Hlavní panel
Oblíbený obsah
Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 09/20/17 ve všech sekcích
-
Pawouk uz doma obiha s multimetrem zasuvky aby zmeril proud a zjistil, jestli mu to ta rychlonabijecka zvladne3 body
-
Dostávám se do věku, kdy mi drogy přijdou zbytečný. Na to, abych se sjel, mi stačí rychle vstát z gauče.3 body
-
Však si ho taky dobrovolně nekoupil. Podlehl domácímu násilí a nátlaku simply clever.3 body
-
Clint jako vždy částečně kecá, ale tentokrát má v 80% pravdu. Mně by nevadilo, kdyby mi ho dal někdo zadarmo, jezdí to pěkně, odpich to má slušnej v nízkých otáčkách a rychlostech a ano, vyjímečně mu tam opravdu nic nevrzalo, neklepalo. Samozřejmě porovnávám s Rapidem. Otázkou je, jestli to vše za téměř dvojnásobnou cenu za to stojí. No, ještě jsem měl možnost od Sida se svést v Subaru Forester 2,0 diesel boxer 40tis najeto 5 let starý a víc psát nebudu, bo by tady Škodovkáři ještě pustili slzičku.3 body
-
Já to říkám od začátku, že je to utopie. Jenom Pawouk tomu věří a hlásá to do okolí [emoji23]2 body
-
tak koukam že to budu muset uvést na pravou míru..ne chtěl jsem napsat že srovnávat Octavii nebo Rapida s Foresterem je asi jako okurky s jablkama.. tedy nesmysl.. ale Clint má pro změnu pravdu, že srovnávat Octávku s kinderoctávkou je nesrovnatelný.. stejně tak jako 1,2tsi s 2,0tdi, nebo i všeob naftu s benzínem. O víkendu jsem měl možnost najezdit pár km se strejcovo Rapidem a asi dobrovolně bych si to nekoupil..2 body
-
Tak jsem objednal DSG. Takže začátkem února pro ní jedu, tak jsem zvědavej, jestli kvalita bude vyšší než model 2014. Jinak je tam výhřev okna, style plus, výhřev volantu, tažné, ambientní osvětlení, tempomat a sunset:)2 body
-
2 body
-
Nojo, uplně změnil názor na oktávku ten Plačka, kdyby jste ho viděli, ty slzy štěstí v očích. Liboval si zejména v rozjezdu, když trhal asfalt a pak že ta oktávka je taková na silnici klidnější, že tolik neposkakuje sem a tam Ale to bych chtěl podoktnout a to mi Kinderplačka dá za pravdu, že v autě nebyly slyšet žádné pazvuky, což píšu zejména pro Oplbizu2 body
-
Půjčil jsem Plačkovi svůj dvoulitr TDI a byl nadšenej. Cestou jsem mu utíral hadrem hubu, pač slintal jak bernardýn nad prázdnou miskou [emoji23] Dokonce mě začal přemlouvat, abych mu to prodal. Podvozek, ač se mi zdá tvrdej, byl pro něj oproti kinderu jak v Mercedesu [emoji106]2 body
-
1 bod
-
no když sundáš ten černý plast co ty rozvody kryje tak je poměrně dobře uvidíš, ale jak řikám je to voser a v autorizáku ti to na garančce stopro neudělají. Ten jejich slavný roztok na tom bloku poměrně dost dobře kvete, takže když to uniká tak to nepřehlédneš. Když to uděláš s pumpou co má přes 100k km tak tam nepochybně už úniky najdeš. Stačí týden rosení aby to nechalo barevné mapy bud do nadechu G12 nebo G13 podle toho co se používá. Ilustrační foto z technické konference: http://docplayer.cz/docs-images/59/44018055/images/4-1.png Ztráta chladící kapaliny Možný únik chladící kapaliny: Netěsné vodní čerpadlo. 04B 121 011 Příčina: Deformace těsnícího kroužku na o běžném kole. Opatření: KT 26/2016 Upozornění: pokud při netěsnosti vodního čerpadla byl chladící kapalinou potřísněn rozvodový a drážkový řemen, není nutné tyto řemeny měnit Foto zde na forum: Stačí hledat...1 bod
-
Stačí kouknout na jističe a pak koupit dlouhou prodlužku. Ráno zjistí, že auto je mrtvé a celé se sídliště je napíchlé.[emoji23]1 bod
-
Myslet můžeš, to že byl na garančce neznamená že se dívaly na pumpu. Jsem si celkem jistý že se nedívaly, vyžaduje to docela dost námahy. Jestli mu přes noc vytekla, tak ti garantuju, že ta pumpa už na té prohlídce pouštěla slzy, jen se na ní nikdo nepodíval.1 bod
-
Skládala se na něj celá jeho parta bezdomáků, odříkali si dlouhou dobu pivo a prodávali polévku z Naděje. Korzovali Varama s vozejkama plných měděných žlabů a poklopů, roky tvrdé práce a Petrrr byl vybrán k provedení vysněné koupě Rapida. Barvu mu poradil sladkej Venca od nádraží. [emoji6]1 bod
-
"Vojíne! Jak to, že nemáte vyleštěné boty?""To vás nezajímá, pane poručíku.""Co si to dovolujete, vojíne? Jestli mi to okamžitě nevysvětlíte, týden basy!""Pane poručíku, vojín Vonásek! Nemám vyleštěné boty, protože ve skladu nemají krém.""To mě ale nezajímá!" "Jsem vám to říkal, pane poručíku."1 bod
-
1 bod
-
Fanánek to myslel tak, že oktávka je prostě víc Škoda, než kinder kárka Rapid [emoji23] Má pravdu [emoji106]1 bod
-
Dvě blondýny po hádce: První: "Proč mi posíláš prázdnou SMS?" Druhá: "Protože se s Tebou nebavím"1 bod
