Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 04/04/18 ve všech sekcích

  1. Promiň, ale není. To je ukázka demagogie a žvanění.
    4 body
  2. Na start stop nepotřebuješ VCP. Jinak na spoustu dotazů najdeš odpověď na googlu nebo přímo na stránkách.Myslím,že je zbytečné to tady psát. A pokud někdo ani neví,co je to HW klíč,neměl by si to ani pořizovat. Ačkoli máme s Ferdou rozepře,musím se jej zastat.Sedí nad něčem od rána do večera,študuje,koumá bádá a věřím,že nemá chuť pak každému psát co a jak. Opravdu se ledasco i videoukázky najdu na netu,stačí nebýt shnilý a hledat.
    2 body
  3. Jasně, nicméně kontakt s ozonem nehodlám podstupovat. Generátor zabouchnu do auťáku, nejlépe, aby foukal do útrob klimy na výparník. Po 20. min. vytahnu prodlužku ze zásuvky a otevřu všechny dveře u auta, nechám vyvětrat..... fertik. Sinister: Jasně, je to dodělej doma. Za tu cenu ale dobrý. Kámoš už ho má a nemůže si vynachválit.
    1 bod
  4. Ja bych hlavne rad, aby motorpower vysvetlil svoje tvrzeni, ze “jezdit se s tim neda”. Bez pochyb auto s APR jiz ridil (je mi jasne, ze jelikoz je to konkurnce, tak rekne ze stalo zap*cu), nicmene by me zajimalo, jestli i s autem s APR upravou DLOUHODOBE zil a uzival jej, jako daily. Nic proti, ale upravu vlastnim asi 3/4 roku a je to totalni kravina, co napsal. Jak jako neda se s tim jezdit? Auto je dokonce jeste prijemnejsi, nez v serii. Nemam chip DSG a presto pri pojizdeni ve meste zmizela ta nejistota a obcasne poskubavani DSG. Je to velice prijemne auto, odezva pedalu taktez prijemnejsi i pri mestskem pojizdeni. 1cka a 2jka jsou od APR omezeny pro optimalni trakci. S kvalitnima pneu je Stage 1 naprosto na pohodu. Jasne, na blbych pneu hrabe i serie. No a s tim Stage 2 take napsal blbost. Zrovna jihomoravsky dealer APR (Alda) mi sam pred 3 dny zhruba rikal, ze Stage 1 naprosto staci. Mam sani, vetsi vstup do turba a nejaky blbosti. Zvazuji intercooler, pripadne Stage 2. Shodli jsme se, ze cooler urcite (coz sam uznas motorpowere), ale sam “dealer” mi “odsouhlasil”, ze Stage 1 staci. Tak co to proboha pises opet. Navic neuchapu neustale spojovani kvality americkeho produktu od APR s Borkem, ktery jej prodava. Je to presne to, co jsem psal nahore. Jak jde o prachy, tak se clovek dozvi veci... Moralles: nemyslim si, podle me nedaji. V tom je to kouzlo, ze je to produkt od APR, do kteryho dealeri nemohou nijak zasahovat. Jen si zvoli motor a oktany. Tj muzes si zvolit mapu podle paliva, ktere lejes. Takze napriklad Stage 1 je tusim od cca 300 do 315hp prave v zavislosti na tom, pro ktere palivo si mapy vyberes (snad me Borek opravi v tech hodnotach hp, je to jen zhruba z hlavy). Nicmene kroutak je u vsech +- stejny a i u vyssich Stagi uz moc nahoru nejde (narozdil od vykonu). Ale nevidim v tom duvod, kroutak je tam pri provozu vyhovujici.
