Hlavní panel
Oblíbený obsah
Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 08/07/17 ve všech sekcích
-
|Běžte už doprdele s tou spotřebou.Pak ty motory vypadájí.Udušené,zadechtované.Vidím to u nás na servisu.Ti,co se bojí motor vytočit aby neměli vysokou spotřebu mají střeva motoru zadehtované,hnusné. Nemáš na PHM,nekupuj si auto8 bodů
-
4 body
-
No jo, to máš pravdu - Ty máš maturitu a sedíš si v kanclu, já (ještě) ne a musím se proto pařit u moře. To mám ale sakra těžkej život. Navíc včera odpoledne to nakonec vylezlo na +38 a moře mělo +30. To mi pak opravdu nemáš co závidět. Sedíš si v klimatizované kanceláři a na klíně máš firemní uklízečku....3 body
-
Jo, když Ty na tu cestu nemáš pořádný auto, vlastně podle těch keců co tady pořád máš, na to nemáš ani ty.....3 body
-
Petrrr, tak takovou uklízečku teda v práci nemám.. Ta co tam je, je minimálně jednou tak stará a dvakrát tak široká, navíc je i docela dost opálená a od moře to určitě není... Každopádně se na dovču v Hr těším už hned, jen co z ní přijedu domů, holt jinam se mi nechce.Už jsem byl schopen jet i 2x za rok. Slovinci jsou mi putna - vzhledem k trase jejich dálnici nevyužívám a objedu ji. Ale ani by mě těch 2x15 Euro nezabilo. No příští rok už třeba vyrazíš. Moje děcka to přes noc zvládly už když měly sotva rok a 3/4. Na to, že jsem jel v pátek odpoledne, jsem nikde nestál a to ani na D1. Jen asi 5 minut ve Vídni.2 body
-
Takovou uklízečku bych bral. O vychcaných čecháčcích víme také své, takže není nač nadávat. To je prostě místní folklor postbolševických zemí.2 body
-
Tak zrovna ta uklízečka tady stojí dooost za to. Mladá 18 let brigádně sem chodí uklízet jako studentka. Ne, že by mi na klíně seděla, ale ne že bych nechtěl. S kolegou si děláme srandu, že chodí tři, ona a k tomu ty dvě její kozy. No na druhou stranu si s ní člověk ani nepokecá, taková plachá dívčina. Nejednou když přišla v tílku a umývala okna na schodišti jsem si málem přivodil úraz. No a Baška Voda nebo i vůbec Makarská je moje srdeční záležitost, zase bych se tam rád podíval o letech. No zatím mám malé děti a nechci je vláčet takovou dálku. Na druhou stranu mě odrazuje ta jejich vychcanost a Slovinců taky a to množství lidí a ucpané dálnice. No shrnu to - PROSTĚ TI ZÁVIDÍM! Tak a je to venku. A aby to nebylo tak bolestivé, po narážkách na Pražáky se mi vždy uleví.2 body
-
2 body
-
Jinak jsem dnes delal vetsi ocistu auta a prekvapilo me, kolik mam na přední kapote ťupek po kamincich. Pritom ani neslyším, ze bych jich tolik zchytal. Podle me jsou ta barva plus ten lak mimořádně tenké. Mozna tak tenké, ze mi to udela zarez do laku i kdyz trefim mouchu :-) Na zadnem jinem voze jsem tohle v takovem množství řešit nemusel... Pomohlo by dat na kapotu transparentní fólii? Jak dlouho tam vydrzi? Edit: tak nic, kdyz vidim ty ceny za fólie, tak to abych pak sháněl ochrannou folii na folii.... :-) To vyjde levneji to nechat casem eventuálně přelakovat.1 bod
-
mrkni na ulozto.cz - to radio jsem chtěl jenom připomenout...občas se na takovou podstatnou drobnost zapomene1 bod
-
Dostal jsem odpověď od servisu ohledně kulance a je to tak jak jsem si myslel. Kulanci zkoušeli, ale de ŠA nedosáhl řetěz mezní hodnoty a rachtání po startu kratší jak 5s je OK. Nejdřív z toho musí bejt TDI a nebo se to musí vy******1 bod
-
Kluci ano chci ji pryc. Proste mam jiny uchop radici paky a pri sviznejsi jizde mi vadi. Nezvykl jsem si na ni nikdy v zadnrm aute (golf iv, passat 3c, roomster, octavia I a II. Berlingo. Proste bych ji rad prenechal nekomu kdo mi da tu zaslepku co se tam misto toho nacvakne.1 bod
