Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 11/30/17 ve všech sekcích

  1. Američané kdysi potřebovali vyslat do centra Ruska až někam do vesnice za Ural, špiona. Tak svolali radu všech generálů a vybrali nakonec vhodného kandidáta. Ten obdržel instrukce, absolvoval výcvik na výbornou a vybaven vším ruským byl vysazen na Urale. Nikým nepozorován se připlížil do vesnice, kde jej hned uvítal houf ruských mužiků. Ale jeden z nich mu povídá: "Říkáš že jsi Vasilij Danilov, ale já si myslím, že Rus nejsi." Tak agent popadne flašku vodky vyzunkne jí, vyskočí na stůl, zatančí kozáčka, vyzunkne druhou láhev vodky, zazpívá častušku a dokonce i Kalinku. Načež mu ten vesničan povídá: "Piješ jako Rus, tančíš jako Rus, zpíváš jako Rus, jsi oblečený jako Rus, ale já si myslím, že Rus nejsi." No nebudu Vás napínat, mise skončila neúspěchem. Agent se vrátil zpátky do Pentagonu a podal zprávu o neúspěšné misi. Ten největší z generálů smutně pokýval hlavou a pravil: "Od začátku jsem to tušil, že vy černoši všechno zku*víte!"
    2 body
  2. Ve zprávách říkali, aby každý, kdo vyrazí na cesty v tomhle počasí, měl mít sebou: -rozmrazovač -sněhové řetězy -lopatu -tažné lano -baterku -deku -hever a náhradní kolo No vypadal jsem ráno v tom autobuse jako idiot.
    2 body
  3. Nebo si precist manual Urcite tam najdes neco o funkci auto-hold a jak ji vypnout
    1 bod
  4. Address 5F: Information Electr. (J794) Labels:| 3V0-035-MIB-ENT2.clb Part No SW: 6V0 035 871 B HW: 6V0 035 871 B Component: MU-E--ER 852 6490 Serial number: 17031600020118 Coding: 03620200BE0000001111000401000A002F0000C40000010000 Shop #: WSC 73430 790 00000 ASAM Dataset: EV_MUEnt4CGen2LGE 001025 ROD: EV_MUEnt4CGen2LGE_SK26.rod VCID: 36621E4489477CF660-8062
    1 bod
  5. Neviem, či na toto môže byť exekúcia. A tie k...y to dobre vedia...
    1 bod
  6. No tak to jsi měl kliku. Dal bych krk za to, že to byla nějaká dylina v SUV.
    1 bod
  7. Včera jsem viděl Kokodáka v pravém pruhu a GLE v levém. Potvrdilo se mi, že to tak velké auto zase není, proti GLE o třídu menší, velikostně spíše jako GLC..
    1 bod
  8. mě je taky jedno jak jsou barevní. Větnamci maj taky barvu a vůbec mi nevaděj. Nic proti nim nemám, páč s nimi nemám špatné zkušenosti. Ale s těmi Hnědočechy viz. video mám opačné zkušenosti. Je to jen o zkušenosti a je mi jedno jakou maj barvu. To jak vyadaj je jen dar od Boha, abychom je poznali. A ťěch cca 5 % slušnejch maj holt smůlu. Když vidím Hnědočecha, nic dobrýho od něj nečekám a ještě jsem se nespletl.
    1 bod
  9. Zasraný Hnědočeši. Doufám, že cálujou a maj exekuci na dávky.
    1 bod
  10. Samotné zrcátko rozhodně aktivaci lane asistentu, asistenta dálkových světel nebo čtení značek neumožní. Nutné objednat alespoň jednu z těchto funkcí: lane asistent nebo čtení značek
    1 bod
  11. Jen prohlídka, olej a filtr - Auto Palace Spořilov
    1 bod
  12. Pro Oct: to co popisujes neni adaptivni tempomat ale klasicky tempomat s omezovacem rychlosti adaptivni je prave proto ze si hlida odstup a upravuje rychlost. Rozdil v tech dvou verzich adaptivniho je pouze v rychlosti tzn 160 vs 210
    1 bod
  13. Nové mapy pro Columbus: http://vw.download.navigation.com/automotive/VW/MIB2/MIB_High2_Single_File_EU/P166_N60S5MIBH3_EU_NT.7z
    1 bod
  14. má smysl ještě dělat chip u auta se 180K km ?
    1 bod
  15. Motorpower uvedl pouze příklad, že jemu Yeti jezdí s o dost větším výkonem a naprosto OK. Chip využívá především rezerv výkonu daného motoru vzhledem k zeměpisné šířce, ve které je vozidlo provozováno. Pokud si vybereš kvalitního úpravce (kterým motorpower bezesporu je), tak se není vůbec čeho bát. A není problém se s úpravcem domluvit, že nepotřebuješ 100kW, ale stačí jen 90. Ale ono ve výsledku jde taky o krouťák a celková kvalita softu v přechodových stavech atd... A pokud se dělá chip s rozumným výkonem, což je u 1.6 TDi kolem 100kW, tak se nemusí vůbec obcházet žádné DPF ani dělat nějaké fyzické změny na autě, nemusíš se klepat před emisema, nemusíš mít blbý pocit z ekologie (stejně dokud je tam DPF, tak z toho auta ven v podstatě nic nejde)... Jak to srovnáváš s HDi, tak věz, že tento motor má uplně jiné zpřevodování, což je ten důvod tvého neštěstí. Teda spíše tvé lenosti a neochotě podřadit. CR jsou obecně docela točivé motory od starých PD. A navíc je tam ještě o trošku delší odezva na plyn, právě z důvodu railu. Na své 1.6 mám soft na 105kW a 298Nm, sériové auto bez úprav a jsem spokojenej jak želva ve výsledku si pak člověk řekne, proč to auto nemohlo jet takhle z fabriky...
