Hlavní panel
Oblíbený obsah
Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 05/15/18 ve všech sekcích
-
3 body
-
3 body
-
koho by to zaujímalo, @brrrrm už medzičasom zverejňoval zapojenie cúvacej (parkovacej) kamery. zapojenie sme nafotili, spísal som k tomu aj nejaký návod. celý ho tu prepisovať nebudem, stačí si otvoriť stránku http://wirer.sk/f3_rear-camera/ kameru sme použili originál, to isté aj káble. v návode je aj zoznam materiálu v prípade, že budete objednávať všetko zvlášť. samozrejme, funkčný a kompletný zoznam sa týka aj ostrekovača. Na začiatok si dovolím hneď niekoľko poznámok: autá vyrobené do 05.2016 (teda MR 2016) majú staršiu verziu kufra, kde otvor a samotné madlo sú menších rozmerov. Pri použití originál kamery je nutné tento otvor zväčšiť. originál kamera má k dispozícii aj ostrekovač. Jeho zapojenie nie je nutné, ale odporúčam to využiť. Ostrekovanie kamery sa aktivuje spolu s ostrekovaním zadného okna. v zozname materiálu som sa snažil rozdeliť položky na 3 samostatné časti, originál – čína – spoločné. niektoré sekcie návodu sa môžu líšiť v prípade originál a neoriginál riešenia kamery, pokúsim sa ich rozlíšiť. podľa Škoda konfigurátora je podmienkou pre cúvaciu kameru rádio vybavené Bluetooth pripojením. Neskúšal som to napojiť na rádio bez Bluetooth, čiže nebudem zavádzať, či to možné je alebo nie. pri rádiu Swing je nutné preveriť zapojenie. Tiež s tým zápasím, vyrábali sa aj Swing-y staršieho dátumu, ktoré neobsahujú video čip na základnej doske! ohľadom problémov pri rádiu Swing som už písal aj na fóre, aj na http://wirer.sk/f3_kamera-problem/ na záver zapojenia je nutné kódovanie. pár foto: zvyšok v brrrrm-ovej téme: ja som tú svoju nerozbehal bohužiaľ, zatiaľ sa mi nechce meniť rádio2 body
-
RS nárazník se dá do 3tis sehnat v barvě. Na tyto atrapy od Milotecu jsem již také koukal, ale ta cena za kus plastu se mi příčí ...2 body
-
Asi tak.. ak sa ti nechce vypínať štart-stop, ten sa deaktivuje aj keď sa odopne bezpečnostný pás vodiča.2 body
-
Pokud používáš StartStop, žádné dochlazování po jízdě řešit nemusíš, stejně ten motor dostal už zabrat dostatečně jízdou. Ono stejně to dochlazování je jen v extrémních situacích, při běžné jízde než člověk zaparkuje tak se motor stihne dochladit.2 body
-
Skvělý gynekolog se rozhodne, že už dál nebude snášet krizi našeho zdravotnictví a přihlasí se do rekvalifikačního kurzu na automechanika. Těsně před složenim závěrečných zkoušek ho poučuje zkoušející: „Za bezchybné rozložení motoru na nejmenší součástky můžete získat maximálně 50 bodů, za jeho opětovné bezchybné složení dalších 50. Přeji vám hodně štěstí!“ Gynekolog nakonec získá 150 bodů, tak se jde zeptat předsedy komise, jak je to možné: „No, motor jste rozložil perfektně, to máte 50, složil jste ho taky skvěle, to je dalších 50, no a těch posledních 50 je bonus za to, že jste to všechno zvládnul přes výfuk.“2 body
-
Ahojte, v nadvaznosti na rovnaku temu v kategorii O III by som sa chcel informovat, ci uz niekto skusal zamenu aj v Superb III? Pripadne, ci sa to aspon rozmerovo vojde z Karoq-u?1 bod
-
1 bod
-
Nejhorší smrt je z paniky. Nepanikařte. Buď te v klidu, jezdím 15ti-20ti kilometrové trasy denně - jezdil jsem je s 1.2 HTP, jezdil jsem je s 1.9 TDI, jezdil jsem je s 1.6 TDI a jezdim je s 1.4 TSI. Ty auta s tím nemají problém, jenom to prostě nechce vytáčet do nějakých zbytečných otáček. Ten tříválce je motor. Je to obyčejný motor, který nevyžaduje žádné extra zacházení (panika: je to tříválec, musím kolem toho chodit po špičkách, aby se mu náhodou něco nestalo). Pokud s tím nebudete jezdit zastudena v omezovači, můžete být v klidu. A naopak - za studena v omezovači by vadilo každýmu motoru.1 bod
-