-
1 bod
-
je tedy jako pravda, že okurka je víc zelenina než jablka, to máš tedy pravdu petře...1 bod
-
Jak píše Losky. Nejde ani tak o velikost kufru (i když když už tak jako tak vozím kupu vzduchu v lifru, proč nemít pravidelnější tvar než limitující skloněné okno), jako o vzhled. Já osobně moc sedany a liftbacky nemusím, radši mám combi (proto už mám 4. firemní lift ). A o zmíněném parkování nemluvě, lift je nepřehledný, kdo není zvyklý, bez senzorů ani ránu a parkuje navíc nakřivo. Pokud mluvíme o stejném půdorysu, nevidím důvod proč nekoupit kombi [emoji6]1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
Byl sem u @ferda25 na smazaní chyby zadních LED světel a rovnou mi povolil nějaký nastavení pro přední LED světla (když bych zkoušel dávat ty nové ať to mám povolený) No a nějak to má asi vliv to nastavení i na zadek, když odemknu/zamknu rozsvítí se zadní LED obrysovky ale asi tak na 30% Když se odemkne svítí furt a to i když se nastartuje, ale furt slabě ve dne by to bylo myslím těžko vidět. Když se zamkne tak se vypnou za 30s. Večer to nevypadá vůbec zle když se jde k auto a rozsvítí se zadní světla, takže kdo by chtěl takovouhle blbůstku tak za ferdou. Video - YouTube1 bod
-
1 bod
-
Pokud nemáte manuální klimatizaci, není se podle mě třeba ničeho bát. Mě zatím nikdy do auta nezateklo. Je to tím, že při vypnutí motoru si automatická klimatizace zavírá klapku.1 bod
-
Když jsme měli malé děti, měl jsem Fl combi a no, přežili to a to jsme s nimi jezdili i na Slovensko, do Německa i Rakouska, cca 600-800 km. Holt jsme častěji stavěli, ale to bychom asi takto dělali i ve větším autě. Když jsem byl malý já, měli jsme starého Wartburka a Octavii. Tam nebylo místo skoro žádné.1 bod
-
Správně, dlouho jsi zde nebyl, takže si laskavě nastuduj řádně platná pravidla fora a dodržuj je. Mimo jiné se tam dočteš, že jakákoli veřejná polemika s moderátory není dovolena. To za prvé. Za druhé, některé tvé příspěvky jsou hodně mimo téma (a to nejen tady). Jak sis jistě všimnul, některé již byly smazány v souladu se zmíněnými pravidly. Toto je první a poslední výstraha před opakováním podobných extempore. Pokud se chcete škádlit, jděte s tím tam, kam jsem vás odeslal. Já tady také nejsem prvním rokem a moc dobře vím, jak to tady chodilo. Právě proto se podobným debatám chceme vyvarovat. Tak se podle toho zařiď. Tímto tuto debatu končím, cokoli dalšího v tomto duchu bude považováno za off topic.1 bod
-
ano, do tě doby běží 1.4TSI. U Octavie se nyní v ceníku nic nemění. Změny se týkají jiných modelů. Více tady nebudu psát, zde se týká vše pouze motoru 1.5TSI.1 bod
-
1 bod
-
výhoda je, že Škodovka ho nestala mezi hned. Už jezdí u VW. Jinak náběh do výroby je pro O3 je 27KT20181 bod
-
Hosi na tu 1.5 tsi bych se tak netesil... Hlavne bych ji nekupoval hned na zacatku ... Vsak vime kolik trva koncernu vychytat vetsinu much u novych motoru ... A kdyz je vychytaji tak ho radsi vyradi z nabidkky... ( 1.4 tsi ) + GPF.... Vubec nevime co muzume cekat od toho benzinoveho filtru .... Ale tak kazdeho vec ...1 bod
-
Kolega v práci našel pod autem (1.6TDI, 77kW) vodu. Zjistili mu vadné čerpadlo. Po rozebrání na 185.000km bylo vidět naprosto rozdrbaný rozvodový řemen, který by dle mechanika nevydržel už ani 500km. Je otázkou, zda-li se jednalo o přirozené poškození řemenu, či poškození od váznoucí pumpy, která řemen zatěžovala. Každopádně to bylo za 5 minut 12. Na rozvodech a všech olejích a náplních se šetřit rozhodně nevyplatí. Zejména slovo "doživotní" náplň je hodně nebezpečné...1 bod
-
Krouťák je u 1.8 tsi bohužel o ničem. Na takový motor fakt ostuda, víc uškrtit už snad ani nešel. Úplně cítím jak by ten motor chtěl, ale ve zlomku vteřiny mu jednotka utahne kohoutek a nic se nekoná. Turbo velké jak hovado, takže dole se nic moc neděje a od středních otáček tam sedí žaba na prameni která nepustí. Fakt zoufalé... Už moje bývalá načipovaná 1.2 tsi měla snad pocitově větší koule. 1.8 tsi je tak přetechnizovaná a přenormovaná až je uplně na hovno. Těch min 320Nm tam mělo prostě být jednoznačně!!1 bod
-
Hm, už zase, pánové? Najděte se příslušné téma manuál vs automat - je někde v hospodě, nebo v lampárně a tam se dohadujte. Tady už podobné a nikam nevedoucí debaty nechci vidět!-1 bodů
-
Pawouku, sorry za off-topic. Musel jsem je trochu poškádlit a bohužel se toho hned chytili . A nepochopili, že to byl vtip . @omicron je mi už přes 40 a nalítám cca 30 tis. ročně. Na DSG mám, ale nechci ho. A už mlčím-1 bodů