Hlavní panel
Oblíbený obsah
Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 08/10/17 ve všech sekcích
-
Já měl vždy manuál a teď climatronic a manuál už bych nikdy nechtěl, pokud by bylo na výběr. Třeba u manuálu jsem dost často trpěl na bolesti hlavy a v krku. Člověk to sám prostě neureguloval, buď mu bylo teplo nebo zima.4 body
-
2 body
-
2 body
-
Tak konečně vyřešeno, Air-Care lze aktivovat na všech Superbech 3 vyrobených od května 2016, předchozí majitelé mají bohužel smůlu(zde pomůže jen výměna climatroniku), ale potěším všechny z období od 05/2016 do 05/2017, kterým to nefungovalo ani po aktivaci. Co pro aktivaci udělat.... Stačí přijet do Strakonic2 body
-
Aha,ale vstřiky u tohoto snad nikdy neodchází.Pokud ti dělali dignostiku pouze na pc a neměřili ani tlaky za studeného motoru,kdy předpokládám,že ti to dělá problémy,tak ten servis pošli někam. Říkám znova.Změřit tlaky při telotě,kdy ti to dělá.Asi hned z rána při studeném motoru.Takže-auto jim nechat přes noc a ráno hned měřit.1 bod
-
No, jakékoli škodovce by i s vysádrovaným Focusem RS natrhnul prdel kdykoli by si vzpomněl.1 bod
-
Mne niečo rezonuje v ľavých zadných dverách. 3 krát rozobrané, 3 krát "odstránenie " závady a nič. Stále to isté. Dvere už môžem rozoberať aj v noci bez svetla. Ešte raz to skúsim a potom prdím na to. Alebo tam nastriekam montážnu penu. .1 bod
-
Přesně tak, jedinej , kdo by měl bejt nasranej sem tu já, co mě vojebali na tom benzínovym motoru. A stejně jsme si zase oktu koupil, protože se mi v ní nejlépe jezdí, má hodně místa, velkej kufr a úspornej motor. A hlavně se mi líbí. Co jsem řešil, akorát tu klapku z Rakovníka a možná kliku od Kessy, která byla špatná už při koupi. Jinak to jede, olej nežere a všechno ok. No a nějaké to zavrzání v zimě už neřeším, to je všude a mnohem horší. Měl jsi si koupit holt dospělé auto1 bod
-
No nás škodovka ještě furt baví, proto jsme si ji koupili a nemáme důvod na ni nadávat. Řekl bych, že jsme na tom líp1 bod
-
1 bod
-
Vubec ho neres,Renaultem bych se nazabyval a vsadim boty,ze mi da palec dolu1 bod
-
Jojo...Kinderplačka teď bude jako na trní a vymejšlí protiúder, zkazili jsme mu krásnej den1 bod
-
1 bod
-
Když se madlo "zmackne" v dlani, vrze, zkouseno ve 2 autech, za jizdy ne, při zavirani taky ne, reaguje na stisk, proste není z jednoho kusu plastu a vrze kontakt mezi dily.... cekam na upadate madla 2.0. Ano, třeba ve dvojkove fabii madlo toto neumi, asi není z tolika dilu. Zatím nechavam byt, jestli dorazeji nova madla, budu resit Shrnuto - zadni sedak - moc zastrizena alacantara, madlo vrze při stisku, mlade ne, asi madlo méně tiskne při zavirani. Jinak ok. Jinak jsem se byl projet "v terenu" - offroad rezim, karoserie se nekrouti, nic nevrze, vyjede to opravdu dost, trat pouzivaji na motocross, ale zadne extrémy jsem s tim nedelal, 2x objel dokola, zadne zavodeni, jen získat predstavu o prostupnosti, hlavne vedet, co si muzu dovolit při ceste mimo civilizaci. Mam predstavu, uz mu dam s terenem pokoj. Nasledovala práce s Wapkou, je sucho a prasilo to.1 bod
-
To jenom Petrrr si nekoupil auto Teď psal Oplbiza, nechal si na hlavu vystříhat znak Opla a garáž v jeho novém hausu prej bude mít okno jak výloha do samoobsluhy, aby sousedi záviděli jeho Inshitgnii. Jen musí trochu zasádrovat ty díry v kastli1 bod
-
No mně to jede hezky, nežere to, nic tomu nechybí, tak na co bych si stěžoval? Prohlídka byla ok, jen olej, filtry a desinfekce klimy. Toť vše. Spokojenost1 bod
-
1 bod
-
Hosi, ja sem fakt rad ze Vam to nedrnci, nebo ze ste to vyresili, ale ja potrebuju vedet, jak se zbavim toho debilniho pazvuku zezadu? Me taky nic nedrncelo, dokud jsem nezacal jezdit horsima cestama a ty to postupne cele odstartovali i pres to ze nemam dehet.1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
kabely nebo bordel v repráku - záleží, jak to chrčí. Pokud je chyba v repráku, dá se to poznat opatrným propružením membrány prsty, to drhnutí je cítit. Spíše bych to ale viděl na ty zlámané kabely, případně konektor na rádiu.1 bod
-
No jistě, "objektivně" dostala i40 jeden bod z deseti v kategorii brzdění jen kvůli tomu, že se přehřála převodovka, o brzdách tam ale není ani čárka, zatímco u Tiguanu jim brzdy hořeli, ale má bodů víc (4). Víc to ani nemá smysl číst, koukám, že AutoBild je už na úrovni Blesku, či Aha.1 bod
-
Z posledního AutoTipu: Od 22KT/18 bude motor 1.8 TSI 132 KW nahrazen motorem 2.0 TSI 132 kW.1 bod
-
-1 bodů