Ja bych hlavne rad, aby motorpower vysvetlil svoje tvrzeni, ze “jezdit se s tim neda”. Bez pochyb auto s APR jiz ridil (je mi jasne, ze jelikoz je to konkurnce, tak rekne ze stalo zap*cu), nicmene by me zajimalo, jestli i s autem s APR upravou DLOUHODOBE zil a uzival jej, jako daily. Nic proti, ale upravu vlastnim asi 3/4 roku a je to totalni kravina, co napsal. Jak jako neda se s tim jezdit? Auto je dokonce jeste prijemnejsi, nez v serii. Nemam chip DSG a presto pri pojizdeni ve meste zmizela ta nejistota a obcasne poskubavani DSG. Je to velice prijemne auto, odezva pedalu taktez prijemnejsi i pri mestskem pojizdeni. 1cka a 2jka jsou od APR omezeny pro optimalni trakci. S kvalitnima pneu je Stage 1 naprosto na pohodu. Jasne, na blbych pneu hrabe i serie. No a s tim Stage 2 take napsal blbost. Zrovna jihomoravsky dealer APR (Alda) mi sam pred 3 dny zhruba rikal, ze Stage 1 naprosto staci. Mam sani, vetsi vstup do turba a nejaky blbosti. Zvazuji intercooler, pripadne Stage 2. Shodli jsme se, ze cooler urcite (coz sam uznas motorpowere), ale sam “dealer” mi “odsouhlasil”, ze Stage 1 staci. Tak co to proboha pises opet. Navic neuchapu neustale spojovani kvality americkeho produktu od APR s Borkem, ktery jej prodava. Je to presne to, co jsem psal nahore. Jak jde o prachy, tak se clovek dozvi veci...
Moralles: nemyslim si, podle me nedaji. V tom je to kouzlo, ze je to produkt od APR, do kteryho dealeri nemohou nijak zasahovat. Jen si zvoli motor a oktany. Tj muzes si zvolit mapu podle paliva, ktere lejes. Takze napriklad Stage 1 je tusim od cca 300 do 315hp prave v zavislosti na tom, pro ktere palivo si mapy vyberes (snad me Borek opravi v tech hodnotach hp, je to jen zhruba z hlavy). Nicmene kroutak je u vsech +- stejny a i u vyssich Stagi uz moc nahoru nejde (narozdil od vykonu). Ale nevidim v tom duvod, kroutak je tam pri provozu vyhovujici.