Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 07/03/18 ve všech sekcích

  1. @LukášCBR věř, že tyto firmy, které produkují velké množství vyjetých olejů to mají zařízené tak, že za to nemusí zaplatit ani korunu a firmy si pro to sami jezdí..jsou i firmy, kterým se musí platit v přepočtu cca kolem 2,- Kč za kg, v přepočtu 1 kg=0,9 litru..takže i kdyby, tak za 200 litrový sud, cca 400,- Kč..to je pane výdaj že ? to jim někde zaplatí na výpalném dva zákazníci..takže asi tak..opravdu z nich nedělejme chudinky, jakou s tím mají velkou finanční zátěž a starosti,..
    2 body
  2. Motos, ta druha samozrejme. Ta prvni mela 110tis a ta uz se ukoncila. Dulezitejsi je ted ta druha. Ta prvni neprosla Senatem o par hlasu jako treba senatora Gabala. Ten nyni kandiduje za stranu zelenych do senatu znova ( jestli za Prahu 3 nevim presne) mate moznost mu to spocitat. Eurohujerovi jednomu radoby bezp. expertovi co rozumi uplne vsemu. Vyzva pro Prazaky - zatocit s Gabalem. Vcera jsem po zpravach v TV o situaci Prerova a obstruhovaneho stavebniho rizeni obchvatu neziskovou organizaci Deti zeme psychicky nevydrzel a na jejich FB strankach jsem si ulevil. Dalsi subjekt co by potreboval zrusit ekoteroristi zasrani. Ovce pro sebevrazdu, Rapid pro zivot!
    2 body
  3. Ahoj, mám Octavii combi 1.6tdi 77kW. Pokud zastavím a vyřadíme na neutrál, stane se občas, že se začne ozývat drnčení z pod auta, jako by od převodovky. Po vyšlápnutím spojky se buď změní daný zvuk, nebo přestane. Toto chování se vyskytuje namátkově a většinou častěji pokud je auto dostatečně zahřáté. Jiz jsem vyměnil kompletní spojkovou sadu (spojka, dvojhmota) a nechal jsem i rozebrat převodovku, ve které bylo vymeneno hlavní ložisko. Bohužel zvuk se stále objevuje. Nemá někdo tip, kde by mohl být problém?
    1 bod
  4. ano, elekologicky ho zlikvidují tak, že ho ani za to město nepovezou ho vylít do škarpy.. firmy, které se zabývají ekologickozu likvidací si úplně běžně do takovýchto firem pro ty sudy s vyjetými oleji jezdí..některé dokonce bezplatně, takže žádnou velkou ekonomickou zátěž s tím servisy opravdu nemají, vím o tom opravdu svoje..takže tady nedělejme z nich chudáčky, jak musí draze ekologicky likvidovat olej a brát od nás za to výpalné :-)
    1 bod
  5. Přesně tak - týká se to opravdu jen vysoké zátěže motoru. A jestli má el. dochlazování nebo nemá, je úplně jedno, to stejně nijak nedokážeš ovlivnit - nikdo tady nezná přesné podmínky jeho spuštění. Elektrické čerpadlo dochlazování V51 mají všechny motory TSI již léta letoucí. Navíc turbo potřebuje hlavně průtok oleje a ten po vypnutí motoru prostě není a žádné dochlazení chladící kapalinou ho nenahradí na 100%. V tebou popisovaném případě to dělám tak, že před zastavením doplachtím rozumně po dálnici na parkoviště/benzínku bez plynu, zaparkuji a vypínám motor. Nic víc, nic míň.
    1 bod
  6. Moc to resis. Pomud pojedes po dalnici a zajedes k cerpacce, tak nez k ni dojedes, dojde k dochlazeni. specialne dochlazovat (pokud vubec) by bylo fajn, pokud na fleku zastavis ze 180ky .... bez dojezdu k cerpacce, na odpocivadlo a tak.
    1 bod
  7. Vidis snad nekde nejakou kritiku? To bylo konstatovani o chytrosti Polaku. Ovce pro sebevrazdu, Rapid pro zivot!
    1 bod
  8. Co je to doopravdy? Pokud ten motor nezatěžuješ na plný výkon (taháním těžkých přívěsů, jízdou na plný plyn po dálnici, v prudkých kopcích někde v horách, apod.) nemá smysl toto nijak řešit.
    1 bod
  9. nekritizuj furt škodovku, už mě s tím štveš.
    1 bod
  10. Len ja poukazujem na kvalitu, keď si spokojný tvoja vec, načo sa vyjadrovať.... Viacerý tu poukazujú na určité chyby a korozia s tvojho pohľadu nieje na závadu, nuž rôzny názor akceptujem ale nekakceptuješ názor že niektorý s tebou nesúhlasia. Proste korozia je korozia. Je to ako keď sa rieši fw -soft do radia, načo nový keď rádio hrá.
    1 bod
  11. sk0d@ - uz vidim, ze Ty. Len sa mi pri pisani prispevku nechcelo hladat, kto to bol. P.S. Trafena hus zagaga
    1 bod
  12. Jestli je problém s házivostí disku by se mělo dát odhalit, když zkusí chody pedálu na stojícím autě a potom po/při jízdě. Jestli stojí na místě, tak k rozhození pístků od disku nemůže dojít. Jestli je to zavzdušněním tak je to vždycky. Mezi šlápnutím na brzdu chvíli počkat.
    1 bod
  13. @Twisted To je neskutečná zlodějna tenhle systém. Nejhorší na tom je, že všichni mají čisté ruce - a až se nějaký chudák v takové rakvi nedejbože cvakne i s rodinou... tohle se má dělat za půlku ceny a písemným souhlasem kupujícího, že si je vědom havárky a potencionálních rizik.
    1 bod
  14. Čo už narobíš, utajený anonym .....
    1 bod
  15. Tihle kkti nemají vůbec sedět za volantem... Buď je úplně vylízanej, nebo je to fake video s autem před odvozem na vrakárnu...
    1 bod
  16. Mne vyhovuje polohovanie operadla a posun sedaku. Ja s 1dietatom a zena sedi vzadu si pochvalujeme.
    1 bod
  17. Staré ale dobré Když se ti nedaří v manželství, vem si video ze svatby a pusť si ho pozpátku.Tvoje žena si potřese rukou s tvými rodiči, políbí tě, stáhne ti z prstu snubní prsten, naskočí do auta a za potlesku tvých nejlepších přátel odjíždí do pr*ele
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...