Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 07/09/18 ve všech sekcích

  1. Může být, ale spíš je to kombinace nepříznivých vlivů - nedůchodcovský styl jízdy, rozbitá cesta a pokud se k tomu přidá ještě vítr, tak je hotovo.
    2 body
  2. jo ja mohu doporucit volanty.cz myslim ze to zvladnou :-) daji ti tam alcantaru nebo perforovanou kuzi RS :-) :-)
    1 bod
  3. a čo píše návod??
    1 bod
  4. Tou matkou na ten tepelný štít nad výfuk máš nejspíš na mysli podložku vějířovitou N 903 350 05.Teoreticky ti tam může chrastit i tenhle tepelný štít.
    1 bod
  5. Naopak já si tu situaci dokážu překvapit velice živě. Na D1 v březnu na novém úseku jelo auto s dřevnýmy hranoly (cca 10x10 cm) a když jsem si to s OII FL svištěl svých oblíbených 140-150 tak samozřejmě těsně předemnou ten hranol jeden vypadl na příč levým pruhem, automaticky jsem hodil myšku, ale každý kdo zkoušel myšku ví co se stane když křečovitě a rychle trhenete ve 150 volantem. Nicméně zahoblovalo EPS a byl jsem srovnaný v druhém pruhu a okamžitě zase mrštěn zpět do levého a hranolu jsem se úspěšně vyhl a auto jelo dál rovně. Nevěřím že při takové zbrklé reákci bych tu ještě dnes psal kdybych seděl v OIII ale silně pochybuji.
    1 bod
  6. Nehledě na to že jsou ty podvozky laděný sportovně .
    1 bod
  7. ??? myslím že používají dost odlišný a u megana zrovna funkce zadní řiditelné nápravy, označovaná Renaultem jako 4Control. V nižších rychlostech se zadní kola otáčí proti předním (až o 2,7°), v těch vyšších pak míří shodným směrem v úhlu až jeden stupeň. Přesná hranice závisí na zvoleném jízdním režimu. Běžně je to 60 km/h, v nejostřejším režimu Race se ale zadní kola otáčí proti těm předním až do rychlosti 100 km/h. V praxi je to velmi znát. a BLblablabla bla . A 308 Gti přední náprava pseudo MacPherson a zadní náprava s deformovatelnou příčkou. blablabla atd atd Hrušky a jablka
    1 bod
  8. @kokta7 Mégane RS, 308 GTI, o třídu níže pak takřka všechny.
    1 bod
  9. do jakejch prosím Tě? to pak není "hot hatch" ale jenom hatch...
    1 bod
  10. není to odtok z plnícího hrdla nádrže? Jemné klepnání od zadní nápravy má velmi často na svědomí utržený doraz s krytkou tlumiče
    1 bod
  11. Zdravím , dorazy mi naštěstí nezapomněli vyndat (to se jako opravdu někomu stalo ?) .... vizuálně jsem to zkontroloval hned ,protože měl jsem připravený jiný kola ,takže když jsem auto přivezl šlo hned na zvedák a dal Brock R18 et 44 - 10kg kolo (o proti R19 na RS který váží 13kg a má každý ) , s pneu 225/40 což pravděpodobně i pomohlo víc k projevu podvozku o proti originálu R16. Pořád nedokážu pochopit, proč se někdo rozhodl dát tu nápravu dát jen na motorizace 110kw a níže ....kromě 1.4TSI CNG protože tím dala automobilka jasně najevo že když budete mít zatížený auto na zádi o pár desítek KG tak náprava stíhat nebude(???) ...... A 1.8TSI má nápravu lepší proč ??? větší výkon automaticky znamená sportovnější styl jízdy ??? aha.... Nejvíc jsem se nasmál při výroku v jednom testu - citace : //A pak je tu ještě zadní vlečená náprava, o které jste již určitě slyšeli mnohé. Nebudu se o ní příliš rozepisovat (koneckonců, to jsem udělal už v testu motorizace 2.0 TDI). Rozdíl v jízdních vlastnostech mezi ní a víceprvkovou nápravou je samozřejmě rapidní, ovšem běžný uživatel a řidič tento rozdíl nepozná.//. Aha.....pan redaktor asi už nevěděl jak napsat že i on poznal že je to špatný krok ale i příště chce aby mu někdo zamával od škody až si bude brát další auto na test .......... Pro mě to je stejný jako by napsal ,že mezi polotučnou hořticí a krémskou je rapidní rozdíl ale normální člověk to nepozná. Osobně se považuju za běžného uživatele i když mám na osobákách najeto 1mil km. Ohledně komfortu je to super o tom žádná ,ale jízdný vlastnosti jsou strašný .(v této kategorii auta pro mě) Moc si nedokážu představit situaci třeba na dálnici ve 130km/h s třemi osoby v autě a nákupem v kufru jak jedu za autem s kterého třeba spadne jízdní kolo s držáku na střeše a já to budu muset řešit rychlím manévrem( trochu jsem to zveličil ale stát se muže všechno). Samožrejmně je pro Škodu důležitá bezpečnost...takže dáme do základu 7x airbag ....... A já si myslel že je důležitější nehodě předcházet a pak řešit následky . Což je jako první bezpečný krizový manévr který prostě rapidně zvládne snad všechno kromě vlečné nápravy lépe. Ano stabilizační systém pracuje na jedničku ale neudělá zázraky.