Myslím motor na volnoběh a pak se posunovat v koloně, nebo nechat auto plachtit? Ne, to motoru nijak nevadí. Moderní automatické převodovky DSG dokonce sami vyřazují na nautrál, říkají tomu "mód plachtění" a funguje když se převodovka přepne do ECO módu (od Octavie výše s možností přepínání jízdních režimů).1 bod
-
Jak to myslíš? Pokud se auto pohybuje, StartStop motor nevypne, sice ho běžně nepoužívám, ale zdá se mi že mi i sám nastartoval auto, když jsme se rozjel samovolně z kopce (ale nevím zda to bylo pohybem, nebo nějaká jiná příčina).1 bod
-
V OIII je odděleně evidována servisní prohlídka a výměna oleje. Nemusí to totiž být v 1 termínu. Už se to tu psalo. To bude tvůj případ.1 bod
-
Chlapci, tento typ pedálů tam mám od koupě (2015) a jdou tam a nic se nemusí upravovat, jen jeden pedál je takový volnější1 bod
-
Na 100% se jedna o informace prijate z radia. navigace si ziskane uzavirky cachuje max par minut, takze nehrozi ze bys z tohoto duvodu mel stare informace.1 bod
-
Motorka není auto, páč může upadnout. Auto neupadne a většinou do něj nepeší a neserou ptáci :-)1 bod
-
Ahoj všem, díky tomuhle fóru, byl náš citigo r.v.2015 ,44ke v servisu jen tři týdny. Stále měnili sání, pak kontrola výfuku a nakonec,že je auto s chrčením normální. Prý tam taky jedno měli. Po přečtení tohoto článku jsem volal do servisu a nechtěli mi věřit,že chyba je ve spojce.Po dalším týdnu volali,že je auto opraveno a na vině byla spojka. Ještě jednou děkuji.1 bod
-
1 bod
-
Tak chlapi, nemám moc čas se babrat s nějakými grafickými úpravami, takže stručně, sraz dáme v úterý 22. května klasicky v pět odpoledne v Krušárně. Kdo přijede, ten tam bude a kdo nepřijede, ten neodjede [emoji23] Oktávka pro chlapy, Rapida dětem [emoji1]1 bod
-
Ja som bol reklamovať dnes, bez problémov uznali na základe videá. Objednali diely. Odoslané z SM-G950F pomocou Tapatalku1 bod
-
to je jak u blbých. Přechod na novou emisní normu byl oznámen výrobcům na poslední chvíli a ty nestíhají homologovat nové motory.1 bod
-
ZÁVADA ODSTRANĚNA ! V prvé řadě bych ještě jednou MOC PODĚKOVAL Jarkovi za konzultace a rady a samozřejmě i ostatním a teď k závadě. Auto jsem odvezl do aut, servisu Škoda, sám servis si nevěděl rady a tak kontaktoval M.B. a po cca 7 dnech zavolal servis, že si auto můžeme odvést, že je opraveno. Dle kraťoukého protokolu, šlo o vadu spojky s tí ,že se vyměnila lamela a přitlačný kotouč. Dle servisu šlo o výrobní vadu, šlo to na garanci.1 bod
-
Pokud člověk nejezdí jako střelec, tak 2-3 cm nejsou znát. Na 4x4 jsou myslím ty 3cm vzadu na hraně kvůli diferáku. A tím nemyslím jen položit pružiny, ale o ty 3cm prodloužit i pístnice. Aby se zvýšilo křížení náprav Jen podložit pružiny je super na silnici na pohled, ale do terénu naprd. Tlumiči se tím zkrátí chod pístnice.1 bod
-
Hlavně proboha neřešte nesmysly typu ECO chiptuning, akorát se jedná o stupidní marketing. Pro hrutek...ono je hezké mít nadupaného benzína, ale pokud nejezdíš jak buzík tak jsi v tom za 20litrů na spotřebě. Skoro stejně se svezeš s upraveným TDI /sice bez hezkého zvuku atd. a zas ne tak sportovně/ ale přeci jen za 10litrů. Nejsem zrovna zastánce hlídání spotřeby, ale toto už je rozdíl. A povídačky jak někdo jezdí s RS Oct za 7 jsou sice možná pravdivé, ale rozhodně nejde o sportovní svezení, nýbrž o vyhozené peníze za auto které je mi k ničemu. Stačila by 1,2 TSI.1 bod
-
Neco malo k moznemu hluku zde. Soubor: bodyinterier 2015 podzim 2 Heslo pro rozbaleni: skodahome Jinak tam jsou zajimave i jine veci... konf.zip1 bod
-
Zdravím, mám taký problém s diaľkovými že keď potiahnem k sebe páčku tak by mali bliknúť, ale blikne mi len kontrolka ale svetlá sa nerozsvietia, ak páčku ztlačím od seba tak diaľkové svietia štandardne, kontrolka tiež. potreboval by som poradiť ako fixnem blikanie diaľkovými, programoval som niečo so svetlami ale potom so to vrátil do pôvodného stavu ale aj tak to nepomohlo. ďakujem-1 bodů