    1 bod
  5. Nevim presne, ktery mame typ, ale tohle mel Golf v r. 2015: Mid-Range Radar (MRR) Sensor The MRR Distance Regulation Control Module J428 is located at the front center of the vehicle, either behind the VW emblem, or below the VW emblem in the center of the bumper cover. This is a radar sensor that detects vehicles and obstructions in front of the vehicle. It is used differently for different systems. It has the following features: • It has a frequency of 77 GHz • To keep ice off at lower temperatures, the MRR has a heater • Range: Up to 525 ft (160 m) • Speed: 0 - 100 mph (0 - 160 km/h) Budu teda verit, ze vyhrivany je (viz druhy bod), i kdyz ten muj me o tom prilis nepresvedcil... Zdroj: https://www.vwwebsource.com/content/uploads/2016/05/Driver-Assist-SSP-5_5_2016sm.pdf
    1 bod
  6. A výhřev kamery Lane assist má taky svojí vlastní pojistku?
    1 bod
  7. By mě tedy zajímalo, jak je možné, že u OIII ten radar nevyhřívá. V tomto případě je tedy země nejspíš placatá...
    1 bod
  8. samotný prepínač asi nikde. najskôr pri osvetlení: https://uloz.to/!MIBn91Tp8dhD/osvetleni-1-pdf alebo https://uloz.to/!oMAMG3LZDlzc/osvetleni-2-pdf viac téma
    1 bod
  9. https://m.aliexpress.com/item/32831184125.html?pid=808_0000_0201&spm=a2g0n.search-amp.list.32831184125&gclid=EAIaIQobChMIlvqYztCg2gIVEo0bCh25wgzGEAAYASAAEgJ_v_D_BwE
    1 bod
  10. Ale proc ne. Bezny uzivatel nepotrebuje vedet nic jinyho, nez prave studeny/ok/pruser Na druhou stranu, teplotu oleje to taky ukazuje presne. Jenze to je jen dodatecna informace. Pak je otazkou, zda by nebylo lepsi vyhodit teplomer chladici kapaliny, nedat tam teplomer oleje a zatlumit ho stejne, jako ted vodu. Pro motor by to bylo lepsi, tedy alespon u uzivatelu, kteri nejakou teplotu vubec registruji/řeší...
    1 bod
  11. Tak jsem ještě stihl objednat do supa. To bude paráda...
    1 bod
  12. Páni tak len pre zaujímavosť nové info, možno bude niekoho zaujímať. Ako som už spomenul po tom prvom vyčistení ozónom to bolo síce 100x lepšie, no stále tam bolo niečo cítiť. Potom ale prišla opäť zima tak som klimu nezapol asi 2 týždne a teraz ako sa oteplilo tak reku dobre idem si pochladiť v očakávaní že to zasa ucítim..No čuduj sa svete NIČ! Neviem či to ešte nejako dodatočne pracovalo alebo čo sa udialo no teraz keď zapnem klimu tak ani náznak po nejakom pachu alebo hoc čom inom..Takže moja malá rada ak si dáte čistiť klimu a nie ste úplne spoko s výsledkom dajte tomu trocha času
    1 bod
  13. Ale ze si s tim koktou tyka jako by spolu diskusni forum moderovali (rozumej ovce pasli). Nejdriv nas tady opusti jako kdyz Clint opustil benzin a pak si s nama opovazuje jeste tykat. [emoji23]
    1 bod
  14. Nejpresnejsi je nalit naftu az po hrdlo, potom vyjet co nejvice nafty, klidne nez palubak ukazuje dojezd 0 km a potom natankovat zase az po hrdlo. Timto zpusobem se ani nemusi tankovat u stejneho stojanu, protoze automaticke vypnuti pistole na to nema zadny vliv.
    1 bod
  15. Nebudeme tady zakládat off topic diskuse - buď tě zajímá, jaký motor vybrat do Kodiaqa, nebo máš smůlu. Cokoli jiného bude smazáno.
    1 bod
  16. jiribur: To jsou ovšem celosvětové dodávky. Sice se nezveřejňují dodávky modelů podle regionů, vodítkem je ale výroba. Tam se rozlišují jednotlivé země, resp. vlastní a cizí závody. 2017 2016 ŠKODA RAPID 31 561 31 715 -0,5 % ŠKODA RAPID SPACEBACK 49 553 52 975 -6,5 % ŠKODA RAPID celkem 81 114 84 690 -4,2% SEAT TOLEDO 13 146 18 029 -27,1 %
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...