-
jelikož zelené sklo má v sobě již ochranu proti UV záření, a má taktéž pozitivní vliv na přehřívání interiéru, než má sklo čiré. Navíc se musí udělat takový výrobní postup, aby bylo možné vyrobit sklo co nejrychleji, nejefektivněji a případný zmetek šel snadno recyklovat. Tohle všechno v případě lepení fólie není možné. PS: jediné sklo, které má folii již z výroby je přední, ale to je čirá, bezp. folie. Čelní sklo se nesmí rozbít, resp. vysypat...1 bod
-
jo jo, docela to šlo. naklepnul jsem ho tam úspěšně a funguje. Pro všechny, kteří by se do podobné akce chtěli pustit: snímač ABS rozhodně nejde vytáhnout z vnější strany (není ho za co vzít), nutně se musí vylisovat, nebo vyklepnout zevnitř, tzn odšroubovat šroub náboje, sejmout z ramen těhlici pro vyjmutí kineťáku a pak přes nějakou podložku (cca17mm) opatně vyklepat, nebo vylisovat, řekl bych že tělo snímače, min. jeho pracovní část je z měkého matroše, snad z hliníku?. Snímač je dost pevně uložen ve svěracím pružném pouzdru/koši (? nevím jak se tomu říká), ten se mi tedy nepodařilo vytáhnout, ale nebylo to třeba. Dobré asi je změřit pozici uložení, mám na mysli hloubku zálisu, nevím jestli má při montáži vliv změna hloubky zálisu o nějaký destiny, já ho tam poslal dost od oka podle původního a funguje (kontrolka zhasla a na šotolce ABS pracovalo). Asi tak. Neudělejte chybu jako já, kdy jsem pro výměnu ramene a ložiska zkur..l snímač za 17kil, protože jsem nevěděl jak je osazen. Kdyby chtěl někdo podrobnosti, stačí napsat.1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
Výrostek povalí na ulici šedesátiletou dámu, vytrhne jí kabelku a utíká pryč. Paní se zvedne a rozčileně za ním křičí: „Ty syčáku! A co znásilnění!?“ Honzík přijde za maminkou, že by chtěl koupit kolo. Matka mu odpoví, že nemá peníze, ale že mu splní jakékoliv jiné přání. Synek se toho chytne a přeje si, aby si zahráli na maminku a tatínka. Matce nezbývá, než splnit jeho přání. Po dohodě si musí lehnout do ložnice jen v noční košili. S úzkostí čeká v posteli, co se bude dít. Najednou se rozletí dveře a v nich syn v otcově kvádru a poroučí: „Vstávej, stará, jdem koupit klukovi to kolo!“1 bod
-
1 bod
-
Takže už jsem to zjistil. Pokud to někdo budete chtít oficiálně zatonovat přední okna (řidič/spolujezdec) lze to udělat pouze tak, že si pořídíte speciální folii s nano keramickými částicemi, která se vleze do této specifikace požadovanou ČR. Tyto speciální fólie jsou na trhu pro automobilový průmysl cca půl roku a stojí 1000 Kč na jedno okno (dle ceníků jednotllivých firem). Napadá mě jen otázka proč Škodovka tlačí do skel nějaké zbytečné příměsi, které kromě designu nemá s funkčností vůbec nic společného, a akorát nám to komplikuje život ! Každopádně cesta tady je, akorát je potřeba si za to připlatit, teda pokud to někdo nenapalí načerno bez štítků což by mi zase tolik v ČR nevadilo protože kromě STK jsem na cestě ještě žádné kontroly skel a propustností nezaznamenal. Nicméně po konzultaci se Škodovkou a STK mi bylo silně doporučeno neinstalovat klasické folie bez certifikace vzhledem k novým normám, které se týkají tonovaní skel a do budoucna budou všechny bezštítkové folie mít veliký problém. Je mi jasné, že spoustu z Vás má známe na STK apod. takže chápu že nějak to udělat vždy jde, ale po zkušenosti, které se mi dostaly v německu a auto bylo odstaveno jenom kvůili foliim, tak bych na to fakt hodil bobek a za tu pokutu, která jde s tímto nelegálním úpravovaním ruku v ruce raději pořídím oficiální dražší folie a mám klid. Přeji hezký den a spostu šťastných KM s vaší Škodou-1 bodů