR Auto jelo na dlouhé intervaly tj 30K km na jeden olej, k tomu se ti nevyjádřím, nemám zkušenosti, jestli to ty motory nějak poznamená, to tu musí napsat jiný já preferuji stále do 15K. Vstřiky rychlým nájezdem neoblafneš na jejich repas bych si pošetřil, motor pak jede mnohem kultivovaněji a méně se zanáší filtr. Rychlý nájezd určitě prospěl DPFfku ale i tak bude na hranici. Je to mladé auto gumové a plastové části nebudou zkřehlé a zpuchřelé, když je k tomu taková dokumentace nebál bych se jít na 150 tisíc, ale pořád bych počítal se 17K na nový DPF a 20k na repas vstřikovačů. PD jak jsi napsal má mnoho výhod, není postiženou dieselgate kauzu a má najeto dost na to aby jsi věděl že je tam revize hlavy která už ti nejspíš problém dělat nebude, ale auto je věkově výrazně starší, to dělá hodně na druhou stranu 200K km na ten motor nic není... Doufám že jsem ti pozitivně pomohl :-)
    1 bod
  20. Zkus prosim Tě používat interpunkci .. čárky, tečky ve větách ... možná i ičárky nad písmenky (a háčky) by nebyly od věci.
    1 bod
  21. Tak uz funguje aj s osetrenim s LP, aj kodovanie a velka vdaka za tie zavrete dvere
    1 bod
  22. Radar lze dodělat do O3, ale rozhodně nelze použít ten co se dává do O3. Pokud by ho někdo chtěl použít musí spočítat k veřejnému klíči, soukromý klíč, který bude validní pro jednotku a tím bude moc aktivovat v radaru funkce, které umožňuje. Pokud to někdo umí aktivovat, tak má přístup k serveru, který to umožňuje, tj. vývojáři, it, atd... Je to opět porušení zákonů Evropské unie ze strany koncernu, protože v případě poruchy dílu, bude zákazník nucen opět platit za aktivaci funkce, kterou již jednou zaplatil při koupi vozu. Pokud vidím, že už dnes nelze ani na některých vozech aktivovat tempomat, protože mají "bordel" v systému a auto musí jet do Mladé Boleslavi, tak jsem zvědav co bude dělat servis a kdo to zákazníkovi zaplatí až nebude moc jezdit s vozem, protože chyba v systému neumožní opětovnou aktivaci některé z těchto funkcí. Každý zákazník je vlastně od počátku záměrně poškozován, protože by měl vždy dostat s vozem veškerá tato data, která mu umožní si jej opět nahrát bez nutnosti online, atd. Toto by měl umožnit ODIS, který je distribuován přes systém erWin. V rámci tohoto systému, lze stáhnout nové verze softwaru pro jednotky, ale nelze pro ně stáhnout nové datové sady. Opět jasná ukázka, že musí dát tyto informace koncern k dispozici a jen díky neznalosti úředníků v EU, neplní koncern své povinnosti a naopak po nahrání softwaru bude uživatel systému erWin nucen, opět navštívit servis pro nahrání nových datových souborů. Nejedná se o ochranu proti krádeží, ale o způsob jak okrádat zákazníky. Kam se hrabe dieselgate!!! Známý nyní řeší pro svůj servis online přístup a řeší to s paní co mu byla schopná říct po měsíci, že jeho žádost omylem hodila do koše.
    1 bod
  23. To udělá i na audině za 3mega.
    1 bod
  24. V týdnu se konal jeden nenahlášený sraz s hádejte kým? Ofce je moje jen pro pořádek Kdo jezdí s velkým hnusným autem a ne s pořádnou Tatrou? Jen teda tohle shodou náhod jeho auto není, ale vypadalo podobně
    1 bod
  25. ale pomluvit si mu to nemohl co protože jinak by si šel do ubytovny pěšky.
    1 bod
  26. Včera se jí narodilo dítě.To je první a poslední věc, která z ní vylezla a měla hlavu a patu.
    1 bod
  27. Jednou to nějaký novinář napsal a od té doby to ostatní opisují.
    1 bod
  28. Tak je po výmene...obe strany tlačidiel funkčné,podsvietené...káblik som musel meniť,airbag samozrejme tiež.Ale oplatilo sa ,posúďte sami...
    1 bod
  29. si predstavte, že vonkajší teplomer ukazuje 35-40 °C. teda v aute si mám udržiavať 30-35 °C ? to je už skôr vykurovanie a nie chladenie...
    1 bod
  30. To o těch 5 ti stupních .. mě by zajímalo, kde se to vzalo, ze se to takhle všude a pořád dokola opakuje. vzdyt je to nonsens ...
    1 bod
  31. To, že je plný karbonových usazenin je však dobře ne? Hádej kde asi končí ten karbon kterej v oleji není. Ano zůstává kdekoliv v motoru. Oni ty servisy mají laboratoř a dělají testy použitého oleje? To jak dle oka vypadá a je černý nebo ne, není měřítkem. V AS LL olej stojí 400-500 vetšinou, ale 5w40, LL tam stojí 700-800kč, vynásob 4x a máš to. Navíc nikdo neříká, že ten olej musíš kupovat v KV Kelly. 5W30 castrol se dá koupit i za 250 litr i méně. Já jsem zastánce svého oleje do AS. Ty zase spíš hledáš důvody proč jim zaplatit nevím kolik, ale to je na zvážení každého.
    1 bod
  32. No jo, ale my tady mame koruny nebo jsem neco prosvihl. [emoji23] [emoji23] [emoji23] To jen, ze pro me nic nerikajici udaj, ja si to prepocitavat nebudu. Ale bratrum ze Slovenska to treba k necemu bude. [emoji23]
    -1 bodů
×
×
  • Vytvořit nový...