    1 bod
  16. To že tomu odstřihneš DPF už nepovažuji za fungování v rámci běžných parametrů. Těch 88 Kw v superbu funguje zcela normálně s EGRem i DPF filtrem. Když to auto má z výroby DPF tak ho v žádném případě nechci obcházet, nehodlám si vzít na triko pár lidí s rakovinou. Krom toho sám jsem naštvaný když v koloně popojíždím za borcem s vykuchaným DPF hulí mu to jak vzteklé to samé na dálnici. Když mi garantuje firma, že mi zachová ekologii vozu bez černého dýmu s funkčním egrem a DPF i projetí STK do roku 2020 tak bych do toho šel, ale tyhle úpravy kdy z toho vyřadí páteřní věci na filtraci.... to fakt jako ne. Stačilo by mi i 88 Kw nepotřebuju tam mít nutně za každou cenu 100 kw. Jezdil jsem dlouho s 2.0 HDi 80 Kw tak jsem očekával že mi 1.6 77 KW s o 250 kg lehčím autem bude úplně stačit, ale ten tah na 5 do mírného kopce je fakt hodně moc špatný, ten motor prostě nemá záběr jaký jsem očekával... Celkově vyřazování DPFkům nefandím, když jsem to auto pořižoval, počítal jsem s tím že to DPF bude nutné prostě udržovat, fakt je že i přes strašáka mám najeto 180 tisíc a DPF je po regeneraci prázdný jak státní rozpočet, nechápu myšlení lidí co si ho nechají odpojit, proč si nepořídili TSI ? Plánuji Auto mít do 300K a nevěřím že DPF budu muset řešit.
    1 bod
  17. Takže si problém rozoberme na časti. Prvý asi najzákladnejší problém je, odkiaľ zohnať tú vyhrievanú dečku. Mám obavy, že ako náhradný diel sa to nebude predávať ani u Audi a ani u VW. Odkiaľ teda? Druhým bodom je napojenie na kabeláž. Tu by pravdepodobne šlo použiť už existujúce riešenie a zrejme by šlo pridať kontaktnú špirálu pod volant. Otázne je, ako ale natiahnuť kábel od venca do stredu volantu. A posledným bodom je ovládanie. Viete niekto, ako sa zapína vyhrievanie volantu u ostatných koncernových vozidiel, čo to majú? Ovláda sa to samostatne? Alebo sa to zapína trebárs súčastne s výhrevom sedadiel?
    1 bod
  18. To: Jan Kraus 1.- "Kobretti" sa na to pýtal (27.12.2007, 7:46) a "Petr" mu odpovedal (27.12.2007, 10:02) teda za 2.hodiny a 16.minut. Tvoja reakcia prišla trošku neskor, teda presne za 7.mesiacov, 20.dní, 10.hodín, 37.minut 2.- Ak nemáš nejakú otázku týkajúcu sa daného problému alebo nejaké iné riešenie, neoživuj zbytočne staré vlákno. 3.- Postup ktorý si napísal je nejaký skrátený a zavádzajúci (jedine že by to bol iný sposob ako sa to dá urobit a ako sa všade píše, tým pádom beriem zpet bod č.-2 ) 4.- Pre tých ktorí to skúšali urobit podla popisu "Jana Krausa" a neišlo to, pridám moj postup (ten aký sa píše všade). 100% vyskúšany, dnes som to robil, práca asi na 15 sekund - 1 - Zasunút klúčik, pootočit na polohu "1" /na displ. blika OIL (pripadne INSP) u mna to bol INSP - 2 - Vypnút klúčik, poloha "0" (nevytahovat) - 3 - Stlačit a stále držat pravý cuplík na prístrojovke (nulovanie dennych km) a zapnút klúčik do polohy "1" (zasvietia kontrolky) - 4 - Uvolnit pravý cuplík / na displ. svieti OIL. Ak nechceme mazat OIL ale INSP, tukneme do pravého tlačítka a na displ. nám naskoči INSP - 5 - Lavým cuplíkom (nastavovanie hodín) otočíme doprava a podržíme, pokial namiesto INSP nenaskočí "----" Pri OIL je to tak isto. - 6 - Vypneme klúčik do polohy "0" a zapneme do polohy "1". INSP nás už neotravuje / Pri tomto sa vymažú aj denne km/ 5.- Uživatel "Jan Kraus" je tu nový, tak beriem na vedomie, že každý raz začínal a do budúcna bude vediet ako to tu chodí. Cenim si jeho snahu pomoct ostatným
    1 bod
  19. dá se to otevřít velice lehce,popis je v pro členy
    -1 bodů
  20. Mohu Ti říct, jak je to u Kodiaqa, ale myslím že to bude stejné. Do 160 nemá hlídání odstupu od vpředu jedoucího vozidla. Má jen speedlimiter. Pozná se to i podle toho, že má ovládání na jedné páčce se směrovkami. Do 210 má samostatnou páčku.
    -1 bodů
  21. No jo, musels tocit volantem, tak si urazeny
    -1 bodů
×
×
  • Vytvořit nový...