Hlavní panel
Oblíbený obsah
Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 07/08/18 ve všech sekcích
-
5 bodů
-
Ona: „Jsem fotografka, spisovatelka, modelka na Instagramu a videoblogerka.“ On: „Já taky umím úplný hovno…“3 body
-
Přešel jsem stejně jako Ty po cca 200.000 km z OII FaceLift do nové OIII předFL s 1,4 TSI a tedy i vlečnou nápravou, ale takové zklamání tedy ani zdaleka nezažívám. Je pravda, že pokud jedu za náklaďákem, nebo jsou poryvy větru, je to víc znát, ale spíš bych řekl, že je to pocitové než nebezpečné. Nevím jaký máš jízdní styl Ty, já jezdím "za dva body" maximálně, někdy se nechám unést ještě trochu víc. Spíš mne napadá, že tu někdo psal problém s tím, že mu v servisu před předáním auta zapomněli vyndat dorazy na tlumičích. Nemůžeš mít nějaký podobný problém? Co si zkusit třeba v autosalonu půjčit jiné auto?2 body
-
Přesně. Je to ten samý o kterém jsem psal. Jen jsem nenapsal přesný název.1 bod
-
osobně Tak ve Vašem případě je to skutečně zajímavé datum (2.12.2016). U Vás je skutečně fakticky možné si hodit korunou, ale asi bych se ještě přikláněl k 5w30 tedy Castrol EDGE professional longlife III.1 bod
-
@osobne ale VW 504.00 není jen 5W-30, ale i 0W-30, který jsem tam dával kdysi já a to už není rozdíl skoro žádný :-)1 bod
-
Pokud s autem jezdíš, dle barvy to nepoznáš. Za dobu provozu se ti již určitě zbarvil do hněda. Jako nový má barvu olivového oleje. Domnívám se, že pokud Martab má vůz skutečně vyroben v roce 2017, vyjel s 0w20 na 100%. Zjištění skutečného data výroby se dá pomocí aplikace MySkoda pro Android / přidat vůz dle VIN a potom se mrknout na detail o voze kliknutím na číslo zadaného VINu. Aplikace vyplivne den, měsíc a rok výroby daného vozu.1 bod
-
@osobne a k čemu potřebuješ vědět, jestli tam máš z výroby 0W-20 vw 508.00 nebo 5W-30 vw 504.00 ? jestli kvůli výměně oleje, tak kup VW 504.00 a je to správně, protože je to alternace i k vw 508.00 :-) jinak olej vw 508.00 by měl být od castrolu z výroby zelený, ale ted už asi zelený nebude ..1 bod
-
@osobne To ti bohužel nedokáže nikdo vyvrátit ani potvrdit, já mám 1.2 TSI vyrobené až v roce 2017 a ani v servise mi nebyli schopni s jistotou říct co tam je za olej z výroby.1 bod
-
@petercheco souhlasil bych, ale asi bych opravil, že od 12/2016 to byly 1.2 TSI a až od cca 6/2017, kdy začal MR2018 se začal montovat motor 1.0 TSI.1 bod
-
Do prvonáplně jde u TSI motorů vždy Castrol EDGE Professional LongLife IV (VW 508.00/509.00 0W-20) nebo jak tomu říká VW, VW LongLife IV G052577 M2 (VW 508.00/509.00 0W-20) a to od 12/2016 do 1.0 TSI a od 6/2017 do všech TSI.1 bod
-
přesně tak jak píše @sk0d@ těch prodejců, kteří to od ncih odebírají jsou mraky a zjistit, kteří to jsou je nemožné :-)1 bod
-
To ale nevylucuje ze oni dalej nepredavaju zmluvnym partnerom. Presne tak ako tomu je na Slovensku1 bod
-
Ano možeš jazdiť. Stači dať dodru jednotku a mala by aj kontrolka zhasnuť ale viackrat sa mi stalo že som musel vymazať pamať zavad. (ale aj to pismenko musi byť zhodne so starym RJ)1 bod
-
1 bod
-
Takze dnes som vymenu zvladol,ale je to teda porod.Musi ist dole podblatnik,lebo inak sa k zaistovacej pruzinke vybojky dostat neda.Navod na demontzaz som vytlaceny mala,ale aj podla neho mi soferova strana trvala hodinu 20,kym som vybojku vydoloval.Druha strana uz bola otazka 10 sekund.Proste chce to vediet ten grif odistenia a je to vpodstate brnkacka.Osadil som Osram Cool Blue Intense.Az sa trosku rozhoria,zhodnotim,ci ta vymena stala za to.Zakladnu polohu nebolo treba nastavovat,ale samotne nastavenie svetiel som preventivne absolvoval.Boli ozaj iba minimum rozhodene.1 bod
-
Měl jsem možnost vyzkoušet 2 totožná auta 1,4 TSI L§K DSG jedno s DCC a druhé ez. Z vlastní zkušenosti mohu řící, že pro tento model na 18" se určitě investice do DCC vyplatí. Po Praze na kostkách a při přejezdech kolejí se auto s DCC chová výrazně klidněji v režimu comfort než kalsicky nastavená Octavia. Zatím mám najeto s DCC jen minimum km, ale po pár delších cestách dám další info.1 bod
-
To že málo brzdí motorem osobně považuji spíš za výhodu, ušetřím pár kapek benzínu a z kopce kde bych musel přidávat auto ještě jede bez plynu, to je čistě o zvyku. Jinak souhlas s @wirerem.1 bod
-
- okná - ak máš 4 v elektrike, možnosť vodičove nakódovať - chladenie - ak máš Bolero/Amundsen, je tam slot na SD kartu - teda nie je miesto pre výduch chladenia - zástierky - pokiaľ viem, stále to bolo iba ako príslušenstvo (ak si kúpil F1 jazdenú, mohol to predošlý majiteľ montovať) - brzdy - nikdy som nemal problém, kotúče mám vpredu i vzadu - plasty - neriešim, nie je dôvod sa ich za jazdy dotýkať a hlavu si o nich trieskať neplánujem - úložné priestory - čiastočne súhlasím1 bod
-
1 bod
-
https://poi-radary.eu/ Přidány nové země: Holandsko Španělsko Velká Británie1 bod
-
Pokud jsou komprese OK, tak Ti nejspíš prolínaj gumky na vstřikovačích (hlavně ta horní) a nebo je tandem KO, do nafty jde olej a pravděpodobně i nafta do oleje, tím se ředil olej (ubíval, musels dolívat nebo hladina stála nebo dokonce přibývala?) no a turbo to odneslo jako první, proto je i binec ve filtru. Už jste sundali víko motoru, aby jste skoukli stav vačky, hydroštely a záslepky na vahadlech? Před sundáním krytu a pravděpodobnou demontáží vstřikovačů si změřte tlak nafty na tandemu, a pro sichr i dopravovaný množství od čerpadla v nádrži.1 bod
-
1 bod
-
1 bod