Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 05/01/18 ve všech sekcích

  1. 2 body
  2. TRDLO: Ano strasi s rocni dodaci lhutou, ale u 1.5 TSI kde takova je ... ne u 2.0 TDi ... ....
    2 body
  3. stalo se mi to samé, cinklo to a už jsem ji nenašel :-) pod autem nebyl...koupil jsme novou a jezdím vesele dál....buď zůstane někde ve spodních plastech nebo se pak cestou vyklepe...rozhodně bych se toho nebál
    1 bod
  4. Střídavě režim normal a sport 1,5Tsi manuál. Jízda jen po okreskách. Minimum město.
    1 bod
  5. Pan Janda ukázal, že je jen normální nalívač, nic jiného ... Ten jeho kec s čidlem teploty, na ten můžeš zapomenou, je to tak jaks zjistil sám, čidlo teploty je pouze dvoupinové 03F919501B, takže ta informace pro budíky i motorovku je sdílená a tam tedy chyba není. Ta teplota na sondě za katem je podezřelá, ale s ohledem na to "kouzlo" kolem readiness a pravděpodobný DTC OFF na upraveným softu (je ale podivné, že v listopadu již na upraveným to hodilo chybu lambdy za katem ...) ukazuje, že nejlepší řešení je dát tam originál soft bez úprav a otestovat to znovu. Vypadá to, že "zvýšení" výkonu tady dosahuje jen díky většímu množství vstřikovaného paliva se všemi negativy z toho plynoucími, ono tam ani moc jiných možností nemá ... Jen pro info, obě lambdy jsou 4 polové, přední 04C906262 (BOSCH F 00H L00 405), zadní 04C906262D (BOSCH F 00H L00 406 ). Podle těch dříve přiložených SSP tedy maj obě být skokové/dvoubodové, tedy ta přední není širokopásmová a o to jednodušší by měla být diagnostika. Poslední DP, kde je to popsáno byly na OI, ale myslím, že jsou stále použitelný i tady, třeba pro 2.0 MPI AEG, APK, AYQ, či další Jak vypadají adaptační hodnoty přední lambdy? Budou asi jistě záporný, tedy díky bohaté směsi se naučili regulovat k chudší.
    1 bod
  6. Ak mysliš Pawouka, tak ten sa presťahoval do Bratislavy, predal Octaviu a jazdí na medveďovi.
    1 bod
  7. Hele, duchodci vyrazli. Oprasili ty svy plechy. Kozeny kombinezy 2 dny pred tim nalozili do octa aby se roztahly a oni se do toho nacpali po zime zase a rychlosti 80km/h s prdelkou zparenou jak kynutym knedlikem vyrazili vstric stale stejnym zazitkum k darcovske organni jizdy. [emoji23] No ty jejich vysuseny organy uz by stejne neslo pouzit. Maximalne do tlacenky pro pejsky. [emoji23][emoji23][emoji23]
    1 bod
  8. Myslim, ze Te budu muset zklamat. I kdybych na tu octavku mel dnes nebo v budoucnu tak Octavka rozhodne neni auto za ktere bych ty prachy utratil. Bych musel byt padlej na hlavu nebo psychicky nemocny. Kdyz nekdo kupuje Skodu tak je to vlastne jen to, ze pulku tech penez veme a vyhodi je z okna. [emoji23]
    1 bod
  9. Máme Yetíka s kulatými světly a je pravdou, že se nám od začátku líbil, je odlišný, originální a zároveň to nevypadá "ala Nissan Juke", to je fakt ulítlý, ale u Yetíka mi to tam pasovalo, celý design auta byl povedený. Ano, někomu se líbí, někomu ne, design u Yetíka budil vždy emoce, lepší než zapadnout "tuctově" do davu. Yeti, jako takový se nám líbí i nyní, ale ta originalita a ten úsměv co měl se nám líbil víc, jsme rádi, že máme první verzi našeho Yetíka, ani po čase se nám neokoukal.
    1 bod
  10. A parkujete oba stejně přes čáry.
    1 bod
  11. Otázka trochu mimo téma, proč 3.6 FSi OMYL, něco Ti nesedlo?
    1 bod
  12. Kolegyně z práce měla velice dobrý nápad na mě zbyla jen realizace.
    1 bod
  13. Urob si sám! Autu to zřejmě neublížilo, na starém rámečku mu evidentně nezáleželo a strkat ho kvůli kdejaké kravině hned do servisu zrovna dvakrát o nějakém vztahu k autu nesvědčí!
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...