Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 04/06/18 ve všech sekcích

  1. Maji tam uplne normalni benzin, jako u jskekoli jine cerpacky. Tesco, albert, ono, globus... v cajku a nebat se toho. nebal bych se rict, ze benzin maj v nekterych ohledech lepsi - to, co jedno ono (globus, albert, atd) vytoci za den, shellka na spojce vytoci za tejden.
    3 body
  2. Ahoj, jak to tak čtu tak se musím zastat Bořka potažmo firmy APR. Mám Seat Leon Cupra 5f, dlouho jsem se rozmýšlel, ne jestli, ale jakou úpravu nahraju když pominu experiment s chipem , který akorát přefukoval motor, vůbec nefungoval a v zimě dokonce spadl 2x do nouzáku tak zůstaly na výběr dvě značky REVO a APR. Parametry a ceny obou úprav +- stejné, ale co mě nakonec přesvědčilo tak byl přístup "prodavačky" omlouvám se za ten výraz. Není totiž prodavač jako prodavač, sám pracuju v obchodě a musím umět poradit zákazníkovi a nebo alespoň okrajově znát sortiment který nabízím. Což jsem u prodavače z Brna značky REVO naprosto postrádal. Je mi úplně šumák, že software jenom nahrávají, taky ty díly co prodávám nevyrábím. Ale vím, že jsou kvalitní a nekvalitní a APR je ta první možnost. Bořek podle mého názoru ví co nabízí a umí poradit s výběrem produktu tak, aby byl zákazník spokojený a funkčnost vozidla zůstala zachována. Mimochodem, zkoušel jsem STK a vše bez problému včetně rediness kodu a po flashnutí jednotky se ani neobjevilo v autorizáku na počitadle v jednotce žádné nové číslo tím pádem i záruka OK. Aktuálně mám nahranou Stage 2 u kluků v Mikulově, na autě je komplet sání, intercooler, downpipe, zvětšený vstup a výstup z turba, blow off atd.. Převodovka je DSG v seriovém stavu a asi tak i zůstane, zatím jsem nepřišel na jedinou chybu a vše pracuje bez problému, takže uprava softu není nutná. Třešínka na APR dortíku je Pops & bangs ve sport módu. To co napsal kolega iphonik4 je pravda a klidne se pod to podepíšu. Až bude graf z brzdy tak dodám, zatím nebyl čas na přeměření. Každopádně víc než graf je pocit z jízdy a ten je víc než dobrý!
    3 body
  3. Tyhle digi panely serou už uplně všude, i do motorek....Je to strašný. Zlaté budíky s ručičkou.
    2 body
  4. No, jestli ty Digi Panely maji odlazene jako ve VW, tak to bude radost... Kolega uz ho ma 2x vymeneny (BTW, dodani dilu cca 3 tydny). Zhasinal se mu, zamrzal a pak uz nesel vubec.
    2 body
  5. Šukání je pro děcka, chlapi si vypijou .
    2 body
  6. Nojo sraz, mám toho nějak moc. Uvidíme koncem měsíce, jestli se něco podaří... My teď s Motosem jezdíme každý den na motorce, vozime mladý nadržený samice a pícháme je u Motose na Slapech v přívěsu. Co vám mám povídat, na oktávku už holky neberou, ale tohle je úplně jiná liga. Už chápu, proč Pancho koupil motorku, už víme, na co ty holky balí [emoji23][emoji23]
    2 body
  7. Prosim te, neprehanej. Pokud netankujes nekde v jzd na navsi, bud v klidu a nevymyslej blbosti.
    2 body
  8. ve škodovce vše funguje suprově
    1 bod
  9. @Sir_Jarek Tak Ostrava je pořádné město Na rozdíl od Brna Vždyť tam neumí ani česky
    1 bod
  10. Mě už jen mír a socialismus.
    1 bod
  11. Tak volal prodejce že moje auto se bude vyrábět příští týden. Pak musím počítat cca týden na dopravu. Takže do konce dubna už bude doma.