    1 bod
  12. Děkuju Clouseau za pomoc s aktualizacemi. Reaguje hned, ochotně a smysluplně.
    1 bod
  13. Mne to svieti stále, zatiaľ som sa tomu nejak prestal venovať, ale chystám sa kúpiť nový katalyzator od firmy JMJ. Našiel som ho na nete v Čechách za nejakých 265€. A chcem dať potom ešte prečistiť vstrekovače na stolicu. Inak to cuknutie v príspevku vyššie robí aj mne občas a vždy je to nepravidelne. ja už som skúšal meniť stredný katalyzator a po jeho vyrezani som bol nemilo prekvapený ako vyzerá. Motor papkal olej, pri 180000km bol robený repas piestov a veci okolo toho. Takze asi následok toho bude kat KO, resp predkatalyzator.
    1 bod
  14. Nikdo nehovoří o "spoléhání se", to by snad mohl jen jak říkáš cvičený šimpanz, možná nějakého takového znáš ze svého blízkého okolí. Jde o funkci, která je součástí výbavy a navíc placené. Jelikož zde absolutně nebyl zatím schopen předložit vyloženě nějaké fakta k ověření či diagnostický postup, začínám pochybovat o smysluplnosti či funkčnosti této výbavy a to nejsem sám. Nicméně bychom mohli jít ještě dále, také je zde dost velká možnost klamání spotřebitele. Takže pokud nemáte nic přímo k tématu, tak prosím zbytečně netrolit.
    1 bod
  15. No, taky uplne nechapu, oc jde. Vyfuk je ok, netreba ho menit a pod auto se zpravidla nedivam. Je mi fakt jedno, jestli vyfuk pri vyfukovani vyfukovych plynu vypada dobre nebo spatne. Pokud vydrzi alespon deklarovanych 6 let (zkusenosti z minula hovori o vice letech), nemam s tim v tomto pripade nejmensi problem. BTW, neni problem ho udelat z kvalitnejsiho materialu, ale chtel bych videt zakaznika, ktery by si byť jen dobrovolne priplatil za vyfuk, ktery sice vydrzi stejne, ale bude lip vypadat. O sportovnich vyfucich / tuningu řeč pochopitelne neni. Nehledejte problemy tam, kde nejsou a smirte se s tim, ze mate auta z nizsich (levnejsich) trid. Az vyfuk odejde po 4 letech, stezujte si a zkuste reklamovat. Do te doby je to jen zbytecny povyk.
    1 bod
  16. Tak máme za sebou další pohodový komorní srázek s počasím na 1+++ ,tuším se účastnilo cca 70 autí různých značek a provedeních atd. Něco málo foteček pro potěšení oka a velký dík organizátorům a hlavně OLINOVI
    1 bod
  17. nechal jsem se inspirovat tim nalakovanim madel, to sloupane pogumovani vypadalo strasne, zvolil jsem barvu tak aby to ladilo v interieru barva je to titan metalíza, foto je telefonem zadni madla stejna, výsledek je takovýto co myslíte ?
    1 bod
  18. Nemyslim novsi/starsi ale smelo hraj mudreho. Skor ma zaujima aky ma hw starsi model a aky ma hw novsi a ked nevies.nie je handba napisat neviem/opytat sa. Nie sme na fore?ale inac dik za tvoj cas
    -1 bodů
  19. Už se to tu rozebíralo. Při běžné jízdě je rozdíl malý, v extrémech je to samozřejmě jiná. Ale jel jsem s ní už i 200 a auto mi nepřipadalo nejisté. Samozřejmě bylo sucho a kvalitní německá dálnice.
    -1 bodů
×
×
  • Vytvořit nový...