    1 bod
  12. Mě zase hřeje mládí a sluníčko (ale ne vítací)
    1 bod
  13. Tak oni nedodaji ani to co mají skladem.
    1 bod
  14. Tobě ta serviska nějak nedá spát
    1 bod
  15. 16.3 2018 jsem koupil SEAT TOLEDO motor : 1,2 TSI r.v. 2017 najeto 5km nový vůz se zárukou po odjezdu s vozidlem domů jsem zaregistroval podivný pískavý zvuk z motorového prostoru a to pouze když je vozidlo nastartované a motor jde na volnoběžné otáčky . pří přidání plynu tento hluk zmizí začal jsem závadu hledat poslechem přes šroubovák v motoru a to na straně klínového řemenu a to z horní motorové části kde se hluk projevoval nejitenzivněji,moje podezření padlo na napínací kladku řemenu ale ta to nabyla, hluk vycházel z honí části bloku motoru , závadu jsem nedokázal přesně lokalizovat a tak jsem zavolal prodejci do Seatu a nastíníl jsem mu můj problém on mě předal servisu a ten mě obědnal na servis 4.42018 vozidlo zkotrolovali a uznali že jde o závadu a budou ji hledat, dnes 5.42018 mi oznámily že závadu našli a jde o vadné ložisko alternátoru, tak sláva oddechl jsem si pokud někdo máte tento problém nenechte se odbýt a trvejte na odstranění.
    1 bod
  16. Jak udržovat konverzaci s policistou během kontroly: - Ty brďo! Abyste mi stačili, museli jste jet alespoň 200 km/h. Slušnej výkon! - Sorry, měl jsem vypadlý kabel od radarového detektoru. - Já myslel, že policajti musejí být v dobré fyzické kondici. - Píše se ,,strč si" dohromady, nebo zvlášť? - Pane strážmistře, nepodržel byste mi toho lahváče, než vyhrabu odněkud řidičák? - Víte, já jsem chtěl být taky policajtem, ale pak jsem si radši udělal maturitu. - Snažil jsem se stačit těm ostatním autům... No já vím, že tu žádná nejsou, právě proto jsem spěchal, abych je dojel. - Ale do kufru se mi koukat nebudete, že ne? - Vy vypadáte úplně stejně jako ten chlápek, co ho měla ta včerejší štětka vyfoceného na nočním stolku. - Vsaďte se, že vám vezmu pistoli, ještě než mi vypíšete ten pokutový blok. - No to je senzace! Ten včerejší policajt mi taky jenom domluvil. - To je ráže 9 mm? Před tímhle Magnem 44 se to může jít schovat. - Až ze mě budete chtít vymlátit duši, tak se při tom usmívejte, ať na tom videu vypadáte hezky. - Je to pravda, že lidi chodí k policajtům, protože u McDonalda nezvládli ani usmažit hranolky?
    1 bod
  17. REAL VNC - víte o tom někdo něco bližšího ? https://automotive.realvnc.com/ Vypadá to zajímavě... a ŠA i VW jsou v seznamu podporovaných vozů
    1 bod
  18. ak ti mozem poradit 80% veci sa da nakodovat pomocou appky carista(vratane vypnutia start stop) a staci elm327 konektor do 4€ z ciny
    1 bod
  19. Na start stop nepotřebuješ VCP. Jinak na spoustu dotazů najdeš odpověď na googlu nebo přímo na stránkách.Myslím,že je zbytečné to tady psát. A pokud někdo ani neví,co je to HW klíč,neměl by si to ani pořizovat. Ačkoli máme s Ferdou rozepře,musím se jej zastat.Sedí nad něčem od rána do večera,študuje,koumá bádá a věřím,že nemá chuť pak každému psát co a jak. Opravdu se ledasco i videoukázky najdu na netu,stačí nebýt shnilý a hledat.
    1 bod
  20. Nejvetsi pruser je, kdyz zacnou komentovat lide, kteri sami nalevaji “software” a APR je tedy jejich velka konkurence. To se pak clovek dozvi veci... Rada pro tazatele: neptej se nikdy v podobnych forech, kde se pouze hadaji “prodavacky” vcetne motorpowera. To, co odepsali z Reva je pekna blbost. Typoval bych to na Tresnaka nebo nekoho podobneho z hardcore haters. Tam jsem se take dozvedel plno neskutecnych zvastu na APR. A je to celkem skoda, Revo i APR jsou oba dost kvalitni a pomerne srovnatelne produkty. Jen nektere ceske prodavacky holt delaji ostudu. Nebal bych se ani jednoho produktu. Jen u Reva bych se bal ceskeho dealera (RSR-Performance). Pro Revo bych sel radeji do zahranici, u RSR strasne lzou a neustale se venuji pouze boji proti APR, misto aby se venovali tomu, ukazat kvality Reva. Ja osobne Ti mohu doporucit APR z pohledu pouheho zakaznika. Software byl take vyvijeny nekolik mesicu (az rok), nez se dostal do prodeje (kolikrat si az rikam, ze APR fakt trva, nez produkt pusti zakaznikum). Byl testovany po celem svete (hlavne v USA) na vozech vlastnenych primo APR (pripadne partnery). Az byl otestovan, tak se dostal do prodeje. Zadne testovani na zakaznicich. Software je neustale updatovan a pokud vyjde nova verze, tak mas narok na update zdarma. Takze to neni uplne pravda, co pisi (asi) z RSR (nechci rikat Reva, protoze jsou to pouhe prodavacky). Nicmene verim, ze u Reva to bylo s vyvojem podobne. U APR vidim hlavni vyhodu skrz doplnky, ktere na miru pro jejich software a dany motor nabizi (od sani, pres intercooler az treba po prvni cast vyfuku). Je toho ale samozrejme daleko vic. Revo nema tolik doplnku a proto si majitele jejich sw uprav kupuji od Forge, VW Racing a ruzne to skladaji. Spatne to asi neni, nicmene ja jsem zastance toho, mit jak softwarovou upravu, tak “hardwarovou” od jednoho vyrobce. Jelikoz vse bylo vyvijeno a testovano dohromady. Idealni je si APR i Revo vyzkouset. U techto velkych firem se clovek moc nema ceho bat. Je to overeno zakazniky po celem svete. Kdyby meli spatne upravy, tak dnes nejsou tam, kde jsou. Ani s nejlepsim marketingem (ktery jim pak stejne nici jednotlive prodavacky). Skrz APR Ti poradim Aldu Alessiho z Brna (hppower.cz). Nic proti Borkovi, on je solidni, nicmene obcas se taky nechava vtahnout do boje ze strany Tresnaka a dalsich z RSR (“Reva”) a to je skoda. PS: s tim rozdilem 60ps od APR jsem se vazne zasmal. Pripadne sem prosim hod konkretni, podlozeny priklad kdy APR dealer neco presterelil oproti samotnemu APR. Dealeri (aspon v CR) uvadi naprosto stejne hodnoty, je to pouhy (kolikrat az strojovy) preklad primo ze stranek APR, LLC. A kdo setri za zkusebnu? Treba Alda (jihomoravsky dealer APR) ji ma [emoji4] Nicmene s tom logovanim kvality benzinu mas pravdu, to jsem se zasmal jeste vic.
    1 bod
  21. S3 1.4 TSI 110kw ambition manual, liftback objednaný 8.2.2018, vyrobený: 22.3.2018, aktuálne čakám na zvoz auta na SVK. Za nejaké 3-4 prac. dni by som mal mať uto už na SVK.
    1 bod
  22. Ale stále to nad 200 jde... tacho 250 je tam celkem rychle. pak zasáhne omezovač. Já jel nejvíc tacho 263 a to bych řekl, že bylo právě těch 250. Šlo by to určitě více. Každopádně mě ten motor baví, dovede prohnat a často i vyškolit všehny ty A6, bmw 5, atd:-) spíše mě zajímá jakou bude mít motor životnost, jezdil jsem předtím i v audi A5, 2.0 tfsi, 132 kw a to žralo litr oleje na 5tkm, tady vše v pohodě.
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...